Piscine extérieure (ouverte en saison)

Avis sur Dan Accadia Hotel

Dan Accadia Hotel
122 Ramat Yam Street, Herzliya

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 59 avis sur 118." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 31 avis sur 118." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 19 avis sur 118." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 118." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 118." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

David

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 6 sept. 2023
Thank you for your feedback

8/10 Bien

Laurent

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bien mais peu mieux au niveau du service
Très bien dans l'ensemblre mais le personnel à la réception n'est toujours très aimable ou très serviable.
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Inbal le 1 mars 2023
Dear Laurent,Thank you for choosing Dan Accadia for your stay in Israel. I apologize for any inconvenience caused to you during your stay with us and truly hope to welcome you back again soon. With best regards, Inbal kalansky, Guest Relations Manager.

6/10 Satisfaisant

mickael

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en mai 2022

4/10 Médiocre

Daniel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour très moyen - Mauvais rapport qualité /prix
Chambre faite fort tardivement (14h !) Petit déjeuner en semaine le Mercredi absolument surchargé (queues interminables) manager local peu avenant machine à café en panne pas de parking client prix pas en rapport avec l'attente Discount proposé ridicule suite à ces mésaventures
Séjour de 8 nuits en mars 2022
Réponse de Inbal le 3 mai 2022
Dear Daniel, I am truly sad to read that we had fallen short your expectations. This is far from where we see ourselves or where we want to be for our guests. I truly hope you will give us another chance and visit us in the near future. Should you choose to do so, please feel free to contact me directly so I can make your stay flawless. Warm Regards, Inbal Kalensky, Guests Relations Manager

10/10 Excellent

Valerie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel merveilleux
Séjour excrément agréable le personnel très très aimable . La restaurant excellente . Week end tres reposant avec une très belle infrastructure
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Inbal le 5 sept. 2021
What a wonderful review, Dear Valerie. Thank you so much! Looking forward to having the pleasure of hosting you once again, All the best and Shanna Tova, Inbal Kalensky, Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vu mer
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Dana Harel, Assistant General Manager le 18 mai 2021
Merci! Heureux que vous ayez apprécié la vue spectaculaire sur la mer et j'espère que vous reviendrez bientôt!

8/10 Bien

Schonfeld

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un endroit merveilleux
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Dana Harel, Assistant General Manager le 18 mai 2021
Chère famille Schonfeld, Heureux de lire que vous avez apprécié! L'hôtel et son emplacement sont en effet merveilleux et magiques. Dans l'attente de votre retour bientôt!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabuleux
Nous avons été upgrade dans une chambre avec jardin. Séjour fabuleux.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Hillit le 12 juil. 2020
Dear Anonymous, Our main goal is our guests satisfaction, i am very happy you enjoyed our garden rooms. hope to welcome you back again soon. Kind regards, Hillit Rotem GM secretary

8/10 Bien

sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel est situé dans un très beau cadre. Emplacement idéal dans un cadre professionnel
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de danhotels le 1 août 2019
Merci Beaucoup!! We're so happy you had a good time and loved the location come back soon! all the best Dubi Rakia General Manager

8/10 Bien

Charley

Réception parfaite chambre confortable ambiance et nourriture convenable C’est tout ce qui est souhaitable dans un hôtel à l’exception de l’acc A la mer
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Danhotels le 27 août 2018
Thank you Charley, We're happy that you were overall comfortable and the team took good care of you. Come back soon for more enjoyment, with thanks Ronit Ronen, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
HOTEL SALE ET PERSONNEL PAS A LECOUTE DU CLIENT
HOTEL BIEN NOTE ET POURTANT ASSEZ DECEVANT. Heureusement que nous avons change d'hôtel pour le HILTON TEL AVIV.

10/10 Excellent

Francois, toulouse

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Parfait. ..sauf service un peu en dessous.
Excellent hotel avec vue sur magnificent plage. Tres grande chamber, excellent dejeuner avec large choix...seul le service est limited pour le standing.

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

CF, Paris

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Le top... en Israel
Cet hotel est noté comme 5 étoiles mais n'est pas un 5 étoiles aux normes européennes. Les lits sont assez durs, les chambres (si vous pouvez, prenez les chambres CHALET, bien mieux que celles du batiment principales) sont propres mais pas très bien insonorisées. C'est tout de même un des meilleurs hotels d'Israel, spécifiquement si vous voulez vous reposez, loin de la tumulte de Tel-Aviv. La piscine est au top bien qu'un peu bruyante l'été avec les enfants (comme partout en Israel). Il y a un snack à la piscine qui est tout simplement excellent, à un niveau de prix raisonable (grillades et salades, n'oubliez pas de vous inscrire sur le site e-dan et de communiquer votre numéro de membre au moment du check in pour bénéficier d'un discount sur les extras). Le niveau de service global de la reception, qui répond au téléphone une fois sur deux, est problématique.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Théodore, France

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le porteur 30euros pour emmener 3 valises me semble très excessif et sans en informer.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très satisfaisant
très bonne impression, séjour agréable

10/10 Excellent

Ian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
What a time to visit........
This was the most unusual stay ever, the hotel and staff were absolutely amazing in every respect and deserve huge credit all round. The hotel is currently hosting around 1,000 displaced survivors of the 7/10 Hamas attack on Israel and we were the only tourists staying at the hotel. It was a visit I will never forget.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 29 janv. 2024
Dear Guest.First let me thank you for the kind words.Indeed we are in a period that we have never experienced as a society. We were given the privilege to take care of the displaced people and make them feel at home as much as possible and you were given the opportunity to experience this as the only tourist guests who were at the resort.Our team will do everything to give our guests the best feeling whether they are displaced or tourists and I'm glad you saw and felt it.Hope to see you again on calmer days when all this madness is behind us.

10/10 Excellent

Stacey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay!
The staff was extremely welcoming. The room was beautiful with updated furnishings.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 29 janv. 2024
Dear Guest.Thank you very much for the encouraging feedback.And for mentioning our great rooms and staff.Hope to meet you again among our guests on calmer days.

10/10 Excellent

Sharone

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent!
This hotel has the most romantic feel to it. Feels a little like old hollywood. The staff is incredibly friendly and warm and will do anything to make your stay comfortable. Super clean and possibly the best breakfast buffet in the city.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 20 oct. 2023
Dear Sharone.Thank you so much for such encouraging feedback. It warms the heart to see that we were able to convey the charm, beauty and romantic atmosphere of the Dan Acadia Resort to our guests.I appreciate you mentioning our staff who do everything to give our guests the best vacation experience, and of course I will pass your feedback on to them.Hope to meet you with us at the resort on calmer days.

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommended
An old gem that never fades. Stayed there MANY times. Cannot beat the setting, pool, views, incredible breakfast buffet,..,
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 10 sept. 2023
Dear Guest!Thank you very much for the kind words, our team works very hard to maintain the best level of hospitality we can give and we are constantly looking for where to improve for you, our guests.We will be happy to meet you amongst our guests soon.

6/10 Satisfaisant

mark

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Could be amazing but it’s not
The AC in my room didn’t work on arrival. The room was 30 degrees. It was fixed within a couple of hours. Airport transfer that I pre-booked didn’t arrive so I had to take a regular taxi However I requested a king bed and they only offered me two single beds. The gym is ruled by the PR’s who occupy every item of equipment. Leaving their towels and phones on various items and then treat you with disdain if you dare to move them to use the equipment. Shampoo is scare. They give you one small tube per day. so if you use the gym and want two showers per day you have to steel items from the maids cart :) Other than that it’s a nice hotel. Great pool area. Food is good. Location is nice
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 13 sept. 2023
Thank you for taking the time to fill out the feedback, I am sorry to hear that we did not meet your expectations and that your transfer from the airport to the resort did not arrive, however I sent you a message and asked you to send me more details to my email and to this day the message has not arrived. All the other points you mentioned have been passed on to the management of the resort and we will learn from them and improve from them, so I thank you. Also, let me thank you for mentioning the pool, our wonderful location and the food.Hope to meet you soon and change your mind a little for the better.

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 6 sept. 2023
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

ava

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 6 sept. 2023
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

Sandy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I would highly recommend this hotel we had a wonderful stay rooms are great - lovely friendly warm service…. Over the summer hard to find a good hotel as they are so full but they really made it work.. the grounds and beach are fabulous…
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality, DanAccadia Resort le 31 juil. 2023
Dear Sandy.I'm so exited to reed your feedback. our stuff is very appreciated the worm words and i want to thank you for this.hope to see you amongst our guests soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Wir waren sehr zufrieden mit dem Aufenthalt
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 17 juil. 2023
Dear guest!Thank you very much for the kind feedback!hope to see you amongst our guests soon.

6/10 Satisfaisant

galit

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
To start with the good things, the hotel sits on a beautiful property probably the best hotel beach in Tel Aviv and the central area. The pool crew is great. The food is great as well cons- shower backlog . Can’t get even water . Either cold or hot in short cycles . Some very unpleasant front desk (not all of them ) . The card key never works . Very hard to almost impossible to get a parking spot even in their parking lot .
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Hi Galit.Thank you very much for taking the time to fill in the feedback, indeed our location, the green areas and the proximity to the beach are something we are very proud of.I'm sorry that we didn't meet your expectations. in the future, I will ask you to contact the manager of duty who is constantly at the resort in real time so we can make your vacation from good to perfect.Hope we can change your mind about us in the future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
!Thank you for your feedback

10/10 Excellent

Mindy

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

Etty

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always feel very welcome at the Dan Acadia. The staff are very welcoming. The massages I and my spouse had at the spa were excellent.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Thank you very much for the kind words, receiving such feedback always motivates us to continue doing what we do to the best of our ability.Hope to meet you on the next visit

6/10 Satisfaisant

David

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

PAUL

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Thank you for your feedback

6/10 Satisfaisant

karen

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is in a lovely location on the beach but firstly the steps to the beach were unsafe for some people. The service outside the bar was very slow. All amenities including spa and shop were closed the whole week but we were not advised when booking. Housekeeping was not good, refreshing the rooms does not mean replacing the sbower gel or face cloths or tea or even taking away dirty glasses. It was certainly not worth the cost and we will think twice about staying there next time.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Inbal le 29 mars 2023
Dear Karen,Thank you for your comment and for mentioning our wonderful location. My apologies for any inconvenience and for falling short with the service provided during you stay. This will be handled with the relevant heads of departments, we will learn from your review and be better because of it. I hope to have another chance to see you among our guests in the future. With best regards, Inbal Kalansky, Guests Relations Manager.

10/10 Excellent

Reena

Séjour de 3 nuits en décembre 2022

6/10 Satisfaisant

Henrik

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Städningen var ingen höjdare och även mycket fläckar på mattorna. Pool och frukost ok.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Inbal le 16 nov. 2022
Dear Henrik,Thank you four review. I would like to apologies for any inconvenience caused to you during your stay and hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind regards, Inbal Kalansky, Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Saul

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Pinhas

Séjour de 8 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Ruthie

Séjour de 2 nuits en septembre 2022

6/10 Satisfaisant

Gerard

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Great hotel. Some staff unhelpful especially the receptionists. Room cleaning was not good
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
Réponse de Inbal le 14 août 2022
Dear Gerard, Thank you for your review. My apologies for any inconvenience and for falling short with the service provided. Looking forward to providing you with a better experience next time, Inbal Kalansky, Guest Relations Manager

8/10 Bien

Ariel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Susan M.

Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Nicholas, Shoreham by Sea

Séjour de 3 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Irit

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love the location! Food was amazing!pool area and beach are very comfortable and beautiful! Check in was fast! Overall my stay was enjoyable!
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Inbal le 14 août 2022
Dear Irit, Thank you for choosing Dan Accadia. We are so happy we were able to spread some of our special magic to your stay. Looking forward to welcome you back in the near future. With best regards, Inbal Kalansky, Guest Relations Manager.

6/10 Satisfaisant

Clare

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Not clean enough. No mattress cover. Didn't clear up a broken glass properly.
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Inbal le 14 juin 2022
Dear Clare, I was deeply sorry to read that your experience with us was less than perfect as we are doing our very best to cater to every guest's needs and satisfaction. We have been sure to take on board your comment as all feedback helps us provide the best service and amenities for our guests. I hope to welcome you back for a more complete enjoyable time in the future, Best regards, Inbal Kalansky

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Robert

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Elena

Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nice hotel but needs better service
They locked the door at night and not one by front for a while. Started working on the pool with heavy equipment at 7 30 am
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Inbal le 13 mars 2022
Dear Anonymous, I'm truly sorry for any inconvenience caused by the closed door, we lock the door at night during low season but the hotel has staff 24/7 and there is a doorbell so the receptionist can open it for you. We are indeed converting the entire pool area to a spectacular leisure space. We do hope to have the pleasure of hosting you in the future, with a brand new, pampering pool area. Inbal Kalensky, Guest Relations Manager