Außenpool

Bewertungen von Trinity Silom Hotel

3 out of 5
Trinity Silom Hotel
150 Silom Soi 3, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

8.0

Sehr gut

296 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
471 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
173 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
38 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
22 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.6/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Annika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 19. Aug. 2023
Dear Annika,I appreciate your positive feedback regarding your recent stay at Trinity Silom Hotel. It would be a pleasure to have you as our guest again in the near future.Best regards,Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Pool ist wirklich großartig. Mein ursprüngliches Zimmer war stickig und ziemlich laut durch die Ventilatoren im Innenhof. Ich habe dann eine Kategorie höher in den Neubau gewechselt. Das Zimmer war sehr groß und sehr schön, wenn auch sehr hellhörig. Die Lage ist wirklich gut. Es gibt einen Supermarkt im gleichen Gebäude und ein Stück weiter beginnt ein großer Markt mit Streetfood. BTS und MRT sind ein Stück zu Fuß entfernt, aber okay. Durch den Pool ist Preis-Leistung okay.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) - Front Office Manag am 16. Dez. 2022
Dear Christian, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback!With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) - Front Office Manager

6/10 – Okay

Macera

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 15. Okt. 2022
Dear Macera,Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback!With kind regards,Nathathichat Charoenyut (Mr.)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Manfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Städtehotel
Alles hat wunderbar geklappt, mit dem 1 Day Package Quarantäne, Transfer, Essen, RT-PCR Test. Der Staff ist sehr hilfsbereit und freundlich, werde dieses Hotel immer wieder buchen in Zukunft ! Liegt sehr schön Zentral in Bangkok, nähe Silom , alles schnell erreichbar zu Fuß.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 9. Juli 2022
Dear Khun Manfred, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Manfred

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tolles Stadthotel
Leider ist keine Steckdose für den Haarfön im Bad vorhanden. Das Internet ist nicht gut. Schlechtes Bild im TV und zu wenige Programme vorhanden. Ich bin dort allerdings Stammgast, es gefällt mir dort sehr gut, komme seit Jahren in das Hotelund Immer wieder jedes Jah, das Personal an der Rezeption ist super freundlich und immer hilfsbereit und der sehr lange Mitarbeiter im Gepäckservice ist einfach toll, unglaublich 😊🙏Hotel,
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 13. Jan. 2020
Dear Manfred, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 9. Dez. 2019
Dear Matthias, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war absolut ok. Ein bischen verwohnt aber absolut ok . Das personal super freundlich . Reinigungspersonal sehr bemüht . Das einzigste was zu bemängeln ist , ist das frühstück . Ansonsten immer wieder gerne dieses Hotel . Dankeschön an das gesamte Personal .
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 2. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 10. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Mediocre hotel in good location
Unfortunately a rather run-down hotel in need of renovation. Cleanliness could be improved. Pool is located in different building. Staff attentive.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 23. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

6/10 – Okay

AdiV, Mannheim, Germany

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checked in twice on different occasions there. Nice courteous staff. Rooms need refurbishment badly. Desk drawer went open all the time; they managed to fix it by sticky band. I have to confess they offered another room though. Small insects plague. Clean room, crispy sheets, spotless bathroom. The restaurant/bar way overpriced. Good location directly at the Chong Nonsi BTS-station. Walking distance to Silom St. The excellent northeastern food eatary Som Tam Jay So is a few meters away on the same street.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2018
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 3. Juli 2019
Dear AdiV, We would like to thank you for taking the time and your rating are very valuable and help us to develop and improve service in further. With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lage und Zimmer sind für den Preis wirklich empfehlenswert. Mich hat der große Pool begeistert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 27. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das Frühstücksbuffet ist eine Katastrophe, keine Auswahl, kein frischer Kaffee, nur löslicher Pulver und wird nur auf Anforderung nachgefüllt!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 20. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Manfred

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Stadthotel in der Nahe der Silom Road
Leider war im Badezimmer kein Elektroanschluss mehr vorhanden für den Haartrockner, die eigentliche Steckdose war überklebt worden mit Klebeband😠❓Auch der Wasserkocher ist defekt, Schalter❓ Leider gibt es so gut wie, keine englische TV Sender, um mal einen Film zu schauen ❓ Auch die Türschlosskette war beim betreten des Zimmers nicht vorhanden, wurde aber neu installiert, nach Anruf an der Rezeption am nächsten Tag 😊🙏
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 27. Mai 2019
Dear Manfred, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich bin absolut enttäuscht und auch entsetzt. Ich habe das Hotel gebucht weil ich vor 6 Jahren (2013) schon einmal hier war und es mir gefallen hatte. Mit Entsetzen dürfte ich feststellen das seit 2013 anscheinend absolut nix am Hotel gemacht wurde und dementsprechend sieht es nun auch aus. Die Wände sind schmutzig, selbst Blut ist zu erkennen, im Bad ist Schimmel, die Tapeten sind zum Teil stückweise zerkratzt und in denn Ecken wo anscheinend Wasser, sicher durch Regen, eingedrungen ist sind Tapeten aufgeweicht und ausgetrocknet und der Untergrund ist dort bröcklig und schimmelt. Ich hatte um ein neues Zimmer gebeten, welches ich dann Nachts um 2 Uhr bekommen habe. Das Neue Zimmer war zwar was denn Schmutz an denn Wänden und Decken anging sauberer aber das war es auch schon. Der Hotelflur wo die Zimmer liegen hat keine Klimaanlage was dafür sorgt das Mann bereits allein auf dem Weg zum Fahrstuhl komplett durchgeschwitzt war wenn man aus dem Zimmer kam. Das Zimmer hatte einen Balkon. Für Raucher super dachte ich. Aber falsch gedacht, das ist das einzige Hotel das ich kenne wo man auf dem Balkon nicht rauchen darf, was 2013 aber noch möglich war. Ich habe natürlich eine geraucht auf dem Balkon und was soll ich sagen, prompt klingelte das Telefon im Zimmer als ich damit fertig war. Ein Mitarbeiter teilte mir unfreundlich mit das er mich über die Videokamera hat rauchen sehen. Er sagte das kostet 2000 Baht und legte auf!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut. (Mr.) am 5. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to share your review following your recent stay at Trinity Silom Hotel. We were sorry to hear that on this occasion we failed to meet your expectation regarding all concerned mentioned. We will definitely address the problems you pointed out to further improve our facilities. We hope you will come back to Trinity Silom Hotel again. Warm regards, Nathathichat Charoenyut. (Mr.) Front Office Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr abgewohnte Einrichtung. Das Zimmer wirkt sehr düster und die Wände sind sehr dünn, sodass man die Zimmermädchen im Gang plaudern hören kann. Die Lage empfanden wir als nicht gut
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager am 2. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In die Jahre gekommenes Stadthotel, in super Lage, allerdings, der Pool und das Gym liegt im Trinity-Complex sprich Nebengebäude und ist recht umständlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 22. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

6/10 – Okay

Fero

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Was ok...not the best. Woul not recommend. ........................................
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 25. Feb. 2019
Dear Fero, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Gute Lage, sehr freundliche Rezeption. Gefehlt haben transparente Infos über Preise für Speisen z. B. Frühstück. Hotelzimmer sind sehr hellhörig, andere Gäste sind nachts sehr laut in den Gängen und morgens unterhält sich das Reinigungspersonal lautstark auf den Fluren.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 20. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This was a beautiful holday in bangkok all was very fine
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 6. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt. Nur die Aircon etwas laut. Aber im Hinblick auf den Preis und die Lage okay. Ich komme wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 28. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Decent hotel a few steps from chong nonsi bts
Decent hotel a few steps from chong nonsi bts station. Rooms vary very much. Some are quite nice and even with a balcony. Most have no view - just the next house wall. Rooms are clean and big enough. It's a city hotel for a reasonable price and not a beach resort afterall. Reception could be nicer but was ok. Hotel gives vouchers for a big roofpool and gym in the trinity complex next door. Many shops and a daymarket just outside the hotel..
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 21. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Jay, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War alles Tip Top! Nettes Personal, saubere Zimmer (welche jeden morgen geputzt werden), BTS (SkyTrain) Station Chong Nonsi ist in etwa 5 Gehminuten erreichbar. Viele 7/11 in der Nähe, falls man einen Mitternachtssnack brauchen sollte. Ausgangmöglichkeiten vorhanden. In Sala Daeng ein Einkaufsmall, beim National Stadium noch ein grösseres Einkaufsmall und in Asok ebenfalls ein Einkaufsmall. BTS (SkyTrain) One Day Pass kostet nur 140 Baht, damit kann man den ganzen Tag bis um 2400 Uhr die Züge nutzen. Ansonsten kann ich dieses Hotel wärmstens empfehlen!!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 17. Jan. 2019
Dear Jay, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel ist 3 Gehminuten von der Skytrain-Station Chong Nonsi entfernt. 10 Gehminuten bis Patpong mit vielen Nachtklubs. Lage des Hotel sehr ruhig. Grosser Pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 15. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2 Minuten zu Fuss zur BTS Station Chong Nonsi. 10 Minuten bis Patpong Nightlife. Sehr ruhige Lage! Unscheinbares aber gutes Hotel, das ich weiter empfehlen kann.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 10. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 10. Jan. 2019
Dear Birgit, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Manfred

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tolles Stadthotel, nahe der Sky-Train Chong
Wie immer ein sehr schöner Aufenthalt und netter Empfang im Hotel,
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 30. Dez. 2018
Dear Manfred, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 30. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

6/10 – Okay

Manfred

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Stadthotel
Ich habe schon mehrmals in diesem Hotel übernachtet im Wing B im 7.Stock Zimmer 2706,leider waren zwei Wände von der Wandfarbe aufgeplatzt am Fenster und am Bad, müsste Dringend renoviert werden, sieht unansehnlich aus und im Bad/Dusche an der Fussleiste ist Schimmelpilz, nicht gut, muss unbedingt entfernt werden, auch das Fenster bzw. Glasfront müsste geputzt werden? Der Empfang ist immer an der Rezeption ausgezeichnet, sehr nette Mitarbeiter und hilfsbereit! Sonst fühle ich mich immer dort wohl im Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 21. Dez. 2018
Dear Manfred, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

6/10 – Okay

Oliver, Stutttgart

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
huge room; very good position in the city (metro and market in the neigbhourhood) staff could be more friendly; very bad view out of the window (you see a kind of dumb). hotel os ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 17. Nov. 2018
Dear Oliver, Thank you for taking time to share your review following your recent stay at Trinity Silom Hotel. We were sorry to hear that on this occasion we failed to meet your expectation regarding a room view. We realized that we have limited of the room view and we are small building hotel in the heart business area which high building surround. Almost of our guest choose to stay with us because of the location, service and value price, if the guest prefer to get the panoramic city sky light view unfortunately we are not that place. I wish that your experience and my explanation had been more like your expectations, and your feedback has been extremely valuable. I am truly sorry, and I wish you all the best. Sincerely, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Christoph, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hatten 1 Tag vorher gebucht und einen sensationellen Preis bekommen... Die Lage perfekt, tolles Hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 17. Nov. 2018
Dear Christoph, Thank you for staying with Trinity Silom Hotel. We really appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Holger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

Lalit

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Not up to standard
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Nathathichat Charoenyut (Mr.) am 26. Sept. 2018
Dear Lalit, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Yukako

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 11. Apr. 2024
Dear Yukako, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

8/10 – Gut

HIROYUKI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
とてもリーズナブルな価格でお勧めです。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 11. Apr. 2024
Dear HIROYUKI, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Luc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 29. März 2024
Dear Luc, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit
Female at check in was totally bored and unhelpful. The males on front desk during my stay we mostly very helpful and nice. Also guys on duty,porters etc, also very nice and helpful. I stayed here about 6 times defore covid and it is now nothing like it used to be. Breakfast appalling, used to be great. after first morning I had breakfast at the hotel across the road. So did many others I spoke with.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location...grocery, alleyways markets all next to hotel.
Aufenthalt von 21 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 23. Feb. 2024
Dear James, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

8/10 – Gut

yves

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Dear yves, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

6/10 – Okay

Christian Wulff

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4 days in bangkok
the staff is very friendly, the room was a little outdated, but it was okay BUT the aircondition was incredibly noisy
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 23. Feb. 2024
Dear Christian Wulff , Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

6/10 – Okay

RYOICHI

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
建物は流石に年季が入ってます。バスルームの電気スイッチの場所が分かりづらく明るいまま寝ました。 帰国便に合わせたショートステイなので大きな問題はありません。スタッフは感じ良く対応してもらえました。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 10. März 2024
Dear RYOICHI, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew, Lima

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Dear Andrew, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

6/10 – Okay

Hyeon jun

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
택시가 호텔 입구 위치 찾기가 어려운듯
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Dear Hyeon, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

6/10 – Okay

Andrew, Lima

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Didn't like the fact the hotel did not provide wash clothes and hand towels. Every hotel provides a wash cloth.... Disappointed the rooms A/C was not working properly, could not be control to temperature and then failed totally. We have stayed at your hotel many times, even brought family extra member in the past with much better service and care. Wish you would go back to your excellent level of service in the future.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 10. März 2024
Dear Andrew, Thank you for staying at the Trinity Silom Hotel. We appreciate your feedback! that we learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. With kind regards, Nathathichat Charoenyut (Mr.) Front Office Manager

8/10 – Gut

Lauren

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Reasonable stay in Silom
Hotel in a good location, did what it needed to. Clean enough, if a little old. Pool actually in building across the road but nice. Lon lon canteen downstairs does great food
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 23. Feb. 2024
Dear Lauren, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

8/10 – Gut

Mick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed here a few times now. Always clean and great location. The hotel is aged a little bit, but as it is a cheaper hotel this os what you pay for. Stayed in a deluxe room this time and room was nice and large with big bathroom and hot shower with good pressure. Staff friendly snd room always cleaned daily by house keeping. Definitely stay again.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mr. Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 23. Feb. 2024
Dear Mick, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

6/10 – Okay

John, Edmonton

Gut: Personal & Service
Room had a toting
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Dear John, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Angella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly! The room was very large with a lot of space. There is the sky train that is a 5 min walk and the subway is a 10 min walk. There is a local market very close by and cheap local restaurants within walking distance. The view outside of the window was of another building which we didn’t mind. Also, the drain in the shower didn’t drain well due to these design we think. Overall, we enjoyed our stay and would stay there again!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Dear Angella, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

8/10 – Gut

Gerardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Dear Gerardo, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

6/10 – Okay

Takuo

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Dear Takuo, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Pramot

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always great to be back to Trinity!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Dear Pramot, Thank you for your kind rating about your recent stay at Trinity Silom Hotel. I hope we get the opportunity to welcome you to the hotel soon. Kind regards, Mr.Nathathichat Charoenyut/Front Office Manager