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Bewertungen von Best Western Plus University Inn

3.5 out of 5
Best Western Plus University Inn
3050 University Pkwy, Winston-Salem, NC

Bewertungen

7.8

Gut

344 von insgesamt 896 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
259 von insgesamt 896 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
145 von insgesamt 896 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
79 von insgesamt 896 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
69 von insgesamt 896 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

7.4/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michelle, HUDSON

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a really nice stay for the week. Staff went above and beyond great service. They had a good hot breakfast buffet. Price was very reasonable. Rooms were clean. I would stay there again
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Logan

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were nicer than expected for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It seemed the overall building is in need of updating. The breakfast area and the breakfast itself were wonderful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Rebeca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Property has the basics, no luxuries or extras. Its a clean room and a shower/bathroom. I can’t complain; for the price I got what I needed. Breakfast area is comfortable and clean. Food options are ok. Recommend for short stays.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Stacy

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

David

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Our carpets were soiled and stained and the overall interior was old and outdated. The entire room had a musty smell that didn’t go away.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Martin, Laval

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beatiful place. Really good breakfast. No ice machine in function but front desk help us to have ice. I recommand.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Steven R

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is in the process of brig in a new management team. My room was never serviced the first day even after calling the front desk three times. The elevator lights don't work nor do the floor buttons. I would never recommend this facility.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jackson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed how close it was to downtown.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Michael, Sherburne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very unfriendly desk staff. front desk staff constantly in vehicles smoking cigs & weed. Would run inside when someone would come to the front desk. Old rooms and building, needs MAJOR refresh and upgrades. VERY loud and noisy. entire second floor smelled like marijuana for several days
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Anbiyaa

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
….
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Mae

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Initial reason for room change & later health results.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Randy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was ok
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Van

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was near downtown.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Krista

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location to WFU. Staff was kind and the place was clean. But, the rooms need a bit of maintenance. The toilet seat in our room was very loose as was the shower head. But, overall-certainly worth the price. Also, the breakfast room and the gym was kept very clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Lauren

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
While convenient to Wake Forest University and downtown Winston-Salem, this property is rundown and felt a bit unsafe.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Jeffrey

Gut: Sauberkeit
Reasonable economy hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

handan, New York

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It’s a clean, renovated rooms and quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Jacquelynne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It took longer than expected to check in. Although two people were on duty, they were working with a single guest. The on-site restaurant had moved so limited dinner choices without a car. No bar. Breakfast was good. Several good choices. Staff immediately responded to an issue I identified. Staff was friendly and polite.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jacqueline, Winston-Salem

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Anbiyaa

Verbesserungswürdig: Personal & Service
It’s decent could be better tv and showers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Bianca am 17. Apr. 2024
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Marie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Broken safe. Very friendly staff Love the hot breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Guillaume

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel, I liked my stay
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Julissa

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn’t like how my sister and I were attacked by a dog in the hallway because some kids released their dog and when we reported it to the front desk, the two young ladies thought it was extremely funny.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean & safe!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was comfortable and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Shailendra

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Angela, Silverdale

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I struggled trying to decide if I wanted to write a positive or negative review during my 1-night stay. However, I’ve just about had enough. At check-in, front desk lady didn’t make eye contact with me, didn’t greet me, didn’t say a word to me and instead she had an AirPod in talking to her “Auntie” on the phone. I’m not saying this lady was rude toward me, I’m just saying she doesn’t have the customer service skills necessary to engage with hotel guests. A little more acknowledgment and conversation with who is in front of you goes a long way. Get checked in, my room was located on the 2nd floor but only if I walked through the labyrinth of hallways first. I’m perfectly mobile but I can see this being an issue for someone if they potentially dont want to walk a quarter mile just to get to their room. Got into my room, noticed it was cold. Oh, that’s because there’s poor insulation from the outdated windows they have installed here. I can only imagine what their electricity bill might be. Decided to take a shower, nope, couldn’t do that. Why? No shower curtain. It was late, I just wanted to bathe myself and go to bed. I didn’t want to wait for someone to deliver a shower curtain. Room was relatively clean, no issues with that. I did call front desk this morning to notify them that there was no shower curtain because who knows if they would’ve charged me! I didn’t get a “sorry about that” or apology, they just said “ok you’re good.”…. I have more to say.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Glory

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Bianca am 3. Mai 2024
Thank you for your review regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

6/10 – Okay

Maria

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room could have been cleaner
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ruth, Winter Park

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Hamed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
It seems they are understaffed or are running on the mercy of volunteers! Check-in took about 15 minutes and no one during that time talked to us or even acknowledged our presence! Then, around 6:00 AM the fire alarm went off and the staff didn't know what to do. The next day I tried to turn the TV in my room on but it wouldn't. I called the desk but all they had to tell me was that I had to turn the TV button on (and I told them it was already on). Since my impression was that the hotel was run by a bunch of volunteers, I decided it would be too much to ask them to do (because they were they to help, not as their job! ) This branch is definitely a tarnish on the reputation of BW Plus.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Rebecca

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Ben

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Carol

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This Best Western is a 2 star hotel, no better. Rooms were decently clean with really uncomfortable desk chair and non-functional wardrobe (no drawers and the one place that was available to hang things was so low that shirts dragged on the floor of the wardrobe - WTH??) Hallways, elevator, lobbies and external patios were just gross - sticky, baked in dirt and grime. Just made me squirm. Will not stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The hotel was perfectly average. (I give 3 stars for average and not 5 stars like everyone else). The staff was friendly. The check in/out desk was an actual office desk which felt weird. The one elevator was very small and felt like it needed maintenance. There is an EV charger at an awkward place (blocks 2-watt traffic) however I couldn’t get it to work. We could hear a train frequently but not while we were sleeping. I would return to the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Tim

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jacqueline, Winston-Salem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would recommend the hotel to all my associates if they're in the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Annazette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I love staying at Best Western This is the only place we stay when visiting our daughter in Winston Salem
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Anbiyaa

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Anthony

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They allow the dogs to bark all night long and the TVs remotes did not work
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Donald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stay was nice and convenient. Staff was kind and helpful. Especially night desk attendant.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Sonia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good price, comfortable bed, nice breakfast, friendly staff. The sink in the room took a little bit of time to fully drain. The area around the hotel was a little run down.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Camarra

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

LaToya

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jodie, Rosedale

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024