Zimmersafe, Schreibtisch, schallisolierte Zimmer, kostenlose Babybetten

Bewertungen von Novotel Suites Bangkok Sukhumvit 39 Hotel

4 out of 5
Novotel Suites Bangkok Sukhumvit 39 Hotel
5/9 Soi Phromsri, Sukhumvit Road, Klongton-Nua, Wattana, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

8.0

Sehr gut

69 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
59 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.2/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Stefan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Speziell das Bad/WC war nicht sauber, Frühstück nur kleine Auswahl. Möbel waren abgewohnt. Lage ungünstig, weite Wege.

10/10 – Hervorragend

Cielo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen!
Ich kann den Aufenthalt hier nur empfehlen! - Check-in verlief reibungslos - englisch sprechendes Personal - Zimmer waren sauber und in einem sehr guten Zustand! Entsprechen den Bildern! - Zimmer war sehr gut ausgestattet. Wir hatten eine Waschmaschine/Trockner, was uns sehr gelegen kam. Lediglich mussten wir nach Küchenutensilien fragen, da diese in der Küche fehlten. - Service war etwas langsam, aber nicht wirklich tragisch. - Pool war sauber und gut gepflegt. - Die Lage war optimal für uns. Es war sehr ruhig und man hat auch kaum die anderen Gäste gehört. Etwa 10 min zu Fuß entfernt befindet man sich mitten im Geschehen. BTS ( Bangkok Skytrain), Malls und zahlreiche Restaurants finden sich hier.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Jirawan am 7. Jan. 2018
Dear Cielo, Thank you for your valued time to feedback us experience from previous stay which encourage our team improve more services to satisfy our guests onward We look forward to welcome you back soon Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall good
Place is new or renovated. However, it is not a fully fitted condo: There is no cutlery, pots etc.. Shortly, you are not able to make a meal for yourself. Thus the description at Expedia's website does not fit completely. Although there is an electric kettle, there are even no tea or coffeebags etc.. You have to buy them yourself....
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Ink am 17. Dez. 2017
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to feedback us and we appreciate your comment, as per standard provided we apologize to hear that you did not receive info bout the hotel facilities and ensure to set up in all guest rooms including staff informing upon check-in, for tea and coffee complimentary we set up at hotel lobby 24hours service,. Your feedback is important for us to encourage and know how to improve our services as per guest expectations onward. Best regards, Jirameth Guest service Supervisor

8/10 – Gut

Florencia

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like this hotel. I just thought this time (second time staying) the cleanliness was not great.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Gulsaya

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, friendly welcoming staff. Comfortable rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Joycelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room, including bathroom needs to be updated and mold removed. Dead plants on balcony should be removed. Walks in room had splatters of something. No hot water in shower & tub. Breakfast food was okay, very limited. Not refilled or refreshed. The pool needs to be re- tiled. Water level low. Shower area dirty and needs to be updated.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kotaku

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Joycelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The building is older. Reminders me of a Best Western or Choice mid- range hotel. Bathroom had mold and needs some updating. Overall clean. Hallways are musty. Breakfast is lacking but convenient. Staff was nice but limited English. Washing machine is old. Pigeons poop on lanai. No where to dry clothes.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

YOSHIRO

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
シャワールームが汚い。 虫が多かった。 "Shower room is dirty. There were many bugs."
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Changlhokhangts

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service was so good
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Asheque

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Decent Stay
Breakfast quite basic Located close to Samitivej Hospital but deep inside 39 street Staff not very good in English compared to other hotels I stayed. Service below average compared to other hotels I stayed in.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Better choices
Pictures are deceiving. Location is difficult to get in and out of. Is within walking distance of Emporium. Rooms are in dire need of updating. Only one English-speaking channel on TV out of 175. Breakfast was good, but dining area is very small. I think there are better choices in Thonglor. Also, would not consider this a luxury hotel as advertised. More like a 2-star.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

jomarie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

CHERIF

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
True reviews
This place needed a lot of touch and cleaning. I wouldn’t been better off in my basement in New York
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

MIKIKO

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
2泊しました
スタッフは親切で日本語のわかるスタッフも居たので安心できました。 家族4人で、2ベッドルームに滞在しました。 思ったよりも広く収納も多かったので、ゆったり滞在出来ましたが、口コミにあったセーフティーボックスなどは備え付けてありませんでした。 それから日本の民放も見られるとコメントがありましたが、私が滞在したときはYouTubeか、Netflixなら見られると言われました。 それは残念でしたが、近くにスーパーがあったりと立地は便利だったと思います。
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Brien

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast was only adequate.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Penny am 14. Feb. 2023
Dear Mr. Brien,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you a better experience.Sincerely,Penapa R.Hotel Operations Manager

8/10 – Gut

Natalie

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall satisfied, recommended for short stay!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023

4/10 – Schlecht

Brett A

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Kamar Ludin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed and carpet have smell and the inner bed frames full of dirts. Breakfast was miserable

8/10 – Gut

Mamoru

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

4/10 – Schlecht

KENICHI

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Petria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my one week stay very much. It started so well with the warm and welcome from the staff. I did not know the area but the staff helped me find food outlets. The room was large, a nice big tv and well fitted out with appliances

2/10 – Ungenügend

Keith

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Novotel suites DearDear
Dear Dear Probably one of the worse hotels I’ve stayed in. Staff are lovely and supportive. Breakfast lady’s doing there best. But Novotel should be ashamed of there name here. Obviously management don’t care about Acor group being shamed. Probably need replacing to comfortable in my opinion. Toilets and bathrooms are terrible, bedding old Rooms very dated. Old painted furniture. Toilet seats very old and disgusting. Air-con noisy, No safe. Carpets filthy dirty smelly Height restrictions 1.5m going to the rooms on number 8 so very dangerous. All doors slamming all night as the doors are on self closers and cannot be closed quietly. I had to insert sink & bath plugs and block drains in every hole to stop the back flow of of sewer smells coming into the room. They Wanted to move me to the Pullman 30 mins away as the room was overbooked, had to wait until 5pm to check in. But I Wished I did now having stayed in this horrible hotel. The pool is dirty and smells not nice for children or anyone. No towels. Birds all on balconies making noise at sunrise. Lots of bird droppings, horrible. Picture attached. Sorry but it’s the truth in my opinion. Keith
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

KAYOKO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
施設は綺麗でしたか値段のわりにアメニティが少なかったり、4泊したのにタオルが足りてない日があったりしました。また、朝ごはんのクオリティが低かったです。
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Yun Kwan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Yun Kwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

Julie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good location in the Sukumvit ski. Many places to eat within walking distance and they provide shuttle service to the EMQuartier mall (BTS station). All the staff members were very professional, helpful and friendly. The room is extra large. *Seems that the hotel does not get the needed attention from Noveltel because I overheard the kitchen buffet area personal complain that the management did not have the funds to cover some supplies and that person had to use their own money to purchase the juices, the sugar, the jams. In addition, the towels are the thinnest and torn towels I have ever encountered in a "top" hotel. The sewer smell in the restroom is prominent if the air-condition is not on. I understand that this hotel is in the heart of BKK and obviously, lots of infrastructure all around but the smell can be a nuisance.
Aufenthalt von 24 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Sasima

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
とてもキレイなホテルです。 ランドリーがベランダにありとても重宝しました。
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Nikita

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is an extremely old property despite renovation. Breakfast selection is limited, you’ve to select a main course (terribly oily noodles and fried rice) and egg from a menu (not a buffet style). Room is extremely run down, torn bed spread which was unclean, spoilt washing machine and the interior of the room is super dusty. The staff did not bother to change the toilet rug and dared to put the dirty toilet rug back after house keeping. Room air con was faulty. Towels were torn. Swimming pool isn’t well maintained. The hotel provides a tuk tuk service to the nearest mrt station, but this was not told to us when we checked in. The staff even told us to walk to the mrt station which is a about 20-30mins walk from the hotel. Terrible service. For an Accor brand, it is certainly a disgrace for a 4 star hotel. It is more of a Air BNB apartment than hotel. Novotel at Platinum is way more worth the dollar.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

JIAH

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

2/10 – Ungenügend

Nalin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
อุปกรณ์ในห้องไม่ครบ ขอไปหลายรอบกว่า จะรู้ว่า นอกจากที่ขอไปยังมีอย่างอื่นที่ไม่ได้ตั้งแต่แรกมาด้วย การตรวจความเรียบร้อยก่อนเปิดห้องให้เข้าพักคือ 0/10 ? คีย์การ์ดใช้ไม่ได้ สามรอบ ในวันเดียว เข้าห้องไม่ได้ ต้องเดินลงไปแจ้งรีเซปชั่นซึ่งไกลมากกกก เดินวนไปมาสองรอบ เหนื่อยสุดๆ โทรศัพท์ไม่มีตรงโถง แจ้งพนงไม่ได้ พอลงไปแจ้ง บอกจนทให้เช็คก่อนให้คีย์การ์ดมาด้วยนะ เอามาใหม่ ก็ยังใช้ไม่ได้อยู่ดี บนเตียงมีรอยรองเท้าสีดำเหยียบกลางเตียง พนักงานรีเซปชั่น พนักงานแผนกอาหาร ไม่สวมหน้ากากอนามัย จริงๆ มีจะพักอีกรอบแต่ทนสิ่งที่เจอไม่ไหว เลยยกเลิก ไม่ไปแล้วค่า
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Total disappointment
This hotel is not 4-star hotel at all. Old-fashioned with very limited services. No coffee maker or a kettle in the room, no vending machines. Broken furniture in the room and torn bed sheets. The hair dryer was broken. The official check in time is 2 pm. On my arrival at 5 pm the room was not ready. I had to call the hotel.com to resolve the issue. Two grey color heavily used towels were hanging in the bath room. The bottom line, the hotel is 2.5 stars. Do not book.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Hyuk, Honolulu

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Previous review were all correct.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Orachorn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

SWAYAMBHU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

4/10 – Schlecht

Bimal, Burke

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very deceiving. No Standard as other Novotel. Breakfast fees was taken but no buffet and not clear about its kind . Very dissatisfied.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Metropole Residence am 23. Aug. 2021
Thank you for stay with us

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von GSA am 6. Mai 2021
Thank you for your kind support and comment.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von GSA am 2. Juli 2020
Thank you for your kind comment! We appreciate and look forward to seeing you in next opportunities.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
cozy and modern place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von GSA am 2. Juli 2020
Thank you for your kind comment! We appreciate and look forward to seeing you in next opportunities.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von GSA am 15. März 2020
We are appreciate for your kind comment! and hopefully to see you in your next opportunities.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von GSA am 15. März 2020
We are appreciate for your kind comment! and hopefully to see you in your next opportunities.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Central business location
Very well located in the residential area behind Emporium dept store. Convenient dining and close proximity to BTS and Airport train. Walkable neighborhood.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von GSA am 10. März 2020
Thank you so much for your kind comment! hope to see you again in your next opportunities.

10/10 – Hervorragend

Marc, Montreal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel very well located just minutes away from shopping malls and BTS yet on a nice quiet street with amazing staff, warm welcome, friendly and very helpfull. . Excellent quality for the price. Spacious rooms, well equipped. Swimming pool and gym are great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von GSA am 7. März 2020
We are very appreciate with your kind comment! And hopefully to see you soon in your next opportunities.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von GSA am 4. März 2020
Dear Valued Guest, We are appreciate with your kind comment. Best Regards,