Extérieur

Avis sur Mercure Rockhampton

4 out of 5
Mercure Rockhampton
86 Victoria Parade, Rockhampton, QLD

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 314 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 424 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 157 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 87 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 1002." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon quatre étoiles
Rien à réclamer. Tout était très bien et conforme aux attentes. J’y ai très bien dormi.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 Bien

yvon, Réunion

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situé en centre ville
Hotel confortable et trés silencieux, idéal pour une étape aprés une longue route. La proximité du quartier historique est un plus.

8/10 Bien

Alex

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Augusta

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parking was very limited and not in a great area. The room needed maintenance, limited hot water no a/c. The front desk was rude at checkout. However, the lady that checked us in was very nice and the bed was comfortable.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 7 mai 2024
Hi Augusta, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am sorry that you had issues with the hot water and air conditioning during your stay but I hope our team was able to rectify this for you. I am pleased to read about your check-in experience and that you found the bed comfortable. I am sorry there was an issue at check out and will speak with the team about this. Regards, Shona Kapernick Duty Manager

8/10 Bien

Ian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
If you like a pool don't go there is a pool in the dark indoor pool
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Karley Beasy le 30 avr. 2024
Hi Ian,Thank you for reviewing your say.We have an outdoor pool, which is surrounded by lighting so I am unsure what you mean by the dark indoor pool?Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Michael Puggaard

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Stephen

Les points forts : Propreté et personnel et service
I didn't like the tight bathroom and the difficulty of getting in and out of the shower.
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Nita

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were rude, and rushed to get you in & out. Not very good customer service.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Lisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good accommodation
Nice hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Neville

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were not customer service focused.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Lorena

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean & comfortable. Easy parking. Staff friendly.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Richard

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shocked at Mercure
I have stayed at numerous throughout Europe and this place was awful. Looks like a tired hotel that they poorly renovated.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Manchester

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Brad

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice comfortable stay close the Rocky CBD
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure le 12 janv. 2024
Hi Brad,Thank you for reviewing your stay. We hope to welcome you back again soon.Regards,The Mercure Rockhampton Team

8/10 Bien

Travis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Review
Nice hidden spot, noticed no airflow from Aircon onto the bed it'self
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure le 12 janv. 2024
Hi Travis,Thank you for reviewing your stay. We hope to welcome you back again soon.Regards,The Mercure Rockhampton Team

6/10 Satisfaisant

Monty

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure le 12 janv. 2024
Hi Monty,Thank you for reviewing your stay. We hope to welcome you back again soon.Regards,The Mercure Rockhampton Team

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mercure le 12 janv. 2024
Hi Brad,Thank you for rating your stay. We hope to welcome you back again soon.Regards,The Mercure Rockhampton Team

10/10 Excellent

KJ

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were friendly and efficient especially the room cleaning staff.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de K Beasy le 16 nov. 2023
Hi KJ,Thank you for reviewing your stay with us.Regards,Karley Beasy Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

narelle

Les points forts : Personnel et service
View from the Riverview room was lovely.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de K Beasy le 16 nov. 2023
Hi Narelle,Thank you for reviewing your stay with us.Regards,Karley Beasy Hotel Manager

10/10 Excellent

Dianne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I have stayed here many times as it is convenient and a great location. It is great that the restaurant has opened again,for a lovely breakfast. Friendly reception. Thank you!
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de K Beasy le 16 nov. 2023
Hi Dianne,Thank you for reviewing your stay with us.Regards,Karley Beasy Hotel Manager

10/10 Excellent

Monique

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was fine having parking out on the street, but more/secure parking would be incredible.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de K Beasy le 16 nov. 2023
Hi Monique,Thank you for reviewing your stay with us.Regards,Karley Beasy Hotel Manager

10/10 Excellent

Kazutaka

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The kind staff carefully explained things in an easy-to-understand manner even for non-native speakers like us.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Karley Beasy le 22 sept. 2023
Dear Kazutaka,Thank you for reviewing your stay. I hope we can welcome you back again.Regards,Karley BeasyHotel Manager

2/10 Horrible

Tyler

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rude staff 😡
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Karley Beasy le 22 sept. 2023
Hi Tyler,I am sorry that you found the staff to be rude. This is certainly not common feedback we receive and would welcome any details so we can look into this further.Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Robert

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great room, great cost, great location
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de K Beasy le 23 août 2023
Hi Robert,Thank you for reviewing your stay. I hope we can welcome you back again.Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Mark

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
You need a bell at reception to alert staff in the office that you are there. I waited at counter where there was a msg saying staff was attending to guest needs so i sat in lounge and waited, eventually walking into rear office to fing a staff member seated. About 7.30 Sat evening.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de K Beasy le 23 août 2023
Hi Mark,Thank you for reviewing your stay. I am sorry the team were not available when you arrived. Thank you for this feedback, we will certainly take your suggestion on board.I hope we can welcome you back again.Regards,Karley Beasy

6/10 Satisfaisant

David

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Karley Beasy le 11 juil. 2023
Hi David,Thank you for rating your stay.Regards,Karley BeasyHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Suzannah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Karley Beasy le 22 juin 2023
Hi Suzannah,Thank you for rating your stay with us.Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Rebecca

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good check in pleasant staff at reception
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Karley Beasy le 21 juin 2023
HI Rebecca,Thank you for reviewing your stay. I hope we can welcome you back again.Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Lyell

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Another happy stay. Two nights over the weekend. Very quiet location with tidy rooms. We will be back.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Karley Beasy le 12 juin 2023
Hi Lyell,Thank you for reviewing your stay!We look forward to seeing you again soon.Regards,Karley BeasyHotel Manager

4/10 Médiocre

Art

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Average
Not so good this time, room wasn’t serviced first day had to ask to be done 2nd day. Also very noisy 2 -3 o’clock in morning. Reception didn’t hear anything.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Karley Beasy le 1 juin 2023
Hi Art, Thank you for reviewing your stay. I am so sorry that housekeeping missed your room service on the first day. I will certainly address this with the team.Unfortunately, unless the noise is during our regular floor walks, we will not know of the issue. We will absolutely investigate any complaints from guests at any time of day or night to ensure all of our guests have a restful stay. Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Cassandra

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
As an Accor member I often choose to stay at Mecure, when I travel. The only problem I had, was with the hallway lights, coming into the room when trying to sleep at night. The staff are happy and polite. I will return here again
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Karley Beasy le 1 juin 2023
Hi Cassandra,Thank you for reviewing your stay with us. We look forward to seeing you again!Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Maree

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly Staff and a nice clean room with a beautiful view
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Karley Beasy le 25 mai 2023
Dear Maree,Thank you for taking the time to review your stay. I am pleased that you enjoyed your time with us and hope we can welcome you back again.Regards,Karley BeasyHotel Manager

4/10 Médiocre

Benjamin

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
overpriced!
We paid $220 for our room for the night, and it was nowhere near worth this price. tiny room, no fan, air conditioning didnt work. very clean and looked nice but overall was a waste of money and a big regret.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Karley Beasy le 12 mai 2023
Hi Benjamin,I am sorry to read that you were unhappy with your room. Our reception team are available 24 hours to assist with any issues which might arise, and help to make our guests stay more enjoyable.Regards,Karley BeasyHotel Manager

8/10 Bien

Linda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, friendly staff and good location.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Karley Beasy le 18 avr. 2023
Hi Linda,Thank you for reviewing your stay. I hope we can welcome you back again soon.Regards,Karley BeasyHotel Manager

8/10 Bien

Jeff

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic restaurant
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de K Beasy le 3 mars 2023
Hi Jeff,We are so pleased that you loved Riverside Restaurant, and hope we can welcome you back again!Regards,Karley BeasyHotel Manager

2/10 Horrible

Sam

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Old run down nothing worked not worth the money at all
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 9 févr. 2023
Hi Sam,I am sorry to read that you did not enjoy your stay. If there is any particular feedback you can provide, we would happily take this on board.Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Linda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location with River Views. Excellent in house restaurant.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Karley Beasy le 2 févr. 2023
Hi Linda,Thank you for reviewing your stay. I hope we can welcome you back again.Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Ruth

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very satisfied
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Karley Beasy le 2 févr. 2023
Hi Ruth,Thank you for reviewing your stay. I hope we can welcome you back again.Regards,Karley BeasyHotel Manager

4/10 Médiocre

Kyoung Jin

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 11 janv. 2023
Hello Kyoung Jin,Thank you for rating your stay.Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Karley Beasy le 28 déc. 2022
Thank you for rating your stay!

4/10 Médiocre

Mick

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was lied too on the phone about the parking and the hotel itself was not worth the price. The bed was ridiculously hard as well. Overall extremely disappointed and I would never stay there again, not even if the room was free.
Réponse de Karley Beasy le 19 déc. 2022
Hi Mick,I am disappointed to read how dissatisfied with your stay you were. I am unsure who you spoke to over the phone about the parking, as we have never had secure parking onsite and all of our team are aware of this. I am sorry that you found the bed to be too hard. All of our beds were replaced with pillow tops mattresses just 18months ago. Our reception team are available 24 hours to assist with any issues which might arrive and could have certainly assisted in resolving this for you.Regards,Karley BeasyHotel Manager

8/10 Bien

Jeff

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Loved the meal at the restaurant
Réponse de Karley Beasy le 8 déc. 2022
Hi Jeff,I am so pleased that you enjoyed your meal! I hope we can welcome you back again!Regards,Karley BeasyHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Helen

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
Hotel was ok , rather run down . Pool wasn’t clean or inviting
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Karley Beasy le 21 nov. 2022
Hi Helen,Thank you for reviewing your stay with us. I am sorry to read that you felt the hotel was run down. We have just gone through a number of refurbishments both in our lobby and rooms, and are currently getting work done on the outside of the building also.Regards,Karley BeasyHotel Manager

10/10 Excellent

Christopher

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Karley Beasy le 21 nov. 2022
Hi Christopher,Thank you for rating your stay with us. I hope we can welcome you back again.Regards,Karley BeasyHotel Manager

8/10 Bien

Darren

10/10 Excellent

Betsy

Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 Bien

Damon

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are incredibly helpful. A great place to stay in Rocky
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Karley - Hotel Manager le 5 sept. 2022
Hi Damon,Thank you for reviewing your stay! I hope we can welcome you back again!Regards,Karley BeasyHotel Manager

8/10 Bien

Ruth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had to run the water in the shower for 5 minutes before the water got hot, wasted a lot of water. Only had hot tap on. Bed & pillows were incredibly comfy. Would stay again
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Karley - Hotel Manager le 5 sept. 2022
Hi Ruth,Thank you for reviewing your stay!I am sorry that you had issues with the hot water during your stay. I do hope we can welcome you back again.Regards,Karley BeasyHotel Manager