Chambre Tradition, 1 très grand lit, vue baie

Avis sur Comfort Inn by the Bay

2.5 out of 5
Comfort Inn by the Bay
2775 Van Ness Ave, San Francisco, CA

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 425 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 353 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 140 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 35 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 48 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Vincent

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel avec belle vue sur Golden Bridge, Personnel très gentil, Hôtel très bien situé Facile de se garer grâce au parking (a demander en plus) Attention aux chambres proches de l’ascenseur (bruyant) Petit déjeuner avec choix assez limité
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 22 avr. 2024
Dear Vincent,Thank you for staying with us.We appreciate your perfect 5 out of 5 rating.Come back and see us again soon.Best Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

6/10 Satisfaisant

Guy

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 17 avr. 2024
Dear Guy,Thank you for staying with us.We appreciate you taking your time to submit your survey. We would hope to see you again soon.Warmest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

KAryne

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Comfort Inn le 19 févr. 2024
Thank you

8/10 Bien

Fabrice

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hôtel finalement plutôt bien placé et en dehors des « zones de chaos » et d’insécurité du centre ville. Climatisation (chaud et froid) en panne : signalée à la réception mais sans effet correctif. Par ailleurs, la ventilation de la salle de bain est totalement inefficace générant après la douche, un niveau d’humidité extrêmement désagréable et une condensation infernale sur la baie vitrée. Deux ascenseurs (seulement) qui génèrent beaucoup de temps d’attente et conduisent à recourir à l’escalier de secours. Tarif de parking annoncé à 30$ par jour sans les taxes. Résultat après deux nuitées, le parking revient à 72$ au lieu des 60$ escomptés. Bilan global du séjour plutôt positif en terme de rapport qualité/prix.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 10 oct. 2023
Dear Fabrice,Thank you for staying with us.We appreciate your positive as well as your constructive comments.Your feedback has been shared with our management team.Best Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

10/10 Excellent

Caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfaits de l’hôtel mais cela m’a coûté pas mal plus cher en réservant avec hotel.com. Sur place hier on aurait eu une chambre à 120$ . Il était trop tard pour canceller avec hotel. Com
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Comfort Inn le 30 août 2023
Thank you for your reviews

8/10 Bien

CHRISTIAN

Personnel agréable mais problème de propreté.
Le ménage est moyen dans les chambres. Il y a de la poussière partout. Le premier jour après être rentrés nous avons eu la surprise de voir notre chambre non nettoyée. La réponse de la réception a été que seul un séjour de 4 nuits permettait un nettoyage. Que le groupe avait décidé de ne plus nettoyer les chambres pour des séjours inférieurs. Un peu étrange au vu du prix facturé. De plus si le nettoyage est fait comme lorsque nous avons pris notre chambre c’est pas terrible. A part cela le personnel est agréable, le petit déjeuner est plus que correct et l’emplacement est parfait.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de GM le 9 juin 2023
Dear Christian,Thank you for staying with us.We appreciate your positive as well as constructive feedback. Your comments have been shared with our management team.Kindest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

Mary

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propre, près de tout, excellent endroit
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Eva le 26 févr. 2023
Thank you.

10/10 Excellent

Janis, Terrebonne

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon service
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de GM le 11 oct. 2022
Dear Janis,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn San Francisco

8/10 Bien

nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La vue de notre chambre au 11 ème étage était magnifique La chambre était très bien Le personnel de l’accueil agréable Petit déjeuner basique
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Antoine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien placé proche de Fisherman 15mins. Des options de restauration tout autour de l'hôtel moins chère qu'à Fisherman. Bon accueil, petit déjeuner correct mais manque de place dans la salle à manger.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de EVA le 26 juil. 2022
SORRY, I DO NOT UNDERSTAND YOUR MESSAGE

4/10 Médiocre

Mathieu

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien placé mais c’est tout
Pas de service petit déjeuner peu varié nettoyage de la chambre tous les 3 jours
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de EVA le 11 juin 2022
THANK YOU FOR YOUR STAY

8/10 Bien

Nancy, Quebec

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de EVA le 12 avr. 2022
SORRY NO ESPANOL

8/10 Bien

Sylvie, St-Eustache

Séjour de 9 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Jacques, Paris

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil; personnel très sympathique et très professionnel (en particulier swong); Propreté des chambres. L’hôtel est certes plutôt excentré mais est très bien desservi par les transports en commun. Je recommande vivement cet hôtel. Si je dois revenir à SF, j’y retournerai sans hésiter
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Comfort Inn le 6 mars 2020
Thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Comfort Inn le 22 févr. 2020
Thank you for your feedback

8/10 Bien

menguy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Comfort Inn le 25 déc. 2019
Thank you.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de comfort inn le 9 nov. 2019
Thank you

10/10 Excellent

Florence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon séjour
Hôtel très bien situé dans un quartier bien fréquenté. A un block prêt, vers Chestnut, une rue avec plein de restaurants branchés hyper conviviaux.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Comfort Inn le 9 oct. 2019
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

Sandrine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel pour découvrir San Francisco
Hôtel très bien placé. Petit déjeuner inclus très bien. Bonne literie. Rien à redire.
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Comfort inn Staff le 6 août 2019
Thank you for your feedback. We hope to see you again in the future

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les photos de l’hôtel ne représentent pas bien l’etat de l’hôtel. C’est propre, mais très défraîchi
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Comfprt Inn Stay le 6 août 2019
Than you.

10/10 Excellent

Jalal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Comfort Inn By The Bay le 18 avr. 2019
Thank you for taking the time to review our Hotel

2/10 Horrible

barry

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The parking situation was terrible. The elevator doesn’t go down to the lower level where you park your car. You have to walk two flights of steps with heavy luggage that’s ridiculous. Then I was given an extremely noisy room. My door was next to an ice machine and a coke vending machine which made terrible loud sounds all night and the reception gave me earplugs. That was their solution. They never cleaned my room told me that.they Short of staff, the mattresses were terrible. Nothing about this hotel was satisfactory.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 13 mai 2024
Dear Berry,Thank you for staying with us.We apologize that your recent stay did not exceed your expectations. Your comments have been shared with our management team, We strive to ensure all our guests have a positive memorable experience.Kindest Regards,

8/10 Bien

Christa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great walkable neighborhood- I recommend The Coffee Berry across the corner. Near bus stops for the muni, but walkable to Fisherman’s Warf as well.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 13 mai 2024
Dear Christa,Thank you for staying with us.We appreciate your positive review.Come back and see us again soon.Warmest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

Wendy

Les points forts : Personnel et service
Room could have been cleaner and only one elevator was working
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 13 mai 2024
Dear Wendy,Thank you for staying with us.We apologize that one of our elevators was out of service undergoing a full renovation for our future guests' positive experience.Your comments regarding your guest room have been shared with our housekeeping team.Kindest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

6/10 Satisfaisant

Orlando

Les points forts : Propreté et personnel et service
Old room, only one elevator at the property
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Comfort Inn le 12 mai 2024
Hello, sorry but we are working on it, thank you.

4/10 Médiocre

Hatim, Woodland Hills

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Na
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 10 mai 2024
Dear Hatim,Thank you for staying with us.We appreciate your feedback.Kindest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff and breakfast were excellent. Great location to walk to activities. Noisy by elevator
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 29 avr. 2024
Dear John,Thank you for staying with us.We appreciate your positive review.Come back and see us again soon.Best Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

Emerson Ferman

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
One elevator was broken so it took very long time to wait for the only elevator functioning
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 24 avr. 2024
Dear Emerson,Thank you for staying with us.Rest assured one of our elevators was down for a full renovation for our future guests' lodging experience.Warmest Regards,David Cotla General ManagerComfort Inn by the Bay

6/10 Satisfaisant

Angela

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Questo hotel si trova a poche centinaia di metri da Lombard street e circa un miglio al Pier 39. Hotel vecchiotto. I receptionist accolgono bene il cliente. La camera assegnata nella media, ma purtroppo per un soggiorno di 3 giorni non puliscono la camera che ha la moquette (per un soggetto allergico è un problema) e consegnano su richiesta in reception gli asciugamani puliti. Ci sono 2 ascensori: uno è rotto e per utilizzarlo ci vuole un po' di tempo. La colazione è nella media. Il parcheggio auto è comodo ad un prezzo buono, 30 dollari al giorno Per l'ubicazione è consigliabile per il resto no!!!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 23 avr. 2024
Dear Angela,Thank you for staying with us.We appreciate your positive as well as your constructive feedback. We apologize that one of our elevators was under a complete renovation for our future guest's experience.Kindest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

Wendy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Location was good proximity to downtown - walking, transit. Only one elevator in working order. Able to hear street traffic, noise and guests conversation Staff helpful and courteous to guests. Helpful with directions to area attractions, dinner ideas
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 22 avr. 2024
Dear Wendy,Thank you for staying with us.We appreciate all your kind words.We apologize that our elevator was down for a full renovation for our future guest experience.Come back and visit us again soon.Kindest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

6/10 Satisfaisant

Melisa

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 10 mai 2024
Dear Melisa,Thank you for staying with us.We appreciate you taking the time to complete our survey.Come back and see us again soon.Kindest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

kelly

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was great! Location was perfect. The view from the room was beautiful. The breakfast was included..it was alright. They had a few different options. The seating was nice. You get to people watch out the window while you eat/have coffee chillin. The ONLY problem was the elevator..they have two but one is broken and the one left is sooo slow. When we were checking out with all our luggage it took 10 minutes to get to us. Lol. I think it's in the process of being fixed. We would stay here again for sure 😊
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 16 avr. 2024
Dear Kelly,Thank you for staying with us.We truly appreciate your wonderful review.We apologize that one of our elevators is under a full modernization for our future guest experience.We look forward to seeing you again soon.Warmest Regards,David CotlaGeneral Manager Comfort Inn by the Bay

8/10 Bien

Christine

Les points forts : Personnel et service
One of The elevators was broken they only have 2 for a 12 floor hotel. That was a delay going and coming back to the room. Breakfast was Good
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Comfort Inn le 15 avr. 2024
Hello, so sorry for the inconvenience with the elevator, it is being worked on right now with one of them, we appreciate your patience and understanding, thank you.

8/10 Bien

Alexander Dwight

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This place is decent for the SF price. Walkable to Ghirardelli and the Wharf. Free breakfast before hitting the road was appreciated!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Comfort Inn le 10 avr. 2024
Thank you

8/10 Bien

O

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Overall I really liked it but the parking structure SUCKS especially for $30.00 a night
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Comfort Inn le 9 avr. 2024
Sorry it is a premium for parking here in this city, thank you again for your stay

10/10 Excellent

Neelam, Medford

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the location and convenience of this hotel; and that they had a great breakfast daily with free coffee available thru day. I parked our car there for 2 days and left it there feeling it was safe and we walked everywhere or Uber/lifted to most places. I was so scared of driving the steep streets but this is relatively flat off Lombard street right before the inclines!! Staff was small but helpful and kind! Rooms are paper thin walls which was prob the most annoying part… my kids and I would be in bed by 10pm after a long day and we could here the family next to us like they were in our room. The hotel is old but was renovated and felt comfortable and safe… but most of the hotels in the area are old… so I would recommend this to any traveler looking to be in the area - so many great restaurants to walk to and beautiful residential properties!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 5 avr. 2024
Dear Neelam,Thank you for staying with us.We truly appreciate your wonderful review.We would hope to see you and your family again soon.Kindest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

2/10 Horrible

Benjamin

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stay away! You can find better places to stay in San Francisco, especially for the price. When I arrived the first thing I noticed were stains on my sheets (see photo, looked like bubblegum and body fluids). I called the front desk and they said to come down and pick up sheets and make the bed myself. Wow. I paid for a room with a "City View," please see photo, haha. The hotel and rooms are dated, musty and overall worn out. See photo. One of the elevators is out of order so every time you need to use it can take up to 15 minutes because it is full and you wait for another, and another. I was on the 11th floor and took the stairs. I know this kind of thing happens, but it had been broken for over a week (see past reviews) and I saw no attempt to fix. Huge inconvenience and possibly safety issue (?). See photo and notice bags of trash that were constantly in the hallways. Hot water was gone in the mornings. TV didn't work, see photo. Parking in a crap lot is $30 a night. I met a woman with roaches in a cup heading to the front desk. The breakfast was bad. Scrambled eggs in pools of water. Muffins with blueberries hard as pebbles. Just horrible. The two women at the front desk were nice but overwhelmed. I felt bad for them. I asked to speak to the GM multiple times but he was not available (I think his name is David). I really wanted to like this place, it is near family and conveniently located in SF, but I'll never go back.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Comfort Inn le 9 avr. 2024
Hello, sorry about that, but we are working on stuff, we normally do not have any roaches here, thank you.

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Friendly staff and decent place to stay for reasonable price. Parking garage is really tight for full sized vehicles. We rented a Jeep Grand Cherokee and I wouldn’t want to try to park anything bigger. Views of the bay and Golden Gate Bridge were amazing however.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 1 avr. 2024
Dear Daniel,Thank you for staying with us.We appreciate all your kind words.Come back and see us again soon.Warmest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
The doorway connecting stairs to lobby is permanently locked. Forcing guest to utilize one elevator. Two elevators in the lobby, however seemed only one was working created a bottleneck. Small breakfast area even though breakfast is free very crowded room was musky with a mildew smell and empty bottles left. Parking cost was reasonable compared to Seattle and staff was very helpful.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 1 avr. 2024
Dear Daniel,Thank you for staying with us.We appreciate your positive as well as your constructive comments.Your feedback has been shared with our management team.Best Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

10/10 Excellent

Matt, Surrey

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place has an excellent location and a delicious breakfast to start the day. Gated underground parking is available for $30 a day. I will definitely return if I revisit SF.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Comfort Inn le 31 mars 2024
Thank you for sending us a very nice review, have a nice day!

2/10 Horrible

Sohrab

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 1 avr. 2024
Dear Sohrab,Thank you for staying with us.We apologize that your experience did not exceed expectation. Your survey has been shared with our management team.Best Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

feng

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
This trip was still very pleasant
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Comfort Inn le 30 mars 2024
Thank you for a nice review, hope to see you again sometime

2/10 Horrible

Gina

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No fridge, no running hot water. The whole time there was only cold water and staff acknowledged the issues, but did not provide any solutions. Overall, it was a bad experience and compared to other hotels in San Francisco, I expected better service and amenities.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Comfort Inn le 28 mars 2024
Maintenance and Front Desk should have been notified so it can be resolved, sorry for the inconvenience

8/10 Bien

Stefanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lage und Anbindung an öffentlichen Verkehr sehr gut. Zimmer ausreichend groß, Badezimmer sehr klein mit Mini-Waschbecken! Das Frühstück war sehr eingeschränkt mit keiner Abwechslung (Waffeln zum selbst machen, Kaffee, Tee, Säfte -wenn Maschine funktionierte-, Toasts, Muffins, ei mit Würstchen. Immerhin kein Plastikgeschirr! Es reicht, um morgens etwas im Bauch zu haben, für mehr aber nicht! Leider war auch der eine Fahrstuhl noch nicht repariert. Mit nur einem funktionierenden brauchte man viel Geduld.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Comfort Inn le 28 mars 2024
Thank you

8/10 Bien

Lovepreet

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything is good , rooms perfect, location 20 min walking from pier 43, but no microwave and refrigerator in rooms , car parking is good for sedans, overall great experience
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Comfort Inn le 27 mars 2024
Thank you

8/10 Bien

Yuriy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The hotel is old. But still very good.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 25 mars 2024
Dear Yuriy,Thank you for staying with us.We appreciate your positive review.Come see us again soon.Best Regards,

4/10 Médiocre

Deborah

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Elevator was limited. Would either wait forever or had to go up and down the stairs. Id rate it higher for staff service but the house keeper we asked for extra towel rolled her eyes and was upset we ask. Ok walking distance of some attractions
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 25 mars 2024
Dear Deborah,Thank you for staying with us.We appreciate your positive as well as your constructive comments. your comments have been shared with our housekeeping team.Kindest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

Tinku

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Not the greatest hotel - location was great close to a lot of the attractions however the parking suck, even tho it’s underground, it’s so tight and no elevator access unless you take stairs. The elevators are VERY slow… it once took us 20 mins to go up and down. And front desk suggest to come down if we need anything instead of them coming to drop anything to you.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Comfort Inn le 24 mars 2024
Sorry, the elevators were being worked on at the time, thank you for your stay.

10/10 Excellent

Fely

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
the staff were very good assisting costumer...
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 21 mars 2024
Dear Fely,Thak you for staying with us.We appreciate your perfect 5 out of 5 rating.Our staff appreciate your feedback.Warmest Regards,David CotlaGeneral ManagerComfort Inn by the Bay

8/10 Bien

Rodolfo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent customer service.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Comfort Inn le 20 mars 2024
Thank you for a nice review, hope to see you all again sometime.