Maduzi Deluxe

Bewertungen von Maduzi Hotel Bangkok

4.5 out of 5
Maduzi Hotel Bangkok
9/1 The Corner of Soi Sukhumvit 16, Ratchadaphisek, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

9.2

Wunderbar

294 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
120 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Clean, not noisy, nice staff
Clean, not noisy, nice staff - but for me a bit too far into the soi
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Team Maduzi am 26. Sept. 2018
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

adrian o., zurich, switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great hotel with outstanding service
we booked a red eye flight. the possiblity to check out late (we got at 4pm) was perfect. the welcome drink can be chosen at the bar and is therefore not the kind of cheap sugrary liquid you get somewhere else. the hotel is a couple of hundred meters away from the mrt which is an easy walk. the bed is very wide. actually the biggest bed we ever slept in and it is also one of thr most comfortable ones. very good and clean hotel.

6/10 – Okay

BS

Ganz o.k.
Hotel ist ganz o.k., Lage gut, Zimmer etwas abgewohnt. Sauberkeit könnte etwas besser sein, Frühstück ist für thailändische Verhältnisse sehr schlecht, geringe Auswahl. Personal etwas überfordert, Freundlichkeit könnte besser sein.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the only thing is the wifi. it's sometimes really bad. otherwise the perfect hotel.

10/10 – Hervorragend

Rolf, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
klein aber fein
Das Boutique Hotel liegt zentral am Sukhumvit, wo sich eine Metro und Hochbahnlinie kreuzen. Die Zimmer sind sehr gross, sauber, bieten ein absolut bequemes Bett, einen Külschrank mit kostenlosen Softdrinks, eine Bose Anlage und selbstverständlich kostenloses WLAN. Das Frühstücksbüffet ist sehr limitiert, doch kann man eine von vier lecker gekochten Frühstücksvarianten auswählen. Der Service war im ganzen Hotel sehr gut.

10/10 – Hervorragend

pegasus999

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Hotel
Top Hotel mut guter Infrastruktur. Familiäre und ausserordentlich freundlichem Personal. Beim nächsten Besuch in Bangkok werde ich sicher dieses Hotel buchen.

8/10 – Gut

GringoSuiza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pool fehlt
Schönes Hotel, etwas dunkle Zimmer mit schwacher Beleuchtung. Ein Pool für ein 5-Sterne Hotel fehlt definitiv. Das Hotel ist nicht jedermanns Sache. Betten sind sehr bequem. Coole französische Kaffeemaschine auf dem Zimmer, kostenlose jedoch dürftige Minibar.

8/10 – Gut

H.T.A., Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist empfehlenswert
Das Hotel liegt sehr Zentral an der Sky Train Station. Gute Einkaufsmöglichkeiten in unmittelbarer Nähe. Freundliches Personal.

10/10 – Hervorragend

Isabel, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruheoase in Bangkok
kleines, persönliches Boutique Hotel, Ruheoase inmitten der Grossstadt, sehr grosszügige Zimmer

10/10 – Hervorragend

Michael, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder
Habe imJuli einige Tage in diesem Hotel verbracht. Sehr geschmackvolles Ambiente, die Zimmer haben selbst Drucker und Fax, ideal zum arbeiten und entspannen. Nettes Personal und ein toller Preis.

10/10 – Hervorragend

David L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A Hidden Gem
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team Maduzi am 22. März 2024
Dear Khun David Thank you for taking the time to rate our service, and we appreciate you choosing to stay with us. Your feedback is valuable to us, and we will use it to continuously improve our services moving forward.Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team Maduzi am 4. Jan. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Maduzi Hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

4/10 – Schlecht

PAN-SOO

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Rungrote am 6. Dez. 2023
Dear Khun Pan-Soo,Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. Please provide us the experiance you faced, so we can do our best to improve. We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 2. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Maduzi Hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience. We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best location & loveliest staff
What a little gem this hotel is. We stayed here for our honeymoon. I had contacted the hotel to advise & we were upgraded to a corner suite. The staff are just lovely & the hotel is situated in a great.location. Their breakfast is excellent & bonus it is available until 1pm daily. The lady in the restaurant in the morning also makes the BEST coffee in Thailand. I hope i get a chance to visit Maduzi again. We loved it.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Rungrote C. am 6. Sept. 2023
Dear Khun Melenie,Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future. Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Rajeev

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ive stayed with Maduzi many times over the past decade. This was my first time back after a few years absence. Staff were helpful as always which makes them standout. 2 things I would change though, the rooms are in dire need of a refurb. Interiors are well used and not compareable to say The Sukothai which has lovely new rooms. Second are the guests smoking marijuana inside the hotel stairwell. I complained as I had my 2 babies with me and staff took the complaint seriously and stopped the guest. However other guests were also doing it and making my entire floor stink, and eventually my room. Staff are not to blame, the new management are. Maduzi used to be a second home to me but I no longer feel its suitable for my family or business needs. I was too embarrased to invite clients back. I think they should focus on the types of clients they wish to attract as they did pre covid, instead of trying to entice the new wave of drug tourists.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 14. Juli 2023
Dear Khun Rajeev,We regret to learn of the difficulties that you have encountered, regarding our service fell below your expectation.Please accept our sincere apologies for your less than satisfactory experience with all the above incidents that you have encountered. Please rest assured that your concerned have been briefed to look into the matter and we will do our best improve our service to avoid the reoccurrence in the future.Despite of the incident, we sincerely hope that you enjoy the rest of your stay with us. If we can be of your assistance to make the rest of your stay more enjoyable for the next visit, please do not hesitate to contact us.Looking forward to welcoming you again near future.Kind regards,RungroteTeam Maduzi

8/10 – Gut

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good 4 star hotel. Staff are friendly and efficient. Rooms showing their age and mould on the roof of my room.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 28. Juni 2023
Dear Khun David,Thank you for choosing to stay at the Maduzi Hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.For your disappointment,please rest assured that the department heads concerned have been informed and we will certainly do our best to improve.We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Zhongqiang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, quite place at the convenient location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 28. Juni 2023
Dear Khun Zhongqiang,Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

6/10 – Okay

nohoon

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 28. Juni 2023
Dear Khun Nohoon,Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback. Please feel free to inform us of your bad experience. We will do our best to improve our service to avoid the reoccurrence in the future.If there is anything more we can do to assist, please do not hesitate to contact us in your convenience time.We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Claire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 2. Juni 2023
Dear Khun Claire,Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future. Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Randel

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 11. Mai 2023
Dear Khun Randel, Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future. Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Randel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 11. Mai 2023
Dear Khun Randel, Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future. Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
評判通りの優良ホテル
特に朝食は午後2時まで可能で、バイキングではなく和食を含む10種類くらいのセットから選べるのが良かった。またスナック含むミニバーのソフトドリンクが無料。バーではコーヒー類も24時間無料で飲める。
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 11. Mai 2023
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future. Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Hiu Fung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間舒適寬敞, 有按摩浴缸, 酒店位置寧靜, 地點方便.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 2. Juni 2023
Dear Khun Hiu Fung ,Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future. Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Mervyn

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 11. Mai 2023
Dear Khun Mervyn, Thank you for choosing to stay at the Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience.We look forward to hopefully welcoming you again in the future. Kind regards, Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

lewis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Bathroon has no poper shower facilities
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Rungrote am 25. März 2023
Dear Khun lewis,Thank you for choosing to stay at Maduzi hotel. We appreciates you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience. And, thank you for bringing this improvement to our attention.We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Rachel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Rungrote C. am 25. März 2023
Dear Khun Rachel,Thank you for choosing to stay at Maduzi hotel. We appreciates you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience. We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Mamoru

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルスタッフが親切。 室内は清潔で快適。 朝食はオーダーで選択出来、とても美味しい! 立地も駅から近く、バンコクに滞在するには最適なホテル。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 25. März 2023
Dear Khun Mamoru,Thank you for choosing to stay at Maduzi hotel. We appreciates you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience. We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Valerie

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 25. März 2023
Dear Khun Mamoru,Thank you for choosing to stay at Maduzi hotel. We appreciates you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience. We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Shlomo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As always, a great hotel. I have stayed here a few times already and always happy to come back. One of the best hotels in Bangkok. Only 40 rooms, but great location and great staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 25. März 2023
Dear Khun Shlomo,Thank you for choosing to stay at Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience. We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

10/10 – Hervorragend

Geok Chye

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed for 7 nights. Although we requested for room on high floor at time of booking 3 weeks before arrival, the receptionist wanted to assigned us to a room on 2nd floor but finally allocated us to 5th flooor after I reminded her of our request when booking. I do not appreciate the fact she mentioned the hotel is full when it actually wasn’t as bookings were still available online then. Nonetheless, location of hotel is good; near to BTS & MRT and Terminal 21 Mall. Two outstanding staffs , Khun Wat & Khun Gan made our stay at hotel very welcoming and nice. They are courteous, efficient and effective.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Rungrote Ch. am 25. März 2023
Dear Khun Geok Chye,Thank you for choosing to stay at Maduzi hotel. We appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for bringing your experience to our attention. We are delighted to hear you had a wonderful overall experience. And, thank you for bringing this improvement to our attention.We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Team Maduzi

8/10 – Gut

chad

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Alina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Hon Weng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great memories at Maduzi
Overall the stay is still as good as we had on pre-covid time. The breakfast spread is fantastic, only good feedback and we enjoyed our breakfast. The free mini-bar and coffee/tea 24/7 is great. Staff are friendly as well and attentive. Only a negative point is the air-conditioning in the room and shower room. The shower area air-condition is more powerful then the room itself. Therefore when going for shower, it can be freezing cold.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Valerie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

SANG PHIL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Yun Pak

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

lexi

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
this is truly Bangkok's best secret. not sure why they wanted to charge us for ice - but other than that, it was a great stay!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

HyunOk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
チェックイン、チェックアウトの時間をかなりフレキシブルに対応いただける点はとても助かりました。 ただ、無償でのアーリーチェックイン・レイトチェックアウトは保証されたものではないとのことで何時奈良可能かを尋ねましたが、到着前の確認には返答がなく、チェックアウト時間の確認は二転三転していました。 そこまで部屋数が多くないなかで客の要望を聞いているからやむを得ないのだとは思いますが、はっきりとした返答がほしかったです。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay and great location
Wonderful staff and great location. Room was clean, good size and great view into the city. Super comfortable and huge bed. Easy to get to train system to explore the city
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Jeffrey, HK

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the hotel was good. My wife and i like the service and the spacious room very much
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Nan am 1. Dez. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

K, Hanoi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s so good, because quiet and cleanly. I’d like to stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Nan am 1. Dez. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Boutique hotel located in the heart of the Sukhumvit area and 3 mins walk to Asok station and Terminal 21. Rooms are spacious and clean, with super friendly and helpful staff. Highly recommended!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Marvin am 24. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the appreciation and we will be happy to welcome you back again on your next holiday plan here in Bangkok! Kind Regards, The Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sense of peace, privacy, elegancy and of being cared for
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Marvin am 24. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the appreciation and we will be happy to welcome you back again on your next holiday plan here in Bangkok! Kind Regards, The Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small boutique hotel with personalized service. My room, which was a standard room type, was excellent!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Marvin am 24. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the appreciation and we will be happy to welcome you back again on your next holiday plan here in Bangkok! Kind Regards, The Management

10/10 – Hervorragend

hanbyul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Marvin am 24. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your kind appreciation by providing us exceptional 100% points rating and we will be happy to welcome you back again on your next holiday plan here in Bangkok! Kind Regards, The Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Marvin am 7. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the compliment and we are pleased to welcome you again soon here in our Hotel property. Kind Regards, The Management MADUZI Hotel Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
covenient location...great breakfast..very good service staff. Would stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Marvin am 3. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the compliment and we are happy to welcome you back again soon. Kind Regards The Management MA DU ZI Hotel Bangkok