Coin salon dans le hall

Avis sur The Marker San Francisco

4 out of 5
The Marker San Francisco
501 Geary St, San Francisco, CA

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 517 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 277 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 114 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 53 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 46 avis sur 1007." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Veronique

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beaucoup trop de SDF dans la rue et devant l hotel. Dommage car la situation de l hotel est tres bonne
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Véronique, merci d'avoir partagé votre expérience au Marker San Francisco. Nous comprenons que l'environnement local peut parfois être une préoccupation, mais nous vous assurons que les mesures de sécurité de notre hôtel restent notre priorité absolue. Il est encourageant de lire que vous avez trouvé l'emplacement de notre hôtel pratique. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur pour un séjour plus fluide.

10/10 Excellent

manon

Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, clean, close to Union Square. Free coffee unlimited. Personnel really nice, especially Bianca.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Manon, thank you for your endorsement of The Marker San Francisco. We're thrilled to know that our cleanliness, location near Union Square and complimentary coffee made your stay exceptional. Additionally, we appreciate your commendation of our exceptional team members, especially Bianca. We hope to welcome you again in the near future.

8/10 Bien

Sylvain

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
mmmm
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 12 févr. 2024
Thank you for this lovely rating, Sylvain!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at The Marker San Francisco. We'd like to share an even better experience with you soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 6 sept. 2023
We're glad to hear that your stay at The Marker San Francisco was satisfactory. We always strive to offer memorable experiences for our guests, and it fills us with joy to know we were successful in doing so during your visit. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 Excellent

MARTIAL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 17 août 2023
Thank you for the excellent rating, Martial!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at The Marker San Francisco! We look forward to hosting you again soon.

8/10 Bien

marc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gros probleme d'eau chaude, a priori dans tout l'hotel pendant nos 3 jours. Tout le reste etait correct.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 2 août 2023
Marc, merci pour vos précieux commentaires. Nous regrettons d'apprendre qu'il y a eu des problèmes avec l'eau chaude pendant votre séjour. Malgré cela, il est encourageant d'entendre que tous les autres aspects ont répondu à vos attentes. Nous apprécions votre patience et votre compréhension et espérons vous accueillir à nouveau au Marker San Francisco à l'avenir.

10/10 Excellent

xavier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel où on est très bien accueilli/servi
Accueil nocturne excellent avec cadeaux de bienvenue. Très bel hôtel pas impacté par les sans abris nombreux dans le centre ville. Equipe très serviable du Directeur, au Chef dse opérations et au personnel qui se sont mis an quatre pour l'anniversaire de ma petite-fille.
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 25 juil. 2023
Xavier, C'est merveilleux d'apprendre que votre séjour au Marker San Francisco a été un succès. L'accueil exceptionnel et les efforts particuliers déployés pour l'anniversaire de votre petite-fille sont au cœur de notre engagement. Notre équipe est fière de créer des expériences mémorables pour nos clients. Nous nous réjouissons de votre prochaine visite.

6/10 Satisfaisant

Pascal

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No room service for three days in a row, bathtub was clogged during the entire stay despite indicating issue with staff. The toilet was leaking also. Well located downtown but as soon as you go down Taylor or any street towards Market, it is literally like Port-au-Prince in Haiti.
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Customer Service le 18 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback, Pascal.We were disappointed to learn that the condition of our hotel did not meet your expectations. Please be assured that this is not the standard that we aspire to and we will share your concerns with the appropriate members of our team moving forward.We hope you allow us the chance to share a more positive experience with you soon.

8/10 Bien

Philippe

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
nous avons été très mal accueillis par la personne à la réception le matin un monsieur, je crois ne jamais avoir ete aussi mal accueillis, au lieu de nous expliquer la raison du dépôt de garantie de 150 $ il nous demandé si nous voulions annuler notre réservation et aller ailleurs ! Hormis cet incident, notre séjour s'est bien passé, la chambre était confortable bien qu'un peu vieillotte.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 16 août 2022
Nous apprécions les commentaires honnêtes, Philippe. Bien que vous ayez apprécié nos chambres confortables, nous sommes déçus que votre séjour chez nous ait été moins que parfait. Nous regrettons que votre temps ait été terni par vos interactions avec certains membres de notre équipe. Votre bonheur et votre satisfaction sont importants pour nous, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe de direction afin que cela ne se reproduise plus et que nous puissions nous améliorer à l'avenir. Nous espérons que vous nous donnerez une autre occasion de démontrer le service de haut calibre que nous sommes capables de partager avec nos clients.

10/10 Excellent

Isabelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel confortable, chambre spacieuse et idéalement située pour découvrir la ville à pied.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 9 août 2022
Merci pour la merveilleuse critique, Isabelle! C'est exceptionnel que votre séjour au Marker San Francisco ait été si fantastique ! Nous sommes ravis que vous ayez tant apprécié nos chambres spacieuses et notre emplacement. Nous visons l'excellence et vos éloges pour nos chambres confortables nous permettent de savoir que nous faisons notre travail ! Nous avons hâte de vous revoir bientôt afin de pouvoir partager une autre expérience incroyable avec vous !

10/10 Excellent

Frederic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel établissement qui a un style vraiment différent que les autres hôtels dans les environs.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 6 août 2022
Merci pour la note incroyable, Frédéric! Nous nous soucions profondément du bonheur et de la satisfaction de nos clients. Nous avons hâte de vous revoir bientôt pour une autre expérience exceptionnelle au Marker San Francisco !

10/10 Excellent

Marie-Pier

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hotel était très bien. Le quartier environnant est moins beau et accueillant.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Marine Taharount le 2 août 2022
Dear Marie, Your review made our day! Thank you for sharing your fond memories and we are extremely happy to hear that you had such a great time with us at The Marker San Francisco. Please do come visit us again if your adventures bring you back to the City by the Bay.

10/10 Excellent

julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vintage et authentique
Un bel hôtel typique et authentique avec des installations confortables et vintage à la fois
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Daimler Sena le 12 juin 2022
Merci! Nous souhaitons vous revoir bientôt!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel très agréable,petit bémol les moquettes n’on pas était aspiré pendant tout notre séjour (7)
Séjour de 7 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

HELENE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel pour visiter San Francisco
Je recommande cet hotel, surtout en couple. Calme, tres bien situé dans San Francisco. Pas de parking, ni de petit déjeuner, ni de piscine mais la déco est tres sympa, il y a un "Happy Hours" vers 17h-18h et du café et du thé offerts le matin. Un espace lecture et cheminée, un restau juste a coté, bref pour un weekend ou une visite de quelques jours de San Francisco je le recommande chaudement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Marker : parfait pour visiter san Francisco
Hôtel très bien placé a Union Square, a peine dix minutes à pied de la station de métro Powell, bus au pied de l'hôtel et câble car a 5 minutes. Nous avions une chambre avec deux grands lits car nous étions 4, 2 adultes et 2 enfants. La chambre était grande et propre. L'extérieur de l'hôtel, du fait de sa situation centrale est bruyant donc il est préférable de prévoir les boules quies car on entend les sirènes et les travaux de la rue. Il est possible de prendre un café ou un thé gratuitement dans la salle du RDC de l'hôtel. Sinon il y a de quoi faire pour petit déjeuner et manger a proximité.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Elizabeth

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No bell cap to help with luggage
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Elizabeth, we appreciate your feedback regarding your recent stay at The Marker San Francisco. Noting your comment about luggage assistance, we strive to ensure our guests have all the help they need. For future stays, please don't hesitate to reach out to our team members for assistance. We look forward to hosting you again and providing a seamless experience that meets all your expectations.

6/10 Satisfaisant

TK

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The overall experience with service and amenities at the Marker were great. It became very clear that the room I was given was not updated. The chipping vinyl on the headboard flaked all over the room and all over my hair and clothes. The furniture was clearly worn and stained. I also had the issue of having someone come clean my room, even with the Do Not Disturb sign placed on the door. Overall, it felt like growing pains as they remodle, but it did not leave me wanting to stay at the Marker again.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
TK, we value your feedback and appreciate the points you've highlighted. We're glad you found the service and amenities satisfactory, but regret that some aspects of your stay didn't meet expectations. Our team continuously strives to maintain our rooms. We're sorry for any inconvenience you experienced with the room's décor and the cleaning service. These concerns have been shared with our team for immediate attention. Thank you for bringing these matters to our attention, allowing us to improve our guest experience. We hope to welcome you back in the future so you might experience these improvements firsthand.

8/10 Bien

Everardo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's was very nice, the staff was awesome, and it was affordable
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Marker Team le 5 mai 2024
Everardo, thank you so much for your wonderful comments. We're so please you enjoyed your time at The Marker. We hope to see you again for another great stay!

10/10 Excellent

Vinay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It got a great lounge, friendly staff and calm atmosphere
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 mai 2024
Vinay, thank you for sharing your wonderful experience at The Marker San Francisco. We are thrilled you found our lounge enjoyable, and are glad to hear our team members made a positive impact on your experience. Your acknowledgement of the tranquil atmosphere we strive to maintain is deeply appreciated. We're excited to welcome you back during your next visit.

10/10 Excellent

Faeza

Les points forts : Propreté
Greatvstay
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Faeza, it's fantastic to hear that you had a wonderful experience at The Marker San Francisco. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future!

10/10 Excellent

Nathaniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everyone was so friendly and everything was within walking distance so that was a plus
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Nathaniel, it's wonderful to hear that you loved the friendliness of The Marker San Francisco's team members and found our location convenient for exploring the area. Your positive remarks make us proud. We can't wait for your next visit.

8/10 Bien

Cecilia

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Cecilia, thank you for taking the time to rate The Marker San Francisco. We're glad to know you had a good stay with us and hope that we can welcome you back soon.

10/10 Excellent

Dmytro

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Dmytro, it's wonderful to hear that you had a five-star experience at The Marker San Francisco. We are proud to have met your expectations and we hope to welcome you back in the near future. Thank you for choosing us!

10/10 Excellent

Julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
Julie, it's always a pleasure to hear from satisfied guests. The Marker San Francisco appreciates your high rating and we're delighted you had a memorable experience with us. Come back soon for another wonderful visit!

10/10 Excellent

James

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
James, it's fantastic to see the perfect rating! It seems that The Marker San Francisco met your expectations. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.

10/10 Excellent

Craig

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed our stay. The large deep tub was amazing.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Craig, thank you for sharing your positive experience at The Marker San Francisco. We're glad to hear you enjoyed the spaciousness of our bathtub. It's always a pleasure to make our guests' stay more comfortable and relaxing. We hope to welcome you again on your next trip to San Francisco.

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was wonderful and the staff was very friendly and helpful. The area around the hotel is a bit rundown but felt safe.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Stephen, it's delightful to hear that you found our rooms at The Marker San Francisco to be wonderful and our team members very friendly and supportive. We're pleased that you felt secure in the surrounding vicinity. It was definitely a pleasure to host you. Let us welcome you back soon for another remarkable encounter.

10/10 Excellent

Roberto, Long Beach

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 27 avr. 2024
Roberto, it's delightful to hear that you have such a positive view of The Marker San Francisco. Our main priority is for our guests to have a superb stay and your comments indicate we achieved that. We look forward to your next stay with us.

8/10 Bien

chelsea

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked the uniqueness of the rooms and hotel interior but the location of the hotel was not in a safe place which is to be expected in any major city downtown area . Overall it was a good experience
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Chelsea, it's wonderful to hear that you found our hotel's interior and rooms to be distinctive at The Marker San Francisco. We regret though, that you had some concerns about the location. It's true that city centers can be busy, but we want to ensure all of our guests feel comfortable. We're glad nonetheless that your overall stay was positive. We hope to welcome you back in the future.

2/10 Horrible

farina

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charged me amenities fee without my knowledge
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Farina, we understand your concerns regarding unexpected fees and recognize it's crucial to offer clear communication. We endeavor to communicate all costs as clearly as possible and we regret any oversight that may have led to a dissatisfaction for you. It may be helpful to note though that amenities fees are quite standard and ensure our valued guests access to a variety of services that enhance overall comfort. Rest assured, we have taken note of your feedback and will utilize it to enhance our communication moving forward.

10/10 Excellent

Zoe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Zoe, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving such a high rating on Expedia. The team truly appreciates your support and can't wait to welcome you back in the near future.

8/10 Bien

michael

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was nice The staff was nice Tea & Coffee facilities in our rooms was non existent Out side the hotel surroundings wasnt safe
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 avr. 2024
Michael, it's a joy to learn you found The Marker San Francisco pleasing, along with our friendly team members. We do apologize for any inconvenience experienced due to the lack of tea and coffee facilities in your room. Your safety is paramount to us, and we're happy to offer travel advice for our visitors when exploring the local area. We hope to welcome you back to enhance your experience with us next time.

8/10 Bien

Kay

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Did not like the homeless people near the property, but you probably can't do much about that.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Kay, it's unfortunate to hear that the surrounding area impacted your stay, as we always desire for our guests to have a pleasant experience. At The Marker San Francisco, we are situated in an urban environment, which brings with it a variety of unique challenges that the team works hard to manage. We hope that this did not overshadow the positive aspects of your stay and that we will have another chance to serve you. We are dedicated to improving where we can. Your understanding is greatly appreciated.

10/10 Excellent

?

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
歯ブラシなどアメニティグッズはシャンプーくらいなので自分で準備が必要。スタッフもフレンドリー。中心街に隣接しているが危険なエリアも近いので注意が必要です。
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 20 avr. 2024
ご意見をお寄せいただきありがとうございます。ご自身の必需品をいくつか持参する必要があるとおっしゃっていましたが、当ホテルのスタッフはフレンドリーだと感じていただけて嬉しく思います。ザ マーカー サンフランシスコは確かに市内中心部に近い場所にありますので、周辺エリアに常に注意していただくようお客様にお願いしています。次回サンフランシスコにお越しの際は、ぜひまたお越しください。

8/10 Bien

Kiesha

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
My 1 and only complaint is the parking. If the hotel had their own parking lot and actually offered discounted or free parking, I would’ve been satisfied. I paid for my stay, then had to pay $50/day for parking. That is ridiculous to me! For example. Hotel Nikko offers free parking and its valet. We took a chance to give another hotel a try but probably will not stay here again based on the parking situation!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Kiesha, thank you for sharing your thoughts. While The Marker San Francisco strives to offer the best experience, we understand that the parking situation was less than ideal for you. Parking dynamics are different for each hotel due to various factors including locality, arrangements, and costs involved. We appreciate your feedback and would certainly welcome the opportunity to serve you again, should your travel plans bring you back to the city.

10/10 Excellent

Nick

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice upgrades; clean, modern and functional. Would definitely stay again
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Marker Team le 15 avr. 2024
Hi Nick, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving us a glowing review! We're pleased to see your stay with us met your expectations and hope you consider us for your future travels. We're eager to welcome you back!

10/10 Excellent

Renzzo

Hotel is great.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Renzzo, it's wonderful to hear you thought The Marker San Francisco was great. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 Bien

Jane

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

William

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel unfortunately bad area
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
William, we're thrilled to hear that you appreciated the charm of The Marker San Francisco. We're situated in a bustling city area, and we understand sometimes city life may not be for everyone. We hope you can visit us again in the future and take advantage of our central location's proximity to numerous city attractions.

8/10 Bien

Erin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice staff, area is to be expected not fault of the hotel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2024
Erin, it's wonderful to hear that you found The Marker San Francisco's team members to be pleasant and our location met your expectations. We hope that for your next visit to San Francisco, we will be your top choice again. Thank you for choosing us.

8/10 Bien

Andrea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
Andrea, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at The Marker San Francisco. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

8/10 Bien

Kassaundra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed the cleanliness and that the doors are kept locked unless let in by staff. The front desk does not keep staff there 24/7 so you have to be patient on when you need something. Also TVs have Limited channels and are not smart TVs which was frustrating
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 12 avr. 2024
Kassaundra, thank you for your review. It's wonderful to hear that you valued the cleanliness at The Marker San Francisco and our security measures. We note your feedback on the presence of our front desk team members and the TV Channel selection. We're continuously looking for ways to improve our guest experience and will take your remarks into consideration. We hope to see you again in the future.

10/10 Excellent

BeAuna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We don't like the loud slamming room doors, otherwise just fine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 12 avr. 2024
BeAuna, it's wonderful to hear that your stay at The Marker San Francisco was satisfactory. We acknowledge your feedback regarding the noise of the doors. It's indeed valuable insights like these that help us continually enhance the guest experience. We're looking forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Abegael

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the staff very friendly. Receptionist very helpful.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2024
Abegael, it's delightful to hear you had a positive experience at The Marker San Francisco. Our aim is to ensure all our guests feel welcome and supported, so we're glad our friendly reception team was able to assist you. It's our hope to welcome you back again soon.

10/10 Excellent

Alexis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel very nice we were very happy.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Marker Team le 8 avr. 2024
Hi Alexis, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving your review on Expedia. We're pleased to see your stay with us met your expectations and hope you consider us for your future travels. We're eager to welcome you back!

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 28 avr. 2024
Thank you for the fantastic rating, David!It's outstanding you had such a wonderful experience at The Marker San Francisco. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

10/10 Excellent

Vanessa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Vanessa, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving your review on Expedia. We're pleased to see your stay with us met your expectations and hope you consider us for your future travels. We're eager to welcome you back!

8/10 Bien

Sarah

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The one bedroom suite was perfect for our family of four. Having a separate bedroom from children for young ones to go down earlier. we enjoyed the Italian restaurant right inside the hotel. Short walk to Union Square and Chinatown. Convenient self park locations Right in the same block. The kids enjoyed the wide window sills to watch the bustling city below.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Sarah, it's fantastic to hear that The Marker San Francisco's one-bedroom suite was ideal for your family's needs. We're thrilled you enjoyed the on-site Italian restaurant, and that our location made it easy for you to explore Union Square and Chinatown. It sounds like the children had fun watching the city activities from the expansive window sills, too! We hope to welcome your family back on your next visit to the city.

10/10 Excellent

elkin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Elkin, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at The Marker San Francisco. We strive to create a welcoming and comfortable experience for our guests. We can't wait for your next visit.