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4 – Médiocre
53
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2 – Horrible
46
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 Bien
Veronique
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beaucoup trop de SDF dans la rue et devant l hotel.
Dommage car la situation de l hotel est tres bonne
Veronique
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Véronique, merci d'avoir partagé votre expérience au Marker San Francisco. Nous comprenons que l'environnement local peut parfois être une préoccupation, mais nous vous assurons que les mesures de sécurité de notre hôtel restent notre priorité absolue. Il est encourageant de lire que vous avez trouvé l'emplacement de notre hôtel pratique. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur pour un séjour plus fluide.
10/10 Excellent
manon
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, clean, close to Union Square. Free coffee unlimited. Personnel really nice, especially Bianca.
manon
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Manon, thank you for your endorsement of The Marker San Francisco. We're thrilled to know that our cleanliness, location near Union Square and complimentary coffee made your stay exceptional. Additionally, we appreciate your commendation of our exceptional team members, especially Bianca. We hope to welcome you again in the near future.
8/10 Bien
Sylvain
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
mmmm
Sylvain
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 12 févr. 2024
Thank you for this lovely rating, Sylvain!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at The Marker San Francisco. We'd like to share an even better experience with you soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 6 sept. 2023
We're glad to hear that your stay at The Marker San Francisco was satisfactory. We always strive to offer memorable experiences for our guests, and it fills us with joy to know we were successful in doing so during your visit. We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
MARTIAL
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARTIAL
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 17 août 2023
Thank you for the excellent rating, Martial!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at The Marker San Francisco! We look forward to hosting you again soon.
8/10 Bien
marc
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gros probleme d'eau chaude, a priori dans tout l'hotel pendant nos 3 jours. Tout le reste etait correct.
marc
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 2 août 2023
Marc, merci pour vos précieux commentaires. Nous regrettons d'apprendre qu'il y a eu des problèmes avec l'eau chaude pendant votre séjour. Malgré cela, il est encourageant d'entendre que tous les autres aspects ont répondu à vos attentes. Nous apprécions votre patience et votre compréhension et espérons vous accueillir à nouveau au Marker San Francisco à l'avenir.
10/10 Excellent
xavier
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel où on est très bien accueilli/servi
Accueil nocturne excellent avec cadeaux de bienvenue. Très bel hôtel pas impacté par les sans abris nombreux dans le centre ville. Equipe très serviable du Directeur, au Chef dse opérations et au personnel qui se sont mis an quatre pour l'anniversaire de ma petite-fille.
xavier
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 25 juil. 2023
Xavier, C'est merveilleux d'apprendre que votre séjour au Marker San Francisco a été un succès. L'accueil exceptionnel et les efforts particuliers déployés pour l'anniversaire de votre petite-fille sont au cœur de notre engagement. Notre équipe est fière de créer des expériences mémorables pour nos clients. Nous nous réjouissons de votre prochaine visite.
6/10 Satisfaisant
Pascal
Voyage en couple
18 sept. 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No room service for three days in a row, bathtub was clogged during the entire stay despite indicating issue with staff. The toilet was leaking also. Well located downtown but as soon as you go down Taylor or any street towards Market, it is literally like Port-au-Prince in Haiti.
Pascal
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Customer Service le 18 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback, Pascal.We were disappointed to learn that the condition of our hotel did not meet your expectations. Please be assured that this is not the standard that we aspire to and we will share your concerns with the appropriate members of our team moving forward.We hope you allow us the chance to share a more positive experience with you soon.
8/10 Bien
Philippe
15 août 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
nous avons été très mal accueillis par la personne à la réception le matin un monsieur, je crois ne jamais avoir ete aussi mal accueillis, au lieu de nous expliquer la raison du dépôt de garantie de 150 $ il nous demandé si nous voulions annuler notre réservation et aller ailleurs !
Hormis cet incident, notre séjour s'est bien passé, la chambre était confortable bien qu'un peu vieillotte.
Philippe
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 16 août 2022
Nous apprécions les commentaires honnêtes, Philippe.
Bien que vous ayez apprécié nos chambres confortables, nous sommes déçus que votre séjour chez nous ait été moins que parfait. Nous regrettons que votre temps ait été terni par vos interactions avec certains membres de notre équipe. Votre bonheur et votre satisfaction sont importants pour nous, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe de direction afin que cela ne se reproduise plus et que nous puissions nous améliorer à l'avenir.
Nous espérons que vous nous donnerez une autre occasion de démontrer le service de haut calibre que nous sommes capables de partager avec nos clients.
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel confortable, chambre spacieuse et idéalement située pour découvrir la ville à pied.
Isabelle
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 9 août 2022
Merci pour la merveilleuse critique, Isabelle!
C'est exceptionnel que votre séjour au Marker San Francisco ait été si fantastique ! Nous sommes ravis que vous ayez tant apprécié nos chambres spacieuses et notre emplacement. Nous visons l'excellence et vos éloges pour nos chambres confortables nous permettent de savoir que nous faisons notre travail ! Nous avons hâte de vous revoir bientôt afin de pouvoir partager une autre expérience incroyable avec vous !
10/10 Excellent
Frederic
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel établissement qui a un style vraiment différent que les autres hôtels dans les environs.
Frederic
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 6 août 2022
Merci pour la note incroyable, Frédéric!
Nous nous soucions profondément du bonheur et de la satisfaction de nos clients. Nous avons hâte de vous revoir bientôt pour une autre expérience exceptionnelle au Marker San Francisco !
10/10 Excellent
Marie-Pier
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hotel était très bien. Le quartier environnant est moins beau et accueillant.
Marie-Pier
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Marine Taharount le 2 août 2022
Dear Marie,
Your review made our day! Thank you for sharing your fond memories and we are extremely happy to hear that you had such a great time with us at The Marker San Francisco. Please do come visit us again if your adventures bring you back to the City by the Bay.
10/10 Excellent
julien
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vintage et authentique
Un bel hôtel typique et authentique avec des installations confortables et vintage à la fois
julien
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Daimler Sena le 12 juin 2022
Merci! Nous souhaitons vous revoir bientôt!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel très agréable,petit bémol les moquettes n’on pas était aspiré pendant tout notre séjour (7)
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
HELENE
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel pour visiter San Francisco
Je recommande cet hotel, surtout en couple. Calme, tres bien situé dans San Francisco. Pas de parking, ni de petit déjeuner, ni de piscine mais la déco est tres sympa, il y a un "Happy Hours" vers 17h-18h et du café et du thé offerts le matin. Un espace lecture et cheminée, un restau juste a coté, bref pour un weekend ou une visite de quelques jours de San Francisco je le recommande chaudement.
HELENE
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en famille
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Marker : parfait pour visiter san Francisco
Hôtel très bien placé a Union Square, a peine dix minutes à pied de la station de métro Powell, bus au pied de l'hôtel et câble car a 5 minutes.
Nous avions une chambre avec deux grands lits car nous étions 4, 2 adultes et 2 enfants. La chambre était grande et propre. L'extérieur de l'hôtel, du fait de sa situation centrale est bruyant donc il est préférable de prévoir les boules quies car on entend les sirènes et les travaux de la rue. Il est possible de prendre un café ou un thé gratuitement dans la salle du RDC de l'hôtel. Sinon il y a de quoi faire pour petit déjeuner et manger a proximité.
Jennifer
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No bell cap to help with luggage
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Elizabeth, we appreciate your feedback regarding your recent stay at The Marker San Francisco. Noting your comment about luggage assistance, we strive to ensure our guests have all the help they need. For future stays, please don't hesitate to reach out to our team members for assistance. We look forward to hosting you again and providing a seamless experience that meets all your expectations.
6/10 Satisfaisant
TK
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The overall experience with service and amenities at the Marker were great. It became very clear that the room I was given was not updated. The chipping vinyl on the headboard flaked all over the room and all over my hair and clothes. The furniture was clearly worn and stained. I also had the issue of having someone come clean my room, even with the Do Not Disturb sign placed on the door. Overall, it felt like growing pains as they remodle, but it did not leave me wanting to stay at the Marker again.
TK
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
TK, we value your feedback and appreciate the points you've highlighted. We're glad you found the service and amenities satisfactory, but regret that some aspects of your stay didn't meet expectations. Our team continuously strives to maintain our rooms. We're sorry for any inconvenience you experienced with the room's décor and the cleaning service. These concerns have been shared with our team for immediate attention. Thank you for bringing these matters to our attention, allowing us to improve our guest experience. We hope to welcome you back in the future so you might experience these improvements firsthand.
8/10 Bien
Everardo
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's was very nice, the staff was awesome, and it was affordable
Everardo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Marker Team le 5 mai 2024
Everardo, thank you so much for your wonderful comments. We're so please you enjoyed your time at The Marker. We hope to see you again for another great stay!
10/10 Excellent
Vinay
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It got a great lounge, friendly staff and calm atmosphere
Vinay
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 mai 2024
Vinay, thank you for sharing your wonderful experience at The Marker San Francisco. We are thrilled you found our lounge enjoyable, and are glad to hear our team members made a positive impact on your experience. Your acknowledgement of the tranquil atmosphere we strive to maintain is deeply appreciated. We're excited to welcome you back during your next visit.
10/10 Excellent
Faeza
1 mai 2024
Les points forts : Propreté
Greatvstay
Faeza
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Faeza, it's fantastic to hear that you had a wonderful experience at The Marker San Francisco. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Nathaniel
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everyone was so friendly and everything was within walking distance so that was a plus
Nathaniel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Nathaniel, it's wonderful to hear that you loved the friendliness of The Marker San Francisco's team members and found our location convenient for exploring the area. Your positive remarks make us proud. We can't wait for your next visit.
8/10 Bien
Cecilia
1 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Cecilia, thank you for taking the time to rate The Marker San Francisco. We're glad to know you had a good stay with us and hope that we can welcome you back soon.
10/10 Excellent
Dmytro
30 avr. 2024
Dmytro
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Dmytro, it's wonderful to hear that you had a five-star experience at The Marker San Francisco. We are proud to have met your expectations and we hope to welcome you back in the near future. Thank you for choosing us!
10/10 Excellent
Julie
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
Julie, it's always a pleasure to hear from satisfied guests. The Marker San Francisco appreciates your high rating and we're delighted you had a memorable experience with us. Come back soon for another wonderful visit!
10/10 Excellent
James
29 avr. 2024
James
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
James, it's fantastic to see the perfect rating! It seems that The Marker San Francisco met your expectations. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.
10/10 Excellent
Craig
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed our stay. The large deep tub was amazing.
Craig
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Craig, thank you for sharing your positive experience at The Marker San Francisco. We're glad to hear you enjoyed the spaciousness of our bathtub. It's always a pleasure to make our guests' stay more comfortable and relaxing. We hope to welcome you again on your next trip to San Francisco.
10/10 Excellent
Stephen
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was wonderful and the staff was very friendly and helpful. The area around the hotel is a bit rundown but felt safe.
Stephen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Stephen, it's delightful to hear that you found our rooms at The Marker San Francisco to be wonderful and our team members very friendly and supportive. We're pleased that you felt secure in the surrounding vicinity. It was definitely a pleasure to host you. Let us welcome you back soon for another remarkable encounter.
10/10 Excellent
Roberto, Long Beach
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Roberto
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 27 avr. 2024
Roberto, it's delightful to hear that you have such a positive view of The Marker San Francisco. Our main priority is for our guests to have a superb stay and your comments indicate we achieved that. We look forward to your next stay with us.
8/10 Bien
chelsea
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked the uniqueness of the rooms and hotel interior but the location of the hotel was not in a safe place which is to be expected in any major city downtown area . Overall it was a good experience
chelsea
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Chelsea, it's wonderful to hear that you found our hotel's interior and rooms to be distinctive at The Marker San Francisco. We regret though, that you had some concerns about the location. It's true that city centers can be busy, but we want to ensure all of our guests feel comfortable. We're glad nonetheless that your overall stay was positive. We hope to welcome you back in the future.
2/10 Horrible
farina
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charged me amenities fee without my knowledge
farina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Farina, we understand your concerns regarding unexpected fees and recognize it's crucial to offer clear communication. We endeavor to communicate all costs as clearly as possible and we regret any oversight that may have led to a dissatisfaction for you. It may be helpful to note though that amenities fees are quite standard and ensure our valued guests access to a variety of services that enhance overall comfort. Rest assured, we have taken note of your feedback and will utilize it to enhance our communication moving forward.
10/10 Excellent
Zoe
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zoe
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Zoe, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving such a high rating on Expedia. The team truly appreciates your support and can't wait to welcome you back in the near future.
8/10 Bien
michael
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was nice
The staff was nice
Tea & Coffee facilities in our rooms was non existent
Out side the hotel surroundings wasnt safe
michael
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 avr. 2024
Michael, it's a joy to learn you found The Marker San Francisco pleasing, along with our friendly team members. We do apologize for any inconvenience experienced due to the lack of tea and coffee facilities in your room. Your safety is paramount to us, and we're happy to offer travel advice for our visitors when exploring the local area. We hope to welcome you back to enhance your experience with us next time.
8/10 Bien
Kay
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Did not like the homeless people near the property, but you probably can't do much about that.
Kay
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Kay, it's unfortunate to hear that the surrounding area impacted your stay, as we always desire for our guests to have a pleasant experience. At The Marker San Francisco, we are situated in an urban environment, which brings with it a variety of unique challenges that the team works hard to manage. We hope that this did not overshadow the positive aspects of your stay and that we will have another chance to serve you. We are dedicated to improving where we can. Your understanding is greatly appreciated.
10/10 Excellent
?
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
My 1 and only complaint is the parking. If the hotel had their own parking lot and actually offered discounted or free parking, I would’ve been satisfied. I paid for my stay, then had to pay $50/day for parking. That is ridiculous to me! For example. Hotel Nikko offers free parking and its valet. We took a chance to give another hotel a try but probably will not stay here again based on the parking situation!
Kiesha
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Kiesha, thank you for sharing your thoughts. While The Marker San Francisco strives to offer the best experience, we understand that the parking situation was less than ideal for you. Parking dynamics are different for each hotel due to various factors including locality, arrangements, and costs involved. We appreciate your feedback and would certainly welcome the opportunity to serve you again, should your travel plans bring you back to the city.
10/10 Excellent
Nick
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice upgrades; clean, modern and functional. Would definitely stay again
Nick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Marker Team le 15 avr. 2024
Hi Nick, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving us a glowing review! We're pleased to see your stay with us met your expectations and hope you consider us for your future travels. We're eager to welcome you back!
10/10 Excellent
Renzzo
14 avr. 2024
Hotel is great.
Renzzo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Renzzo, it's wonderful to hear you thought The Marker San Francisco was great. We look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Jane
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jane
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
William
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel unfortunately bad area
William
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
William, we're thrilled to hear that you appreciated the charm of The Marker San Francisco. We're situated in a bustling city area, and we understand sometimes city life may not be for everyone. We hope you can visit us again in the future and take advantage of our central location's proximity to numerous city attractions.
8/10 Bien
Erin
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice staff, area is to be expected not fault of the hotel
Erin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2024
Erin, it's wonderful to hear that you found The Marker San Francisco's team members to be pleasant and our location met your expectations. We hope that for your next visit to San Francisco, we will be your top choice again. Thank you for choosing us.
8/10 Bien
Andrea
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay.
Andrea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
Andrea, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at The Marker San Francisco. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.
8/10 Bien
Kassaundra
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed the cleanliness and that the doors are kept locked unless let in by staff.
The front desk does not keep staff there 24/7 so you have to be patient on when you need something. Also TVs have Limited channels and are not smart TVs which was frustrating
Kassaundra
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 12 avr. 2024
Kassaundra, thank you for your review. It's wonderful to hear that you valued the cleanliness at The Marker San Francisco and our security measures. We note your feedback on the presence of our front desk team members and the TV Channel selection. We're continuously looking for ways to improve our guest experience and will take your remarks into consideration. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
BeAuna
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We don't like the loud slamming room doors, otherwise just fine
BeAuna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 12 avr. 2024
BeAuna, it's wonderful to hear that your stay at The Marker San Francisco was satisfactory. We acknowledge your feedback regarding the noise of the doors. It's indeed valuable insights like these that help us continually enhance the guest experience. We're looking forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Abegael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the staff very friendly. Receptionist very helpful.
Abegael
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2024
Abegael, it's delightful to hear you had a positive experience at The Marker San Francisco. Our aim is to ensure all our guests feel welcome and supported, so we're glad our friendly reception team was able to assist you. It's our hope to welcome you back again soon.
10/10 Excellent
Alexis
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel very nice we were very happy.
Alexis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Marker Team le 8 avr. 2024
Hi Alexis, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving your review on Expedia. We're pleased to see your stay with us met your expectations and hope you consider us for your future travels. We're eager to welcome you back!
10/10 Excellent
David
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 28 avr. 2024
Thank you for the fantastic rating, David!It's outstanding you had such a wonderful experience at The Marker San Francisco. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!
10/10 Excellent
Vanessa
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Vanessa, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving your review on Expedia. We're pleased to see your stay with us met your expectations and hope you consider us for your future travels. We're eager to welcome you back!
8/10 Bien
Sarah
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The one bedroom suite was perfect for our family of four. Having a separate bedroom from children for young ones to go down earlier. we enjoyed the Italian restaurant right inside the hotel. Short walk to Union Square and Chinatown. Convenient self park locations Right in the same block. The kids enjoyed the wide window sills to watch the bustling city below.
Sarah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Sarah, it's fantastic to hear that The Marker San Francisco's one-bedroom suite was ideal for your family's needs. We're thrilled you enjoyed the on-site Italian restaurant, and that our location made it easy for you to explore Union Square and Chinatown. It sounds like the children had fun watching the city activities from the expansive window sills, too! We hope to welcome your family back on your next visit to the city.
10/10 Excellent
elkin
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
elkin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Elkin, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at The Marker San Francisco. We strive to create a welcoming and comfortable experience for our guests. We can't wait for your next visit.