Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 390 avis sur 1003." "
10 – Excellent
390
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 267 avis sur 1003." "
8 – Bien
267
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 175 avis sur 1003." "
6 – Satisfaisant
175
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 97 avis sur 1003." "
4 – Médiocre
97
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 74 avis sur 1003." "
2 – Horrible
74
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
VINCENT
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel parfait pour dormir, literie superbe,.
Prix correct
VINCENT
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The Pierpont Inn Team le 13 juil. 2023
Hello Vincent, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Amanda
Voyage en couple
27 mai 2024
everything was amazing!!
Amanda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Omar
27 mai 2024
Omar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
connie
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property, view of the ocean was awesome! Room was nice and clean. Would definitely stay here again!
connie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Erika
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very professional and nice. Beautiful gardens. Clean linen. Everything in the room worked. Easy walk down to the beach and near downtown, but still quiet.
Erika
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Steven
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Run down. I couldn’t believe I paid what I did for this room. Restaurant was shut down. Construction everywhere. Room smelled like mold. Half the time I called the front desk, they didn’t answer. Ocean view was nice but if you open the window, all you hear is the freeway. Included breakfast is powdered eggs and frozen potatoes. This place is a dump. Ruined our trip to California.
Steven
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Zenaida
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel…
Zenaida
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Shula Denise
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Was looking forward to staying at this property, but was disappointed from word go. The property was being remodeled, so the restaurant was closed. Registration was not easy to find due to the remodel. There was a small sign pointing to where it was located. We were put in a room downstairs from the registration room. The hall was dark and the view was of the road. The deadbolt type lock on our door was pulled half off the wall so was useless. Overall, very disappointing stay.
Shula Denise
Séjour de 4 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Linda
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
My bathroom smelled like a sewer. Something was not right. I should have changed rooms but was so tired from my drive. The staff, however, we excellent.
Linda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Linda
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Good location, but property is quite old and run down.
Linda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Blanche
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It will probably be better after the inovations are complete but it was a long walk to get to the breakfast room. The food was barely warm and tasteless. The staff was helpful and kind. I just expected more from this quality property. The room was clean, quiet and comfortable. However the shower was slippery.
Blanche
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
SAMUEL
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La piscina esta muy bien pero estaria mejor con agua templada
SAMUEL
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Cynthia
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
no complaints
Cynthia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
kyong, montrose
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Beautiful Oceanview and quiet place
kyong
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
John R
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Updated vintage property close to downtown and the beach, it was nicely maintained with a good breakfast.
John R
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
William
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Under construction. Has seen better days.
William
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Kim
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay overall. A bit noisy right next to the 101 freeway.
Kim
Séjour de 5 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Nancy, Morro Bay
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Booked to include breakfast. Not notified not happening until after arrival.
Nancy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Alesia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Expectation and reality did not coincide at all. The price does not match the quality. The photos on the site do not match. It was said that there were breakfasts, but they didn't turn out. At night, a fire alarm went off, which scared everyone. I bet a plus for cleanliness and updated rooms. Otherwise, I'm not happy!
Alesia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent place for an overnight stay. Would have enjoyed staying longer.
John
4/10 Médiocre
Laureano
16 avr. 2024
Laureano
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Gagandeep, Huntington Beach
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gagandeep
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Luz
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is really old. Breakfast is not good , front desk not friendly, check out time 11 AM that’s not acceptable, overall poor evening is poor I don’t recommend at all
KOUROSH
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 8 avr. 2024
Hello Kourosh, we are sorry to see that your experience was less than satisfactory. We hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and a relaxing environment to stay in. If you wish to discuss your experience further so that we may make any necessary corrections please give us a call. Thank you for staying with us and we appreciate your feedback.
8/10 Bien
Sheawna
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheawna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 5 avr. 2024
Hello Sheawna, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
2/10 Horrible
Jose
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Jose
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 5 avr. 2024
Hello Jose, we are sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and a relaxing environment to stay in. Please feel free to contact us directly with any concerns you may have had during your stay. We hope to hear from you soon, so that we can assist you to the best of our ability and grow from the experience.
8/10 Bien
Teresa
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
The staff was incredible!
Teresa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 29 mars 2024
Hello Teresa, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Berenice
28 mars 2024
Berenice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Dorothy
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a very nice place with great staff
Dorothy
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 29 mars 2024
Hello Dorothy, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Zivota
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Staff at front desk needs different training to make first time guest welcome
Zivota
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 30 mars 2024
Hello Zivota, we are sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and would greatly appreciate it if you were to contact us directly. We would like to discuss the situation with you so that we can correct any behavioral problems within our staff.
8/10 Bien
Erika
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location of it is so beautiful and love the historic feel to it!
Erika
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 30 mars 2024
Hello Erika, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Zenaida
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location is excellent and the place is beautiful. The breakfast is delicious.
Zenaida
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 24 mars 2024
Hello Zenaida, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Stanley
23 mars 2024
Stanley
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 12 avr. 2024
Hello Stanley, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Daniel
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Was great
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 22 mars 2024
Hello Daniel, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Ashley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved it!
Ashley
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 21 mars 2024
Hello Ashley, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Cynthia
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place! I always stay here when I visit Ventura and Ojai.. the tempurpedic beds are amazing!
Cynthia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Pierpont Inn Team le 18 mars 2024
Hello Cynthia, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
rickaye
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice location. Needs updating but fine for our 1 night need. Could hear through the walls but its fine.
rickaye
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 15 mars 2024
Hello Rickaye, we are sorry to see that your experience was less than satisfactory. The Hotel is ongoing on its renovations and any issues should be fixed shortly. Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Nancy
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The PierPont Inn is on hold for renovation, so I was told.
The rooms are dated and smell old. The bathroom had broken tile and old grout stains. Cold air coming into through the window. The heater is old and when it kicked on it sounded like a diesel engine running in our room.
The king size bed mattress felt like a foam bed topper, with a very thin duvet cover. There was no extra blanket anywhere in the room. Towels were thin and small.
Over all experience. I will not stay there again.
Nancy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 9 mars 2024
Hello Nancy, we are sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and a relaxing environment to stay in. We are currently undergoing renovations, and any issues should be fixed shortly. We wish you would have voiced your concerns during your stay because we could have shown you where the extra blanket was located in your room, had maintenance fix the issue with the heater or we could have even moved you to a new room. We are sorry to see you will not be coming back but we wish you the best of luck elsewhere.
10/10 Excellent
Regina
Voyage en groupe
6 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Regina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 8 mars 2024
Hello Regina, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Sima
Voyage en groupe
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very helpful.
Sima
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 8 mars 2024
Hello Sima, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Yifan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Yifan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 2 mars 2024
Hello Yifan, thank you for staying with us! We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Erik
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet, calm, and relaxing Ventura getaway.
Erik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 26 févr. 2024
Hello Erik, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Patricia
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
It was a good visit, I would stay there again
Patricia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 26 févr. 2024
Hello Patricia, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
8/10 Bien
simon
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked the surrounding areas I didn’t like that it didn’t have elevator and room was stuffy and enclosed I had to get Fabrezze
simon
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 24 févr. 2024
Hello Simon, thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice
Love Ventura.. beach, shops and restaurants. Room was clean and nice view.. room was on 2nd floor if you’re ok with stairs and room didn’t have a full length mirror
Kimberly
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 23 févr. 2024
Hello Kimberly, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
8/10 Bien
John
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall a fine motel. Layout is a bit confusing when coming in after dark. Clearer instructions would be helpful.
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 23 févr. 2024
Hello John, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Ellzabeth
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Our Vacation
Ellzabeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 23 févr. 2024
Hello Elizabeth, thank you for staying with us! We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 févr. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Mattress wasn’t comfortable
The room was a little outdated and the mattress was not comfortable.
However the fireplace in the room was a cute comfortable touch and the location is great.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 21 févr. 2024
Hello, thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Martay, Gelndale
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
the room was terrific! so was the breakfast!
Martay
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Pierpont Inn Team le 21 févr. 2024
Hello Martay, thank you for staying with us! We appreciate your feedback.