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Bewertungen von Guitart Grand Passage

4 out of 5
Guitart Grand Passage
Carrer de Muntaner 212, Barcelona

Bewertungen

8.2

Sehr gut

171 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
175 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
62 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes sauberes Hotel, große Zimmer Sehr gute Lage, nettes Personal
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Es ist eigentlich ein schönes und geschmackvolles Hotel mit sehr grossen Zimmern. Leider ist der Zustand nicht der Beste. Es ist einfach in die Jahre gekommen. Das Bad hatte Schimmel und an vielen Orten Wänden etc sind Stockflecken. Das Frühstück ist ziemlich übersichtlich. Das Personal ist freundlich und bemüht spricht aber in vielen Fällen nur Spanisch- was sie aber mit Freundlichkeit versuchen auszugleichen. Es wird aber leider den 4 Sternen + wirklich nicht mehr gerecht. Ich bedaure dies, weil es eigentlich ein schönes Hotel ist. Schade.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Nikola

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
2 oder 3 Sterne, niemals 4 Sterne!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
Antwort von JMisurelli am 20. März 2020
Thank you for choosing Guitart Grand Passage during your recent stay in Barcelona. We hope to be able to welcome you back again in the near future. Kind regards.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Möbel im Zimmer kaputt Gardinen zerrissen ,Safe ohne Funktion ,Badezimmer ekelig, Matratzen durchgelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von JMisurelli am 4. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your criticisms and comments. These are very helpful to us as they aid us in improving the services offered to future guests. Kind regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel war sehr sauber. Der Empfang sehr nett und hilfsbereit.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von JMisurelli am 4. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing the Guitart Grand Passage during your recent visit to Barcelona. It's a pleasure to hear that our team helped to make your stay more pleasurable and we very much hope to be able to welcome you back again in the near future. Kind regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von JMisurelli am 28. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating and for choosing the Guitart Grand Passage during your stay in Barcelona. Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das wlan hätte besser sein können. Aber sonst war alles super, Essen, Personal und Sauber war es auch!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von JMisurelli am 7. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay with us. We are sorry for any inconveniences caused with the wifi connection; we have passed your comments on to the relevant department. We very much hope to be able to welcome you back again in the near future. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Ragavi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wie zu Hause
Wir fühlten uns wie zu Hause. Sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von JMisurelli am 22. Aug. 2018
Dear Ragavi, Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us and for your fantastic rating. We are delighted to hear that our team helped to make you feel at home during your stay and we very much hope to have you back as our guest in the very near future. Kind regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hübsches Hotel
Nettes Hotel mit Frühstücksbüffet (Standard). Viele Restaurants und ein Supermarkt in der Nähe. Da es etwas abseits der Touristenbrennpunkte ist, sind die Restaurants eher von Katalonen besucht. Daher sind die Preis dann günstiger.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2018
Antwort von JMisurelli am 25. Mai 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We are very pleased to hear that you found the location convenient and within easy reach of shops and restaurants. We hope to be able to welcome you back as our guest in the near future. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Gina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Schicke Lobby, unsaubere Zimmer!
Die tägliche Reinigung wurde nur bedingt durchgeführt. Es wurden lediglich Klopapier aufgefüllt, frische Handtücher zur Verfügung gestellt und die Betten gemacht. Durchgewischt wurde nur bedingt. Teppische um Flur waren sehr dreckig.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Für was 4 Sterne?
Positiv: durften als Familie das Zimmer bereits 2 Stunden früher beziehen, Negativ: Bett kaputt (sehr wackelig und instabil) und wurde auch während unseres Aufenthalts nicht repariert, TV ging nicht, wurde repariert, Anruf beim Hotelservice wurde nicht entgegen genommen, zusätzliche Decken mussten extra bestellt werden, Kopfkissen stark verschmutzt, ebenso Bettlaken. Hotelpersonal freundlich. Kein Stöpsel in der Badewanne, fehlende Toilettenbürste, Toilette wurde beim Zimmerservice nicht gereinigt, stark verschimmelte Fliesenfugen (Beweisfotos vorhanden). Frühstücksbuffet für eine Familie mit 2 Kindern völlig überteuert (kein Kinderrabatt). Preis-Leistungsverhältnis absolut unakzeptabel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die City ist problemlos zu Fuss oder mit den öffen
Wirklich sehhr geräumige Zimmer, die Sauberkeit ist in keinerweise zu bemängeln. Das Hotel ist sicher schon ein paar Jahre alr-aber Preis Leistung stimmen einfach.

8/10 – Gut

Lena, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nett, sauber aber 4 Sterne sind zu viel
Leider keine WLAN Verbindung, keine weiteren Internetverbindlichkeiten im Zimmer verfügbar. Das Badezimmer war sauber, aber es verlangte nach einigen Schönheitsreparaturen

8/10 – Gut

Naghmeh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shlok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great overall stay, room was bigger than expected, lots of food options nearby, bus stop right outside, and the metro is a 10 min walk.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

EMIN, ISTANBUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I been staying here for almost 25 years. Great location, very large rooms, great people.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Nathaly

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Gives the impression of old, didnt like the smell at reception and the only restaurant they offer for room service wasnt good at all. The staff was helpful and kind
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Hirofumi

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

carlos uriel, las vegas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The whole experience was perfect. Thanks to all the staff! I highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Luis

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First the good: very well located, nice property from the outside, lots of restaurants nearby, easy access to transportation, huge rooms. The downside: the hotel is not a 4-star, it’s a 3-star with a need for maintenance. There are 3 bars on the property facing the street where the party goes on until the early hours every day. Avoid getting a room on the lower floors since all rooms face the street as the noise is loud; additionally, the soundproofing of the windows is not good, not to mention the noise from adjacent rooms. I could hear the arguments of the couple in the neighboring room every day, and when they used the bathroom too, if you know what I mean… Regarding breakfast, I stayed for 4 nights, and two of them had no juices, and the bread was from the previous day, so I recommend not prepaying for breakfast; get a better breakfast elsewhere. The beds were very uncomfortable, of cheap quality; the springs didn’t let me sleep well. I will not return.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von recepcion am 21. Feb. 2024
Dear LuisThank you for taking the time to provide your detailed feedback. We appreciate your positive comments regarding our convenient location, the exterior of our property, nearby dining options, transportation accessibility, and spacious rooms.We regret to hear about the challenges you encountered during your stay. Your observations regarding the maintenance and noise disturbances have been duly noted, and we apologize for any inconvenience caused. We understand the importance of providing a peaceful environment for our guests and will address these issues promptly to ensure a more comfortable experience for future guests.We apologize for the shortcomings you experienced with our breakfast service. Your feedback regarding the availability and quality of breakfast items will be shared with our food and beverage team for immediate improvement.Furthermore, we apologize for the discomfort you experienced with the beds. We strive to provide our guests with a restful sleep experience, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.We genuinely appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience that reflects our commitment to guest satisfaction.Sincerely,Eric.R

10/10 – Hervorragend

Filip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von recepcion am 23. Jan. 2024
Dear Filip,Thank you for your perfect 5/5 rating! We are glad to hear that your experience with us was excellent and that we met your expectations. We are delighted that you enjoyed your stay and that we were able to provide you with quality service.We look forward to having you back in the future to provide you with another wonderful experience. If there is anything specific you would like to highlight or share about your visit, please do not hesitate to let us know. We are here to provide you with the best service possible.Thank you for choosing us and for sharing your positive experience.Yours sincerely,Eric.R

10/10 – Hervorragend

Carla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von recepcion am 23. Jan. 2024
Estimada Carla,¡Gracias por tu calificación perfecta de 5/5! Nos alegra saber que tu experiencia con nosotros fue excelente y que cumplimos con tus expectativas. Estamos encantados de que hayas disfrutado de tu estancia y que hayamos logrado proporcionarte un servicio de calidad.Esperamos tenerte de nuevo en el futuro para ofrecerte otra experiencia maravillosa. Si hay algo específico que te gustaría destacar o compartir sobre tu visita, no dudes en hacérnoslo saber. Estamos aquí para brindarte siempre el mejor servicio posible.Gracias por elegirnos y por compartir tu experiencia positiva.Atentamente,Eric.R

4/10 – Schlecht

Sascha

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von recepcion am 23. Jan. 2024
Dear Sascha,We sincerely appreciate your feedback and value your honesty in providing us with a 2/5 rating. We regret that your experience did not fully meet your expectations and would like to apologise for any inconvenience you experienced.We would like to know more details about your stay so that we can address and improve any areas that were unsatisfactory. If there are specific areas where you felt we failed, we would appreciate you sharing them with us so that we can work on them.Your satisfaction is our top priority, and we appreciate the opportunity to learn and grow from your feedback. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a more positive experience in the future.Thank you for your time and for choosing us.Yours sincerely,Eric.R

4/10 – Schlecht

yejean

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von recepcion am 23. Jan. 2024
Dear Yejean,We sincerely appreciate your feedback and value your honesty in providing us with a 2/5 rating. We regret that your experience did not fully meet your expectations and would like to apologise for any inconvenience you experienced.We would like to know more details about your stay so that we can address and improve any areas that were unsatisfactory. If there are specific areas where you felt we failed, we would appreciate you sharing them with us so that we can work on them.Your satisfaction is our top priority, and we appreciate the opportunity to learn and grow from your feedback. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a more positive experience in the future.Thank you for your time and for choosing us.Yours sincerely,Eric.R

6/10 – Okay

John

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Good location
Antwort von recepcion am 21. Feb. 2024
Dear JohnWe sincerely appreciate your comments and for taking the time to leave feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We value your feedback and will use it to improve our services and customer experience in the future.If you have any specific suggestions on how we could improve, please do not hesitate to let us know. We would love the opportunity to regain your trust and provide you with an exceptional experience on your next visit.Thank you again for your feedback.Yours sincerely,Eric.R

8/10 – Gut

Yohan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
T
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von recepcion am 28. Nov. 2023
Estimado Yohan, Estamos muy agradecidos por su reseña. Estamos muy orgullosos de que haya tenido una gran estancia en el Guitart Grand Passage. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en nuestro hotel. Cordialmente, Recepcion

10/10 – Hervorragend

jeannine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bon hôtel
Chambre et salle de bain spacieuse. Très Bon accueil. Bonne proximité des Ramblas. Plusieurs séjours effectués, et nous reviendrons.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von recepcion am 4. Nov. 2023
Dear guest, Thank you for your review and recent stay with us here at the Guitart Grand Passage. I am very happy that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again soon at our Guitart Grand Passage. Best regards,Reception

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von recepcion am 2. Nov. 2023
Dear Thomas, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

10/10 – Hervorragend

Merijn

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von recepcion am 19. Nov. 2023
Estimada Merijin, Gracias por su reseña y reciente estancia con nosotros aquí en el Guitart Grand Passage. Estoy muy contento de que haya disfrutado de todas las comodidades que teníamos para ofrecer. Espero volver a darle la bienvenida al en un futuro próximo. Saludos cordiales, Recepcion

10/10 – Hervorragend

Muge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von recepcion am 12. Nov. 2023
Dear guest, Thank you for your review and recent stay with us here at the Guitart Grand Passage. I am very pleased that you enjoyed all the amenities we had to offer. I look forward to welcoming you back to the in the near future. Best regards, Reception

6/10 – Okay

Gerardo

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not as looks in picture. More older, wear and tear. Terrible shower where water gets all over floor. Balcony doors dont lock, someone could climb in. Good location and friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von recepcion am 31. Okt. 2023
Dear Gerardo, thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We greatly appreciate you letting us know what areas of opportunity and facilities can be improved during your stay, as this allows us to focus on them and resolve them in the best way, in order to continue improving and provide our guests with the best attention and service. Once again, we appreciate the time you took to share your feelings and comments. We hope you will give us the opportunity to welcome you again on another occasion and return the trust you have placed in us. Best regards,Reception

10/10 – Hervorragend

Nicolas, LOS GATOS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The team at this hotel is fenomenal and will go out of their way to make sure that you are comfortable. Location is ideal and the rooms are quite large, specially the suites that are newly renovated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von recepcion am 24. Okt. 2023
Dear Nicolas, Thank you for your review and recent stay with us here at the Guitart Grand Passage. I am very pleased that you enjoyed all the amenities we had to offer. I look forward to welcoming you back to the in the near future. Best regards,Reception

10/10 – Hervorragend

Maribel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel, very clean, great staff and great location
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von recepcion am 19. Okt. 2023
Dear Maribel , Thank you very much for taking the time to write this wonderful review. The team at the Hotel Guitart Grand Passage is happy to read that we have exceeded your expectations with the service you received. We appreciate your kind words and hope you will come back soon. Yours sincerely, Recepcion

6/10 – Okay

Jose, San Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
La ducha era terrible , tuve que hacer malabares para poder fijar la salida del agua y poder bañarme Por lo demás está muy bien este hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von recepcion am 19. Okt. 2023
Estimado Sr. Jose, Muchas gracias por alojarse con nosotros y por su tiempo en comentar su estancia. Gracias también por señalar la imperfección en el baño, se lo hemos comunicado a nuestro equipo de mantenimiento que lo ha arreglado inmediatamente. Esperamos volver a darle la bienvenida a nuestro hotel. CordialmenteRecepcion

8/10 – Gut

Brendan

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von recepcion am 19. Okt. 2023
Dear Brendan, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

10/10 – Hervorragend

Susan Edith

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von recepcion am 19. Okt. 2023
Dear Susan, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

8/10 – Gut

Enrique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sin comentarios
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von recepcion am 19. Okt. 2023
Estimado Sr Enrique, Muchas gracias por dejarnos su comentario sobre su estadía con nosotros. Me alegro de que haya disfrutado de nuestro hotel y esperamos recibirla nuevamente. Saludos cordiales,Recepcion

10/10 – Hervorragend

jeannine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SÉJOUR HÔTEL
DEJA PLUSIEURS FOIS QUE NOUS SÉJOURNONS DANS CET HÔTEL. LES CHAMBRES SONT GRANDES ET CONFORTABLES. LE PETIT DÉJEUNER BUFFET BIEN SERVI.AVANTAGE : LE PARKING, MÊME S’IL EST PAYANT.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von recepcion am 19. Okt. 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire et votre récent séjour au Guitart Grand Passage. Je suis très heureux que vous ayez apprécié toutes les commodités que nous avions à offrir. Nous espérons que vous reviendrez nous rendre visite très bientôt.Réception

8/10 – Gut

mohammed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Plancher, aération provenant de la climatisation et les conduits sanitaires sont à améliorer.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von recepcion am 22. Okt. 2023
We appreciate your kind preference and that you have taken the time to share your valuable comments with us. We greatly appreciate you letting us know what facilities you found during your stay in poor condition, as this allows us to focus on them and resolve them in the best way, to continue to improve and provide our guests with the best attention and service. Once again, we appreciate the time you took to share your feelings and comments. We hope you will give us the opportunity to welcome you again on another occasion and to return the trust you have placed in us. Best regards,Recepcion

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von recepcion am 22. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

6/10 – Okay

MARTHA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Hotel is 5 mnts walking to the Eiffel tower. Front desk are not very nice and helpful. Bedroom is very small.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von recepcion am 22. Okt. 2023
Dear Martha, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We believe your comments are from another hotel, as the tour eiffel is in Paris. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

8/10 – Gut

roberto o

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
las habitaciones bastante grandes y las camas comodas, los aires funcionaron perfectamente. El hotel en general necesita mucho mantenimiento, se veia el deterioro. el trato del personal muy amigable y dispuestos a ayudar y recomendar.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von recepcion am 22. Okt. 2023
Estimado Roberto, agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartirnos sus valiosos comentarios. Agradecemos enormemente que nos haga saber qué áreas de oportunidad y instalaciones no estaban a su gusto, ya que esto nos permite enfocarnos en ellas y resolverlas de la mejor manera, para seguir mejorando y brindar a nuestros huéspedes la mejor atención y servicio. Una vez más, agradecemos el tiempo que se tomó para compartir sus sensaciones y comentarios. Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente en otra ocasión y poder devolverle la confianza depositada en nosotros. Reciba un cordial saludo,Recepción

10/10 – Hervorragend

Ramon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy amplia la Habitación y cómoda
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von recepcion am 22. Okt. 2023
Estimado Ramón, Muchas gracias por elegir el Hotel Guitart Grand Passage para su reciente viaje a Barcelona y por compartir sus impresiones con nosotros. Esperamos sinceramente volver a darle la bienvenida pronto. Un cordial saludo,Recepción

6/10 – Okay

Miguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
en general bien algunos problemas tecnicos en la habitacion desayuno un poco pobre
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von recepcion am 22. Okt. 2023
Estimado Miguel, agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartirnos sus valiosos comentarios. Agradecemos enormemente que nos haga saber qué áreas de oportunidad y isntalaciones no estavan asu gusto, ya que esto nos permite enfocarnos en ellas y resolverlas de la mejor manera, para seguir mejorando y brindar a nuestros huéspedes la mejor atención y servicio. Una vez más, agradecemos el tiempo que se tomó para compartir sus sensaciones y comentarios. Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente en otra ocasión y poder devolverle la confianza depositada en nosotros. Reciba un cordial saludo,Recepción

10/10 – Hervorragend

Yaneli, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Despite iit is an old hotel, the location is centric and accesible to restaurants and shops. We spend a good time
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von recepcion am 22. Okt. 2023
Dear Yaneli, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

10/10 – Hervorragend

simon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

federico, houston

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Well located. Property getting old
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023