Lobby

Bewertungen von Motel 6 Anaheim, CA

2 out of 5
Motel 6 Anaheim, CA
701 S. Brookhurst Street, Anaheim, CA

Bewertungen

7.6

Gut

126 von insgesamt 315 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
84 von insgesamt 315 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
47 von insgesamt 315 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 315 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
40 von insgesamt 315 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.0/10

Personal & Service

6.8/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Motel wurde als Ausgangs- und Rückkehrpunkt zum Disneyland Resort ausgewählt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Brandon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matt am 19. Mai 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Heidy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Motel 6 am 20. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and updated rooms. Staff helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Matt am 7. Mai 2024
Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The motel was nice and a large room which was nice. The manager was very nice and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Matt am 21. März 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

philip

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room stunk of smoke and outdated. The bed was so old there were huge sunken spots in the mattress. Worst sleep I’ve had in years. The pillows were all different sizes and horrible. Slept on the pillows for support and used a hoodie as a pillow. Do better!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Matt am 21. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.

10/10 – Hervorragend

Rachel, Pinole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I recently came here for 3 nights so I could go to Disneyland. I thought it was a pretty good price for what I got. Read mixed reviews before booking here, overall my experience was really good! It was very clean which was my main concern. Although I didn’t spend most of my day at the motel because I was in Disney, the time I spent at night was really good. The room I got was pretty spacious. I would book again
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Matt am 19. März 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Cecil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was clean and comfortable. TV good! Staff friendly! Thanks, Cecy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matt am 25. Feb. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Brandon

Gut: Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matt am 22. Feb. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent A+
Pros: Great customer service. A+ rating on everything. I will stay again!! Cons: NONE
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matt am 22. Feb. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Dennis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy to check in, park, and get into my room to relax.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matt am 18. Feb. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matt am 16. Feb. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Mario

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good stay but....
Need to update the outlets. Needs USB inputs
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matt am 31. Jan. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matt am 27. Jan. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Alec

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy to check in
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Matt am 27. Jan. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Francisco

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Matt am 27. Dez. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
You get what you pay for cheap price cheap motel.
Ac/heater didn’t work. Lights were very dim practically going out. I didn’t realize they didn’t have a microwave or accidentally booked a smoking room, but that was my fault. The fridge looked in bad condition on the inside. No shampoo or conditioner was provided only soap. Towels were very small in size. The walls were dirty looking, but could have been from the smoke. The table had a messed up spot on the wood. The pictures of the rooms on the site didn't look anything like the room I had. I wish I would have taken pictures, but I just wanted to shower, sleep, get ready for the next day, and leave.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt am 27. Dez. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.

10/10 – Hervorragend

Charlestadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hastle free.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt am 7. Dez. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Charlestadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Real easy to deal with.👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Charlestadt,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

valeria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bed was very uncomfortable, and had some sort of crumbs or dirty on it. Room smelled bad
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Valeria,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Charlestadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt am 7. Dez. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Jesse

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matt am 27. Dez. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
rude desk
The guy up front did not want to upgrade me to a non smoking room even tried to pay extra he got all rude due to medical reason the smell of it is very concerning I got in there and it wasn’t even clean towels had stains desk had like make up stains and everything in had cigarettes burns
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 28. Nov. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
For the most part, the hotel was exceptional. The bed was something else very uncomfortable. Plus nothing like flat bed pillows.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 28. Nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Eva

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matt am 7. Dez. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

Moises

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The lobby was locked and I had to use teller’s type window in the wall and Wi-Fi did not work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt am 31. Okt. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.

10/10 – Hervorragend

Riley

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great experience here. No frills but had all the necessities.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt am 26. Okt. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Matt am 31. Okt. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Sergio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Isjd
No internet, no almohadas extra, ni agua en la habitación, no toallas suficientes para 4 , buena ubicación, buen precio para el área
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Okt. 2023
Hola Sergio,Gracias por compartir tus comentarios con nosotros. Nos tomamos en serio todas las experiencias de los huéspedes y apreciamos que nos comunique sus inquietudes. Valoramos su negocio y nos encantaría tener la oportunidad de hacer que su próxima visita con nosotros sea aún mejor. No dude en volver y quedarse con nosotros nuevamente. Esperamos poder servirle.Lilith#Equipo6

2/10 – Ungenügend

andrea

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt am 31. Okt. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.

6/10 – Okay

Helmer

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Matt am 31. Okt. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

Arturo

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel únicamente para llegar y dormir. Muchas mejores opciones por el mismo precio en la zona. No me quedaría nuevamente. Cama incómoda. No tienen shampoo en las habitaciones, llamamos a front desk para solicitar shampoo y no tienen shampoo para el huésped. Si te vas a quedar en este hotel, deberás traer tu propio shampoo.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt am 9. Okt. 2023
Hi Arturo, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.

10/10 – Hervorragend

Sugey

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Receptionist was lovely upon arrival. Super kind. Easy check in and check out. Room was very clean. Lots of plazas to find fast food also
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt am 9. Okt. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

kwong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt am 9. Okt. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Roland

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt am 31. Okt. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing to add
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Sept. 2023
Hi James,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Delina, La Puente

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
I am not one that usually leaves feedback. However, my stay at this property was not pleasant and I would like to inform and prevent potential guest from booking this hotel for their stqy. Rather than to get into a lengthy story, let me just get to the point. Upon arriving to the property we noticed a group of individuals skateboarding on the property looking very suspicious which left us feeling uneasy. Let me just say that if I would have been able to find another hotel available at that moment, I would have. Now on to the check in experience. The front desk employee who took several minutes to help me and was very rude when he checked me in. I had questions about my stay and he just brushed me off handed me my key and walked away from the window and left me with unanswered questions. We then get to the room and it looks pretty clean until I noticed hand prints all over the headboards of the beds. Thankfully I always travel with disinfectant wipes and a can of lysol. Needless to say don't make the same mistake I did and spend a little more on a bigger name hotel. Save your money and skip on this location.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 11. Sept. 2023
Hi Delina,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was very clean, large, updated and comfortable. The office personnel called to confirm that we were arriving.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Aug. 2023
Hi Joseph, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Debbie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay for last minute need.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Aug. 2023
Hi Debbie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jose Reyes

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like that it was near from Disneyland and not expensive The only think that i don't like was that night the upstairs neighbors were noises We can hear a person walking and walking around during the night
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Aug. 2023
Hi Jose Reyes,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Clair

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Property was clean but at 6am you would hear trucks going in and out of the building, but the worst part was that the right side of the bed was sagging. Just awful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Aug. 2023
Hi Clair,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 – Okay

Lizbeth

caro para el lugar
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Matt am 31. Okt. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Monisha

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The guy at the front desk is absolutely hilarious.. I enjoy talking to him.. super sweet guy. Check in is always a breeze here.. quite area no one hanging out or anything.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Matt am 26. Juli 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Juan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Anya

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Joel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tv speakers were worn out sounded awful but overall everything else was properly working
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Matt am 20. Juli 2023
Hi Joel, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us

10/10 – Hervorragend

patricia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Awesome 💯
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Juli 2023
Hi Patricia, Thank you for positively rating your stay!! Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Carmen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En términos generales todo bien, llegamos por la madrugada, el encargado muy amable nos registro el check in a la 1am, nos informó que envío mensaje a la app Expedia pero. Nunca recibimos el mensaje, hasta un día después y se decía que estaría cerrada la recepción a la 1pm pero afortunadamente nos brindó todas las facilidades😃
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2023
Hola Carmen,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su evaluación con nosotros. Estamos felices de escuchar que la estadía fue excelente y agradecemos que reconozca el excelente servicio brindado por nuestro personal. ¡Esperamos verte pronto, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Edit

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Matt was very helpful with my stay with my family. He was very welcoming and helpful!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Matt am 20. Apr. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.