Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 120 avis sur 260." "
10 – Excellent
120
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 98 avis sur 260." "
8 – Bien
98
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 28 avis sur 260." "
6 – Satisfaisant
28
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 260." "
4 – Médiocre
9
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 260." "
2 – Horrible
5
8,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage en couple
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je n’ai pas aimé les œufs durs du déjeuner ! Il m’onrt semblé pas fait du matin et baignait dans l’eau très trop froide
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Margaret le 13 sept. 2019
Je suis desolee, mais jespere que le rest etait bien. Merci pour votre visite.
8/10 Bien
Laurent
4 sept. 2018
Nice place
Nice place. Nice people. The room was just ok, but the breakfast was not very good.
Laurent
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Margaret le 6 sept. 2018
Thank you for sharing your thoughts with us. As a mid-price hotel, we have opted for a continental breakfast with premium quality foods rather than an inexpensive microwaved hot breakfast as served in similar chain hotels. In the winter, with our higher rates, we do serve an excellent hot breakfast on the weekends.
10/10 Excellent
Karine, Montréal
12 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La localisation, le service, les activités amusantes et divertissantes pour les enfants
Karine
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Margaret le 17 août 2018
Merci Bien! C'est tout pour les enfants et leurs parents.
Many thanks, It's all about the kids and their parents!
10/10 Excellent
Edward
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rich le 20 mars 2024
Thank you Edward. Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Anthony
3 mars 2024
Anthony
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Joan
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The lobby and lounge area is very big and comfortable. Nice sitting in front of a wood fire and playing pool later. Basement rec room is big with a pool table.
Joan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rich le 20 mars 2024
Thanks for visiting us Joan!
8/10 Bien
Bob
Voyage en famille
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Best part of the Lodge is their staff and location we had ski in and out for Bromley mountain. Hotel is older and gear toward families. No pool or hot tub, gym or sauna. Breakfast is included and small bar that opens on weekends?
Bob
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Kimberly
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
The property is a little dated, but quant. Hallways are loud late at night. Got woken up a couple of times and we were in an end room. Went to the bar area to get a little snack and relax before we needed to get to our destination. The drinks were ehhhh, it wasnt a complicated drink but had to tell the bartender several times what we wanted. Ordered a pizza, some chili and mac and cheese. Got the pizza after a long wait for what was the size of a personal pan pizza and wasnt very good. Still waiting for the rest to come, we finally went to the bar and paid for our food, and yes even the stuff we didnt get and walked out. Hopefully someone got to enjoy our chili and mac n cheese. Not a huge deal, would probably stay again...the view is amazing there.
Kimberly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tricia Tompkins- Hotel Director le 22 févr. 2024
Dear Kimberly,Thank you so much for taking the time to leave us your feedback and we truly apologize that we did not meet your expectations. We have gone ahead and refunded the food on your credit card, so you should see that credit come through. We are also closing the Lodge at the end of March and going through a full renovation with a new restaurant, so we will greatly improve our food options. Our expected re-open date is December 2024. We do hope that you will return and thank you again for staying with us.
10/10 Excellent
Steve
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The host Rob is on point. Great spot
Steve
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Joseph
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joseph
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Diane
11 févr. 2024
Diane
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rich le 20 mars 2024
Thank you Diane!
10/10 Excellent
Brian, Toms River
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob was so welcoming!! Incredible staff. Walk to the main lift!! We will be going back
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Russell
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Jim
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Older and outdated.
Jim
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
Mario
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I understand this motel is getting remodeled soon but it shouldn’t even be open, just poor overall. The staff was the best part. Continental breakfast is included but try to sell you on an up charge breakfast for $10 extra a person which is not worth it…my pancakes were raw. Food was just awful. Maybe I’ll try again after remodel but this place is over priced and just not worth the money.
Mario
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Marie
31 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Katie
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
The rooms were just plain outdated but had microwave&a fridge. But when my kids were to use the tub, it didnt seem so clean and also, the tissues were not replaced which made me wonder if they even cleaned the bathroom in general. If not skiing at bromley for the price I dont think its worth it. Although if skiing at bromley it is right next to it. The continental breakfast also had a bagel, white/wheat breat , yogurt , apples and boiled eggs , coffee and juices and that was it which to me was very disappointing.
Katie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 18 déc. 2023
Hi Katie,Thank you for taking the time to provide us with feedback regarding your stay with us. We apologize that we didn't meet your expectations. We did want to share that we are going through a full renovation of the lodge and opening a new restaurant in December 2024. We hope you will come stay with us again with our new product.Thank You.
10/10 Excellent
Terry
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The night manger Robert greeted us with a smile and was very professional. He made us feel welcomed and comfortable in a place we never been. I highly recommend this place for your stay.
Terry
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en couple
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was unique in its own way the the moutain and view and how they were able to help my fiancé propose to me there with my family surrounding me and the beautiful view
Rebecca
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Abdul, Murphy
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful views. Friendly staff.
Abdul
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Aimee
Voyage d’affaires
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Aimee
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Don
Voyage en groupe
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk personnel were outstanding!!!
Don
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Oliver, Rye Brook
13 oct. 2023
Oliver
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very comfortable beds.
Linda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Employees were friendly but this property needs a lot of updating. The hallway had a bad odor. Had we seen it before booking, we would have stayed elsewhere.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Manager le 16 oct. 2023
Thank you so much for taking the time to give us feedback regarding your stay. We wanted to let you know that we are under new management and that the property will be going through a full renovation in March 2024 with plans to re-open in December 2024. We hope that you will consider staying with us in the future.
10/10 Excellent
kathy
5 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful room, very clean and comfortable. The views were amazing
kathy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Linda
Voyage en groupe
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Needed updates bed nice but room need help with decor!
Kind desk folk.
Linda
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 16 oct. 2023
Dear Linda, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We wanted to let you know that we are under new management and will be going through a full renovation beginning March 2024 with plans to re-open in December 2024. We hope to welcome you back in the future!
8/10 Bien
Richard
Voyage en couple
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly check in staff and stunning views from the room.
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
J
Voyage en famille
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room exceptionally clean, staff most helpful and friendly.
J
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Cheryl
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Francisco, Duran
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelent service upon arrival, recommend!
Francisco
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Karliane
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Karliane
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Maria
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 août 2023
Les points forts : Personnel et service
It was right next door to Bromley Mountain and the Adventure Park.
Maria
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Maureen
Voyage en groupe
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was able to get a reservation the day before my travel to VT. The property was clean and the staff was organized and friendly. The view from the small terrace was excellent.
Maureen
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Ping
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Superfriendly. Great games and facilities for familiy fun.
Ping
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Ping
26 juin 2023
Ping
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Nadine
14 mars 2023
Nadine
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Valerie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great ski in/ ski out lodge!
Valerie
Séjour de 2 nuits en février 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Retro Gem!
Rob at the front desk was awesome! So friendly and helpful and really genuine in wanting us to have a great time. There was a DJ (or music at least) playing from 8-10 In the dining room but was very respectful and wound down immediately after. Breakfast was great the next day and beautiful view of the mountain! The place itself has a retro vibe with the decor and paint, but room had all features we needed.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Steven
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Mary
25 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fun stay
Had a wonderful stay and skied Bromley. It was quiet and comfortable for resting. The lodge was clean.
Mary
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Muna
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muna
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Margaret le 27 juil. 2022
Thank you very much, Michael! We are all glad that you enjoyed your stay. Hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Roger
Voyage en groupe
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very average clean but aging facility
Friendly staff no hot breakfast 10 minutes to the nearest restaurant TV reception was poor no ESPN
Roger
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Margaret le 27 juil. 2022
Thank you for your comments, Roger. There have been several suggestions that we offer a hot breakfast, which we will hopefully be able to offer once the severe staff shortage sorts itself out. Sorry about the TV, the summer storms last week affected our satellite reception.
10/10 Excellent
Craig
Voyage en groupe
5 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Craig
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Margaret le 6 juin 2022
Thanks, Craig! So glad to hear you liked your stay with us. I will share this with the staff and we all look forward to welcoming you back to Bromley!
10/10 Excellent
Michael, Mystic
14 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great ski in/out location. This made it easy to get first tracks! Breakfast was filling and decent. Bob, the guy at check in was super friendly and helpful. Check out at 12 let us have an early lunch in the room instead of at the lodge.
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Margaret le 6 juin 2022
I'm so glad that you have a great stay with us. Your comments will be shared with the staff. Hope to see you on the slopes again this winter!
with thanks,
10/10 Excellent
Craig
Voyage en groupe
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a great stay for a weekend ski trip. The staff was welcoming and friendly, rooms were clean and comfortable, and the included breakfast was great fuel for a day on the slopes. The Lodge is a prime example of warm and comfortable Vermont hospitality.
Craig
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Margaret le 6 juin 2022
We really appreciate your kind words. Each staff member's goal is to provide just that, warm and comfortable Vermont hospitality.
With thanks from all of us,
8/10 Bien
Shawn
Voyage en famille
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Margaret le 6 juin 2022
Thanks, Shawn!
10/10 Excellent
Sheri
Voyage en famille
24 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect lodge for skiing
Would highly recommend for a family ski trip! Every person we met was very friendly and welcoming. The room was very clean, beds were really comfortable and the room was plenty big enough. Had a ski in ski out room which I would highly recommend is possible. With the room came a reserved parking space in the lot. Left our skis outside the door. Breakfast in the morning was excellent, bacon, eggs, pancakes, yogurt, cereal, bagels, etc. You won’t be disappointed.
Sheri
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Margaret le 6 juin 2022
So glad you enjoyed our Ski in/out room with dedicated parking. It's another way we try to make a ski vacation easy and fun for our loyal families. Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
David
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Staff was incredibly accommodating and helpful throughout our stay. It felt more like Family that staff, as they made us feel very welcome from the 1st minute there. Very Friendly and Warm. Free Breakfast was delicious and plentiful. Kids Game Room in the Bsmnt and Easy access to Bromley Mountain was also very thoughtful.
David
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Margaret le 6 juin 2022
Thanks David! We are lucky indeed to have a great staff. I will share this with them. See you next winter! or better yet, try out the Mountain Adventure Park on Bromley this summer.