Außenbereich

Bewertungen von Eden Hotel Amsterdam

4 out of 5
Eden Hotel Amsterdam
Amstel 144, Amsterdam

Bewertungen

8.6

Hervorragend

377 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
176 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
74 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marcel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral gelegenes Hotel im Stadtgebiet von Amsterdam. In unmittelbarer Umgebung sind eine Metrohaltestelle und eine Tramhaltestelle. Vieles zu Fuß zu erreichen. Das Hotel macht auch einen sehr guten Eindruck. Die Mitarbeiter sind alle sehr zuvorkommend und nett. Einziges kleines Manko wäre eine Minibar im Zimmer die gefehlt hat und wir hatten eine Badewanne statt einer Dusche. Aber das ist alles jammern auf hohem Niveau. Im gesamten ein Hotel was ich jeden empfehlen kann.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Rob Hemmes am 10. Apr. 2024
Dear Marcel,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Our goal is to create a relaxing and comfortable environment for all our guests, and we're delighted that we succeeded during your visit.We'll be sure to pass on your compliments to the entire team.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jasmin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kühlschrank könnte man brauchen im zimmer
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes am 9. Apr. 2024
Liebe Jasmin,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen.Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.Ihr Feedback ist für uns sehr wichtig, da wir uns ständig bemühen, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern.Ich möchte mich aufrichtig für die kleinen Unannehmlichkeiten entschuldigen, die Sie während Ihres kürzlichen Aufenthalts bei uns durch das Fehlen des Minikühlschranks hatten.Ihr Feedback ist für uns sehr wichtig, da wir uns ständig bemühen, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern.Wir hätten uns gewünscht, dass Sie sich während Ihres Aufenthalts bei uns gemeldet hätten, dann hätte unser Management gerne alle Probleme vor Ort gelöst.Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine positive Erfahrung mit uns gemacht haben, und wir freuen uns darauf, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Rob HemmesGeneral MGR

8/10 – Gut

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Saubere Zimmer, vielleicht etwas in die Jahre gekommen, aber trotzdem sehr gut. Ausgezeichnete Lage. Vieles zu Fuß erreichbar, ansonsten Straßenbahn gleich um die Ecke.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes am 9. Apr. 2024
Lieber Andreas,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen.Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.Unser Ziel ist es, eine entspannende und komfortable Umgebung für alle unsere Gäste zu schaffen, und wir freuen uns, dass uns das bei Ihrem Besuch gelungen ist.Wir werden Ihr Lob an das gesamte Team weiterleiten.Ihr Feedback ist für uns sehr wertvoll, und wir sind dankbar für Ihre Unterstützung. Wir freuen uns darauf, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Lars

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was fine.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Rob Hemmes am 3. Apr. 2024
Dear Lars,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Our goal is to create a relaxing and comfortable environment for all our guests, and we're delighted that we succeeded during your visit.We'll be sure to pass on your compliments to the entire team.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice neighborhood. interesting rooms (liked the wallpaper!), when you open your window, a lttle loud because of the bars nearby.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Rob Hemmes am 15. März 2024
Dear Eva,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay.Our goal is to create a relaxing and comfortable environment for all our guests, and we're delighted that we succeeded during your visit.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

6/10 – Okay

Claudio

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hallo Happy New Year :) Als wir in das Zimmer kamen, lagen noch 2 Stk Pet Flaschen 1 Stk Bierflasche und Bierkronen rum. Der Preis war absolut überrissen,völlig ungerechtfertigt abzockerartig bzw. Abartig. Auf der Website war ausgeschrieben im Parkhaus Q Waterlooplein parkieren für 35.- Euro die Nacht, habe aber 165.- Euro für 3 Tage Parken bezahlt.?. Grüsse C. Gübeli
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rob Hemmes am 7. Jan. 2024
Lieber Claudio,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns so sehr genossen haben und entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie mit der Zimmergröße und -ausstattung hatten. Wir hätten uns gewünscht, dass Sie sich während Ihres Aufenthalts bei uns gemeldet hätten, dann hätte unser Management gerne jedes Problem vor Ort gelöst.Für das Parken gelten auf unserer Website die folgenden Gebühren: [...] "Sie können im Q-Park Waterlooplein parken, der nur 8 Gehminuten vom Hotel entfernt ist, zum Sonderpreis von 35 pro Tag. Gebührenpflichtige Parkplätze gibt es auch im Q-Park The Bank Rembrandtplein, direkt gegenüber unserem Eingang auf der Rembrandtseite. Die Parkgebühren für The Bank Rembrandtplein betragen 45 pro Tag. Sie können Ihren Platz in einem der genannten Parkhäuser hier reservieren" (Schaltfläche anklicken). [...] Wenn Sie Ihre Reservierung nicht über unsere Website vornehmen, werden die regulären Parkgebühren berechnet.Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine positive Erfahrung mit uns gemacht haben und würden uns freuen, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Rob HemmesGeneral MGR

6/10 – Okay

Fabio

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rob Hemmes am 7. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Erkan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rob Hemmes am 28. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Markus

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Rob Hemmes am 1. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Our goal is to create a relaxing and comfortable environment for all our guests, and we're delighted that we succeeded during your visit.We'll be sure to pass on your compliments to the entire team.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Visar

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rob Hemmes am 7. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you so much for your 5 star rating.We are happy to see that you have had a great stay with us. We hope that we may welcome you again in the future.Kind regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Judith

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentral gelegen
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Rob Hemmes am 23. Sept. 2023
Beste Judith,Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaring door middel van het achterlaten van een review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden was met de locatie van het hotel, in het centrum van Amsterdam. Wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen ontvangen in het Eden Hotel Amsterdam!Met vriendelijke groet, Rob HemmesGeneral Manager

6/10 – Okay

Sybille

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Rob Hemmes am 15. Sept. 2023
Dear Sybille,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. We do apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback will really help us improve our service to meet our guest's expectations. Thank you for staying with us and we hope to see you again in the near future.Sincerely,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Stephan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
digital check in - supported by the staff - is great!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von psi am 28. Aug. 2023
Dear Stephan,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. We are happy to hear that you found the digital check in great. Hopefully we will have the pleasure to welcome you back very soon for another enjoyable stay.Kind regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Susanna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly reception, possibility of parking the car nearby,
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von RHemmes am 19. Aug. 2023
Dear Susanna,Thank you for taking the time to share your review and highlighting our teams service during your stay. Comments like yours motivate us to continue delivering on the service excellence we pride ourselves on. We are so beyond delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to the opportunity of being your home away from home on your next visit to the Eden Hotel Amsterdam. With kind regards, Rob Hemmes General Manager

8/10 – Gut

Salma

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von RHemmes am 1. Aug. 2023
Dear Salma,Thank you very much for your positive rating. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Rob Hemmes General Manager

8/10 – Gut

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leider hatte das Zimmer keinen Blick auf die Amstel. Im Badezimmer gab es keine Ablagefläche. Und drr Kosmetikspiegel war so ungünstig angebracht, dass man ihn nicht verwenden konnte. Ansonsten waren wir sehr zufrieden.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von RHemmes am 11. Mai 2023
Dear Gabriele, Thank you for rating us, we hope to see you soon again. Best Regards,Rob HemmesGeneral Manager

6/10 – Okay

Antje

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Abgewohnt!!!!!!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Nick am 13. März 2023
Goodevening, I am sorry to see that we did not meet up with your expectations. Please contact the reception. Kind regards, Front Office

8/10 – Gut

Seraina

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Esther am 22. Okt. 2022
Dear Seraina,Thank you for choosing to stay at the Eden Hotel Amsterdam and for sharing your experience. It would be a great pleasure to welcome you back as our guest!With kind regards,Esther

8/10 – Gut

Kai

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Leider nicht so sauber wie erhofft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Esther am 17. Okt. 2022
Dear Kai,Thank you very much for taking the time to write a review about our hotel. We value your comments regarding the comfort and cleanliness of the room, which are very important to us. I am sorry to hear that the cleanliness of your room was not up to our usual standards. We will take this up with our housekeeping department. We do hope this will not deter you from visiting the Eden Hotel Amsterdam in the near future. Kind regards,Esther

8/10 – Gut

Thomas

Zweckmässig
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Lage ist top! Lobby und Frühstücksbereich sind sehr schön. Leider wird an der Sauberkeit zu und in den Zimmern gespart. Wenn täglich gereinigt wird, erwarte ich mehr. Zimmer sind klein, Klimaanlage sowie die Lüftung im Bad funktionierte nicht. Die Fenster ließen sich nicht öffnen und durch die Einfachverglasung gibt es quasi keinen Schallschutz. Der Preis orientiert sich hier sicherlich nach Angebot und Nachfrage. Ich persönlich erwarte hier mehr für‘s Geld. Es ist einfach die Lage, die hier verkauft wird.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Esther am 28. Sept. 2022
Dear Martin,Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We are very pleased to read your comments regarding our loaction. We are sorry the size of your room did not meet your expectations. I am sorry to hear that the cleanliness of your room was not up to our usual standards. We will take your comments concerning the airconditioning and ventilation into consideration, as we strive to continuously improve the quality of our hotel.We do hope this will not deter you from visiting the Eden Hotel Amsterdam in the near future. Kind regards, Esther

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Sibille, Bremen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben 250 € bezahlt für ein Einzelzimmer das extrem klein ist. Ein Zimmer war okay, das zweite Zimmer war so klein, Fenster nicht auf bekam weil es an den Schrank gestoßen ist. Der Schrank ging nicht auf wenn man den Stuhl nicht verrückt hat. Es gab keinen Haken für einen Mantel, es gab kein Handtuchhalter im Badezimmer. Der Zimmerservice hat Kaffee und Tee nicht aufgefüllt und das Badezimmer nicht wirklich sauber gemacht Eine Lobby gibt es nicht. Vom einchecken bis zum Taxi holen muss man alles selber machen. Das Personal dass im Prinzip freundlich ist unterhält sich lieber miteinander als mit den Gästen. Einzig uneingeschränkt positiv ist die Lage des Hotels – super für Unternehmungen – aber diese Lage bezahlt man eben völlig unangemessen. Ich würde immer wieder nach Amsterdam fahren und in dieser Region nach einem Hotel suchen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Debbie am 14. Juli 2022
Dear Sibille, Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to read we did not meet your expectations. We are constantly trying to improve our service and standards. We do hope that this experience will not deter you from visiting us in the future. With kind regards, Debbie

10/10 – Hervorragend

Thanh Trang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Self check in, bathtub, coffee machine.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Ellen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Ausblick aus dem Fenster hat uns nicht gefallen, Zimmer echt sehr klein aber zum schlafen vollkommen oke. Geräusche vorallem nachts sind schon deutlich zu hören, aber für ein Wochenende vollkommen ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel, alles sauber! Trotz der notwendigen Einschränkungen durch Corona haben wir uns sehr wohl gefühlt. Das Personal war immer freundlich und hilfsbereit! Ein rundum schöner Aufenthalt!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Esther am 26. Nov. 2021
Dear Thomas, What a great review! Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. I will definitely pass on the compliments to our staff, they will love to hear it! We hope to welcome you back soon! With kind regards, Esther

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit gerne immer wieder
Sehr sauberes optimal gelegenes Hotel. Personal sehr hilfsbereit und freundlich. Jederzeit gerne wieder!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Marjolijn

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Esther am 11. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. It looks like you have had a great stay with us, and we are very happy to see that. With kind regards, Esther

10/10 – Hervorragend

Rachel Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Eden Hotel excelled our expectations. I had emailed ahead and they were extremely helpful. The beds are very comfortable and the rooms lovely and clean. Breakfast was super with lots of varieties for all tastes. Would definitely stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lionel S

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 2. Mai 2024
Dear Lionel,We are incredibly grateful for your kind 5-star review of your experience at Eden Hotel Amsterdam. We will strive to deliver great experiences consistently! We hope to welcome you back soon!Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Caleb

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the breakfast that was provided and staff were very friendly. Also having a little shop inside the hotel was perfedt for those quick convenient needs
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 1. Mai 2024
Dear Caleb,We are incredibly grateful for your kind words and 5-star review of your experience at Eden Hotel Amsterdam. I am thrilled that you found our hotel to be a fantastic choice for your stay in Amsterdam, our breakfast offerings and that you enjoyed the high level of service and care provided by our team members. It would be an honor to welcome you back in the near future, and we'll be sure to deliver another exceptional experience at Eden Hotel Amsterdam.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location! Room with a lovely view. Beds comfortable
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Marika, Thank you for your perfect review rating. We do highly appreciate it.It is great to know that you found our location convenient for your stay and that you enjoyed our breathtaking view of the canals. We are also thrilled to read you found the beds comfortable.Thank you again for sharing your experience, and for choosing Eden Hotel Amsterdam as your preferred accommodation.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 2. Mai 2024
Dear Stephanie,Thank you for your perfect review rating. We do highly appreciate it. We hope to welcome you again in the near future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ronda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location. The amenities were wonderful.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Ivonne

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Los baños no tienen ventilación, la alfombra está muy vieja
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Ivonne,Thank you for sharing your experiences with the Eden Hotel Amsterdam.However, we are sorry to hear that you were disappointed with the decor of your room, and we do apologize for the inconvenience you had with the bathroom. We hope that despite this, you were able to enjoy your time in Amsterdam and we would love the opportunity to welcome you back in the future with a refreshed room decor!Warm regards,Rob Hemmes

10/10 – Hervorragend

Gillian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was in an excellent location and had several eco-friendly features I liked, including no maid visits for three days if you choose, low flush toilets, electrical outlets and lights that only work with your card key, all sorts of things. The staff were friendly and helpful, the rooms were compact but provided everything you needed. Fully recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Ronda,Thank you for sharing your wonderful experience at Eden Hotel Amsterdam.I am thrilled that you found our hotel to be a fantastic choice for your stay in Amsterdam, and that you enjoyed our prime locations and our offerings regarding the amenities. It would be an honor to welcome you back in the near future, and we'll be sure to deliver another exceptional experience at Eden Hotel Amsterdam.Warm regards,Rob Hemmes

8/10 – Gut

Adrian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel in Amsterdam city centre. Easy to alk around and there was a tram stop 3 minutes away
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes - General Manager am 28. Apr. 2024
Dear Adrian,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the Eden Hotel Amsterdam and that you found our location to be convenient. It would be an honor to welcome you back in the near future, and we'll be sure to deliver another exceptional experience at Eden Hotel Amsterdam.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Meenal

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
I had the smallest bathroom possible on the 1st day which they switched me to a bigger room the next day when i complained. But i had booked this hotel looking at the pictures and paid more for the bigger room. I told the staff abt this but they did nothing. Basically, i was charged the same amount for all nights even though my 1st night wasn't spent in the room i paid more for
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes - General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Meenal,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. My sincere apologies that the quality of service did not meet your expectations. We take all feedback seriously and will use it to improve our guest experience.Thank you for staying with us. We hope to welcome you back in the near future.Best regards,Rob HemmesGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Ligia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The price of the property is a rip off. My hotel room was very worn out, small, old, and smelly. It was nothing similar to the higher scale pictures advertised in Expedia. When i complained to the front desk they told me that all the rooms with canal view are old. It was very disappointing as i paid an expensive price for the room. It felt i was in a hostel. Be aware that you have the option to have a renovated room but it wont have a canal view. The staff was very polite. I won't be going back to that hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 27. Apr. 2024
Dear Ligia,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you appreciated our guest service. However, I am sorry to hear that you were disappointed with the décor of your room. We appreciate your comments and will take them on board as we strive to improve the experience for our guests. We hope that despite this, you were able to enjoy your time in Amsterdam and we would love the opportunity to welcome you back in the future with a refreshed room décor!Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

JOSE

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
es muy confortable y agradable la habitación. Pero No es nada espaciosa la habitacion, sobre todo para dos maletas no hay donde ponerlas y extenderlas. fuera de eso es muy buen hotel con excelente desayuno.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 26. Apr. 2024
Dear Jose,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the Eden Hotel Amsterdam and that you found our location to be convenient. It's great to know that you also appreciated our breakfast offerings. However, I am sorry for the lack of space in room.We take all feedback seriously and will use it to improve our guest experience. Thank you for staying with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

6/10 – Okay

DIANE

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The hotel is in a very good location, all staff we saw were very friendly. On the downside we were a bit dissappointed that during the three nights we stayed we had no house keeping in the room, there were peanuts under the chair from previous guests, no daily towel change, no clean cups or replenishing of supplies for the coffee machine and the window wouldn't shut properly. Given the price we expected a bit more. All said it was a comfortable stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 23. Apr. 2024
Dear Diane,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. It is great to know that you found our location convenient for your stay. Thank you for mentioning our team! I will share your kind words of recognition with them, as I am certain they will also be delighted to hear them. We do apologize for the inconvenience you had with the cleanliness in your room during your stay. Your feedback will really help us improve our service to meet our guest's expectations. Thank you for staying with us and we hope to see you again in the near future.Sincerely,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It’s a little tired. The rooms and hallways need some work.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Psi am 22. Apr. 2024
Dear Lauren,Thank you for taking the time to share you feedback. We are so glad you enjoyed the most of your stay with us. Your feedback will really help us improve our service to meet our guest's expectations. Thank you for staying with us and we hope to see you again in the near future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Colin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes - General Manager am 20. Apr. 2024
Dear Colin,Thank you for your perfect review rating. We do highly appreciate it. We hope to welcome you again in the near future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

susan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Beautiful hotel. Well located. Jousef the manager helped us and provided excellent service!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 17. Apr. 2024
Dear Susan,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. I appreciate you enjoying our prime location. Also, I will definitely pass on the compliments to our colleague, he will love to hear it! Hopefully we will have the pleasure to welcome you back very soon for another memorable stay! Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Courteous and helpful staff with comfortable rooms and a good central location.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Michael,We are thrilled that you enjoyed your stay with us.My colleagues aim to provide all our guests with an exceptional and memorable experience, so we are delighted you enjoyed your stay at The Eden Hotel Amsterdam and that could enjoy our comfortable beds. Thank you for your positive words and we hope to welcome you back in the near future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good facilities in room , excellent breakfast, courteous staff....only complaint was bathroom was ridiculously small ..could hardly bend over washbasin or sit on loo!! ..there should be a warning for tall guys!!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 16. Apr. 2024
Dear David,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam.We're thrilled that you enjoyed our facilities and the breakfast. We are also delighted to read the positive comment about our staff. However, we are sorry to hear that you were disappointed about the size of the bathroom. We value all your feedback and hope that you will allow us the pleasure to provide you with an improved experience in the future.Warm regards,Rob Hemmes

10/10 – Hervorragend

Vladislav

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Guest,We are incredibly grateful for your kind words and 5-star review of your experience at Eden Hotel Amsterdam.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and the cleanliness of the hotel. Hopefully we will have the pleasure to welcome you back very soon for another memorable stay!Warm regards,Rob Hemmes

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location with the nicest, most accommodating staff. On the main floor you'll find a bar, convenience store, and pool table. Room was great and quiet. Only con is the door to the restroom which isn't flush. Also the restroom was small. Didn't really overshadow the awesomeness of the hotel overall. I would stay there again. 10/10.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Rob Hemmes - General Manager am 10. Apr. 2024
Dear Kathleen,Thank you for your positive review! I'm delighted to hear that you enjoyed your stay at the Eden Hotel Amsterdam and that you found our location to be convenient. However, I'm sorry to hear that the door and the space in the restroom did not meet your expectations. Your feedback will really help us improve our service to meet our guest's expectations. Thank you for staying with us and we hope to see you again in the near future.Best regards,Rob HemmesGeneral Manager