Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur Hotel BOOKQUET

4 out of 5
Hotel BOOKQUET
Karoliny Svetle 27, Prague

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 593 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 316 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 65 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 1002." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

JOSE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour génial
L'emplacement est idéal, l'hôtel superbe, les chambres très confortables et le service aux petits soins. Si je dois retourner à Prague c'est là que j'irai. Hautement recommandable.
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Pedro le 19 mai 2023
Dear Mr.JoseThank you for your kind words of praise. I was delighted to read that your stay at Hotel Leonardo & Bookqout Prague met your expectations.Warmest wishes,Abdelrahman,Front office supervisor.

8/10 Bien

frederique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé
agréable dans l'ensemble . sauf deux moments le check out où la personne à l'accueil voulait nous faire payer des choses du mini bar alors que nous n'avions rien consommé, de plus elle n'a fait aucun effort pour parler lentement pour qu'on comprenne. Et un matin où dès 7h le personnel mettait en place la salle de réception juste en dessous de notre chambre. Ne pas choisir la chambre 120 trop de bruit le matin pour espérer dormir. Sinon bon petit déjeuner et hôtel à proximité de tout à pied.
Séjour de 5 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour fantastique
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Mohamed le 29 avr. 2023
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Hotels.com.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedGuest relations

10/10 Excellent

Delphine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

herve

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Hotel super bien situé avec une qualité de service impeccable. Le petit dej est juste astronomique ! Bcp de choix, délicieux, quelques changement chaque jours. .. rien à redire même s'il est chère ça vaut le coup. Tres pratique de pouvoir repasser par l'hotel entre 2 balades.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Mohamed le 16 avr. 2023
Dear valued guest,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at hotel Leonardo & Bookquet prague.I am delighted to read that you had such an excellent experience in our hotel, and that our team went above and beyond to deliver such a memorable and unique service.The team hope to welcome you back in the near future.Kind regards,MohamedGuest relations

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ambiance paisible, silencieux, très accueillant, chaleureux, charmant, très bien situé,parfait. Déjeuner très variés très bon
Réponse de Mohamed le 7 janv. 2023
Dear Ms.Patricia,Thank you for sharing your thoughts on expedia.We are delighted to read that you have an excellent stay at hotel Leonardo & Bookquet prague for your recent stay.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,MohamedGuest relations

10/10 Excellent

Anne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Sebastien, Lac Brome

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le tapis devrais être changé, les photos sont plus belles que le réel, le déjeuner est vraiment super et la staff aussi
Réponse de Mohamed le 29 déc. 2022
Dear valued guest,Thank you for sharing your thoughts on expedia.We are delighted to read that we have an excellent breakfast and staff.Kindly, note that your comment regarding the carpet have been shared with the management team.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,MohamedGuest relations

10/10 Excellent

Régent

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel charmant, de bon goût, déjeuner excellent, cours arrière agréable et près de tout
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de Pedro le 22 déc. 2022
Dear Mr. Regent,Thank you for your kind words of praise. I was delighted to read that your stay at Hotel leonardo&Bookqout Prague met your expectations.Have a wonderful rest of the winter!Warmest wishes,Abdelrahman,Front office supervisor

8/10 Bien

Darren

Séjour de 3 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Philippe

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Molinari

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ottima scelta per stare in centro
Hotel molto bello in ottima posizione a pochi passi dal centro storico. Personale molto gentile e disponibile. Camere nuove e ben servite.
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Pedro le 3 déc. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the service team to let them know to keep up the amazing work and hope you'll stop by again soon when you're in Prague, next time we will do our best to make your stay better, Kind regards,Abdelrahman,Front office supervisor.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Alexandre

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Emplacement et accueil
L'emplacement, l'accueil et la qualité de l’hôtel valent à eux seuls le prix. Pas de services exceptionnels au vue du 4* mais le reste ne souffre d'aucunes remarques négative.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Mohamed le 22 sept. 2022
Dear valued guest,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at hotel Leonardo & Bookquet prague.I am delighted to read that you had such an excellent experience in our hotel, and that our team went above and beyond to deliver such a memorable and unique service.The team hope to welcome you back in the near future.Kind regards,MohamedGuest relations

10/10 Excellent

Thierry, Reims

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hotel de charme tres près du centre historique de Prague Personnel aux petits soins Petits déjeuners copieux et variés Seul bémol la panne de l ascenseur les deux derniers jours 3 etages a pied.....
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Stepan le 14 août 2020
Dear Thierry, Thank you so much for such a nice comment. I hope see you soon again in hotel Leonardo! Kind regards Stepan Laksa Front Office Manager

8/10 Bien

Romain

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nice but...
Our stay was very good. The hotel is very comfortable and clean although I would say that the rooms need some renovation. First day we arrived we were the first guest apparently since the person in the reception told us and requested a picture of us for their manager. I taught that they could give us a bottle or an extra amenities to “mark the occasion”but they didn’t. Also the AC didn’t work at all during our whole stay. Fortunately the last 2 days the weather was cold so we didn’t needed it but in the summer it could be useful. Last thing, we didn’t have hot water on one of the days in the morning which was a bit annoying but it was fixed on the afternoon. Service was good in general.
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Stepan le 9 août 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am so sorry for problems with A/C, but it was broken and we wait for some parts to fix this. I hope you enjoyed your stay in hotel Leonardo and Prague. I am looking forward to your next stay, which I believe will more satisfied! Kind regards Stepan Laksa Front Office Manager

4/10 Médiocre

Gérard, Domont

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Son emplacement par rapport au centre historique,
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Patricia le 19 déc. 2019
Thank zou for your rating. Should you wish to discuss your score further, please do not hesitate to conatct us via message.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J étais avec une amie et notre chambre n avait pas 2 lits Mais un très grand lit après le reste était très bien
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 24 août 2019
Good morning, thank you for your stay and for your review as well. Kind Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel établissement A améliorer : serviettes de toilette trop petites + proposer dans le patio un peu plus de convivialité (café fruits...)
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 24 août 2019
Good morning, thank you very much for your stay as well as for your review. We do appreciate it. Kind Regards

10/10 Excellent

Yvan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour à l’hôtel Leonardo
Hôtel situé près du pont Charles direct centre ville à 5 mn super accueil chambre spacieuse et propre literie de confort
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 16 août 2019
Dear Yvan, Thank you very much for your review! We do appreciate your nice words and hope that we will have a chance to welcome you back in the near future. Kind Regards Paličková Tereza Guest Relations Officer

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 3 août 2019
Good morning, I would like to thank you for choosing the Leonardo hotel for your stay in Prague and for such nice rating as well. I hope that we will have a chance to welcome you back in the furure. Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hôtel est très bien situé. La chambre est agréable et propre, la literie très confortable. Personnel à l'écoute et parlant un peu français. Distributeur d'argent à l'accueil qui n'accepte que les billets pas les CB. Petit déjeuner très copieux que l'on peut prendre dans le patiot.
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 27 juil. 2019
Good afternoon, thank you very much for your stay and for your review as well. We do apprecite it. We will be pleased to welcome you back anytime in the future. Kind Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Stepan le 17 juil. 2019
thank you :)

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
No air conditionning...music outside at 6.30am...
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 11 juin 2019
Good afternoon, thank you for your review. We are glad, that you decide to share your experience with us. We do apology for the inconvenience with the A/C and with the music as well. We already informed the responsible person about it. Best Regards

10/10 Excellent

Sandrine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre spacieuse, salle de bain bien équipée et agréable.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 29 mai 2019
Good evening, thank you for your stay and for the review as well. We are glad, that you have spent a nice time with us. Sincerely

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 27 mai 2019
Good afternoon, thank you for your rating. We do appreciate it. Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel idéalement situé, à 3 mn à pieds du pont Charles; Chambre spatieuse, lit confortable, SDB bien équipée Breakfast varié et excellent
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 22 mai 2019
Good afternoon, we would like to thank you for your stay and for the review as well. We do appreciate it. Best Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé. Juste réservé une chambre jusqu'au 3ème étage car le 4ème sous les toits et pas très lumineux
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 24 mai 2019
Good afternoon, thank you for your stay with us and for the reveiw as well. Please, in case of your new reservation, kindly let us know your wishes and requests - it will helps us to find the best room for you. Best Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien situé à 5mn à pied du pont Charles. Calme très propre. Petit déjeuner copieux. Très bonne qualité équipements. Personnel professionnel, à l écoute lorsqu'un service est demandé... Avec un sourire cela aurait été parfait
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 6 mai 2019
Good afternoon, thank you for choosing the Leonardo hotel for your stay in Prague and for your rating as well. In case of your next visit, you will be heartily welcome. Best Regards

10/10 Excellent

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel et très bon emplacement
Hôtel très propre. Chambre confortable et vaste. Personnel attentionné Seules petites fausses notes : le personnel au petit déjeuner n'est pas très souriant (ils sont efficaces!). Pour un départ très tôt le matin nous avions demandé un petit déjeuner pour 4h30. Rien n'était prévu. Heureusement le réceptionniste s'est débrouillé pour avoir un minimum.
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 12 avr. 2019
Good afternoon, thank you very much for your stay and for such nice review. We are glad, that you have spent a nice time with us and we will be pleased, if you will return to us again. Please, let me make you sure, we will do our best to make you feel at home. Sincerely

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement très bien situé, rue calme, proche de tous les sites touristiques et station de tram à 200m....Personnel agréable, attentif et à l'écoute. Beau cadre, chambres très propres et spacieuses. Tout est très bien. Un seul bémol : la literie mériterait d'être changée (matelas trop moux et peu confortables).
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 30 avr. 2019
Good afternoon, thank you very much for your stay in the Leonardo hotel. We do appreciate your review as well. Our regret is, that you haven't been fully satisfied with the room equipment. Actually, some of the guests prefere the soft beds, some not. Unfortunately, we do not have any other type of the mattress. In case of your interest, kindly don't hesitate to contact us for your new reservation. Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
Très bel hôtel, très bien placé, personnel à notre service, petit déjeuner très bon avec un très grand choix, chambre très confortable et propre. Je recommande fortement cet hôtel.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 23 déc. 2018
Good evening, we would like to thank you for you stay with us. Please, let us make you sure, we will warmly welcome you in the hotel Leonardo anytime you decide to return to us. Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon emplacement, super décor. Petit hic douche tardive à minuit plus d’eau chaude
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 17 déc. 2018
Good morning, thank you for your review. We are glad to read, you have spent a nice time in our hotel and will be pleased if you will decide to return to our hotel in the future again. Best Regards

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 13 déc. 2018
Good evening, thank you for the rating. We do approciate it. Best Regards

10/10 Excellent

micoton, pragues

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
.juste parfait situation très centrale pour visiter la ville
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 15 nov. 2018
Good evening, micoton, we would like to thank you for choosing the hotel Leonardo Prague and for the review as well. We will be pleased if you will return to our hotel in the future again. Best Regards

8/10 Bien

Laurence, Le mans

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel super bien placé à côté du pont Charles et du centre ville Hôtel calme et propre - Petit déjeuner sous forme de buffet très copieux Les chambres mériteraient une petite touche de modernité
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 5 nov. 2018
Good afternoon, thank you for the review. Currently, there are some plans for reconctruction already, so it help us to make our hotel more confortable. We will be pleased if you decide to return in our hotel in the future again. Best Regard

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hôtel est très bien situé et le personnel très dévoué. Petit déjeuner très complet. Anecdote : On ne savait pas qu'il y avait eu le film Tout le monde debout par Frank Dubosc tourné à l'hôtel en 2018.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 4 nov. 2018
Good afternoon, thank you for choosing the hotel Leonardo for your stay in prague. We are glad you have spent here a nice time. Yes, there was this movie filmed on the street where your hotel is. Thank you for poited out. We will be pleased if you decide to return to our hotel in the future again. Best Regards

8/10 Bien

Jerome, Marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très propre bien placé petit-déjeuner excellent donc rien à dire pour ça sauf que dans la chambre on aurait aimé un lit plus grand ( on avait un lit 140) le sèche-cheveux ne fonctionnait pas et le coffre-fort était bloqué
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 30 oct. 2018
Good evening, thank you for the review and for the things you have pointed out, it helps us to improve our service. We do believe, despite these inconvenience you have spent a nice time in the hotel Leonardo. Best Regards

8/10 Bien

Carole, WIMEREUX

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant idéalement situé.
Hôtel idéalement situé. Personnel accueillant et serviable. Petit-déjeuner au top avec possibilité de le prendre dans la salle du restaurant ou dans le patio. Petite attention : toute la journée des carafes d'eau, d'eau citronnée et d'eau citronnée avec feuille de menthe mises à disposition. Petit bémol durant le séjour : une erreur de réservation avait été faite par l'hôtel. On nous a dons demandé de passer 2 nuits dans une chambre et ensuite de changer de chambre pour les 2 nuits suivantes. Nous avons donc occupé une chambre qualifiée de "supérieure" les deux 1ers jours au 4ème étage. A EVITER - Trop chaud malgré les deux ventilateurs et la clim et pas de vue dans cette chambre mansardée (à part sur le ciel : velux). Pour le lit à revoir : pas de king size... Seconde chambre très agréable : literie super, balcon, nous avons revécu. Sans changement de chambre nous y retournerons.
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 14 sept. 2018
Dear Carole, thank you for the review you wrote to us. We are glad, that despite the inconvenience, you have enjoyed you stay by us. We apology for the issue with the AC. Unfortunately, we need to confess to these technical problems, which were difficult to eliminate. We already took remedial action in this case, which will hopefully help us make our guest to feel satisfied in our hotel. In case of your interest, don't hesitate to contact us due to your next visit of Prague. Best Regards

6/10 Satisfaisant

Danielle, Kitchener, Ontario, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Le personnel est aimable. Le déjeuner buffet était bon. L'air climatisée n'a pas fonctionné durant toute la durée de notre séjour, soit pendant quatre nuits. On nous a apporté un ventilateur mais nous avons payé pour un hôtel 4 étoiles qui, en pleine canicule, ne fonctionnait pas du tout et ce, dans tout l'établissement. Evitez d'y aller pendant l'été!
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 5 sept. 2018
Dear Danielle, thank you for your rating. We apology for the issues with the AC in our hotel. Actually, Prague is just not used to these high temperatures during the summer and due to this situation, our air-conditioner had a technical problems. We hope, despite this inconvenience you have enjoyed your stay in Prague. Best regards

10/10 Excellent

D.B, La Défense

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pendant la canicule mise a dispostion de bouteille d'eau glacé gratuite pour les clients de l'hôtel. celles-ci disposées dans différent endroit de l 'hôtel .
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 2 sept. 2018
Good afternoon, we are glad you have spent a nice time in the hotel Leonardo and hope, we can welcome you in here during your next visit of Prague again. Best regards

8/10 Bien

Alain, Vichy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon emplacement
personnel accueillant, chambre spacieuse et confortable
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 2 sept. 2018
Good morning, Alain, we would like to thank you for the rating. It helps us to improve our service. About the point, you have mentioned: We already took remedial action, so we hope, next time, you will return to our hotel, there will be this issue not any more. Best regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel parfaitement situé
Personnel adorable. A l'écoute. Chambre très propre et bien équipée.
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Tereza Paličková, Guest Relations Officer le 2 sept. 2018
Goor morning, thank you for your rating. Please, let us make you sure, you will be welcome anytime you decide to return to the hotel Leonardo in the future again. Best regards

4/10 Médiocre

bernard, 4nuits chambre standard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
chambre253:un four sombre ,une fenêtre dans un angle donnant sur un corridor entièrement vitré et face à l'ascenseur,une serrure demagnétisée tous les jours et cela pendant les quatre nuits.
Séjour de 4 nuits en juin 2018

10/10 Excellent

Djabrina, Montréal, Canada

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Best location ever, super clean room with elevator. Really small bathroom. Best breakfast buffet ever (quality), Kapil is the best waiter EVER ! Really attentionate, smilling, helpfull, he does the extra mile ! Otherwise, smilling is optionnal at this hotel for the staff. Second stay, won't be the last.
Séjour de 3 nuits en mai 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
il fait trop au 4ème étage
très bien situé pour découvrir la ville. l'hôtel se trouve très central
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Stepan Laksa le 16 avr. 2018
Dear Guest, Thank you for your recent stay at Hotel Leonardo Prague and positive feedback. We are very happy to hear that we have met your expectations and will look forward to your next visit at the next visit in Prague. It will be our pleasure to hear from you directly for a special offer with extra benefits before your next visit. Regards, Stephen Laksa Front Office Manager fom@hotelleonardo.cz

8/10 Bien

Pauline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Travaux dans l’hôtel (des 8h30) durant notre séjour
Séjour de 3 nuits en mars 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel très bien situé et calme
Très bon rapport qualité/prix, chambre spacieuse et calme,
Séjour de 3 nuits en février 2018

10/10 Excellent

NBHERON, PARIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end à Prague
Arrivée tardive , très bon accueil diné sur place au restaurant de l'hôtel excellent repas traditionnel pour 2 Chambre spacieuse et confortable, personnel agréable . proche du pont Charles avec de nombreux restaurants dans les environs.
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de David Pavel le 14 févr. 2018
Dear NBHERON, Thank you for visiting us and for writing such a thorough review of your stay! We are most happy that you had an amazing stay! We hope you will choose hotel Leonardo if visiting Prague again. Best regards, David Pavel, Assistant front office manger

10/10 Excellent

Alban, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dans le centre
Hôtel luxueux et très bien placé, avec un petit déjeuner très correct.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de David Pavel le 7 févr. 2018
Dear Alban, Thank you for taking the time to share your thoughts about Hotel Leonardo in Prague with fellow travellers. We are grateful about your kind words about our staff as well as our perfect location! I hope you will stay in our hotel if visting Prague again. Sincerely, David Pavel, Assistant front office manager