Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Lancaster Bangkok

5 out of 5
Lancaster Bangkok
1777 New Phetchaburi Road, Bangkok

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

763 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
169 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
45 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Isa

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 22. Apr. 2024
Dear Ms. Isa, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Martin Hurley am 23. Jan. 2024
Dear Mr.Alexander, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

2/10 – Ungenügend

frank

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had to change rooms three!! times before I got the room I booked and an acceptable clean room. Shuttleservice which was promoted before booking was not existent. had to pay full for the taxi to MBK which was organized by the hotel. After complaining about the check-in experience and the shuttle-service, I was asked if "a drink" would make me happy again .... Altogether would never again book the hotel since it has to much of "wear and tear", cleanness not 5 star standard and needs a lot of TLC....
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Martin Hurley am 23. Jan. 2024
Dear Mr.Frank,I do apologize for the room issue on arrival. We do not provide a shuttle to any location in the city, however we do provide transportation to the nearby MRT underground, from which you can connect to all attractions in the city. Please feel free to contact directly if you would like to discuss further. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Heike

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes Hotel, geschmackvoll eingerichtete Zimmer. Pool, Spa und Fitness erreich top.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Martin Hurley am 28. März 2023
Dear Heike,I'm delighted to read that you had such a great stay with us, and made good use of the facilities.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a great time at the Lancaster and will be back soon for more. The people here were attuned to all my needs and were always trying to make me feel at home and they succeeded...
Antwort von Martin Hurley am 13. März 2023
Dear David,Thank you for posting your five star review. I'm delighted that you chose to spend your holiday with us, and glad that you enjoyed our service levels – I was especially touched by your kind words about the team. We look forward to welcoming you back in the future. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

8/10 – Gut

Pinar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bett war sehr bequem. Täglich frisch bezogen. Bad sauber und sehr geräumig. Toilettenartikel täglich aufgefüllt. Wasser, Kaffee, Tee täglich aufgefüllt. Nur der Föhn hatte noch ein Haar vom Vorgast, mochte ich nicht nutzen.
Antwort von Martin Hurley am 13. Jan. 2023
Dear Pinar,Thank you very much for your feedback. My sincerest apologies for the hair dryer issue. I will share your comment with our team to check if any improvements can be made. Hope to have you as our guest in the futureBest regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Anja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good service, people are very friendly. The room was super clean and the bed very comfy. Would definitely stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Martin Hurley am 22. Aug. 2022
Dear Anja,We are very pleased to read that your stay was very good, especially the cleanliness. The team appreciate your kind words and we look forward to welcoming you back. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Ann-Sophie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Martin Hurley am 22. Aug. 2022
Dear Ann-Sophie,I'm pleased to see that you enjoyed your room, We look forward to welcoming you back to Lancaster Bangkok. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

8/10 – Gut

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Angenehmer Aufenthalt, freundlich, sauber, gut eingerichtet.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Martin Hurley am 20. Apr. 2022
Dear Peter, Thank you for your fantastic review of Lancaster Bangkok. I was pleased to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back. Best regards, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel bietet einen hervorragenden Service. Beim Check-In wurden wir mit einem Getränk begrüßt, dann in die Club-Etage und anschließend noch in unser Zimmer begleitet. Das Zimmer war geräumig, modern und vollständig ausgestattet und super gepflegt. Das Frühstück war abwechslungsreich und sehr frisch. Die Versorgung in der Club-Etage durch Herrn Fongbeer und seine Kollegen war herzlich und reichhaltig. Fußläufig ist eine MRT-Station und der Express-Zug vom Flughafen erreichbar. Insgesamt sehr empfehlenswert.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von GM am 2. Apr. 2020
Dear Guest, Thank you for your great review of Lancaster Bangkok. I'm delighted to see how much you enjoyed your stay with us and liked your comfy room and Club Lancaster on 18th floor. Thank you for your kind words about the team and their service levels (especially Khun Fongbeer). We look forward to welcoming you back again soon. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von GM am 20. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for your review. We look forward to your return. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von GM am 17. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for your review. Please feel free to contact us directly with any actual feedback you may have. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Hans

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel sehr zentral zur Station Makkasan gelegen mit direktem Anschluss zum Flughafen. Komfortable Zimmer, großes geräumiges Bad mit Regendusche Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal in allen Bereichen. Sehr gutes Frühstücksbüffet mit großer Auswahl und frisch zubereiteten Speisen.
Aufenthalt von 15 Nächten im Januar 2020
Antwort von GM am 17. Feb. 2020
Dear Hans, Thank you for your 5/5 review. I'm pleased to read how much you enjoyed your comfy rooms, our central location, and the sumptuous breakfast buffet. We look forward to welcoming you back. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Julian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein wunderbares Hotel mit fantastischem Service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von GM am 14. Feb. 2020
Dear Julian, Thank you for your kind review of Lancaster Bangkok. I'm delighted to read how much you enjoyed your stay and service levels provided. We look forward to welcoming you back soon. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience. Freundliches Personal und tolles Essen. Auch der Club mit der Möglichkeit für einen Snack zwischendurch war klasse.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von GM am 5. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for your great review of Lancaster Bangkok. I’m happy to read that you had such a great stay with us and enjoyed our sweet treats at Club Lancaster. We sincerely look forward to welcoming you back. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Sehr schön. Lounge gratis dazubekommen. Dadurch kostenlose Cocktails, Kuchen und Häppchen bekommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von GM am 24. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your nice review of Lancaster Bangkok. I'm happy to read how much you enjoyed our Club Lancaster with sweet treats and happy hours cocktail. We look forward to welcoming you back. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Kai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hotel
Sehr aufmerksames Personal. Sehr geräumige Zimmer. Sauber sehr gutes Bett. Großer Kühlschrank kleine Kochnische.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von GM am 23. Jan. 2020
Dear Kai, Thank you for your kind review of Lancaster Bangkok. I’m very glad to read how much you enjoyed your spacious and clean rooms and the service levels from our team members. We look forward to welcoming you back. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

8/10 – Gut

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
r Kurzaufenthalt geeignet
Die Doppelzimmer sind angenehm eingerichtet. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Beim Frühstück hat es für jede Nationalität etwas. Einzig die größeren Zimmer mit Küche fand ich eher kühl. Der Pool ist eher für eine kurze Abkühlung geeignet als Zeit dort zu verbringen. Die Lage ist ok.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von GM am 17. Jan. 2020
Dear Alexandra, Thank you for your reviews of Lancaster Bangkok. It’s good to see that you enjoyed your stay overall with us and recognised service levels of the team. We look forward to your return soon. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von GM am 14. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your review of Lancaster Bangkok. We look forward to welcoming you back soon. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von GM am 27. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for your excellent review of Lancaster Bangkok. We look forward to your return. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Hotel. The only problem is the location. It is not too far from the important spots, but because of traffic situation it is difficult to find a taxi which agrees to go there
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von GM am 24. Mai 2019
Dear guest, Thank you for your review of Lancaster Bangkok. I'm happy to see that you enjoyed your stay with us. Our team are always on hand to negotiate with the Bangkok taxi drivers, alternatively you can use the Grab taxi app or use the nearby public transport - underground or boat - far better ways to explore the city then to sit in traffic. We look forward to welcoming you back. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Albert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Echte 5 Sterne
Alles perfekt. Bekam ungefragt ein Upgrade. So hatte ich eine Suite im 16. Stock mit allem was man sich wünscht. Cocktail in einer freistehenden Badewanne am Fenster des 16. OG mit Blick in die Nacht von Bangkok. Höfliches zuvorkommenes Personal ließ keinen Wunsch unerfüllt. Frühstück überwältigend. Asiatisch, amerikanisch und continental - alles vorhanden. Guter MRT Anschluss, zentrale Lage. Alles perfekt. Mein neues Lieblingshotel in Bangkok.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von GM am 6. Mai 2019
Dear Albert, Thank you for your 10 out of 10 review of Lancaster Bangkok, we are delighted to be your new favourite. We hope to welcome you back soon. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

6/10 – Okay

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Im Zimmer roch es stark muffig und schimmelig und feucht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von GM am 12. März 2019
Dear Michael, Thank you for your review. I'm sorry if there was an issue with your room - I hope you gave us the opportunity to quickly rectify. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Hans-Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr komfortabel und luxuriöses Hotel. Große Zimmer, bequeme Betten Bad, Dusche und Toilette getrennt. Freundliches, hilfsbereites und Professionelles Personal in allen Bereichen. Sehr gutes Frühstück.
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2019
Antwort von GM am 24. Jan. 2019
Dear Hans-Jürgen, Thank you for your review of Lancaster Bangkok, I'm delighted to see from your score that you had such a great stay and we hope to see you again soon. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

David, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Seht nettes Personal, schönes Zimmer, Fitnessclub in gutem Zustand, praktische Lage mit hervorragender Anbindung zur Metro und Flughafen
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von GM am 12. Nov. 2018
Dear David, Thank you for your review of Lancaster Bangkok, I'm pleased you enjoyed your stay and our convenient location. We look forward to your return. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Jörg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel war super Frühstück wa auch gut alles da was man braucht um in den Tag zu starten. Pool und Fitness Raum sehr gut. Lage des Hotels nicht direkt in der City Bahnstation aber in 5 min vom Hotel weg.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von GM am 12. Nov. 2018
Dear Jorg, Thank you for your review of Lancaster Bangkok, I'm pleased you enjoyed your stay and we look forward to your return. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Philipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel, friendly stuff. Got a room on a higher floor as requested. Room is nice and spacy. Bathroom with shower and bathtub. The Breakfast buffet was good. Very nice gym. Swimming pool and whirlpool on 12th floor.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von GM am 29. Okt. 2018
Dear Phillipp, Thank you for your review of Lancaster Bangkok. I'm pleased we were able to accommodate your floor requirements and you enjoyed our facilities. We hope to see you again soon. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lancaster Bangkok - Na ja
Lage des Hotels fand ich sehr schlecht. Staendig Stau auf der Petchaburi Rd vor dem Hotel. Wenn man schnell wohin muss, muehsam. Fuer einen angeblich von mir verschmutzten Bademantel wurden mir bei Abreise THB 1500.00 in Rechnung gestellt.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von GM am 21. Aug. 2018
Dear anonymous guest, Thank you for your review of Lancaster Bangkok. I'm sorry that you found it difficult to get a cab to the museum during your stay, Bangkok traffic can be very busy so it is great that we are located right by the subway system. Regarding the bathrobe issue, we did discuss this with you in detail at check out. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, great staff. Highly recommended! I would stay here again and put definitely recommend it to any travel are looking to spend the holiday in Bangkok.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von GM am 7. Aug. 2018
Dear Anonymous guest, Thank you for your review of Lancaster Bangkok, we appreciate your recommendation and your kind sentiments. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok martin.h@lancasterbangkok.com

10/10 – Hervorragend

Raphael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes neues Hotel, super essen - unter anderem auch das Frühstück. Green curry ist zu empfehlen! Gut gelegen für einen kurzen stopover
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von GM am 7. Aug. 2018
Dear Raphael, Thank you for your review - I'm pleased you enjoyed your stay, the breakfast and especially the Green Curry - we look forward to welcoming you back to Lancaster Bangkok. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Franco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
The hotel was beautiful and the location perfect. Excellent service and food. Very clean Ansbach perfect rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von MH am 2. Aug. 2018
Dear Franco, Thank you for your 5 out of 5 review of Lancaster Bangkok. Best wishes, Martin Hurley General Manager Lancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Ainsa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

william

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
it's nice, clean and quiet, closed to transportation. I stayed here for 7 nights, like it. staff are friendly.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Martin Hurley am 2. Mai 2024
Dear Mr. William, I’m glad to read that your enjoyed your stay with us and that the location worked for you. Thank you for recognising the service levels of our team members. We look forward to welcoming you back to Lancaster Bangkok.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Anita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, friendly staff, excellent breakfast and even had gluten free bread and pancakes upon request which was appreciated. Pool area could have been better but otherwise a great stay, close by the station too!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Martin Hurley am 26. Apr. 2024
Dear Ms. Anita, Thank you for your fantastic review of Lancaster Bangkok. I was pleased to read that you enjoyed your stay with us, and even more pleased to see your comments regarding our friendly and helpful team. Please let us know how our pool area could have been better, we are always happy to receive specific feedback.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

8/10 – Gut

RICHARD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Martin Hurley am 22. Apr. 2024
Dear Mr. Richard, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Sherida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Martin Hurley am 22. Apr. 2024
Dear Ms. Sherida, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Frank

This is one of the hotel in Bkk that I discover and stay there for 4 times so far. The hotel is not locate in one of the tourist spots. But once you know how to get around, it is very convenient. I love all the hotel staffs, they were all helpful and nice. The room attendant is definitely precious. She did my room spotlessly every day with a big smile. Room amenities is also great. I stay in numerous hotel in Bangkok and this is my new favorite.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Martin Hurley am 26. Apr. 2024
Dear Mr. Frank, Thank you very much for your return, We are thrilled to read you enjoyed us just as much on the fourth visit to Lancaster Bangkok. We do look forward to welcoming you back for a longer stay in the near future.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

8/10 – Gut

Sai Ho

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, warm staff and good room size. Grab or Taxi was my original plan of my booking because location not near shopping mall and BTS station was realized before, so the room price is acceptable and good value for us. However, a bible was found and sleeping was not well for 2-nights stay. Hope there was no special things happened in the room before.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Martin Hurley am 22. Apr. 2024
Dear Mr. Sai Ho, Thank you for posting a review. We provide a Gideons bible in every room, I’m sorry if this caused you to lose sleep – we would be happy to carefully remove it on request. I’m quite sure that the presence of a book in your room hasn’t caused any issues previously.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was always available and very attentive. The location is centralized between the airport and the mall areas/temples. It's a great place to stay if you can.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 10. Apr. 2024
Dear Mr. Anthony, We are all very happy that you liked our location but particularly that you enjoyed the service our staff have provided.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Supatthra

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were wonderful and the room was beautiful.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 10. Apr. 2024
Dear Khun Supatthra, The team appreciate your kind words and we look forward to welcoming you back.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

8/10 – Gut

Tatsuya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a good hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 2. Apr. 2024
Dear Mr. Tatsuya, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

NEIL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 29. März 2024
Dear Mr. Neil, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Mahbubur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is now my favourite hotel. I stayed in a premium suite. Everyday was a pleasure I wish I stayed longer. The staff are friendly and helpful. The food is excellent. The hotel is excellent
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 28. März 2024
Dear Mr. Mahbbur, What a pleasure it was to read. Thank you for acknowledging the effort that goes into making a memorable stay.

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very good stay and extended 3 times. Staffs are accommodating and the room attendant did an excellent job. Overall, it a nice hotel and once you get used to the location, it’s actually quite convenient. Already booked for another stay next month.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 29. März 2024
Dear Mr. Frank, Thank you for your review of Lancaster Bangkok, it's great to read so many positive comments. I'm delighted that you would return to the hotel, but feel free to let me know what more we could have done to improve your stay. We look forward to your return.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Marc, St Louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 28. März 2024
Dear Mr. Marc, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

8/10 – Gut

Juuso

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It's a fine establishment but the room felt a little musty.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 29. März 2024
Dear Mr. Juuso, Thank you for posting a review and we’re sorry to hear that your experience was not of the quality you expected. We would like the opportunity to investigate your feedback further, please feel free to contact directly.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Marissa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very helpful and friendly. We loved having the metro nearby. The pool was nice for the kids and the gym facilities were beautiful. It was a perfect set up for a family with 2 bedrooms/2 baths.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 21. März 2024
Dear Ms.Marissa, I'm pleased to see that you enjoyed your family room, very convenient for families with children. Your kind praises about our helpful and friendly team are sincerely appreciated and will be shared with the team, we know they will be delighted!Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy hermosa propiedad
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 21. März 2024
Dear Mr. Ricardo, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Martin Hurley am 2. Apr. 2024
Dear Mr. Frank, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok