Chambre Premium, balcon

Avis sur Grand Hotel Bonavia

4 out of 5
Grand Hotel Bonavia
Dolac 4, Rijeka

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 98 avis sur 225." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 104 avis sur 225." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 13 avis sur 225." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 225." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 225." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Jean-Pol

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon hôtel - attention aux escaliers !
Hôtel dans le centre de Rijeka, bien situé. Chambres confortables et bien grandes. Petits-déjeuners bons et complets. Le principal souci est l'entrée de l'hôtel avec des escaliers et malgré notre demande, nous n'avons pas reçu l'aide des personnes de la réception pour monter et descendre nos bagages. A noter aussi que l'accès au parking n'est pas facile (il faut appeler la réception) et que pour accéder au centre ville, il faut aussi descendre et monter des escaliers ...
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Carine

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

samer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé,mais pas de vue. Salle de bains moyenne. Petit déjeuner:on trouve tout mais de qualité moyenne.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Vlatka Stanic le 29 juil. 2022
Dear Samer, thank you for your recent stay with us and for sharing your impressions. We are happy to read you enjoyed your stay and thank you very much for your suggestions for improvement. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon! Best regards, Vlatka Stanic, General manager

10/10 Excellent

Santiago TERAN

Séjour de 3 nuits en juillet 2021

8/10 Bien

bernardino

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Hotel bien placé. Peu de places de parking. Chambre étroite. Belle terrasse. Petit-déjeuener correct.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Vlatka Stanic, General Manager le 21 juil. 2021
Dear bernardino, thank you very much for your recent stay at Hotel Bonavia Plava Laguna, and for sharing with us your impressions. We are happy to read you enjoyed the central location, lovely terrace and breakfast, and thank you for your comments regarding the parking and the room. The team and I will address them all and do our best to continue to provide great service to all our guests in the future. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and send our best regards! Vlatka Stanic General manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mon séjour s’est très bien passé.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Vlatka Stanic, General Manager le 30 déc. 2019
Dear Guest, thank you so much for your kind review, we are delighted your stay was comfortable and pleasant. We hope to welcome you back soon and send our best regards! Vlatka Stanic General Manager

10/10 Excellent

FLORENCE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une étape agréable et reposante
un grand hôtel beau et classique pour la Croatie au coeur de Rijeka et près du port
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Vlatka Stanic le 5 sept. 2019
Dear Florence, thank you for sharing your amazing review about your recent stay with us! We were very excited reading you enjoyed your time in Rijeka and complimented the hotel, location, and its classic charm. We would be delighted to welcome you back soon and hope you will visit our destination again next year when Rijeka will be the European Capital of Culture and discover our city through numerous and wonderful events! Sending you our warm regards, Vlatka Stanic General Manager

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019

10/10 Excellent

veronique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Marina Rogovic le 15 août 2017
Dear Veronique, thank you so much for staying with us and your wonderful review. We are delighted to learn you enjoyed your stay and we would love to welcome you back at our beautiful hotel soon! Warm regards from Rijeka, Vlatka Stanic, General Manager

8/10 Bien

pa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Trop petite
Oui pour un 4 étoiles la chambre était bien trop petite. En plus pour y accéder il fallait monter un demi étage à pieds (valises lourdes )

8/10 Bien

Xavier

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

a.

Les points forts : Confort de la chambre
Hôtel bien placé.
L'accueil ainsi que les chambre sont digne d'un 4* et le petit déjeuner est très varié et de qualité. Nous avons choisie cet hôtel pour le SPA (hammam, sauna) malheureusement nous avons été déçu car à l'arrivée nous avons appris que pour y accédé il fallait payer un supplément sachant que nous avions payer 400 euros pour 3 nuits! Ce dont on ne nous avais pas prévenu à la réservation. De plus pour les massages il est impossible de se détendre en couple car une seule masseuse sur place c'est donc à tour de rôle.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Melita

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Anthony

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Massimo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bravi ma da rinfrescare
Struttura un po' datata ma cmq confortevole. Colazioen da migliorare. Personale gentile un po' old style ma gradevole.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Centrally located modern building with elevator. Very decent breakfast included.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Andrew

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Though starting to age, this hotel appears very well maintained, has a fantastic location in the heart of the city.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

David

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Xavier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EXCELLENT SERVICES. GREAT STAFF
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Ivana

Les points forts : Propreté et personnel et service
The property needs a major upgrade for the price.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Vlatka Stanic le 11 oct. 2023
Dear Ivana,thank you for your recent stay with us at the Hotel Bonavia Plava Laguna and taking the time for sharing your impressions with us.Guest satisfaction is important to us, and we thank you for complimenting our service and cleanliness, however, we apologize if the hotel condition didn't meet your expectations. We appreciate your honest input and we will be using your feedback to make improvements. Thank you again for sharing your experience, we hope you will allow us to welcome you back in the future.Warm regards,Vlatka StanicGeneral manager

6/10 Satisfaisant

FILIP

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Maxim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Vlad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Kathren, Wailuku

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Eric

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Ann

One night in Rijeka
We had one lovely day in Rijeka. The hotel was great and especially the breakfast was superb. The view from our balcony was beautiful, too.
View from the balcony
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Vlatka Stanic le 11 juil. 2023
Dear Ann, thank you for your recent stay at the Hotel Bonavia Plava Laguna and for taking the time for your wonderful review.On behalf of the entire team thank you for your kind words and recommendations dedicated to the hotel and its related services. We were delighted to read your positive impressions and it’s nice to hear that you enjoyed all the hotel charms.Comments like this one are giving us a special motivation, it’s very encouraging to know that the hard work of our staff is recognized by the guests. We use this opportunity to invite you to another visit to our hotel and destination for another great stay!Sending our best from Rijeka,Vlatka Stanic, General manager

8/10 Bien

Andres

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location convenient
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Vlatka Stanic le 3 juil. 2023
Dear Andres,thank you very much for staying with us and for your kind review. We are happy to read you complimented our location and have given us a high grade. We hope you enjoyed your stay in our hotel and destination, and hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Best regards,Vlatka Stanic, General manager

4/10 Médiocre

Tilda

Séjour de 3 nuits en juin 2023

2/10 Horrible

Steven

Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Vlatka Stanic le 5 mai 2023
Dear Steven,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Hotel Bonavia Plava Laguna. We regret to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay.We take all guest feedback seriously, and we regret that we did not have the opportunity to address any issues during your stay, take any necessary corrective action, and provide you with a more pleasant and comfortable experience.Once again, we apologize for any inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you in the future and to improve your impression and experience.Best regards,Vlatka Stanic, General manager

10/10 Excellent

Shane

Séjour de 7 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Biljana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super zentrale Lage, niedliche und saubere Wellnessmöglichkeit mit allem, was man zur Erholung braucht.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Vlatka Stanic le 28 mars 2023
Sehr geehrte Biljana,vielen Dank dafür, dass Sie unser Hotel Bonavia Plava Laguna als Ihre Urlaubsdestination gewählt und Ihre Eindrücke geteilt haben. Es freut uns, dass unser Hotel einen schönen Eindruck bei Ihnen hinterlassen hat. Die Kommentare unserer Gäste sind für das beste Kriterium, um die Zufriedenheit mit dem Service, den wir bieten, zu messen. Nochmals vielen Dank und wir hoffen, Sie wieder zu sehen. Mit besten Grüßen,Vlatka Stanic, General manager

10/10 Excellent

Mirjana

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles in der Stadt schnell erreichbar, Hotel sauber, ruhig in der Nacht. Frühstück super Zeiten
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Vlatka Stanic le 28 mars 2023
Sehr geehrte Mirjana,vielen Dank dafür, dass Sie unser Hotel Bonavia Plava Laguna als Ihre Urlaubsdestination gewählt und eine Bewertung bei Expedia hinterlassen haben. Wir sind sehr froh, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel verbracht haben und danken Ihnen für Ihren netten Kommentar. Bis zu unserem nächsten Wiedersehen senden wir Ihnen unsere besten Grüße!Vlatka StanicGeneral manager

8/10 Bien

Bjørn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sentralt fint hotell
Sentralt hotell, hjelpsomme ansatte. Veldig reint og fint. Grei frokost (til å være i sør europa). Få parkeringsplasser, men har avtale med garasje i nærheten. (5min å gå).
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Vlatka Stanic le 26 avr. 2023
Dear Bjørn,Thank you for your positive review of our hotel Bonavia. We are delighted to hear that you found our hotel to be centrally located, clean, and our staff helpful. We also appreciate your feedback on our breakfast and are pleased to hear that the possibility of using a nearby garage was helpful and convenient for you.Thank you again for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards from Rijeka,Vlatka Stanic, General manager

8/10 Bien

Jesper

Séjour de 2 nuits en janvier 2023

10/10 Excellent

Angela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel
The first room that I was given smelt of cigarette smoke. When I mentioned it at reception, straight away, I was upgraded to another room no questions asked. So I was delighted with that service which was brilliant.
Séjour de 7 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WiFiが速くて感動した
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel
We stayed 2 nights at the start and end of our holiday in Croatia. Found the hotel to be great in every way. Rooms large and comfortable. Breakfast was excellent. Enjoyed a very reasonably priced and very good evening meal as well. Only downside (same wherever we visited) the Croatians either don't like or can't make hot coffee - always luke warm!! Apart from that a wonderful experience.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Irena

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel with perfect location at the Rijeka’s old town with the great shopping and dining options. Room was very clean and spacious with beautiful Adriatic sea view. Breakfast was included and delicious! I will come back soon!
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
Excellent breakfast - clean, comfy and quiet hotel.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Hans Dieter

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
👍
Tolles Hotel mitten im Zentrum mit Super-Frühstück
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Guido, Bayside

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 Bien

Alexander

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Premium-Zimmer, Balkon
Aussicht super aufs Meer, Zimmer zweigeteilt - Schlafzimmer + Sitzecke mit Schreibtisch, Bad + WC recht klein, Terrasse groß, Frühstück Auswahl gut mit vielen frischen Zutaten
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 Bien

Kurt

Les points forts : Propreté et équipements
Das erste zugewiesene Zimmer haben wir nach der ersten Nacht gewechselt. Es war für unsere Begriffe kein Superior DZ. Das zweite Zimmer war schön. Wir haben uns dort wohlgefühlt. Der Kaffee beim Frühstück ist unserer Meinung nach kein Bohnenkaffee,er ist für uns nicht zu trinken.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Gábor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Anil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 Bien

Marianna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Karl

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Andreas

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Randal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022