Terrasse/Patio

Bewertungen von Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

4 out of 5
Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Staalmeesterslaan 410, Amsterdam

Bewertungen

8.4

Sehr gut

450 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
344 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
120 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
51 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
36 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstücksangebot durchschnittlich. Frühstücksraum sehr voll und laut. Duschkabine sehr offen --> Bad schwimmt nach dem Duschen
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Piotr

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Our room was not cleaned, even when we asked multiple times for it. our safe did not work, someone had to config it. the telephone was not configured and not pluged in, also no numbers where saved (e.g. for reception). overall a disappointment as a family.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Team Leonardo Hotel Rembrandtpark am 2. Apr. 2024
Dear Piotr,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience caused by the issues with room cleaning, the safe, and the telephone. Your feedback is valuable, and we will address these issues with our team to ensure they are resolved promptly. We hope that you will give us another opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GR am 5. Apr. 2024
Dear Jessica,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 – Okay

Michael

Mit dem Partner gereist
Zimmer nicht Schallisoliert, Frühstück nicht so gut, keine Kaiserbrodjes oder Brot zum Abaxhnwiden, keine Magerine zum Frühstück, Rüherei oft kalt, Speck nicht Cross angebraten, keine Möglichkeit die Zimmer zu lüften, Fitnessraum nur mäßig, Betten sehr hart, Waschbecken nicht gut abgelaufen, Parken mit 30 Euro pro Nacht sehr teuer. Restaurant ohne auch ein paar normale Gerichte. Alles in allem für mich keine 4 Sterne wert. Wir waren die 3 Tage in Den Haag im Leonardo Hotel Promenade…das hat 4 Sterne, dieses hier max 3 Schade, wir waren sehr enttäuscht und würden es nicht nochmal buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von GR am 5. Okt. 2023
Dear GuestThank you for taking the time to leave us a review. We take your feedback to heart to improve the experience we give to our guests. if you could leave contact details, we can better understand your expectations in terms of your stay.Thank you and Regards,Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Juliane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Frühstück und Service. Gerne wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von GR am 5. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to give us your feedback. it's our pleasure having you with us and we hope to see you again soon.Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Mosab

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist sehr zu empfehlen
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Olivier am 28. Aug. 2023
Sehr geehrter Mosab,Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihre Empfehlung des Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark. Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren und unsere Dienstleistungen empfehlen.Es liegt uns am Herzen, dass unsere Gäste sich wohl und willkommen fühlen, und wir sind dankbar für Ihr positives Feedback. Es ist schön zu hören, dass Sie mit unserem Hotel zufrieden waren.Nochmals vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns im Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark willkommen zu heißen.Freundliche Grüße,OlivierGuest Relations Agent

6/10 – Okay

Johanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Olivier am 8. Aug. 2023
Dear Johanna,Thank you for sharing your feedback and for choosing Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark for your recent stay. We appreciate you taking the time to provide us with a 3-star rating and we would like to learn more about your experience.We always strive to provide the best possible service to our guests, and your feedback is important to us. We kindly ask if you could provide us with more specific details about your stay and let us know what we could do to improve and earn a higher rating from you.Your input is highly valued, and we take every comment seriously. Understanding your concerns will help us to address any areas of improvement and enhance our guest experience.We hope that you will give us another opportunity in the future to provide you with a more satisfactory stay. Please do not hesitate to reach out to us directly with any further feedback or suggestions.Thank you again for choosing Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, and we look forward to welcoming you back in the future.Best regards,OlivierGuest Relations Agent

6/10 – Okay

Vera

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Olivier am 1. Aug. 2023
Dear Vera,Thank you for taking the time to review Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark. We appreciate your feedback and value your input.We noticed that you rated your experience with us as 3 stars, but unfortunately, there was no accompanying text to provide specific details about your stay. We would love to hear more about your experience and see what we can do to improve and exceed your expectations.Could you please share with us any specific areas you believe we could focus on to enhance your experience? Your feedback is valuable to us, as it helps us strive for excellence and ensure that all our guests have a memorable stay.Once again, we appreciate your review and look forward to hearing from you. Thank you for choosing Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, and we hope to have the opportunity to earn a higher rating from you in the future.Warm regards,OlivierGuest Relations AgentLeonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

8/10 – Gut

Gregor

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Zimmer war bei Ankunft nicht sauber. Am 2.Tag haben wir nochmals Zimmerreinigung gerufen, war aber trotzdem nicht gründlich die Zimmerreinigung!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Olivier am 26. Juli 2023
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark zu teilen. Es tut uns aufrichtig leid zu hören, dass das Zimmer bei Ihrer Ankunft nicht sauber war und dass auch die nachfolgende Zimmerreinigung nicht gründlich genug war. Solch eine Erfahrung ist keineswegs die hohe Standards, die wir anstreben und für die wir bekannt sind.Wir entschuldigen uns aufrichtig für diese Unannehmlichkeiten und möchten Ihnen versichern, dass wir Ihre Rückmeldung sehr ernst nehmen. Sauberkeit hat für uns oberste Priorität, und es ist bedauerlich, dass wir in diesem Fall nicht unseren eigenen hohen Standards gerecht wurden.Wir möchten Sie bitten, uns weitere Informationen zu geben, damit wir die Angelegenheit genauer untersuchen und die entsprechenden Maßnahmen ergreifen können. Bitte kontaktieren Sie uns direkt, damit wir die Einzelheiten besprechen und uns dafür einsetzen können, diese Erfahrung auszugleichen.Nochmals entschuldigen wir uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen entstanden sind. Wir hoffen dennoch, dass Sie uns eine zweite Chance geben, Sie von unserer sonst exzellenten Servicequalität zu überzeugen.Mit freundlichen Grüßen,OlivierGuest Relations AgentLeonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war super 👍 kann ich immer weiter empfehlen 👍Zu bemerken ist, dass Frühstück, ist leider nicht vielfältig immer, dass gleiche! Wäre schön, wenn es mehr Auswahl in Zukunft geben würde…
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Olivier am 5. Juni 2023
Dear Anna,Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark We are glad to hear that you had a great experience and would recommend our hotel to others.We appreciate your feedback regarding our breakfast. Our guests' satisfaction is of utmost priority to us, and we take your feedback into consideration. We have taken note of your comment regarding the lack of variation in our breakfast, and we will definitely take steps to improve the offering.Once again, we would like to thank you for your support and for staying with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark soon.Kind Regards,OlivierGuest Relations Agent at Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Shirley-Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schön, ordentlich und modern und vor allem schnell in 15 min mit der Bahn vom Hauptbahnhof zu erreichen :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von olivier am 2. Juni 2023
Dear Guest,Thank you so much for sharing your feedback about your recent stay at the Leonardo hotel Amsterdam Rembrandtpark. We are thrilled to hear that you found our hotel to be beautiful, tidy and modern. We also appreciate the feedback regarding the convenience of our location, as it is only a 15-minute train ride away from the main train station.Your kind words are a great encouragement for us to continue providing excellent service to all our guests! We look forward to welcoming you back on your next visit to Amsterdam.Best regards,Olivier, Guest Relations Agent at Leonardo hotel Amsterdam Rembrandtpark.

10/10 – Hervorragend

PEDRO MANUEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein Qualitätshotel, die Zimmer sind groß und sauber, wir waren sehr zufrieden. Ich kann es jedem Touristen empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Olivier am 30. Mai 2023
Dear Pedro Manuel,Thank you for sharing your positive feedback about your recent stay at Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark. We're delighted to hear that you enjoyed your spacious and well-kept room and that you were fully satisfied with experience.It is always gratifying to learn that our guests have had a wonderful time and would recommend our property to others. We strive to provide a comfortable and memorable stay for all our guests, and we're happy to hear that we have succeeded in doing so for you.We appreciate you taking the time to share your experience and recommendation with us. We look forward to welcoming you back in the future for another outstanding stay.Best regards,Olivier, Guest Relations Agent at Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark.

10/10 – Hervorragend

Celine

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, wunderschöne Aussicht aus den Zimmer, sowie beim Frühstück. Das Frühstück war in Ordnung.
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 26. Jan. 2023
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

8/10 – Gut

Kevin

10/10 – Hervorragend

Mareike

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft liegt schön am Rembrandtpark - hier kann man spazieren gehen oder von dort in die Stadt gehen. Eine Straßenbahnhaltestelle liegt aber auch ziemlich direkt am Hotel. Die Lage ist ruhig. Das Zimmer war sehr ruhig und das Hotel ist nicht so hellhörig. Die Einrichtung ist neu und sauber, wir haben uns wohlgefühlt. Das Frühstücksbuffet lässt absolut keine Wünsche offen und hält ein paar besondere niederländische Speisen (z.B. Poffertjes) und Getränke (Chocomel) bereit. Außerdem sitzt man im 17. Stock und wir hatten jeden Tag einen tollen Ausblick auf die Stadt - einmal mit spektakulärem Sonnenaufgang. Echt ein toller Start in den Tag. In der Lobby kann man gemütlich sitzen und z.B. Kaffee trinken, es steht auch kostenlos Wasser bereit und abends gab es einen Gratisdrink an der Rezeption zur „Happy Hour“. Das kannten wir auch schon aus anderen Hotels dieser Kette und finden es immer wieder schön. Das Personal ist superfreundlich und hilfsbereit - das war wirklich toll. Wenn ich etwas bemängeln wollte, wären es die Cardiogeräte im Fitnessraum. Da geht man lieber im Park laufen. 😉
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 6. Jan. 2023
Dear Mareike,We would like to thank you for your wonderful review and the time you have taken to share your experience with us in such detail! We are glad you have been able to enjoy the convenient location of the hotel, as well as the spectacular view from the 17th floor while starting the day off right with breakfast. And of course we agree that the Rembrandtpark is very suited for a good run!We hope we can welcome you back soon to our hotel!Warm regards,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 12. Jan. 2023
Dear Peter,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Tatjana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 12. Jan. 2023
Dear Tatjana,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mir hat alles super gefallen, bis auf das mit der Kartenzahlung. Schade das man einfach alles nur mit Karte bezahlen kann, da fehlte mir einfach das Bar bezahlen. Aber ansonsten war alles wirklich top
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 12. Jan. 2023
Dear Jennifer,Thank you for the great review of our hotel! It is correct that we only accept card payments, which has been decided to do to ensure the safety of our employees. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

8/10 – Gut

Latife

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schön sehr sauber . Immer wieder gerne
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 27. Dez. 2022
Dear Guest,Thank you for your wonderful review and the words you have used to describe your stay with us.We are glad you have enjoyed it and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Wilma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super service, sehr schönes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Celina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

6/10 – Okay

Nasir

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer wurden nicht gereinigt beim Offenthalt. Es fehlte an Toilettenpapier. Ich kenne es aus anderen Hotels das täglich zumindestens das Bad gereinigt wird.
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 6. Dez. 2022
Dear Nasir,Thank you for your review and the time you have taken to share your experience with us.We regret to read that your stay was not according your expectations and will discuss this valuable feedback with the involved departments.We hope to welcome you back soon in our hotel and show you wat Leonardo stands for.Warm regards,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Liane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel , gutes Frühstück
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 6. Dez. 2022
Dear Liane,Thank you for your wonderful review and the time you have taken to share your experience with us.We are glad you have enjoyed your stay with us and in particular our breakfast, and we hope to welcome you back soon in Amsterdam!Warm regards,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Serkan

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Verena van den

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wunderbar
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 6. Dez. 2022
Dear Verena,Thank you for your wonderful review and the perfect score you have given our hotel!We hope you have enjoyed your stay and that we can welcome you back soon to Amsterdam.Warm regards,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

8/10 – Gut

Nicole

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war Alles in Ordnung. Personal war sehr zuvorkommend und kompetent. Zimmer war gut ausgestattet und sehr sauber.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 6. Dez. 2022
Dear Nicole,Thank you for your wonderful review and the time you have taken to share your experience with us.We are glad you have enjoyed your stay with us and our helpful staff.We hope to welcome you back soon to our hotel!Warm regards,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

matthias

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Location, close to public transport
The Hotel is great located, literally 4 minutes walking distance to an beautiful park and 3 minutes to the Tram station 13 which leads into the centre of the city. Yet the Hotel is located in an peaceful area without city noises. The Rooftop Bar / restaurant is awesome and gives you an awesome view over Amsterdam. The Hotel is well decorated and the rooms are modern with a decent size. Price/ what you get ratio is great.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 6. Dez. 2022
Dear Matthias,Thank you for your review and the time you have taken to dedicate these wonderful words to our hotel.We hope to be able to welcome you back soon to our hotel!Warm regards,Team Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 – Hervorragend

Swen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Georg

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Samir

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Sarah

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Fahrräder mieten
Sehr enttäuschenend. Wir haben vorab die
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gerne wieder :)
Das Hotel hat uns gut gefallen, die Ausstattung ist eher einfach, aber es ist alles da. Das Personal war sehr freundlich und wir durften schon um 9 einchecken ohne zusatzkosten. Einziger Minuspunkt, die von Hotels.com versprochen kostenlosen Getränke gab es nicht. :(
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Herbert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-Leistungsverhältnis. Mit der Straßenbahn ist man schnell im Zentrum.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Florian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel. Nettes Personal, sauber Zimmer, ruhige Umgebung. Sehr gute Anbindung an alles um zur Innenstadt zu gelangen. Immer wieder eine Empfehlung wert
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Elisabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war sehr zufrieden mit meinem kurzen Aufenthalt in diesem Hotel und würde es wieder buchen. Tolle Lage am Park, gute Matratzen, ruhige Zimmer mit Klimaanlage, gute Fahrräder, mit denen man Amsterdam erkunden kann, reichhaltiges und leckeres Frühstücksbuffet, gute Musik mit tollem Ausblick im 17. Stock, rundum freundliches Personal......
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 20. Juni 2022
Dear Elisabeth, Thank you so much for this wonderful review! We really appreciate you doing this! I am very grateful for all of your compliments and happy to hear you will return as one of our guests. We are for sure looking forward to it! Kind regards, Luna Front Office Supervisor

8/10 – Gut

Florian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
ruhige Lage, aber sehr gut per Straßenbahn angebunden - leider einige Schäden an der Einrichtung des Zimmers (Waschbecken, Fernsehschrank beschädigt, zwei Schlagschäden von früheren Besuchern in der Wand)
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 20. Juni 2022
Dear Florian, Thank you very much for writing this review about your stay in our hotel! We really appreciate this. I am happy you enjoyed our location. Our technical department will certainly look into the issues in your room after your constructive feedback. I hope we have the pleasure of welcoming you back soon when you decide to visit Amsterdam again! Kind regards, Luna Front Office Supervisor

8/10 – Gut

Lucinda

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Martina

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel hat eine gute Lage. Mit der S-Bahn ist man in ca. 15 Minuten in der Innenstadt. Zu Fuß dauert es natürlich etwas länger. Hotelzimmer haben eine ordentliche größe.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 21. Juni 2022
Dear Christian, Thank you for writing this review! Many thanks for pointing out our location and the connection with the city center. I hope we shall have the pleasure of welcoming you back again to our hotel! Kind regards, Luna Front Office Supervisor

8/10 – Gut

Mircea

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Max

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Florian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark am 21. Juni 2022
Dear Florian, Thank you for rating us with the maximum score. We hope to welcome you back again soon. Kind regards, Luna Front Office Supervisor

8/10 – Gut

Lena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundlicher Service im Restaurant- und Barbereich, tolles Design, hervorragende Lage, gute Verkehrsanbindung Das Zimmer war etwas staubig, nach 3 Tagen kam kein Reinigungsservice
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Romana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
schöne Zimmer
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Nationa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Priscilla am 13. März 2022
Thank you so much for this wonderful review. It is truly a big compliment :) We hope to welcome you again with open arms! Kind regards, Priscilla Reception Team

2/10 – Ungenügend

Janik

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

Marcel

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Leonardo hotel Amsterdam Rembrandtpark am 10. Sept. 2021
Dear Guest, Many thanks for your review regarding your recent stay in our hotel. We are pleased to notice you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in the near future! Kind regards, Luna Reception

6/10 – Okay

Yarak

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Wenn ich wieder die Wahl hätte mir ein Hotel zu suchen würde ich ein anderes nehmen. An sich ist das Hotel gut man kann nicht meckern aber preis Leistung eher nicht.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020