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Bewertungen von Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra

4.5 out of 5
Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra
21 Dr Isert Road North Ridge, 21, Accra, Accra Region

Bewertungen

7.8

Gut

31 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
39 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was ok, the workers were very good and Professional.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Nana am 24. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. We are glad you enjoyed our professional staff. We always do our best to make our guest at home at all times. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Markus, Fribourg

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Korrektes Hotel etwas ab vom Zentrum, dafür ruhige Lage. Für Ort vergleichsweises korrektes Preis-Leistungsverhältnis

10/10 – Hervorragend

Albert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good reception. Good break fast
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von kmasha am 20. Okt. 2020
Thank you very much for your wonderful review. This is much appreciated and we hope to see you soon. Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very corrupt staff. They stole my money and refused to give it back. The front desk employees are very unprofessional and rude! The manager should consider dismissing the front desk employees and hire properly trained individuals! Very disappointed to say the least!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Nana am 21. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa and for making time to review your stay. It is indeed unfortunate and almost unbelievable that this happened in our hotel and we sincerely apologize. Kindly assist with further details via a private message to help us investigate further. Thank you. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Nana am 5. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa. We appreciate your feedback. Regards,

4/10 – Schlecht

Shelter, Oxford

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location was spot on, facilities weren’t that bad either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Nana am 5. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa. We are glad you enjoyed our location and world class facilities. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Nana am 27. Jan. 2020
Dear Guest. Kindly let us know if there were any achallenges during your stay. Thank you. Regards,

6/10 – Okay

Lollo

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Orent spel
De flyttade på möbler, renoverade så jag inte fick sova. De förnekade det och försökte få mig att tro att jag inbillade mig. Det blev mystiskt bättre varje gång jag ringde och klagade. De spelade fult spel. Grannen hörde det med. Så till slut tog jag till hjälp av Hotel.com och då lovade hotelket att de skulke flytta på mig till annan våning. De ljög. Detta förstörde två semesterdagar. Annars var personalen supertrevliga.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Nana am 27. Jan. 2020
Kära gäst, Tack för att du stannar hos oss och för att få tid att granska din vistelse. Jag är glad att du gillade vår professionella och välutbildade personal. Vi ber om ursäkt för rörelsen av möbler som förstörde din sömn. Vi har tagit upp den här frågan för att förhindra att den händer igen. Tack så mycket och vi ser fram emot att välkomna dig igen snart. Hälsningar,

10/10 – Hervorragend

Lollo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best staff
Such amazing professional staff, very helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Nana am 13. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. We always do our best to make our guests have a comfortable stay. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

6/10 – Okay

Travis

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Alan

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel Bàr and bàr staff good Restaurant buffet food always warm to cool food and frosty staff
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Nana am 18. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. We are glad you enjoyed our good food and friendly staff. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast was excellent and the service of everyone was great.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Nana am 16. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. We are glad you enjoyed our breakfast and service. We look forward to welcoming you again soon. Regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The initial room I was given was not clean and the AC wasn’t working, which is a must for Accra due to the heat and humidity. I then moved to another room which was must nicer, had a shower, and a functioning AC.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Nana am 10. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. We really appreciate the genuine feedback and we always do our best to satisfy our guests. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful staff. Professional environment and quality rooms at about the right price.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2019
Antwort von Nana am 10. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. We are glad you appreciate our professionally trained staff and our competitive rates. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Nana am 10. Dez. 2019
Thank you for staying with us and for your kind rating. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was very good size for the two of us and was very good. No complaint from me. Very happy to use again and again. This is the third time of use.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Nana am 25. Nov. 2019
Dear Guest, THank you for staying with us and for making time to review your stay. We are glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The environment is good . For my self, I like the place
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Nana am 29. Okt. 2019
Thank you so much for taking your time to give us a wonderful review. We look forward to welcoming you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent property for it's price. The staffs are polite and the location is good. It's neat and the facilities are not broken. It's a good place
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Nana am 29. Okt. 2019
It is always a pleasure to serve you as we would love to. We look forward to welcoming you again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Check-in staff were polite and helpful. Checked me in though I arrived early but that was the best part of my stay. Changed room 3 times in 1st night 1st room - severe damp smell and faulty ac 2nd room - water leaking from ac vent 3rd room - finally ok but ac tending to trip off but too tired to complain again. Restaurant staff practically shooed me out because it was 3:30pm and the restaurant was closed for lunch. Bear in mind I was already eating. Restaurant was blah
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Nana Kwabena am 4. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for your kind review. We are glad you appreciate our polite and helpful Receptionists and the Early check-In. We also sincerely apologize for the various issues you encountered on your arrival day. This was due to rooms not being properly checked before checking you in and it is a failure on our part. We have identified the various rooms to fix all pending issues to make your next visit a more enjoyable one. Thank you once again for your review as it helps us to improve on our services. Thank you. Regards,

10/10 – Hervorragend

Daniela

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Nana am 4. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind review. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My fourth time here I will be back. Very good value for money.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Nana am 23. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for your making time to review your stay. We appreciate your loyalty with us and look forward to welcoming you again. Thank you. Regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
when my family was there they ask them to pay extra money before they will show them the room because the system
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Nana am 28. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa and for making time to review your stay. We apologize for the unfortunate incident that happened during your stay. Kindly share more details to help us resolve the issue to help make your next visit more enjoyable. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointing stay
I had to arrive 1 day late in Accra, on 18 June instead of 17 June, due to my first flight arriving late in Lisbon where I was to take the connecting flight to Accra. This was an occurrence that was clearly out of my control and I requested Hotels.com to request a refund for one night from the Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa. Hotels.com was very responsive and immediately contacted the hotel and advised me in writing that the Swiss Spirit rejected the request. I then contacted the hotel myself and was told that they cannot accept my request for a refund--full stop. This is extremely disappointing and not in line with Customer Satisfaction oriented policies one expects from these types of establishments; particularly when hot water in the shower was only available in the second day that I stayed there; only bath towels were provided with no hand towel available in the bathroom; wi-fi was weak in the room, with connection lost frequently until very late in the night, and I had to pay 90.6 for a room per night, without breakfast!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Nana am 24. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. Regrettably, your reservation was non-refundable. And as such, we could not modify it from our end. We also apologize for our Wifi instability during your stay. We had issues from our ISP which interrupted our internal distribution system. Gladly, this has been rectified to make your next stay more enjoyable. Our hot water pressure and hand towels have also been sorted out to make your next stay more enjoyable. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Kay

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location entertainment venues and dining options
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Nana am 13. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. We are glad you enjoyed our entertainment venues and dining options. We make it a point to make our guest have fun fun whiles they stay with us. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Kay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
As far as accommodations is was pretty good. It was a good value for the money. Look at deals on Expedia the rates are much better than what you are told if you walk into the hotel. The hotel was a bit dated but clean . Restaurant was ok and so was breakfast. Staff was accommodating especially breakfast hostess and Teresa. We had a mishap with room type and they more than compensated for the mishap. Would probably stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Nana am 13. Juni 2019
Dear Guest, We were happy to have you with us and thank you for reviewing your stay. We always go the extra mile to solve all guest issues to make you enjoy your stay. Greetings from Theresa and all of us at Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

SiriusBee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This location is well kept. The staff was friendly and very helpful. Room service was delivered in a timely manner. The air conditioner in the room leaked water on the floor but the problem was reported and taken care of right away. Internet worked well, lobby area is nice and inviting.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Nana am 7. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for making time to review your stay. We are glad you enjoyed our serene location, helpful staff and for reporting all issues to us in a timely manner. We always strive to resolve all issues to ensure our guests have the best of time with us. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Nana am 10. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating. Regards,

4/10 – Schlecht

Miranda

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Average at best.
This hotel is absolutely not worth the cost. Its a bit aged and needs some updating. The shower water never heated up, I only got lukewarm water showers. The best part of my stay was the tennis court and the incredibly helpful staff at the court.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Nana am 10. Apr. 2019
Dear Miranda, Thank you for staying with us at and for taking time to review your stay. We sincerely apologize for the hot water not working to perfection during your stay. This has been worked on to make your next visit a more pleasant experience. Thank you for appreciating our colleagues at the tennis court. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Erin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Nana am 8. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind Rating. Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff & property was great-- I had a suite & the AC did not work in the suite area of the unit--stifling hot so could not use that room -- maintenance gave a lame excuse why unit would not produce cold air
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Nana am 30. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa and for taking time to review your stay. Kindly accept our apology for our inability to make your Air Conditioners work as they should. Kindly assist us with a private message so we can investigate further and solve this problem permanently. Thank you. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Nana am 3. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating. Regards

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unfortunately to food in buffet always cold
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Nana am 3. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. Our Chefs have been informed and the food will be much warmer from now onwards. We look forward to welcoming you again soon. Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No hay mucho alrededor, para todo hay que tomar taxi
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2019
Antwort von Nana am 30. Apr. 2019
Querido invitado, Gracias por tu evaluación Esté atento a los lugares interesantes para visitar en Accra con su teléfono en nuestras habitaciones en su próxima visita. Esperamos darle la bienvenida pronto de nuevo. Saludos,

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel only fault was the hot food in the buffet was always Luke warm never hot great shame as hotel excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Nana am 3. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind review. We have taken note of this issue and our kitchen and Chefs have been alerted to ensure this does not happen again. We look forward to welcoming you again soon to have a perfect stay. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms, pleasant staff, excellent food and drinks
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Nana am 22. März 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for your kind review. We appreciate your feedback. Regards,

6/10 – Okay

Jacob

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Nana am 18. März 2019
Dear Guest, Thank you for your rating. We appreciate your feedback. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service and attention to details. Great food
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Nana am 12. März 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for reviewing your stay. We are glad you enjoyed our customer service. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Services and Facilities were quite satisfactory for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Nana am 7. März 2019
Dear Guest, We appreciate your kind reviews and, as always, do all that is necessary to ensure you have a pleasant stay. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Hamdiya

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay, after Niagara hotel did not go well upon arrival.and Expedia still hasn't responded back to us about our refund even though we did not stay in Niagara hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nana am 7. März 2019
Dear Hamdiya, Thank you for staying with us and for reviewing your stay. We are glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nana am 23. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind rating. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Live band was great Bed was wobbly and not so good
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nana am 23. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and making time to review your stay. We appreciate your feedback on our live. We have also identified the bed and resolved the issue to make your next visit a more enjoyable one. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Antoine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bon hôtel manque de transats au bord de la piscine
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nana am 19. Jan. 2019
Cher invité, Merci de rester avec nous et pour votre avis. Nous apprécions que vous aimiez cet hôtel et nous remplaçons également nos chaises longues au bord de la piscine pour rendre votre prochaine visite plus agréable. Nous sommes impatients de vous revoir bientôt. Cordialement,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
prijs van 30 dollar voor een ontbijt is absurd en het hotel personeel kan mj niet laten zien waar dit stond op een lijst of iets dergelijks.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nana am 19. Jan. 2019
Beste gast, Bedankt voor uw verblijf bij ons en voor het maken van tijd om uw verblijf te herzien. Stuur alstublieft een privébericht met details van de ongelukkige incedent om ons verder te onderzoeken en te voorkomen dat het zich opnieuw zou voordoen als het inderdaad een vergissing was. We kijken uit naar uw bericht en verwelkomen u ook binnenkort weer. Vriendelijke groeten,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Nana am 11. Jan. 2019
Dear Guest, We appreciate your kind rating. Thank you. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was very good, right from check-in (which was very fast), housekeeping, foods, etc. We expected a king bed, as indicated on the booking but we met a double bed in the room. That notwithstanding, the stay/experience was excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nana Kwabena am 9. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa and for making time to review your stay. We are glad you enjoyed our food and professional staff and services. We are currently rectifying the issues on some of our online platforms regarding our bed types. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Nana am 8. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind rating. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly and professional staff.
Nice stay!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Nana am 8. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Modeste

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was just what We wanted.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Nana am 8. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind review. We always do our best to satisfy our guests. We look forward to welcoming you again soon. Regards,

8/10 – Gut

Eniola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Nana am 8. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind rating. We look forward to welcoming you again soon. Regards,