Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Búho Boutique Rooms

2.5 out of 5
Búho Boutique Rooms
Gran Via de les Corts Catalanes 660, Barcelona

Bewertungen

8.6

Hervorragend

16 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

julia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do not look further for a super hotel
Our stay was really amazing! We had a double room with a balcony to the street. The room had a good size, the bathroom was little small but alright. Because its an old building, its not very soundproofed - to the street or to the other rooms. The style is really nice of this hotel and in the entrance there was always a lovely smell. :) Very helpfull employees and you also can put your suitecase in a save room in case you pick them up later. The area is great for a city trip and a lot of bars or cute brunch spots are litterally right around the corner.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von buho am 6. Juni 2023
Estimada Julia , gracias por compartir su estancia con nosotros. Nos alegra saber que la ubicación fue lo que esperabas. Tomaremos sus comentarios para mejorar como siempre. Nos alegra saber q su estancia ha sido agradable.Esperamos volver a verte pronto Saludos.

10/10 – Hervorragend

Anastasia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von BÚHO BOUTIQUE ROOMS am 17. Feb. 2023
Dear Anastasia, we thank you very much for the time dedicated to giving us your opinion about your stay with us. We are very happy that you had a pleasant experience and everything was to your liking. We will look forward to your next visit. We are at your entire disposal. Greetings

10/10 – Hervorragend

Anastasia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von BÚHO BOUTIQUE ROOMS am 17. Feb. 2023
Dear Anastasia, we thank you very much for the time dedicated to giving us your opinion about your stay with us. We are very happy that you had a pleasant experience and everything was to your liking. We will look forward to your next visit. We are at your entire disposal. Greetings

10/10 – Hervorragend

Celina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft ist sehr zentral und hat alles was man braucht. Der Service und die Mitarbeitenden waren super nett und wir haben uns sehr wohl gefühlt. Es gab jeden Tag neues Wasser, Kaffee und Tee. Wir können die Unterkunft sehr Empfehlen und würden auf jeden Fall wieder kommen!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von BUHO BOUTIQUE ROOMS am 25. Sept. 2022
Liebe Celina, zunächst möchten wir uns bei Ihnen für Ihr Feedback bedanken, es bedeutet uns sehr viel. Wir freuen uns zu sehen, dass Ihr Aufenthalt angenehm war und dass die Lage und das Personal einen guten Eindruck hinterlassen haben. Es war uns eine Ehre, dass Sie uns für Ihren Aufenthalt in Barcelona ausgewählt haben, und wir hoffen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in unserer Stadt wiederzusehen. Wir stehen zu Ihrer Verfügung. Grüße.

10/10 – Hervorragend

Diego

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dai. am 5. Apr. 2024
Dear Diego, we thank you very much for this time dedicated to giving us your opinion about your stay with us. We are very happy that you had a pleasant experience and everything was to your liking. We will look forward to your next visit. We are at your entire disposal. Greetings

8/10 – Gut

Alexia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is in a great location, with restaurants and cafes around. People were nice and welcoming. We did find it strange to not have a colon area or restaurant in the hotel, it's basically a few rooms on the first floor of a building. We were 3 adults in a triple room, it was comfortable but the room was lacking amenities for 3 people to be comfortable (especially in the bathroom which is very small and doesn't have surfaces). We could hear the people in the room close to us speak until late, especially when they were on the terrace which is shared between 3 rooms, so the rooms are not really soundproof. Otherwise would definitely recommend as it's comfortable and well located.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dai. am 5. Apr. 2024
Dear Alexia, thank you very much for your opinion about your stay with us, your evaluation is very important to improve our service. It is with great pride that the location, the staff and the work done by the cleaning department made your stay a pleasant one. It will be an honor to welcome you again. Greetings!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful gem in Barcelona
Cannot fault this hotel what so ever. Staff were helpful and so very friendly. The room we had was a garden view which was incredible to have a lovely terrace to enjoy a morning coffee. The room was incredible with the most beautiful tiled floor that continued through the rest of the hotel. Fab location! If you’re questioning whether to book your stay here, BOOK IT! You won’t regret it
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von the buho am 30. Mai 2023
Dear, thank you for sharing your stay with us. We are pleased to know that the location, cleanliness and staff met your expectations. with great pleasure we wait for you againthank you so much

8/10 – Gut

Andrew

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Stylish but not so practical
The owners it seems have gone for style over functionality, so the bedroom was very dark with only one small mirror, behind the clothes hanging rail. The shower room had no storage to speak of. Plus points were fresh bottled water and coffee pods each day Also, the location very good, albeit a noisy road, but that wasn't a surprise
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Ady am 2. Mai 2023
Dear Andrew, Thank you for your time and attention, we are delighted to receive your opinion about your stay with us. We appreciate your collaboration to improve our assistance and service.We hope to see you again on your next visit to Barcelona. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Jose

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von BÚHO BOUTIQUE ROOMS am 28. Dez. 2022
Estimado Jose, en primer lugar nos gustaría agradecerle por calificar su estancia con nosotros, significa mucho. Estamos felices de que nuestro hotel haya podido obtener su aprobación. Estaremos más que felices de volver a verte. Los mejores deseos

10/10 – Hervorragend

ariana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Better than it looks in pictures. Really friendly and helpful staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von BÚHO BOUTIQUE ROOMS am 28. Nov. 2022
Dear Ariana, first of all we would like to thank you for sharing your opinion about your stay with us. We happy that our staff together with the hotel itself have made a good impression and that you have enjoyed your stay. We will be more than happy to have you as our guest again on your next visit to Barcelona. We remain fully at your disposal. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Francesca

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura molto carina in un palazzo storico, al centro di Barcellona. Tutte le attrazioni principali sono raggiungibili a piedi. La stanza pulita e spaziosa, il personale gentile, l'arredamento semplice e moderno. Lo consiglio decisamente!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von BUHO BOUTIQUE ROOMS am 17. Okt. 2022
Dear Peter, thank you very much for rating you stay with us. We hope to have as our guests again the next time you decide to visit Barcelona. We remain at your disposal. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Cherrylyn

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great neighborhood with lots of restaurants and easy transport. Room was nice staff friendly and helpful. Some parts of the room were ‘form over function’ with really low shelves and light switches. Great water pressure though.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Abril am 6. Sept. 2022
Dear David,Thank you very much for taking the time to leave us your review. We are very glad that you were able to enjoy the location of our hotel. We greatly appreciate your comment from the staff, we always strive to make your experience the best. It has been a pleasure having you as a guest. We hope to see you again on your next visit to Barcelona.Best regards.

8/10 – Gut

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von BÚHO BOUTIQUE ROOMS am 24. Aug. 2022
Dear David, thank you very much for the score you have given us regarding your stay at our hotel, it means a lot to us. We will be delighted to have you as a guest again the next time you decide to visit Barcelona. Sincerely

8/10 – Gut

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All it's good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von BUHO BOUTIQUE ROOMS am 15. Juli 2022
Dear Jose, good afternoon. Thank you very much for leaving your evaluation regarding your stay with us, the opinion of our guests is of the utmost importance in order to improve day by day. We are glad that everything was to your liking. We hope to have you with us again on a future visit to Barcelona. Best regards.

10/10 – Hervorragend

susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great fabulous building receptionists helpful.the area was perfect to get around 👍👍👍
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Buho Boutique Rooms am 22. Juni 2022
Dear Susan, We are so pleased to read this comment and knowing you enjoyed your stay at The BUHO BOUTIQUE ROOMS! We are looking forward for your next visit to Barcelona. Kind regards.

8/10 – Gut

Antoine

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Sebastian am 24. Mai 2022
Thank you Antoine.

10/10 – Hervorragend

Natalia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Siempre un 10
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Ady am 11. Jan. 2022
Natalia , Thank you very much for giving us your opinion about his stay with us. We are pleased to know that you enjoy our services and our privileged location. Know that you will be welcome when you want to return. We are at your service. Kind regards!!

8/10 – Gut

Natalia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Genial
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Ady am 11. Jan. 2022
Dear Natalia, Thank you very much for giving us your opinion about his stay with us. We are pleased to know that you enjoy our services and our privileged location. Know that you will be welcome when you want to return. We are at your service. Kind regards!!

10/10 – Hervorragend

João

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo bien.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Ady am 11. Jan. 2022
Estimado João, Muito obrigada por nos dar sua opinião sobre sua estadia conosco. Temos o prazer de saber que você gosta de nossos serviços e nossa localização privilegiada. Saiba que será bem-vindo quando quiser voltar. Estamos a sua disposição. Atenciosamente!!

4/10 – Schlecht

Joseph

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Regina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tutto top tranne per la stanza molto buia
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von sebastian am 7. Okt. 2021
Muchas gracias por sus comentarios, para nosotros es muy importe su valoracion que nos permite seguir trabajando para nuestros huespedes. Eperamos halla disfrutado de su estadia, lo esperamos proximamente.

10/10 – Hervorragend

JAUME

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Independiente
Perfecta, cómoda e independiente
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Ady am 26. Mai 2021
Muchas gracias por el tiempo dedicado a compartir su opinión. Realmente apreciamos sus comentarios. Somos conscientes de la importancia de sentirse como en casa al viajar por lo que es un placer leer que hemos alcanzado tus expectativas y has disfrutado de tu tiempo con nosotros. Quedaré a su entera disposición para cualquier asistencia futura. un saludo

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

I was not able to check in. No one at front desk. No one answering phone. Had to find another hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von sebastian am 25. Juli 2020
Dear passenger, we regret the situation that you experienced but we contacted you through the extranet and we told you that there was no reception, therefore you should send us your personal data to send them the check in instructions and the access codes.

8/10 – Gut

Sirpa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kiva pieni hotelli hyvällä paikalla
Kiva pieni hotelli keskeisellä paikalla. Meillä oli hotellin pienin huone ja se oli aivan ok tilava. Ainut erikoinen juttu oli se, että huoneeseen ei tule luonnonvaloa (huoneeseen kuuluu ”parveke”, joka on kuitenkin keskellä rakennusta, niin että kaukana ylhäällä kyllä näkyy taivasta). Huone oli siisti ja peti oli tosi hyvä. Suihkutila on erikoinen ratkaisu, sillä suihkun ja huoneen välissä ei ole mitään ovea. Itse suihku oli kuitenkin hyvä. Huoneessa on kahvinkeitin ja tarjolla siihen kahvipatruunat. Respasta saa lainattua vedenkeitintä, ja teepusseja on huoneessa kans valmiiksi. Vettäkin oli maksutta tarjolla. Hotelli otti varatessa 30 % varauksen hinnasta luottokortilta, vaikka varausvahvistuksessa sanottiin, että hotelli ei veloita mitään etukäteen. Se ei haitannut ollenkaan mutta tuntui vasn ihmeelliseltä, kun siitä ei kerrottu lainkaan. Kaiken kaikkiaan kiva hotelli hyvällä paikalla ja ystävällisellä palvelulla.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Vanessa / Front desk am 22. Okt. 2019
Dear Kiva pieni hotelli hyvällä paikalla, Kiitos, että käytit aikaa ja annoit meille kommentteja, kun tiedämme mielellämme, että pidit hotellista ja kaikista mukavuuksista. Suhteessa 30%: iin 30% veloitetaan verkkosivustollamme (käyttöehdot) ja sisäänkirjautumisen yhteydessä 70% Toivomme palaatne tulevaisuudessa ja olemme palveluksessanne kaikissa kysymyksissä vilpittömästi, Vanessa / Front desk

8/10 – Gut

Mehmet

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Vanessa / Front desk am 11. Okt. 2019
Estimado Mehmet, Gracias por tomarse el tiempo y dar su puntaje, esperamos que su estadía con nosotros fuera todo un éxito y deseamos que en un futuro próximos nos visite Nuevamente gracias y estamos a su servicio para cualquier consulta Saludos cordiales Vanessa / Recepción

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Estimada Diana am 16. Aug. 2019
Gracias por visitar Buho boutique Rooms, esperamos que su estadia fuera de su agrado Estamos a su servicio para cualquier consulta

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Dear Guest am 23. Juni 2019
Thank you very much for the time spent in sharing your opinion. We really appreciate your comments. We are aware of the importance of feel at home when travelling so it is a pleasure to read that we have reached your expectations and you have enjoyed your time with us. I will stay at your entire disposal for any future assistance. Kind regards Vanessa / Front desk

6/10 – Okay

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
La habitación es muy bonita y luminosa. El servicio excelente. El baño muy incómodo, el agua de la ducha siempre se sale, no tiene buena iluminación
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Josefina am 10. Juni 2019
Muchas gracias por tomarse unos minutos para contarnos de su experiencia. Lo tendremos en cuenta para mejoras. Nos alegra mucho que haya tenido un excelente servicio, somos conscientes de la importancia de sentirse como en casa cuando uno esta de viaje :)

4/10 – Schlecht

Ilaria

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Josefina am 9. Juni 2019
Thank you for having taken a few minutes of your time to express your opinion after you stay with us. At Buho Boutique Rooms our goal is to exceed the expectations of our guests, and we deeply regret it when we do not achieve it and don´t know what happened. I apologize for any inconvenience you may have had during your stay. We look forward to welcome you again and show you that we can live up to your expectations Kind regards