Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 414 avis sur 918." "
10 – Excellent
414
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 318 avis sur 918." "
8 – Bien
318
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 103 avis sur 918." "
6 – Satisfaisant
103
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 47 avis sur 918." "
4 – Médiocre
47
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 36 avis sur 918." "
2 – Horrible
36
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
2/10 Horrible
AlainPierre
Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reservation annulé pour cause de cérémonie religieuse prévenu 3 jour avant et pas de remboursement
AlainPierre
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
nicole
Voyage en couple
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La poximite avec l'aéroport
nicole
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sincerely, Management le 1 mars 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!
8/10 Bien
john
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ok
Close to the airport.
Swimming pool is good but photo better than reality.
Service was perfect.
Rooms was old. Juste the door is old and inside too.
For the price its ok.
john
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Laura
18 nov. 2023
Laura
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nia le 5 déc. 2023
Dear Laura,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We're pleased to see that you had a positive experience overall. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.
4/10 Médiocre
Assa
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Tres décevant personne désagréable
A l’arrivée aucun accueil, première fois pour moi qui est un très grande voyageuse.
Personnel désagréable. Chambre pas très propre pour un 4 étoiles. A fuir vous trouverez des hôtels moins chère est mieux à côté de l’aéroport que j’avais booker avec hôtel.com à mon arrivée pour la moitié du prix à 10mn
Assa
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Jeremie
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeremie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Octa le 30 août 2023
Dear Jeremie,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We're pleased to see that you had a positive experience overall. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.
8/10 Bien
Agnieszka
26 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is very adequate and the pool area very nice. But the queue for check in was very long, I waited for about 20 minutes
Agnieszka
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Octa le 11 août 2023
Dear Agnies, Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found the property and pool area to your liking. We apologize for the inconvenience you experienced with the check-in queue. We'll work on improving our check-in process to ensure a smoother experience for our guests in the future. We appreciate your patience and hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Frederic
Voyage en groupe
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Pres de l'aéroport
Frederic
Séjour de 2 nuits en mars 2023
2/10 Horrible
Pierre
14 févr. 2023
Pierre
Séjour de 1 nuit en février 2023
2/10 Horrible
Yan
2 janv. 2023
Yan
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Jérôme
11 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Globally disappointed for an Hilton
Hôtel quite old and not fresh
Rates for breakfast are false on hotels.com
Not 75k but 120k overpriced …
The shuttle for airport (800m only) is not free at all any more
Hotel request 125k when grab or airasia announce 20k …
The check in took a while …
Jérôme
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Antoine
Voyage en couple
14 juin 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le staff était très très gentil . Le dejeuner est aussi à ne pas manquer. C’est delicieux et pas cher. En général une très belle expérience. Un endroit parfait si on est en fin ou début de voyage ( l’aéroport est pratiquement à deux minutes d’autos de la bas)
Antoine
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
Thibaut
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thibaut
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Jerry
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Pas d'eau chaude.
Pas d'eau chaude durant 2 jours.
WiFi pas très bon.
Heureusement que le personnel sont top.
Jerry
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Francois O
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour lay-over
Parfait endroit pour passer la nuit entre deux vols. Navette gratuite chaque 30 minutes de 0530 à 2400.
Francois O
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel pratique proche de l'aéroport avec navette comprise dans le prix
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Olivier
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Hôtel très bien situé en proximité de l'aéroport, donc idéal pour les correspondances en Indonésie.
Hôtel très propre, disposant de toutes les commodités, à recommander !
Olivier
Séjour de 1 nuit en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Romain
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romain
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rapport qualité prix correct
Positionné de façon idéale près de l’aéroport avec navette incluse dans le prix de la chambre toutes les démi- heures - Petit déjeuner facturé en USD ridicule !!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Elodie, Kuta
16 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout ce que l’on peut attendre d’un établissement portant ce nom. Excellence
Elodie
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Pascal
6 sept. 2018
Très bon rapport qualité prix
Exellent accueil ,chambre très confortable,très bon petit déjeuner,une belle piscine et on vient vous chercher a l aèroport ou on vous y emmène pour votre dèpart.
Le centre de Kuta est un peu loin mais pour 40000 RP en taxi c est accessible,il y a ègalement une navette gratuite depuis l hotel a 16 heures.
Je recommande cet hotel.
Pascal
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
aurore
27 août 2018
Proche aéroport - tres propre
Très belle hôtel - piscine splendide - chambres propres et lits confortables
aurore
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
isabelle
24 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel impeccable
Pour une nuit avant de partir sur Ubud... un très grand hôtel avec des chambres immenses propres et confortables. Cet établissement est parfait pour une arrivée tardive. Nous n’avons pas profité du parc et de la piscine très agréable pourtant.
isabelle
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
isabelle
23 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour une arrivée tardive ou départ tôt
Après deux nuits de galère avec un avion
du Japon nous avons pu débarquer à Bali. L’hôtel est à côté de l’aéroport. Un hôtel à la fois chic et plutôt cool. L’acceuil est parfait et les chambres sont immenses. Impeccable pour une nuit en transit mais je ńy resterais pas des vacances entières (environnement pas terrible !)
isabelle
Séjour de 1 nuit en août 2018
8/10 Bien
Eric, saint ouen l aumone
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Une nuit dans cet hôtel, pas grand chose à reprocher. Petit déjeuner gargantuesque
Eric
10/10 Excellent
laura
29 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Transfert aéroport à améliorer
laura
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 août 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bon hotel mais service moyen
nous avions réservé et payé pour 2 adultes et un enfant, or il a fallu 1 heure de discussions a la réception pour qu ils mettent un 3e lit dans la chambre. ils voulaient me le faire payer en plus.
rien a redire sur la chambre qui était très bien. A 5 minutes de l.aeroport. Petit déjeuner très moyen par contre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Josée
19 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour les explorateurs autonomes
Je voulais un endroit propre avec un design intéressant et facile d'accès car je conduisais pour me rendre a plusieurs endroits sur l'île. C'est l'endroit idéal. Bali est très pauvre en signalisation routière et les cartes pour les GPS ne sont pas a jour. Partout sur l'île il y a des indications pour se rendre a l'aéroport donc pour se rendre a l'hôtel. Le rapport qualité prix et excellent. Ce n'est toutefois pas un endroit pour se détendre et passer ses journées. L'hôtel reçoit souvent des autobus pleine de touristes asiatiques principalement des chinois et ce a toute heures. Les chambres sont bien insonorisés. Le restaurant sur place offre un bon déjeuner.Pour les autres repas mieux vaut aller ailleurs. Kuta et ses centre d'achats tel que le Centro, le Lippo et le discovery sont a environ 15 minutes de marches.
Josée
10/10 Excellent
virginie
26 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique mais mal olacé
Très bon séjour dans l'hôtel mais mal olacé donc peu de sorties possibles
virginie
10/10 Excellent
Duncan
6 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à 5 minutes de l'aéroport
Check in rapide, c'est vraiment un hôtel de transit pour les vols très Tôt. Situé à 5 mins de l'aéroport c'est parfait. La chambre est confortable et spacieuse et le restaurant/bar sont au top. Agréable passage dans cet hôtel.
Duncan
6/10 Satisfaisant
Ali
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
If you just need a spot for the night near the airport then go here onyl or else many other better options
Ali
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sincerely, Management le 27 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us. It's great to know that you appreciated the convenient access, location. We're constantly working to enhance our guests' experience and will consider your input. We hope to welcome you back in the future!
8/10 Bien
Candace
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel for a quick stay by the airport.
Candace
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sincerely, Management le 21 mai 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!
10/10 Excellent
Veronica Jean
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Always stay here after I get off the plane from Uk to sleep off the Jetlag. V close, staff are lovely and space is beautiful with incredible facilities.
Will always book whenever I find myself in Bali :)
Veronica Jean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 16 mai 2024
On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for taking the time to share such a lovely review of your stay with us at Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport.I am very glad to read that you had a pleasant stay with us. Serving our guests with extreme passion and care is one thing that we really love to do at Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport and such words of appreciation motivate the team further.I sincerely hope that you will have the opportunity to come back and visit with us again.
6/10 Satisfaisant
Asami
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
デンパサール空港へ深夜に到着したとき、泊まりやすい立地&価格でとても便利。
Asami
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sincerely, Management le 14 mai 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!
2/10 Horrible
Priyanka
9 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not at all a good stay and never sent me an invoice for payment
Priyanka
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sincerely, Management le 9 mai 2024
Thank you for taking the time to share your stay experience with us. We regret that your stay at our hotel did not get the best service. We will use your feedback to make improvements and ensure that all guests get the best service and facilities from us. We hope that you will reconsider staying with us on your next trip.
8/10 Bien
Joseph
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
It is in a convenient location for an overnight or short stay as it is close to the airport. The customer service was excellent and the breakfast buffet had a decent selection of food. The room was clean but the area is limited for tourist activities and the building is a bit dated. Overall the experience was satisfying for an overnight stay.
Joseph
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sincerely, Management le 9 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us. It's great to know that you appreciated the convenient access, location, excellent staff, and clean rooms. We're constantly working to enhance our guests' experience and will consider your input. We hope to welcome you back in the future!
8/10 Bien
Paul
Voyage d’affaires
2 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom tiles could do with some scrubbing down. folded paper was found under bed. Bathroom sink plug in/out did not function. You could hear noise from upstairs and next door. I am talking about room no.1102. Thank you.
Paul
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 3 mai 2024
Warmest greeting from Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport!First and foremost, thank you for having chosen our hotel for your recent stay and thank you for your great feedback upon departure.As we pride ourselves in meeting and exceeding our guests' expectations, we were disappointed to find that you were not completely satisfied with your recent stay experience. Please accept our sincere apologies for the inconveniences that you appear to have encountered about our hotel in overall. Your comments have therefore been extremely valuable to ensure that we better align with changing expectations of our discerning guests. Please rest assured that your feedback has been taken up seriously with the team and department heads responsible for the areas where your valuable feedback highlighted the need for improvements and accordingly we will follow as it is truly a great source of motivation as we strive to continuously improve the quality of our services and product. Once again thank you for your feedback. We most certainly look forward to being able to welcome you ‘home’ to the Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport in the near future.Should you require any further assistance, please feel free to contact me and I would be very delighted to assist you.
6/10 Satisfaisant
Amena
28 avr. 2024
Amena
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sincerely, Management le 20 mai 2024
Thank you for providing a rating of your recent stay. Your feedback helps us understand how we can enhance our services. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We hope to have the chance to welcome you back and make your next stay more enjoyable.
6/10 Satisfaisant
Jewellea
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jewellea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 29 avr. 2024
Thank you for providing a rating of your recent stay. Your feedback helps us understand how we can enhance our services. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We hope to have the chance to welcome you back and make your next stay more enjoyable.
10/10 Excellent
Davonte
26 avr. 2024
Davonte
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 17 mai 2024
Warmest greetings from Hilton Garden Inn Bali!Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. Your positive feedback encourages us to keep providing exceptional service, we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
10/10 Excellent
Paul
Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well organized staff and attentive to details.
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 24 avr. 2024
On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for taking the time to share such a lovely review of your stay with us at Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport.I am very glad to read that you had a pleasant stay with us. Serving our guests with extreme passion and care is one thing that we really love to do at Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport and such words of appreciation motivate the team further.I sincerely hope that you will have the opportunity to come back and visit with us again.
8/10 Bien
Kula
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the airport. Staff very friendly😊
Kula
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 23 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience staying at our hotel. I'm glad to hear you had a positive experience with our staff! We strive to provide excellent service to all our guests. Thank you for your kind words! We look forward to welcoming you back in the future!
2/10 Horrible
Joanna
21 avr. 2024
Joanna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 14 mai 2024
Thank you for providing a rating of your recent stay. Your feedback helps us understand how we can enhance our services. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We hope to have the chance to welcome you back and make your next stay more enjoyable.
4/10 Médiocre
Shakun
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Need lot of attention
Shakun
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 16 avr. 2024
Thank you for providing a rating of your recent stay. Your feedback helps us understand how we can enhance our services. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We hope to have the chance to welcome you back and make your next stay more enjoyable.
10/10 Excellent
Katherine
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location near the airport
Katherine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 19 avr. 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!
6/10 Satisfaisant
Robyn
Voyage en groupe
3 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is quite dated especially the hallway carpet. No mini bar, no dressing gown on any bits and pieces you would expect from the hilton.
Robyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 4 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback! We apologize for any inconvenience you faced with the cleanliness of the hallways. Your concerns have been noted, and we'll work diligently to address these issues and ensure a better experience for you in the future. We appreciate your valuable input and hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Steven
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great convenient location
Steven
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sincerely, Management le 19 avr. 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!
2/10 Horrible
Christopher
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
How this is a Hilton hotel I do not know. The sheets had stains all over them and looked 20years old. The hotel is run down and our whole experience was awful. We booked 3 nights but checked out after 1 night. The reviews and star rating are completely false. DO NOT STAY HERE.
Christopher
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sincerely, Management le 1 avr. 2024
Warmest greeting from Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport!First and foremost, thank you for having chosen our hotel for your recent stay and thank you for your great feedback upon departure.As we pride ourselves in meeting and exceeding our guests' expectations, we were disappointed to find that you were not completely satisfied with your recent stay experience. Please accept our sincere apologies for the inconveniences that you appear to have encountered about our hotel in overall. Your comments have therefore been extremely valuable to ensure that we better align with changing expectations of our discerning guests. Please rest assured that your feedback has been taken up seriously with the team and department heads responsible for the areas where your valuable feedback highlighted the need for improvements and accordingly we will follow as it is truly a great source of motivation as we strive to continuously improve the quality of our services and product. Once again thank you for your feedback. We most certainly look forward to being able to welcome you ‘home’ to the Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport in the near future.Should you require any further assistance, please feel free to contact me and I would be very delighted to assist you.