Lobby

Bewertungen von Aloft Dulles Airport North

3 out of 5
Aloft Dulles Airport North
22390 Flagstaff Plz, Ashburn, VA

Bewertungen

8.0

Sehr gut

443 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
301 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
129 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
59 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
69 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice stay at this hotel. close to the airport and free shuttle to Dulles. friendly stuff that is really helpful with requests. thenk you very much, we had a relaxed start to our trip.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

cynthia, north andover

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great! The shower temp would be nice a bit hotter
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice bedrooms, very clean…
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Neela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at Aloft are amazing! Thanks to the receptionist and to Carlos the bartender for being so friendly. We were stuck near Dulles for the night after our car broke down and they made an emergency stop feel like a vacation. The rooms were spacious and very comfortable. The hotel is legitimately dog-friendly and kid-friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Monét

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Their shuttle service is bad. They only come every hour unlike other hotels who were between every 15-30 minutes. My family had to wait an hour since we missed the last shuttle due to bad instructions from the hotel. We missed our planned activities that day. We were not happy.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Stephen

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Ann

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Stayed 1 night here, hotel had a nice vibe, however, we had a lot of issues. Check in was fine, but 1 of 2 elevators was broken. We went out and returned late, and our key didn’t work. Went downstairs, and the front desk did not know why and it took several minutes to get a working key. At this point I was exhausted and just wanted to get in my room. At 9:11a housekeeping tried several times to open my door without knocking, while we were sleeping. Luckily I used the security latch on the door. Horrible experience .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

ken

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Trevon

Geschäftlich gereist
C
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Mona

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The stay was short and environment suitable. Though no room service or free meal (not even breakfast). I would think twice about staying in a hotel with no real amenities to my liking. For a short stay it was okay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Kimberly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a great room and the staff were very accommodating. The only reason we didn't rate it with 5 stars is because the HVAC system was very noisy as well as the refrigerator. We fixed the fridge noise by unplugging it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Rory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My 7 yr old daughter loved the room. The art work on the wall in the bathroom was a unique and creative touch. The staff was very pleasant and may I add very beautiful. Would definitely stay again when in the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

SHAMIM

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Roshaun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

james

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Carroll

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Jeffrey

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aloft should be renamed Aloof
Plane delayed. No shuttle. Tried to call hotel No answer after letting phone ring 20 min. Called National number spoke with representative who also could not reach hotel. Took an $30 Uber to hotel after waiting in the cold at Dulles 30-40 min. Receptionist stated didn’t hear phone ring as there was a loud part in lobby Room had trash left from previous guest
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Beverly

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staying somewhere else due to problems with transportation from airport

10/10 – Hervorragend

Theodore

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

praveena

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bathroom door was not closing and when we asked them to repair it they didn’t bother to do it.it was very uncomfortable so we had to check in to another hotel within a day
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Nthabiseng

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Need heat option in the room
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed is very comfortable. Would have appreciated Netflix access with room cost.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Bechshanna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Rowan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Laura

I had a reservation scheduled 5 days earlier for a king bed and was told sorry none available. This is at 415 pm when check in is either 3 or 4 pm.. when asked what he was going to do about it….He said there’s nothing I can do….sorry…
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Joy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Was a great hotel, amazing room, give star!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Paying to park seems excessive given cost to stay. Shuttle is generally great. On this trip we were told upon arrival at the airport and pick up to return to our car, we had to wait for the shuttle. It wouldn’t be leaving until later. Perhaps short staffed or only one shuttle. In retrospect we should have just bummed a ride from the neighboring Hilton shuttle instead of doing what we thought was the right thing to do by asking if we could ride the Hilton Shuttle even though we had stayed at Aloft. The Hilton driver said NOPE they are separate. We ended up using a transportation network instead. You build into the price of a stay these amenities but if quests don’t use them it impacts value of experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

ERIKA

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Susan, MOUNT AIRY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I booked my stay and when I went to check in at 9pm, I was told they did not have a room for me so I had no place to go. And the woman behind the desk was so casual about it. Didn't even feel bad one bit. A little caring would go along way!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von King am 21. Okt. 2023
Hello Susan, Thank you for for your feedback. I would like to first apologize for this i understand how important it is to have a room once finalized a booking. However, we do have an policy in which protects us both from potential conflicts. Thank you for your time if any comment or concerns please contact us directly. Thank you !

8/10 – Gut

Francesca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoy staying here, easy parking and convenient places there (Starbucks and gas stations).
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Danielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Layla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I absolutely loved this hotel and want to come back. It’s clean, check in was a breeze and the staff was so pleasant and helpful. Beds were 10/10 comfortable and clean and the room was very spacious and beautiful. Just what I needed.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von KC am 18. Sept. 2023
Dear Layla,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.The Aloft Team

6/10 – Okay

Heather

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von KC am 18. Sept. 2023
Dear Heather,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.The Aloft Team

10/10 – Hervorragend

RIZWAN

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Nathan

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von KC am 6. Sept. 2023
Dear Nathan,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.Thank you,Aloft Team

6/10 – Okay

David J

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von KC am 6. Sept. 2023
Dear David,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.Thank you,Aloft Team

10/10 – Hervorragend

Prudence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von KC am 6. Sept. 2023
Dear Prudence,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.Thank you,Aloft Team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
There was a man in a stairwell, either asleep or injured. Odor was unpleasant.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Kevin am 4. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback. We have investigated this matter, and will continue to monitor the property to keep it safe for all guest. Thank you,

6/10 – Okay

V

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed 2 nights no service, had to go to desk for fresh towels
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von KC am 30. Aug. 2023
V,Thank you for staying with us. We apreciate your feedback.Thank you,The Aloft Team

10/10 – Hervorragend

Keebie, White Plains

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von KC am 18. Sept. 2023
Dear Keebie,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.The Aloft Team

10/10 – Hervorragend

Mohan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von KC am 18. Sept. 2023
Dear Mohan,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.The Aloft Team

8/10 – Gut

Roger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was disappointed with the weak WiFi and their offer to have good ( normal) WiFi for an extra $5.00). Simple breakfast items in the lobby were overpriced. It left the feeling they were taking advantage of you. Room itself was nice, beds very comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Kevin am 21. Aug. 2023
Dear Roger,Thank you for your feedback, and for staying with us. I raerly get complaints about the strenghth of our WiFI signal as it is normally very strong since we are located in the heart of the countries largest data center complex. However, I am sorry since that was your experience. We will look into what may have caused this issue.Thank you,Aloft Team

10/10 – Hervorragend

Toni

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Kevin am 21. Aug. 2023
Dear Toni,Thank you for staying with us. We apreciate your feedback.Thank you,Kevin CoxOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Harold

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von KC am 6. Sept. 2023
Dear Harold,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.Thank you,Aloft Team

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Kevin am 4. Sept. 2023
Dear David,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.Aloft Team

8/10 – Gut

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von KC am 30. Aug. 2023
Thomas,Thank you for staying with us. We apreciate your feedback.Thank you,The Aloft Team