Junior-Suite, 1 King-Bett

Bewertungen von Swissôtel Amsterdam

4 out of 5
Swissôtel Amsterdam
Damrak 96, Amsterdam

Bewertungen

9.0

Wunderbar

620 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
266 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
65 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Monika

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentral gelegen, trotzdem ruhig. Sauber und tolles Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wencke Bolsius, General Manager am 21. Apr. 2024
Dear Monika,Thank you for your review. We are happy to read that you have enjoyed the tranquility of the hotel despite the business of the city centre. We also really appreciate the positive words about our staff and the cleanliness of your room. Your well-being is important to us and it is nice to hear that we were able to contribute to this.We hope to welcome you back soon!Kind regards,Wencke Bolsius, General Manager

10/10 – Hervorragend

Sabine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragend
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wencke Bolsius, General Manager am 27. Feb. 2024
Beste Sabine,Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons.We zijn verheugd te lezen dat u de netheid van uw kamer, de staat van ons hotel, de service en de voorzieningen in uw kamer zo positief heeft ervaren. Het is goed om te horen dat ons toegewijde team en de hoge standaarden die wij hanteren, zoals vastgelegd in ons ALLSAFE-label, aan uw verwachtingen hebben voldaan. Onze locatie in het hart van het historische centrum, de persoonlijke service en de exclusieve Pürovel voorzieningen dragen bij aan een onvergetelijke ervaring voor onze gasten.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Wencke Bolsius, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mikail

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Wencke Bolsius General Manager am 1. Jan. 2024
Dear Sir,Thank you for this positive feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We would love to welcome you back on many more occasions. Best wishes,Wencke BolsiusGeneral Manager

8/10 – Gut

Claude, Geroldswil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast buffet was great, the matress of the beds were too soft and in the shower, there is no curtain, but a short shower wall. Everything else is okay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Wencke Bolsius General Manager am 12. Okt. 2023
Dear Claude,We'd like to thank you for taking the time to review your experience.We are delighted to hear that you enjoyed our delicious breakfast buffet. Our team strives to provide a variety of fresh and tasty items to start your day off right.We apologize if the mattress was too soft for your preference and for any inconvenience caused by the shower design. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements. Our rooms are designed to provide comfort and relaxation, and we are sorry if this aspect did not meet your expectations.We hope to welcome you back. Best wishes,Kind RegardsWencke BolsiusGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Xiumei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel nice, parking difficult
Central location, comfortable and clean room and bed, nice reception service, good breakfast. The only difficulty is parking. As the hotel is very central and doesn’t have own parking place, it is not possible to find a free parking place close to the hotel. It would be nice, if the hotel could provide the customer some detailed parking guide info beforehand.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Wencke Bolsius General Manager am 2. Okt. 2023
Dear Guest,Firstly, thank you for acknowledging the quality of our service. Such feedback truly motivates our team.We sincerely apologize for the inconvenience you faced with our parking facilities. Due to our central location, parking can sometimes be a challenge. We understand the importance of this aspect for our guests and are always open to suggestions on how we might enhance the experience in this regard.We look forward to the opportunity of welcoming you back.Best wishes,Wencke BolsiusGeneral Manager

8/10 – Gut

Jennifer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nur ca. 10min Fußweg vom Amsterdam Centraal Bahnhof entfernt. Alle Sehenswürdigkeiten zu Fuß erreichbar, aber auch gute Tram Anbindung. Eine Vielzahl von Restaurants, Bars und Cafés im unmittelbaren Umkreis des Hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Kind Regards Wencke Bolsius General Manager am 31. Juli 2023
Sehr geehrte Jennifer,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Es freut uns sehr, dass Ihnen die zentrale Lage unseres Hotels gefallen hat und Sie die Nähe zum Hauptbahnhof sowie zu den Sehenswürdigkeiten zu schätzen wussten. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen eine gute Anbindung an öffentliche Verkehrsmittel sowie zahlreiche Restaurants, Bars und Cafés in unmittelbarer Nähe bieten zu können. Ebenso hören wir sehr gerne, dass Sie mit der Sauberkeit der Zimmer, dem Zustand des Hotels und unserem Service zufrieden waren. Wir bemühen uns stets, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten und freuen uns, dass wir dies bei Ihnen erreicht haben.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,Kind RegardsWencke BolsiusGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Claudia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Keinesfalls 4 Sterne, hoher Preis ist nicht gerechtfertigt, Frühstück nicht zufriedenstellend - keine große Auswahl, immer das Gleiche, Handtücher löchrig, Rechnung konnte bei Abreise nicht ausgestellt werden (auch nach 2-maliger Mailanfrage wurde sie nicht nachgeschickt), Das einzig gute war die geniale Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Wencke Bolsius General Manager am 10. Mai 2023
Dear Claudia, Thank you so much for rating us. Thank you for the additional comments, we will forward your feedback to the proper department to improve our services. I hope that your next visit to our hotel will not take too long! Have a great day. Regards,

10/10 – Hervorragend

Gladys

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr zentral gelegen und das gesamte Personal äusserst sympathisch und hilfsbereit. Die Ausstattung des Premiumzimmers war sehr zufriedenstellend, aber leider etwas klein. Auch die Aussicht auf den Innenhof (kein Sonnenlicht) war eher enttäuschend. Aber alles andere war perfekt!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Wencke Bolsius General Manager am 5. März 2023
Dear Gladys, Thank you so much for taking the time to review our hotel with the best score. We are delighted you enjoyed the stay with us and hope to welcome you back in the near future. Kind Regards,

6/10 – Okay

Patrizia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Das Zimmer war beim Bezug eine Katastrophe. Nachträgliches Zimmer ok.

10/10 – Hervorragend

Marcus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Wencke Bolsius General Manager am 18. Okt. 2022
Dear Marcus,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Swissotel Amsterdam. We are delighted that you have enjoyed your stay with us and hope to welcome you back in the near future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Roger

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Wencke Bolsius General Manager am 20. Aug. 2022
Dear Roger, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Swissotel Amsterdam. We are delighted that you have enjoyed your stay with us and hope to welcome you back in the near future. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Decent but expected more
It was not a bad place, but for the price I paid and for the reputation this hotel seem to have, I'd have expected quite a bit more: - Staff rather unfriendly and not reliable, eg. cleaning staff asked when we would like the room get cleaned, so we said at noon, then when we came back after 3pm she apparently has just started to clean. Or the other day when we came back to the room, the second keycard was gone, as the face towels, toilet paper was not re-stocked, etc. - Nespresso machine was very cheap, every time I put in a new capsule I kind of destroyed because it does not fit automatically the way it should. Strange. - The bathtub is ok, but it was impossible to not considerably wet the floor when taking a shower - The surroundings on the roof floor (terrace, installations, etc.) look very ugly and dirty. - Also the room was very dark with just a small window to the inner patio with walls everywhere. So even on the highest floor we could not see whether the sun was shining outside or not... - Gym was ok but only one rather old machine for weight training
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Antonella

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von EL am 2. Mai 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Oliver

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lage Top
Sehr gute Lage für ein langes Wochenende. Zimmer sind sauber, Frühstück ist ganz ok. Alles relativ basic ohne viel Extras. Zimmer recht einfach auch das Badezimmmer.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Wencke Bolsius General Manager am 29. März 2022
Dear Oliver, Thank you for taking the time to review the Swissôtel Amsterdam after your most recent stay with us. Our guests’ satisfaction is very important to us and I am delighted to read that you have enjoyed your stay. We look forward to welcome you back to Amsterdam in the near future. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

corina paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt
Es war alles mehr alls perfekt. Supper Lage direkt am Dam. Metro vor dem Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Wencke Bolsius am 7. März 2022
Dear Corina Paula, Thank you so much for sharing your stay experience and rating us 10 out of 10. I am very happy that you enjoyed the hotel facilities and the location. Looking forward to welcoming you back to our hotel. Regards, Wencke Bolsius General Manager

8/10 – Gut

Harriet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Sophia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super lage des hotels
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Wencke Bolsius General manager am 9. Nov. 2021
Dear Sophia, I am glad that you fully enjoyed your stay with us and hope that we will see you again as our guest in the near future. Have a great day.

10/10 – Hervorragend

Kristin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wir wurden schon an der Rezeption sehr freundlich begrüßt und konnten unser Gepäck unter stellen, da unser Zimmer noch nicht fertig gereinigt war. Das Hotel ist direkt in der Stadtmitte, von wo aus alles zu Fuß erreicht werden kann. Top Lage. Das Zimmer war sehr sauber uns ruhig. Das Bett war das Highlight, es war soooo groß und sooo bequem!!! Das Personal war immer hilfsbereit und sehr freundlich. Wir hatten einen super schönen Aufenhalt in Amsterdam!!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Wencke Bolsius am 1. Okt. 2021
Dear Kristin, Many thanks for the very detailed review of your stay with us and I am very happy to see that you have been enjoying every single moment of it. Hopefully we will see you again the future. Have a great day. Wencke Bolsius General manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Lage, sauberes und modernes Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Wencke Bolsius am 16. Sept. 2021
Dear Marc, Many thanks for the perfect score and I am glad you enjoyed the cleanliness of the room and the location of our hotel. Regards, Wencke Bolsius General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Leider ein zu kleines Zimmer für 3 Personen
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von Wencke Bolsius am 10. Aug. 2021
Dear Anonymous, I regret to read that you didn't enjoy your stay with us. Please be informed that we have very spacious rooms that are big enough for 3 people. Maybe you have booked a room which was only for 2 people? On you rnext visit, may I recommend you to book a junior suite? Regards, Wencke Bolsius General Manager

10/10 – Hervorragend

Alban

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Imke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Zimmer , sehr sauber . Sevice top!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von swissotelamsterdam am 20. Juli 2020
Dear Imke, We are delighted to hear you had a lovely stay with us. Our team is happy to hear you experienced our warm hospitality and beautiful clean rooms! We are looking forward to welcoming you back to our hotel soon. Warm regards, The Swissotel Amsterdam Team

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal war sehr freundlich 😊 Zimmer sehr sauber mit guter ausstattung, sogar Bügeleisen, Nähset, Hausschuhe, Wattestäbchen, Safe mit Nummern Code. Sehr Zentral! perfekt für einen Städtetrip
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von swissotelamsterdam am 11. Feb. 2020
Dear Jessica, Thank you for leaving us such a lovely review. Our team is delighted to hear you enjoyed our stay with us and our warm hospitality. Our rooms are filled with various amenities to ensure one’s stay is comfortable Our team looks forward to welcoming you back to our hotel We wish you a pleasant day. Kind regards, The Swissôtel Amsterdam Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragende Lage zentral Amsterdam. Bewährte Swissotel Qualität. Eingang nicht sehr ansprechend. Frühstück ausgezeichnet. Zimmer gut, sauber, o.k, funktionell. Personal Front Office sehr hilfsbereit und Frühstück professionell.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 16. Jan. 2020
Dear Sir / Madam, Thank you kindly for sharing your recent experience with us and other fellow travelers. It is a pleasure to read that you have enjoyed our proven Swissotel quality, the excellent location, clean room, delicious breakfast and our professional staff. Then, we do regret to read that our entrance was not very appealing to you. We will make sure to share this comments with the responsible person. We thank you once again and we hope to have the pleasure of hosting you again soon! We are looking forward to it. Kind regards, The team of Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von swissotelamsterdam am 16. Jan. 2020
Dear Sir / Madam, We are very appreciative regarding your kind rating! It is a pleasure to read that everything during your stay exceeded your expectations. Thank you for sharing your thoughts with us and we hope to welcome you back soon! Kind greetings, The team of Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral, nettes Personal. Nespresso Maschine im Zimmer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von swissotelamsterdam am 8. Jan. 2020
Dear Sir / Madam, It is a true pleasure to take notice of your kind comments here on Expedia.com in which you mentioned our very central location, the Nespresso machine in the room and our professional and decent staff. We will make sure to share your comments with the rest of the team as this is highly appreciated. Once again thank you for choosing Swissotel Amsterdam and we hope to have the pleasure of welcoming you back very soon! Kind greetings, The Swissotel Amsterdam Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war im Zentrum. Man war zu Fuss überall. Das Personal war nett. Kann es weiter empfehlen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 27. Dez. 2019
Dear Sir / Madam, Thank you kindly for sharing your positive words on our very central location, right in the middle of the vibrant heart of Amsterdam, and our professional staff. It is a pleasure to read that you recommend our hotel to other fellow travelers. We hope to have the pleasure of welcoming you back anytime soon! Kind regards, The team of Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber und schönes Zimmer. Perfekte Laage. Personal sehr freundlich und hilfsbereich.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 10. Dez. 2019
Dear Sir / Madam, Your comments on the cleanliness of the hotel and your room, perfect location and the accommodating and friendly staff is a true delight to read. Thank you very much for taking the time to share this with us and we would love to welcome you back anytime soon! Warmest greetings, The Swissotel Amsterdam staff

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 13. Nov. 2019
Dear Sir / Madam, Thank you for your rating on Hotels.com! It is great to see that you have enjoyed your stay with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back and thank you for choosing our hotel! Kind regards, The Swissotel Amsterdam Team

10/10 – Hervorragend

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toplage im Herzen von Amsterdam
Die Lage ist unschlagbar. Direkt am Dam Square, vom Bahnhof ist es ein kurzer Spaziergang. Trotz der Lage ist es im Hotel sehr ruhig.Die Lobby ist etwas dunkel und auch klein. Die Zimmer sind genügend gross, genug Stauraum. Fernseher, Safe, Hotelpantoffeln vorhanden. Das Badezimmer ist es ebenfalls gross mit genügend Abstellfläche und Kosmetikartikeln. Wir hatten eine Badewanne zum Duschen, die ist etwas hinderlich zum Hineinsteigen. Schminkspiegel und Fön vorhanden. Einzig die Frottéewäsche war alt und müsste ev. ersetzt werden. Das Zimmer war sehr sauber. Es wird ein Frühstücksbuffet angeboten Preis €17.50 mit verschiedenen Brötchen, Croissants. Verschiedene Wurstwaren und Käse, frische Früchte, Müsli. Alles sehr schön präsentiert und schmackhaft. Einzig die Rühreier konnte man nicht essen, die waren schrecklich. Es hat uns sehr gut gefallen und wir würden wieder hier buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 7. Nov. 2019
Dear Nicole, Danke schon for your elaborate review here on Hotels.com! We are very pleased that you took the time to inform us and other fellow travelers on your experience. It makes us all very happy to read that the location, quietness, spacious rooms, cleanliness and the delicious breakfast we serve in the restaurant. All the provided feedback on the towels and the scrambled eggs will be shared with the Department Managers in order for them to improve this. We value feedback very much and we thank you sincerely for sharing this with us. We hope that we will have the pleasure again to welcome you back in the nearby future! Kind regards, The Swissotel Amsterdam Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 4. Nov. 2019
Dear Sir / Madam, Thank you for sharing your rating with us on Hotels.com. Please know that we always strive for an experience worth a 10 and that a 6 is not enough for us. We would have loved to receive your feedback during your stay in order for us to change your experience and provide you with the best possible service. We regret to read that this was unclear to you. Despite this, we do hope you will be visiting us again to truly enjoy a 5 star worthy stay. Kind regards, The Swissotel Amsterdam Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 1. Nov. 2019
Dear Sir / Madam, It is a pleasure to receive your great 5 out of 5 rating on Expedia.com! We are very happy that your stay exceeded your expectations. We therefore are very much looking forward to your return in the nearby future! Kind regards, The Swissotel Amsterdam Team

10/10 – Hervorragend

M&M, Schweiz

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhige Zimmer mit einem grossen und bequemen Bett und doch mitten im Zentrum von Amsterdam und vom Bahnhof bewuem Zu Fuss erreichbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 1. Nov. 2019
Dear M&M, Reading your review is a true delight! Thank you for mentioning our central location and your quiet room with a comfortable bed. It is always amazing to read that our valued guests have enjoyed their stay with us. We therefore hope that you will be visiting us again very soon for another amazing experience! Kind regards, The Swissotel Amsterdam Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 24. Okt. 2019
Dear Sir / Madam, We are all very pleased by your kind rating. It makes us all smile that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations. Please know that we are looking forward to your return! Kind regards, The Swissotel Amsterdam Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nette Mitarbeiter, perfekte Lage, gutes Frühstück, kann ich nur empfehlen!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 24. Okt. 2019
Dear Sir / Madam, Dank for you amazing review! It is a true delight to read that the very courteous and neat staff, the good breakfast and of course our excellent location exceeded your expectations! It is an honour to read that you recommend us to other fellow travelers. Thank you once again and we would love to welcome you back in the future to provide you with another great experience! Kind regards, The Swissotel Amsterdam Team

10/10 – Hervorragend

Brigitte, Zürich

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, sehr nettes Personal, sauber, gutes Frühstücksbuffet, Preis/Leistung stimmt.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 23. Sept. 2019
Dear Brigitte, It is a pleasure to read that you describe us as a ''good hotel'' due to the kind staff, cleanliness of the building and the rooms and our delicious breakfast buffet. I am as well very pleased that you mentioned our price/quality ratio, since we always try to provide our guests with the best possible services. Danke schon and hopefully you will be visiting us again very soon! Kind greetings, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unser Zimmer war sehr sauber und gut ausgestattet. Sehr gut hat uns der Frühstücksraum gefallen. Tolles Frühstück, auch sonst sehr gute Küche und sehr freundliches Service. Das Personal an der Rezeption ist sehr freundlich und ausgesprochen hilfsbereit. Wir haben uns super wohl gefühlt!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 16. Sept. 2019
Dear Sir / Madam, Danke schon for your amazing feedback on Expedia.com! Please know that it makes us all very happy to read that you enjoyed our clean room with useful amenities, great and delicious breakfast and friendly service by the Restaurant and the Front Office Team. Reading that you felt great during your stay is one of the best compliments we can receive so far. Thank you kindly and we are looking forward to your return! Warm greetings, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Immer wieder gerne. Der für uns perfekte Übernachtungsort in Amsterdam.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 16. Sept. 2019
Dear Sir / Madam, On behalf of the entire Swissotel Amsterdam Team, I would like to thank you for your amazing feedback! It is always a true delight to read that you have enjoyed your stay so much that you would like to return. Please know that there is no bigger compliment to receive. We would love to welcome you back to provide you with another 5 star worthy experience! Warmest regards, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die unterkunft ist sehr Zentral gelegen gut erreichbar mit dem tram.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 23. Aug. 2019
Dear Sir / Madam, We would like to kindly thank you for taking the time to provide us and other fellow travelers on our very central location. It is indeed true that we are very centrally located, right in the middle of the city center of Amsterdam. Please know that we thank you once again and we hope to welcome you back in the nearby future. Kind greetings, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Heinz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 13. Aug. 2019
Dear Heinz, We are very happy with your excellent rating on Hotels.com! It is amazing to read that your stay definitely met your expectations and that everything was up to your standards. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon! Kind greetings, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 12. Aug. 2019
Dear Sir / Madam, We hereby would like to thank you for taking the time to provide us with a rating on Ebookers.com. It is a pleasure to read that your stay with us was enjoyable. Thank you once again and we hope to welcome you back anytime soon! Kind greetings, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 5. Aug. 2019
Dear Sir / Madam, Thank you for your excellent rating on Expedia.com. We are pleased that you liked your stay with us so much. Our team always strives for excellence and we are all very content that this was in the case for you. Thank you once again and we hope to see you again soon! Warm regards, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 28. Mai 2019
Dear Sir / Madam, Thank you for providing us with your rating via eBookers! It is true delight to read that you enjoyed your stay with us. It was great to have you as our guest and we are looking forward to host you again soon! Warm greetings, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in the heart of Amsterdam. If you keep the windows closed it's very calm. Great breakfast.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 6. Mai 2019
Dear Sir / Madam, It is great to see that you rated us with a '5 out of 5' on Expedia.com and that you mentioned our great location and breakfast. It is indeed true that we are a calm place in the middle of the busyness of Amsterdam: a true oasis! Please know that we are delighted by your comments and that we thank you for informing us. We hope to see you again soon! Warm regards, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 29. Apr. 2019
Dear Sir / Madam, Thank you for your great rating of '5 out of 5'! This makes us all smile from ear to ear as we are always striving for the best possible experience. Please know that we are very content with your rating and we thank you for choosing Swissotel Amsterdam. We hope you will be choosing us again in the future and that we are able to welcome you again soon! Warm regards, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 5. Apr. 2019
Dear Sir / Madam, Thank you for taking the time to provide us with feedback. We always strive for an experience worth a 5 out of 5, so please inform us during your stay if there is anything you need assistance with to enhance your satisfaction. Thank you once again and we are looking forward to welcome you back. Warm regards, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage mitten in der Stadt, sehr ruhig, trotz zentraler Lage. Die Sauberkeit war leider nur mittel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 26. März 2019
Dear Sir / Madam, On behalf of the Swissotel Amsterdam Team, I sincerely thank you for providing us with feedback. We are all pleased by the fact that you rated your stay as a '4 out of 5' on Expedia.com and that you mentioned our great location and quiet atmosphere within the hotel. We strive to establish an oasis of peace in our hotel in order for our guests to relax when entering the hotel. I do apologize for any inconveniences that have occurred regarding the cleanliness of the hotel. We deeply regret that this was not up to your satisfaction: this is of course not what should have happened! I have shared your comments internally with my team to avoid repetition. Please now that our Front Office team remains available 24/7 to share your feedback with in order to assist you with any needs. Despite the inconveniences, we do hope to have the opportunity to welcome you back and show you our improvements. Warm regards, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von swissotelamsterdam am 14. März 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to inform us about your recent stay at Swissotel Amsterdam and give us an '8 out of 10' on Hotels.com. We always strive for a stay worth a 10, so please inform our Duty Manager, who is available 24/7, if there is anything you need assistance with during your stay. We do hope to welcome you back again at our hotel to deliver our 5 star service. Warm regards, The Swissotel Amsterdam Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Swissôtel Amsterdam am 7. Jan. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for choosing Swissotel Amsterdam as your residence during your recent trip to vibrant Amsterdam. We are happy you enjoyed your overall stay and hope you return to our hotel again in the future. Warm regards, The Swissotel Amsterdam Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Lage direkt im Zentrum. Freundliches und zuvorkommendes Personal an der Rezeption. Schnelle Abwicklung. Sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Swissôtel Amsterdam am 4. Jan. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your recommendation! We are very happy with your compliments regarding the courteous staff, fast processing and best location and hope to welcome you back soon. Warm regards, Harold Kluit General Manager Swissotel Amsterdam