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2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
2
3 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
0
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
7.8/10
Sauberkeit
7.8/10
Personal & Service
7.4/10
Ausstattung
6.0/10
Zustand der Unterkunft
6.4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Romicos
Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay at TRAXX
The lady on the reception was very welcoming and even offered to iron my shirt.
Romicos
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von wendy am 24. Mai 2024
Good afternoon. It was lovely to meet you when you booked into the Traxx Hotel, and I was more than happy to iron your shirt.I hope you will stay with us again, when visiting BangorKind regardsWendy
4/10 – Schlecht
Shailen, Harrow
17. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shailen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von wendy am 24. Mai 2024
I am sorry to see you were not happy with your stay at The Traxx Hotel. We do welcome any feedback, as this is important to us, to know were we need to improve.Many thanksWendy
10/10 – Hervorragend
derrick
Geschäftlich gereist
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff on duty went extra mile thank you
derrick
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von wendy am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback.From all the team at The Traxx HotelWe look forward to seeing you again, on your next visit to North Wales
8/10 – Gut
Matt
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ideal for walking the coastal path. Easy for catching buses and train.
Matt
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von wendy am 2. Mai 2024
Thank you for your feedback, on your stay with us at The Traxx Hotel. It was lovely to meet you
8/10 – Gut
Colin
Mit der Familie gereist
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good but needed new matress
Need a new matress, but apart from that, all good...
Colin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von wendy am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback, Colin. The Mattress in the room has been checked.Kind regardsWendy
8/10 – Gut
Pádraig De
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient. Right beside Bangor Railway Station
Pádraig De
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von wendy am 30. März 2024
Thank you PadraigIt was lovely to see you again. Safe journey home.From all the team at The Traxx Hotel
2/10 – Ungenügend
Zahid
Geschäftlich gereist
19. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst experience ever
One of the worst experience I have ever had with this property. I wouldn’t recommend anyone booking with them. I booked a room and despite leaving a note on the booking for late arrival no one got in touch with me. When I arrived at the hotel it was closed and no one was there to help. I had to book another accommodation to stay at night. They refused to refund me aswell.
Zahid
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von wendy am 21. März 2024
Good morning, ZahidThank you for your feedback, which is unfair. When making a booking, it clearly states that we are not a 24hr reception and our check in times are between 2-8pm.Maybe if you would have telephoned the hotel and actually spoken to someone, arrangements could have been made. When making a booking, it is wise to read the details before , we held a room for you the guest, it is not our fault that you decided to arrive later.Many thanksWendy