Terrasse/Patio

Bewertungen von Home2 Suites by Hilton Owings Mills

3 out of 5
Home2 Suites by Hilton Owings Mills
4514 PAINTERS MILL ROAD, Owings Mills, MD

Bewertungen

8.8

Hervorragend

230 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
78 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Vance

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very courteous and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Suni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cara DiPietro, General Manager am 15. Mai 2024
Thank you for the great score! We look forward to seeing you again soon!

10/10 – Hervorragend

George

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely Hotel Rooms Clean Pool Availability Morning Breakfast And Gym Yesssirrrr You Can’t Go Wrong With That
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cara DiPietro, General Manager am 15. Mai 2024
Hi George,We are so glad you enjoyed your stay. Thank you for sharing your experience and we look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

mariann

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although the property was small, it was very clean and quiet. Kitchen in the hotel was the reason for booking my stay there. This was an appropriate set up for nursing/pumping moms. The breakfast options were plentiful and delicious.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Larry

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cara DiPietro, General Manager am 15. Mai 2024
Thank you for the great score! We look forward to seeing you again soon!

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff , clean rooms, well maintained
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Cara DiPietro am 3. Mai 2024
Thanks for the great score! We look forward to seeing you again soon!

8/10 – Gut

Sofia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Cara DiPietro, GM am 24. Apr. 2024
Thanks for the great review! We look forward to seeing you again!

6/10 – Okay

Darrell

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Cara DiPietro, GM am 25. Apr. 2024
Thanks for the great review! We look forward to seeing you again!

8/10 – Gut

Vanessa M

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is in a very convenient location. It is neat and clean. The staff was very helpful and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Cara DiPietro am 3. Mai 2024
Thank so much for the great score! We look forward to seeing you again soon!

10/10 – Hervorragend

Camila, North Fort Myers

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good infrastructure, staff and management. We were at the same hotel brand at Queens -NY and you can easily see the very bad administration by the staff attitude and the hotel infrastructure problems. Congratulations
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Cara DiPietro am 3. Mai 2024
Camila, thank you for the great score and comments. Our team works hard to make a difference. We are sorry to hear about your issues at another Home2 location. We look forward to welcoming you back to Baltimore next time you are in our area.

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
My stay was beyond my expectations I will visit as often as I need relaxation at suc a great price
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Cara DiPietro am 3. Mai 2024
Robert, THANK YOU! We are so glad your stay was a great one! We look forward to seeing you again!

6/10 – Okay

Christopher

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Not thrilled with this property. Breakfast was like “Lord of the Flies” with bagels. Kids grabbing food with their hands, people walking around barefoot. I found hairs on the paper plates, and that was enough for me. Housekeeping only comes every other day, so you’re left to empty the garbage. Parking was tight on the weekend, as I ended up in the back of the property. $150 dollar deposit required at check in “in case of damage”. With the number of properties located nearby, I’ll be trying another motel next time.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Cara DiPietro am 3. Mai 2024
Hi Christopher,Thank you for sharing you experience with us. I am sorry to hear about all the issues you encountered with staying at my property, as these are not typical complaints. I will be addressing these with my staff. I do hope you will give us another opportunity to host your stay so you are able to see our true hospitality.

8/10 – Gut

Towanda, Courtland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Cara DiPietro am 3. Mai 2024
Thank you, Towanda! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Cara DiPietro, GM am 25. Apr. 2024
Thanks for the great review! We look forward to seeing you again!

10/10 – Hervorragend

Shamia

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Cara DiPietro, GM am 25. Apr. 2024
Thanks for the great review! We look forward to seeing you again!

4/10 – Schlecht

Clifford

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Trejana Beals am 7. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey after your recent visit to the Home2 Suites Owings Mills. Please accept our sincerest apologies for any aggravation or inconvenience experienced during your visit. We take a tremendous amount of pride in our hotel facilities and the customer service we extend and if we fall short of your expectations, we want and need to know.We are constantly monitoring the performance of our hotel and measuring them against high service and quality standards that makes Hilton unique. Comments from our guests enable us to continually improve and exceed those standards. Please be confident that I will follow-up on the points you have outlined to avoid recurrenceThe time taken along with the effort made to share your comments with us is most appreciated. Feedback from our guests is vitally important in our mission to be the first choice of the world’s travelers. Please feel free to contact me directly to discuss how I can further help to resolve your stay issue and welcome you back to the hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Ciara

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Beautiful hotel !! Staff was nice and accommodating, will be back again for sure !!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Curtis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was my second stay here and it was a great stay . I will be returning.
Antwort von Trey - Guest Services Manager am 20. Feb. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Home2 Suite-Owings Mills. We are delighted to hear that you found our hotel to be of high quality. We look forward to welcoming you back soon!”

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Debra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super clean and great concept. Really felt like home to wake up and make my coffee in a real ceramic cup.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel is great we stay once a year. However, people were in the halls til after 1 yelling, partying, being loud. Also check in was delayed and room wasn't the same as what we.booked due to over booking
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Trejana Beals - Guest Services Manager am 20. Feb. 2024
Dear Thomas,Thank you for taking the time to give your input for your recent stay with us. I am truly sorry to read about the issue that your experienced! Be assured that it is not the kind of experience that we want for our guest, and I understand your dissatisfaction. Please contact us at the hotel directly to resolve this in any way that we can. Once again, I would like to apologize for your experience.

10/10 – Hervorragend

Olabode

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love it
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sonia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

raina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Essy check in, coffeecand apple juice was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Aleeza

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check in was smooth and the hotel rep was warm and helpful. The room is clean and spacious and very functional.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed here before always my go to when I’m on that side of town. Rooms are clean and nice and so is the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

ira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

shawn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Steven

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Poorly designed system
Based on a power-outage, a non-refundable reservation was made last minute. When arriving at the hotel they had no record of the reservation. The hotel looked at the emails and could not find a valid confirmation. After we (and the desk clerk) searched for a way to contacts hotels.com. When we found a phone number we did contact customer service. After 20 minutes on hold got to a person. They found a reservation confirm number. The hotel, while talking with the hotels.com rep, they found they were using the wrong email. We finally checked in, 1+ hours after we arrived.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Olivia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

ericka

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Maimuna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

cedric

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Kristina

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Akinkunmi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Timaira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10/10
Always a 10/10 experience! We had to change rooms in the middle of our stay this time and everyone was super helpful!
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Steven

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great New Hotel
Stayed here for 4 nights for a business trip. The hotel is very clean and new and the staff was very friendly. Tavin was extremely kind and helpful. Our company does a lot of travel and we will definitely make sure this hotel is the first one we book.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

SHARON

Verbesserungswürdig: Ausstattung
An average hotel and overall stay was okay. The continental breakfast was a disappointment, every morning the fruit looked as if it fallen off the back of a truck. Btw an extended stay hotel that claims it has a full kitchen but has no stove/oven does not have a full kitchen.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Selima

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel stay
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

ibilaja

Mit der Familie gereist
Awesome setting, location and accessibility is great, clean environment
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Tomarkia

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Aaron

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best place for the family when visiting Maryland. Clean and safe. One bedroom with kitchen is great!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

ANGELA

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Kelly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Everything was great except the fan in the bathroom did not work. Also the powered blind worked but the was a rubber gasket hanging from it. Finally the handheld shower head fixture is coming off the wall.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Monica, Owings Mills

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Peaceful and very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023