Außenpool

Bewertungen von Bella B Hotel

5 out of 5
Bella B Hotel
9/45 Moo. 2, Bang Kruai, Nonthaburi

Bewertungen

8.0

Sehr gut

19 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Samuvel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war in diesen tollen Hotel für 2 Wochen und es war super. Die Zimmer sind super ausgestattet, mit starkem Wlan. Das Personal ist sehr freundlich. Es gibt neben dem Hotel tolle Einkaufsmöglichkeiten und Street-Foods. Mit der kostengünstigen Fähre kann man direkt in 10 Minuten die Stadt erreichen. Danke, dass ich hier übernachten durfte.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Chaloemporn

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Markus

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lieber woanders übernachten...
Viele Dinge waren sehr unerfreulich. Im Bad stank es permanent nach Kanalisation, ein Tisch im Zimmer war nicht gereinigt und hatte eine völlig versteckte Oberfläche, die Junior Suite hatte nicht wie beschrieben einen separaten Schlaf- und Wohnbereich, sondern nur ein einzelnes Zimmer, von den abgebildeten Sitzgelegenheiten keine Spur. Der Koffer fand nur auf einem Stuhl Platz, da es keine andere Ablage gab - dafür gab es dann außer dem Bett keine weitere Sitzgelegenheiten mehr im Zimmer. Dazu kamen dann noch die Horden von chinesischen Reisegruppen, die sich sehr lautstark im sehr hellhörigen Gebäude bemerkbar machten. An ruhigen Schlaf war kaum zu denken, auch weil die Klimaanlage laut röhrte. Alles in allem ein sehr schlechter Aufenthalt. Wenn möglich, würde ich immer empfehlen woanders zu übernachten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von J. am 2. Jan. 2019
Dear Value Guest Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, by the way we would like to apologize to you if any that make your stay not comfortable we will improve by your comment soon and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely Regards. Mr. Revat Sakulsingdusit E-Commerce Manager

10/10 – Hervorragend

Jörg, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles ok für kleines Geld . Lage an der Autobahnauffahrt in einem abgelegenen Bangkokviertel. Allerdings 5 min Fussweg zum Pier v ChaoPraya, womit man überall hin kommt f 15 Bht Im Hotel super freundlich, grosses Zimmer .
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Singh, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quality, but too far from BKK Centre
I stayed for a week at Bella B Hotel, the facilities and service were of good standard, but the atmosphere at the hotel is non existent. It feels like a B&B and perfect to lay your head after a day in busy BKK but not to spend an evening at the restaurant etc. The atmospheric music in the hallway was too loud and was to be heard in the room ruining sleep and in the day, as the hotel is fairly new the restoration work could be heard. The hotel is in the nonthaburi area, which is outside of central BKK and within walking distance of a Power station, anticipate that at peak times NO taxi driver will be prepared to take you and theres no metro/train station within minutes walking distance. Everytime I caught a taxi he was unaware of the hotel, location and how to get there. Therefore I had to call the hotel reception everytime for them to direct the taxi driver, which is annoying and costs substantially for non thai tourists. The hotel is good in facilities and service, but location and transportation options pulls the score down drastically. Facilities 8/10 Service 9/10 Location 2/10
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

JoChen, Dillingen a. d. Donau, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel has a very friendly staff and if you have any questions the receptionists helping you in every way as they can. The room I had was clean and the king-size bed comfortable. For this prize performance everything was perfect for me.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Raymond

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place was well maintained.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

jinky

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Krister

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean room. Free water always good. Safe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

AYAKA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

surbsak

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
เสียงดัง
มีเสียงรบกวนตอนกลางดึกไม่รู้ว่าเกิดจากอะไร ทำให้นอนไม่หลับ
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Benjama

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

SHUAI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Callum

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jolene Joy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly front counter staff. Spacious and well designed junior suite with well equipped electronic appliances and toiletries.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Natthita

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
เสียงดัง
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

SUPHIN

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
จุดเด่นสะว้ายนํา
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Watcharaphong D. Mr.SUN am 6. Jan. 2023
Thank you for review

10/10 – Hervorragend

donald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Sakchai

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021

6/10 – Okay

Aunganavarin

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

amara

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
พนักงานเต็มใจบริการ​ สภาพห้องพักสะอาด​
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

waralee

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

JEERAWAT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ใหม่ สะอาด
โรงแรมตกแต่งดี ห้องใหม่ สะอาด ใกล้ กฟผ บางกรวย มาก อาหารเช้าไม่เยอะ แต่รสชาติใช้ได้ แนะนำครับ
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Clean rooms but a bit out of the way, breakfast and other food selection very limited for Western pallets and not much in the vicinity. Good for water bus connexion to downtown Bangkok.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

SARAWUT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Revat. am 16. Sept. 2019
Dear Valued Guest Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, by the way, we would like to apologize to you if any that make your stay not comfortable we will improve by your comment soon and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely Regards.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service.Property looks new. I didn't like that the air-conditioning and hot water heater had an eco saving functuon which recuced its effects. The hot water was onky a little warm at best. I asked the staff to adjust the room airconditioner and they promptly adjusted it. The front desk staff were exceptionally helpful and friendly .
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Rex

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is better than I expected, it smell very nice and super clean. However, I think the breakfast has a lot of room to improve, as the option isn't that much and staffs are often chit chat at the middle of wallkway.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a little noisey in the morning, when other guests were checking out and leaving their rooms - the other guests had very little consideration for others.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Akim-Isabelle-Tamara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vous ne Serez Pas Déçus!
Éxcéllent Hôtel A Tous Point De Vue! Quartier Populaire Thaïlandais,Idéal pour Fuire les Touristes Européens !
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von Revat S. am 25. Jan. 2019
Dear Akim-Isabelle Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Regards. Mr. Revat Sakulsingdusit E-Commerce Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
In my opinion the hotel was not ready for guests. It advertised a pool bar but this was never manned. The pool is not a swimming pool it’s a splash pool. The upstairs restaurant was not accessible and room service took over 2 hrs although food was excellent on arrival. Staff were great but seemed restricted in what they could do.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von James am 21. Mai 2019
Dear Sir/ Madam Thank you for taking your time to share your feedback for your comment as our hotel normally we have pool bar event but not for all-day opening and for the upstairs restaurant is open every day's sir and for a room, we have to apologize for delay services we have full house and this might take time for cleaning the room we will improve this immediately and we hope you would accept in our apologies we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely Mr.Revat Sakulsingdusit E-commerce Manager Bella B Hotel

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
What a pleasent surprise....
5-star service at Bella B Hotel. After more than 15hours travel from Scandinavia to Thailand, we finally arrived at Bella B Hotel on the morning of Dec 31st 2018. We arrived way too early due to the normal check-in time, and even the lobby was super busy and full of hotel guest checking in/out - two super friendly and polite thai front-desk-guys gave us the most warm welcome and a fast- and early check-in. The hotel is pretty new and in good condition. The in-room wifi is great and the all round hotel facilities is also good. The breakfast is very "Chinese", however we were still able to get fried eggs and some toast and juice. The hotel is a little far from BKK center but offers VERY good value for money and an even greater service. A particular older thai gentleman in a black suit, possibly a hotel manager, walked around the hotel everyday greeting people by name, very impressive. Thank you Bella B, a very pleasent surprise. We will be back...
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von James am 9. Jan. 2019
Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Regards. Mr. Revat Sakulsingdusit E-Commerce Manager

6/10 – Okay

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bello ma lontano da tutto
Hotel sicuramente nuovo, moderno, molto bello, camere spaziose e dotate di comfort. Purtroppo però lontano da tutto. Per poter visitare qualsiasi zona di Bangkok tenete conto di metterci almeno un'ora per arrivare e non tutti i taxisti vi vorranno portare, (tenete conto di 300 bath per tratta che potranno diventare 200 dopo estenuanti trattative...) A 10 minuti a piedi dalla stazione dei traghetti, ma comunque lontano almeno un'ora di viaggio dalle fermate intetesstae da percorsi turistici.Inoltre i traghetti alle 19.30 di sera finiscono le loro corse e rischiate di trovarvi a piedi...
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von James am 9. Jan. 2019
Dear Valued Guest Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, by the way, we would like to apologize to you if any that make your stay not comfortable we will improve by your comment soon and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely Regards. Mr. Revat Sakulsingdusit E-Commerce Manager

6/10 – Okay

CRIS, new york, us

The hotel is nice for the price you are paying. It has all the essentials, but it is isolated from the city. TIP: there is the ferry just a few blocks away that runs until 5 or 7pm for a very low cost! Chata praya express! USE IT!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von James am 9. Jan. 2019
Dear Valued Guest Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, by the way, we would like to apologize to you if any that make your stay not comfortable we will improve by your comment soon and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely Regards. Mr. Revat Sakulsingdusit E-Commerce Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property is in an area which is far from any tourist spot. Cab drivers don’t want to drive to this address... mostly asking an arbitrary amount of money. Bathrooms were dirty. Definitely not a five star place. Complete scam
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von James am 19. Mai 2019
Dear Valued Guest Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, by the way, we would like to apologize to you if any that make your stay not comfortable we will improve by your comment soon and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely Regards. Mr. Revat Sakulsingdusit E-Commerce Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von James am 21. Dez. 2018
General Reply Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Regards. Mr. Revat Sakulsingdusit E-Commerce Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel is new, clean, I didnt have an issue with the minimalist approach either. Unfortunately experience was ruined upon checkout...Staff insisted to check if I used the minibar. Subtly accused me of lying and stealing a 10 baht sugar soda can, making matters worse is that I am diabetic and cant ever drink that sugar drink, they insisted its my fault despite my generous tips to ever random employee who approached me since check in. My driver waiting outside so they insisted I confess to the crime I didnt commit and pay the 18 baht penalty, I paid them 40 baht knowing that it makes me accept the insult, they unfortunately were still convinced I was lying! I can accept the minimalist amenities and cheap furniture for a 5 star hotel, but how can I accept this poor customer service as 5 Star customer service :(
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

venus, hk

Gut: Personal & Service
too far away from central town. a lot of taxi drivers miss their way
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Revat S. am 22. Okt. 2018
Dear Value Guest Thank you for taking the time to share your review and your feedback. We are glad to read that you had an enjoyable stay, by the way we would like to apologize to you if any that make your stay not comfortable we will improve by your comment soon and we all look forward to welcoming you back in a very near future. Sincerely Regards E-Commerce Manager

6/10 – Okay

Dennis

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Inget lyxhotell
Hotellet är helt ok. Jag blev lite besviken bara när hotels.com skriver som rubrik "femstjärnigt lyxhotell". Det är absolut varken eller. 3,5-stjärnigt standardhotell är rätt benämning. Det ligger ett stycke bort från centrum och är inget "falang-hotell". De som bor här verkar vara nästan uteslutande bussresande asiater Vilket innebar kaos vid frukosten oavsett tidpunkt. Inte någon av de taxichaufförer vi åkte med under 3dagar hittade till hotellet Utan guidning. Annars var rummet bra. Personalen trevliga och poolen var riktigt bra.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice new hotel, staff is super helpful and smile all the time. Cleanliness in the room is quite poor - sticky stains and hairs on floors, sticky stains on the top tables, dirty and dusty mirrors - they should take care more otherwise it’ll turn into horrible dirty hotel soon. However our stay was pleasant and I still recommend this hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Micky, Hong Kong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel for summer vacation!
The hotel provides customers with unforgettable moments in the hotel. Their gym room and swimming pool are great! Recommend to those travelers going to stay in Bangkok for summer vacations.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Damian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, friendly staff and very helpful. Pool is very nice and the rooms are clean and comfortable. It's not near the main tourist spits so i ts better value and quieter, but it's still only s short tsci ride anywhere and the taxies are cheap.

8/10 – Gut

Mai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
快適だけど、立地はまぁまぁ。
とても快適な滞在でした。スタッフもとても感じがよかったです。立地はそこまでいい場所ではありませんでしたが、水上バスに乗りたいのであれば乗り場まで歩ける距離なので良いと思います。