1 chambre, bureau, Wi-Fi gratuit, draps fournis

Avis sur Motel 6 Salem, VA

2 out of 5
Motel 6 Salem, VA
301 Wildwood Road, Salem, VA

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 117 avis sur 580." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 130 avis sur 580." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 130 avis sur 580." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 83 avis sur 580." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 120 avis sur 580." "

6,2/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

5,8/10

Équipements

5,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Alexis

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty motel. Last resort only.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Shreepa Padalia - General Manager le 7 sept. 2023
We're very sorry to hear about that, Alexis. We will be sure to talk to housekeeping, and hope that you stop by our property and give us another opportunity so we can truly show you how much we do care about your feedback and what you offer us. We promise you won't be disappointed!

8/10 Bien

Jean

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement facile d'accès près de la I-81
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2023
Salut Jean,Merci d'avoir évalué positivement votre séjour !!Maz K.#Team6

8/10 Bien

Raymond

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

6/10 Satisfaisant

JeanPierre

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Correct, mais le bruit du chauffage devrait être corrigé. on est là pour une nuit et dormir est important
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Nancy Y. le 11 janv. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Michel

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2022
Dear Michel, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you.

2/10 Horrible

Marielle

Séjour de 1 nuit en novembre 2021

6/10 Satisfaisant

Laurent

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bof....
Motel vieillot, moquettes douteuses, chambre empestant la cigarette.
Séjour de 1 nuit en juin 2018

4/10 Médiocre

Ruth

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A fuir !!! 1° chambre proposée: le frigo ne fonctionnais pas. 2° chambre: pas de serviettes de bain, un filet d'eau froide au lavabo et pas d'eau chaude, une clim en fin de vie qui ne délivrait qu'un souffle d'air à peine froid. Mauvaise foi de la part du gérant de l’hôtel, qui trouve que la clim fonctionne bien et qu'il y a de l'eau au robinet ...Motel 6 devait revoir sa politique !!! Inutile d’afficher des prix les plus bas, si le minimum n'y est pas. A 55$, ça reste du vol...
Séjour de 1 nuit en juin 2018

6/10 Satisfaisant

Nick, Québec

Facile d'accès de l'autoroute
Près de l'autoroute 81 sans être trop près pour en entendre le bruit.
Réponse de Stay At Inn le 18 mars 2017
Pedimos disculpas por las molestias, y esperamos que usted decida darnos una oportunidad más! Nos comprometemos que su estancia será mucho mejor esta vez. Gracias por su patrocinio, y comentarios! Lo valoramos mucho.

2/10 Horrible

rachid

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ça ne vaut pas 70 $ plutôt 35$
Elle nous a donné une chambre qui puait Elle nous a changé par une autre pas mieux l équipement de la salle de bai brise Serviette qui sentait mauvais du savon il fallait le demander et plus encore

2/10 Horrible

Dreama

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room smelled like animals. It was horrible
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

angela

Voyage en couple
Bathroom tub dirty and refrigerator not work 🙃
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Angela

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Dexter

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
There are two men that work front desk onebwith glasses another witha smile thst matches his kindness. They are the only reason i would go back. On the other hand the smoking rooms are just disgusting and look as if they genuinely dont care for the rooms. Holes in the wall and walls are filthy. An individual with a mustache that worked that day was rude and held no personality as well as did not see issues with saidbroom. All in all it was abplace tonstaybbut ibwill not recommend a smoking room indont understsnd why those tooms are worse as if we are treated lower. The rooms are the same price ans ice been in the nonskmoking before 10x better.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Dexter,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Migdalia

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Kevin

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

aleksandra

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The place is dirty.The towels are dirty,the pillow case is dirty. I payed over $100 for one night and I couldn't shower.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Aleksandra,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 Horrible

Rick

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was without question the worst property I’ve ever stayed. It was tremendously dirty. Downright disgusting actually. It smelled. The air conditioning was deafening. The sheets and towels were cheap and dirty. The area outside our room and around the property was littered with trash. I understand that it’s a low end property but that doesn’t mean it should be dirty, smelly and unsafe.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Rick,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Darline

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

6/10 Satisfaisant

Melissa

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 mai 2024
Hi Melissa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 Bien

Krista

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
On my way back from Florida this was our mid-trip stop. Check-in was easy and the room was comfortable. I was not impressed that the smoke alarm was not installed before we arrived. It was laying on a shelf. Major safety violation. But overall the room was fine.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

6/10 Satisfaisant

John

Les points forts : Propreté et personnel et service
Quiet, surprisingly given it's proximity to i81. Main room was as pictured. Clean, with a mini fridge and microwave. Outer wasroom ok. Bath, toilet area not in such good condition. Toilet didn't seem to be attached to the floor.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi John, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

2/10 Horrible

Shirley

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No words for how bad this place was. Ended up leaving and did not spend the night!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Shirley, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 Horrible

steven

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty,filthy nasty
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Steven, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

10/10 Excellent

Raymond

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 avr. 2024
Hi Raymond, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

8/10 Bien

Christopher

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property itself is doable for such a cheap price, for just a day or so. That being said, not great. Mattress is thin spring but not the worst, I found mold on the AC unit, and some things were installed improperly and/or hanging off of the wall in an unprofessional or unsafe manner. You can make it work but it’s not ideal by any means
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

April

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had blood on doors and wall,,Dirty floors and tubs.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi April,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Dreama

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Edna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like it
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Edna

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
People were nice, room were clean n nice, most of all the price was great where I'm staying again if I can get it the same price
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Edna,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

2/10 Horrible

Dreama

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Dreama

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 20 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Ryan, Lynchburg

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I've probably stayed in 25 different Motel 6s around the country and this was easily bottom 3 ever. If I could show you my pictures of the bathroom your skin would crawl. Horrible property, even for the price.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 20 mars 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Vicki

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a hard one to rate because i think it's under construction. You might want to call to see if you get a new room, if not stay away. I will say check it was super easy and staff was very nice. The area was very quiet. We were just passing though and needed a place to sleep. The beds are very clean and we did sleep good. The shower was so gross so we didn't take showers. Once it's all redone it will be a nice place to stay!
Réponse de Nancy Y. le 20 mars 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Christopher

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Christopher

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great value option everything functions no issues great staff
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Christopher,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Ryan, Rocky Mount

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was under renovations and the room I was put in was not completely done
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Ryan,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 Médiocre

Kori

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Christopher

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I stay here regularly. Value leader in the area. Clean. Everything works. No issues. Good place to sleep.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi ChristopherWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

EDDIE

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Équipements
No big parking spaces if towing
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Robert

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5/5
Great stay. Loved it. Got some much needed rest
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Robert, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Dianna

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
This motel is in the middle of upgrading. In the meantime they are renting out rooms that are unfinished. So it's not fair for me to leave a review until this property is completed.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Dianna,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

james

Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stay here regularly. This is a good value clean functioning hotel. The Owners have pride in ownership. I have never had any negative issues here.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stay here regularly. Good value. Clean functional. Convenient location.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Jerry

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The price was reasonable and worth the stay. The motel was not 5 star, but was fine for an overnight stop and was quite!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 3 janv. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Gretchen, PHILADELPHIA

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

VIOLETA

Séjour de 1 nuit en décembre 2023