Außenbereich

Bewertungen von Royal Berkshire

4 out of 5
Royal Berkshire
London Road, Sunninghill, Ascot, England

Bewertungen

8.6

Hervorragend

260 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
183 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
51 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Carsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr tolle Tage in England!
Wir waren als Familie auf Geschäftsreise. Wir fanden es wunderschön und sehr ruhig und grün. Desertieren sehr gut gelegen da man vieles schnell erreichen konnte. Service war sehr nett und Kinderfreundlich. Die Zimmer waren sauber und es hat an nichts gefehlt ( außer der Handbrause 🙂). Wir können es nur empfehlen!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Paul, Hamburg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ascot TReise
Parklandschaft : ist sehr ruhig und erholsam

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Robert, Hamburg

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
aussen nett, der Rest ok
Einrichtung, Teppiche, Fenster - alles recht renovierungsbedürftig. Das Haus hat einen gewissen Charme, aber man könnte viel mehr daraus machen. Das Mehrzahl des Personal hat von Gastronomie recht wenig Ahnung. An der Hotelbar werden Cocktails angeboten aber es gibt leider keinen Barkeeper der Cocktails machen kann ( habe einen Whiskey Sour bestellt, und wurde gefragt wie man den macht. Resultat war dan Whiskey mit einem Schuß Zitronensaft). Frühstücksbuffet durchwachsen. Die Croissants waren excellent, das Rührei leider ungeniessbar, Abendessen (Steak und Burger) war sehr gut. Der Garten ist riesig, aber im Vergleich zu dem englischen Standard in der Umgebung recht ungepflegt. Alles in Allem für ein, zwei Nächte ok.

8/10 – Gut

Marc, Tokyo

Gut: Zustand der Unterkunft
The garden house
Location excellent, breakfast ok, service depends, male very good female in a learning or contemplation phase, food ok, rooms fine, garden and outdoor facilities great, character of the building very good, very good for families.

2/10 – Ungenügend

Michelle, Sevenoaks

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

marco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The shower curtain is so out of date! Please remodel the bathrooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place for Ascot races
Very relaxing, lovely tiime. We will be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

6/10 – Okay

Paula

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Didn’t reach expectations
The hotel is very nice albeit tired in places. The staff were not trained, the receptionist had a very poor understanding of English. The waiters were not attentive, delivered wrong drinks when they finally did come over to serve. Having stayed at the Manor House and PennyHill park I had high expectations of this hotel being part of the same group.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I appreciate a hotel in central Surrey will be expensive but the room rate without breakfast was still high. The room did not come with a fridge, which most hotels now provide. The hotel kindly provided slippers on request but bathrobes were not provided.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were wonderful. They were warm, attentive and helpful. The gardens are beautiful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Jeremy

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were all very professional and helpful. Room was clean bright & airy.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Royal Berkshire weekend break
Excellent stay worth upgrading to a Cool room and very good value to include two course meal package at the hotel. Have stayed here many times Lovely setting ideal for Windsor and beauty spots.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Alwyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely family stay
Lovely hotel with great service. Nothing was too much trouble. We had a fantastic meal at the hotel restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic Suprise
This is a second time tostay at this hotel when attending the races. Service was exceptional taxi booked for us prior to arrival to take us to the race course. On booking in were delighted to find that we been upgraded to the best room in hotel. The Churchill Suite wow, made our day to stay in such luxurious surroundings of faded splendour. When enquired to find out why, we were ts if the room is not used then a random guest is choosen to be upgraded. What a fantastic customer service initiative.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Kimberly, Alamo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exemplary customer service
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

james

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
What a beautiful hotel.
Got to the hotel with my partner at 2am after a hectic day in london and couldnt quite believe just how beautiful the location , gardens and building was. The night porter showed us to our rooms and we were greeted to a coozy , clean and well look after room. In the morning we had a breakfast which tasted amazing and had a nice tour of the building. Will be coming back again !
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Andrew

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Carl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Reservations am 4. Jan. 2022
Thanks Carl for your great feedback!

10/10 – Hervorragend

Amy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Reservations am 21. Dez. 2021
Thanks Amy for your great feedback!

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel
Lovely room, very well decorated and everything on hand. Efficient check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Reservations am 21. Dez. 2021
Thanks David for your great feedback!

10/10 – Hervorragend

Russell

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Reservations am 21. Dez. 2021
Thanks Russell for your great feedback!

10/10 – Hervorragend

Russell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Reservations am 21. Dez. 2021
Thanks Russell for your great feedback!

10/10 – Hervorragend

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely staff
We had a lovely stay the receptionist couldn’t of done enough they were very helpful and friendly hotel nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Reservations am 21. Dez. 2021
Thanks Mary for your great feedback!

10/10 – Hervorragend

Carly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Reservations am 21. Dez. 2021
Thanks Carly for your great feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Reservations am 15. Nov. 2021
Many thanks for your great feedback!

2/10 – Ungenügend

Kim

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
two marriages in a row
What we thought would be a great quiet two nights ended up in two sleeplessnights due to two marriages with very loud music and guests till 3 am. So be wartned as they do not tell the booking site there are marriages so if your looking for a good night sleep this is not the hotel to go to...
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ROOM SHOULD HAVE BEEN SERVICED DURING OUR 2-DAY STAY. RAN OUT OF TEA AND COFFEE ROOM KEY DID NOT WORK ON DAY 2 OTHERWISE, VERY SATISFIED. JC
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely stay.
The hotel was of a very good standard. The room was large with a verbig queen bed. Obviously under Covid some things had been removed. I was not happy that not all the staff wore a mask in the hotel. I know it's not a legal requirement but most places are still wearing masks that we have been to. The meals were of a very good standard and thete was plenty of space between tables. Tje gardens of the hotel are huge and very well maintained. All the staff were friendly anf helpful. The bill at check out wax correct, not something that is usually correct at other hotels. Overall a very enjoyable 3 night stay in a very intetesting part of England.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von The Royal Berkshire Team am 31. Aug. 2021
Thank you for your lovely feedback and we are delighted you enjoyed your stay with us! We very much hope to see you again in the future. Kind regards Kate - The Royal Berkshire Team

8/10 – Gut

Jay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Party Hotel
Staff were excellent. Breakfast was basic and could have been better. The extremely loud music from the all night 'rave' meant we couldn't enjoy a relaxing drink in the garden as the base was just ridiculously loud! We ended up having a drink in our room.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always a relaxing trip to the Royal Berkshire. Friendly staff, good food and overall never lets you down. Will visit again later this year.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Royal Berkshire Team am 31. Aug. 2021
Thank you for your lovely feedback Paul and we look forward to seeing you again soon! Kind regards Kate - Royal Berkshire Team

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

6/10 – Okay

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

6/10 – Okay

Maria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Jeff

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Lovely hotel in a beautiful setting Unfortunately, on the hottest day of the year, the a/c was not working in our room making a good nights sleep impossible We attended a wedding reception and other friends also reported the same issue
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Jean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Standard as expected from a top quality hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, helpful staff and lovely gardens
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Reservations am 21. Juni 2021
Many thanks for your great feedback. We look froward to welcoming you back to the Royal Berkshire.

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Debbie Guy am 8. Juni 2021
Many thanks for your great feedback. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Joan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing place but not without flaws.
Amazing place to stay. However, on arrival bed had not been split into two twins as requested, so we had to wait in the corridor whilst it being split. On departure there was an issue where the hotel requested payment although we had prepaid through hotels.com.they said hotels.com had not paid them! We left them to sort it out. All staff encountered were brilliant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel is in desperate need of a refurb. Had a classic room which had no air conditioning so the room was like an oven. The bed mattress was appalling old and soft, so it combined for the worst nights sleep I have had in years. The rooms are massively dated and need a massive refurb! Much better hotels in the area! Avoid!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Debbie Guy am 8. Juni 2021
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am sorry to read your feedback. We do have 66 wonderful bedrooms of which we have 5 Classic rooms left to refurbish. I don't have the details of you stay so can not look onto your feedback any further.

8/10 – Gut

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel and staff, shame about the sofa bed
Welcoming service given the dictionary pressure hotels must be under with COVID restrictions . Very polite and helpful. Breakfast was lovely and freshly cooked rather than a buffet which you get elsewhere. The only issue we had was the sofa bed which the children said was extremely uncomfortable and every time you moved you could feel the springs underneath. As as adult I have slept on a sofa bed and had no issues so this was disappointing
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Natalie am 4. Juni 2021
Hi Kevin, Thank you for taking the time to leave your lovely review. I am so glad you enjoyed your stay with us. Sorry to hear the sofa-bed was uncomfortable. We will look into this with the relevant department. We hope to welcome you back to Royal Berkshire!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful, relaxing hotel with wonderful staff. Non renovated rooms can be a bit dated, but otherwise a fabulous hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020