Veranda

Bewertungen von Hotel Barcelona Aeropuerto, Affiliated by MeliĆ”

4 out of 5
Hotel Barcelona Aeropuerto, Affiliated by MeliĆ”
Parque De Negocios Mas Blau Ii, El Prat de Llobregat, Barcelona

Bewertungen

8.4

Sehr gut

483 von insgesamt 1001 GƤstebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
306 von insgesamt 1001 GƤstebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
107 von insgesamt 1001 GƤstebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
59 von insgesamt 1001 GƤstebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
46 von insgesamt 1001 GƤstebewertungen haben eine Bewertung von 2 - UngenĆ¼gend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 ā€“ Gut

Benjamin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Manager am 19. Mai 2023
Estimad@ Benjamin,MuchĆ­simas gracias por su estancia en nuestro hotel y por haberse tomado su tiempo para redactar tan amable reseƱa. En nombre de todo nuestro personal les agradecemos las valoraciones tan positivas que han dejado en su comentario. Su recomendaciĆ³n es un excelente obsequio para todo nuestro equipo humano.Quedando a su entera disposiciĆ³n,DirecciĆ³n

10/10 ā€“ Hervorragend

Gisela

Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2023
Antwort von Hotel Manager am 19. Mai 2023
Estimad@ Gisela,MuchĆ­simas gracias por su estancia en nuestro hotel y por haberse tomado su tiempo para redactar tan amable reseƱa. En nombre de todo nuestro personal les agradecemos las valoraciones tan positivas que han dejado en su comentario. Su recomendaciĆ³n es un excelente obsequio para todo nuestro equipo humano.Quedando a su entera disposiciĆ³n,DirecciĆ³n

2/10 ā€“ UngenĆ¼gend

Walter

VerbesserungswĆ¼rdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Miserabel
Spinner und WĆ¼rmer im Bett.
Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2023
Antwort von Guest Experience Service. am 16. MƤrz 2023
Dear guest,We take note of your comments, but we inform you that we had no incidence in this regard, if you had let us know we would have offered you another room in order to improve your stay. We are sorry to hear that the room was not up to standard.Once again I am sorry for what happened and we hope to improve your confidence in the future. Kind regards.

8/10 ā€“ Gut

Patrick

Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2023

10/10 ā€“ Hervorragend

Darko

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

4/10 ā€“ Schlecht

Joerg

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
VerbesserungswĆ¼rdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
FĆ¼r ein 4-Sterne-Hotel unterdurchschnittlich ausgestattet, Einrichtung war spartanisch, das Zimmer eiskalt und selbst nach Nutzung der Heizung/ Klimaanlage war das Bad morgens eher ein KĆ¼hlschrank. ZusƤtzlich war der angebotene Shuttlebus nicht wirklich genieƟbar. Der Fahrer sprach nur Spanisch und war ƤuƟerst unfreundlich, dass ich auf seine Anweisungen nicht reagiert habe. Solche Personen haben im Dienstleistungsgewerbe eigentlich nichts zu suchen. ZusƤtzlich sollte er alle 20 Minuten kommen, was dann nachts bei ca. 30min lag und man diese Zeit im Kalten frieren durfte. Das Taxi morgens zum Flughafen kostete dann 25,60 EUR (bestellt durch das Hotel), da ich mich nicht auf das Shuttle verlassen wollte. Daher hinterlƤsst das Hotel eher einen schalen Nachgeschmack.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Guest Experience Team am 28. Jan. 2023
Dear Joerg, thank you so much for taking the time to leave your comments following your recent stay with us. We would like to apologize for the inconvenience you may have had during your stay, specially regarding the room and the shuttle bus. We will take note of your comments in order to improve our facilities and services offered. We remain at your entire disposal for anything you might need. Best wishes, Guest Experience Team.

10/10 ā€“ Hervorragend

Reiner

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Anbindung an den Flughafen. Restaurant bis 23 Uhr offen. Gutes Personal, FrĆ¼hstĆ¼ck war auch ok. FĆ¼r 1 Nacht genau die richtige Unterkunft!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Reiner, am 13. Sept. 2022
Dear Reiner, Thank you very much for choosing us and for sharing your perfect comments on this website.We are really glad to know that you have appreciated our location, excellent breakfast and restaurant services. We hope you come back soon!! Best regards, Guest Experience Team.

8/10 ā€“ Gut

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 ā€“ Gut

Oliver

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel gut aber Service so lala
Hotel gut und super gelegen! T2 in 5 Minuten per Auto zu erreichen, T1 in so ca. 8. Genug ParkplƤtze auf der StraƟe vorhanden. Zimmer auf der Autobahnseite sind laut, Autobahn ist deutlich zu hƶren. Ansonsten ist das Zimmer gerƤumig und gut! Essen lecker aber Service nicht besonders gut! Keine Nachfragen, keine weiteres GetrƤnk oder frage nach Nachtisch! Leere Teller wurde nicht weggerƤumt! Bin aufgestanden und gegangen! Beim bezahlen keine Fragen ob alles ok war, etc! Schade, sonst wƤre es echt super gewesen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Oliver am 28. Juni 2022
Dear Oliver, Thank you for your recent visit to the Barcelona Aeropuerto affiliated by MeliĆ”. We are glad to know that you have appreciated our location and installations. We apologize for the inconvenience with restaurant services. Thank you to your constructive comments we have the opportunity to work more and improve. We hope to have the pleasure in the not too distant future of welcoming you back again to the hotel, and in the meantime, send you our very best wishes. Yours sincerely, Guest Experience Team.

2/10 ā€“ UngenĆ¼gend

Kai

Mit einer Gruppe gereist
VerbesserungswĆ¼rdig: Sauberkeit und Personal & Service
They told us weā€˜ve at 12:00 a Transfer to the Airport. We was there at 11:57 and the transfer drove without us a few minutes ago. The employees told us we have to take a taxi.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2022
Dear Kai, Thank you for taking the time to share your opinion with us and for choosing us during your stay. We will take into account your opinion about our shutlle service. Shutle leaves at 12h00 but we will check again. We hope to have the pleasure in the not too distant future of welcoming you back again to the hotel, and in the meantime, send you our very best wishes.

6/10 ā€“ Okay

Roland

GeschƤftlich gereist
Gut: Personal & Service
The rooms are quite old and the windows are old so that the traffic of the main road is very loud. Restaurant was good and their Service was OK.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Loida- GEX Manager am 8. Nov. 2021
Dear Roland, First, we really appreciate the time taken to write on your review. We are so sorry to know that the external noise did not let you rest as you deserve. At the same time, we really appreciate your positive comments in regards to our food and beverage offer. We hope we have s second chance in a near future to offer you the best of the services. Kind regards,

10/10 ā€“ Hervorragend

Lutz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
schƶnes Zimmer, ruhige Lage
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Guest Experience Department am 16. Sept. 2021
Dear Lutz, Thank you for your recent visit to the Barcelona Aeropuerto affiliated by MeliĆ”. We loved hear you appreciated your stay in Barcelona Aeropuerto. Please rest assured we will share your comments with team members. We will be very pleased to welcome you in a next visit to Barcelona. Yours faithfully.

8/10 ā€“ Gut

Verifizierter Reisender

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute Preis Leistung
Gerne wieder. Zimmer in Richtung Airport sind ruhig. FrĆ¼hstĆ¼ck Buffet fehlt nichts. Fitness etwas klein aber fĆ¼r ein kleines Workout reicht es. Im Restaurant gab es am Abend Buffet welches jeden Wunsch erfĆ¼llt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von General Manager am 20. Aug. 2021
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar zu schreiben. Wir freuen uns, dass Ihnen die Lage unseres Hotels gefallen hat. Wir freuen uns, dass Sie Ihre Zufriedenheit mit dem Zimmer und dem FrĆ¼hstĆ¼ck erwƤhnt haben. Wir arbeiten sehr hart, um sie zufrieden zu stellen. Wir spĆ¼ren Ihren Unmut mit einem Teil der Gegend. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen!

6/10 ā€“ Okay

Heinrich

GeschƤftlich gereist
VerbesserungswĆ¼rdig: Sauberkeit
Gutes Essen, aber bei der wahl der Zimmer Achtung!
Das Hotel an sich ist in Ordnung. Jedoch lƤsst die Sauberkeit in den Zimmern sehr zu wĆ¼nschen Ć¼brig. Der Boden hat geklebt und es waren diverses Kleingetier im Zimmer unterwegs. Leider hat der Rezeptionist kaum englisch verstanden, daher hat er wohl auch nicht richtig verstanden warum ich mich so aufrege. Noch eine kleine Anmerkung: Achtung die Zimmer zur Autobahnseite sind sehr laut. Die Fenster lassen den ganzen LƤrm fast ungedƤmpft durch. Man muss jedoch sagen, dass das Abendessen und FrĆ¼hstĆ¼ck sehr gut sind.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Guest Experience Department am 25. Sept. 2021
Dear Heinrich, Thank you for your recent visit to the Barcelona Aeropuerto affiliated by MeliĆ” Thank you to your constructive comments we have the opportunity to work more and improve our service. We apologize for the inconvenience about the noise and room cleaning. We will improve and work more in these points that you report us. We will be very pleased to welcome you in a next visit to Barcelona. Yours sincerely.

8/10 ā€“ Gut

Rainer

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von General Manager am 29. Juli 2021
ļƒ¼We would to thank you for your review. ļƒ¼ We are proud to know that we were able to make your stay enjoyable and that our hospitality reached your expectations. Your positive evaluations are valuable and will help us with our continuing effort to improve the quality of the services to our guests. ļƒ¼ We will be very pleased to welcome you in a next visit to Barcelona

8/10 ā€“ Gut

Angel

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Guest Experience Department am 19. Juli 2021
Apreciado Angel, Ante todo agradecemos su confianza y por supuesto su comentario acerca de su experiencia con nosotros. Esperamos volver a verle pronto. Saludos.

6/10 ā€“ Okay

Michael

GeschƤftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Experience Team am 16. Juni 2021
Thank you for your recent visit to the Barcelona Aeropuerto. We hope to have the pleasure in the not too distant future of welcoming you back again to the hotel, and in the meantime, send you our very best wishes

8/10 ā€“ Gut

Verifizierter Reisender

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Nahe Airport
Praktisch NƤhe Airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Expetience Team am 21. Mai 2021
We are proud to know that we were able to make your stay enjoyable and that our hospitality reached your expectations. Your positive evaluations are valuable and will help us with our continuing effort to improve the quality of the services to our guests

10/10 ā€“ Hervorragend

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Alles war gut. Wie es sein soll.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Guest Experience Team am 22. Feb. 2021
Wir danken Ihnen vielmals fĆ¼r die Zeit und die Bereitschaft, die Sie widmeten um Ć¼ber uns zu schreiben. Wir hoffen darauf Sie hier bei uns weiterhin begrĆ¼ĆŸen zu dĆ¼rfen.

8/10 ā€“ Gut

Mathias

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and friendly stuff.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von TRYP BARCELONA AEROPUERTO am 10. Nov. 2020
Thank you very much for answering our survey! You are already one of our favorite travelers for helping us to improve every day for you! Greetings from all our team.

8/10 ā€“ Gut

Ida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von TRYP BARCELONA AEROPUERTO am 3. Nov. 2020
First thank you for taking the time to share your opinion with us and for choosing us during your stay We are very happy to know that you liked our hotel I remain at your entire disposal for anything you may need.

6/10 ā€“ Okay

Ronny

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von TRYP BARCELONA AEROPUERTO am 14. Okt. 2020
We would to thank you for your review. We would like to have the opportunity to welcome you again in TRYP Barcelona Aeropuerto Hotel and improve the first experience you had with us.

8/10 ā€“ Gut

Christoph

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von TRYP BARCELONA AEROPUERTO am 5. Okt. 2020
Thank you for your excellent rating. We appreciate your kind evaluation and your loyalty to our chain.

8/10 ā€“ Gut

Ina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von TRYP BARCELONA AEROPUERTO am 2. Sept. 2020
MUCHAS GRACIAS POR SU PUNTUACIƓN. YA LE ESTAMOS ESPERANDO PARA SU PROXIMA VISITA!!!

8/10 ā€“ Gut

Matthias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von TRYP BARCELONA AEROPUERTO am 2. Sept. 2020
Thank you so much for your wonderful feedback following your recent stay with us

8/10 ā€“ Gut

Verifizierter Reisender

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
For a short overnight close to the hotel is it good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von TRYP BARCELONA AEROPUERTO am 2. Sept. 2020
ā€Thank you for your excellent ratingā€

6/10 ā€“ Okay

Verifizierter Reisender

VerbesserungswĆ¼rdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von TRYP BARCELONA AEROPUERTO am 2. Sept. 2020
ā€œWe are sorry that your perception has been negative this time and we would like to tell you that we work every day to maintain a spirit of teamwork and always give a close traetment to our passionate travelersā€

10/10 ā€“ Hervorragend

Dennis

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kostenloser Airport Shuttle
Sehr nah am Airport gelegen und wunderbar sauber. Gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 ā€“ Gut

Kai, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
GroƟ, weitlƤufig, modern mit kostenlosem Shuttleservice zum Flughafen. FĆ¼r Taxifahrer ist die Entfernung zu kurz, deshalb verlangen sie mit 20ā‚¬ pauschal mehr als den doppelten Preis; durch den Service des Hotels kann man sich dieses Geld sparen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 ā€“ Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super! Zimmer, Bett, Badezimmer, WƤsche - alles super!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 ā€“ Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
VerbesserungswĆ¼rdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer
Preis/leistung stimmt nicht
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 ā€“ Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 ā€“ Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super airport hotel
schneller check-in, angenehmes Bett zum schlafen, alles gut mit dem transfer zum airport geklappt. nettes personal. hotel in einem industriegebiet
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 ā€“ Hervorragend

Ann

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent food, super nice staff, comfortable bed, super clean room, great shuttle service. Great area ti meet for coffee and food. I would definitely stay here again.
Aufenthalt von 2 NƤchten im April 2024

8/10 ā€“ Gut

Ysidora

Mit dem Partner gereist
VerbesserungswĆ¼rdig: Ausstattung
Not a good dinning
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Manager am 30. Apr. 2024
Dear Sidor, Thank you for taking the time to review your stay.We regret that we did not meet all of your expectations on this occasion. While we endeavour to provide an excellent standard for all our guests, we are very sorry this was not the case. Please don't hesitate to inform our team of any issues or concerns so that we might take action. Your feedback about your experience in our restaurant has been noted.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Hotel Manager

6/10 ā€“ Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel is on a major highway, very loud and busy. Hotel construction going on, so you hear sawing and hammering. Also a bad smell. Staff was very nice, friendly, helpful and professional. Be sure to get on the right shuttle bus because there are two Hotel Barcelonaā€™s. This is affiliated with Meliaā€™ā€¦..I had to walk to the correct one which is about a mile awayā€¦I passed someone else walking to the one I first went to and they gave me instructions on how to cut thru a gas station. Would have been a lovely rainy walk if I didnā€™t have my luggage.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Manager am 30. Apr. 2024
Dear Thomas, Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear that our staff made a positive impression with their friendliness and professionalism. It's wonderful to know that our team's commitment to service stands out. We regret to hear about the inconvenience caused by the construction noise and any unpleasant odors you encountered; please rest assured this is a temporary situation as we work to update our facilities. We appreciate your feedback on the shuttle bus service and understand the importance of clear directions for a stress-free transfer to our hotel.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Hotel Manager

6/10 ā€“ Okay

Mohommed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property and staff of the hotel was great, But shuttle transportation to the airport, was an issue. The driver was extreemly unpleasant.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Manager am 22. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for reviewing your recent experience.We're elated to hear that you found our property and staff to be exceptional. It's always our aim to provide a welcoming and high-quality environment for our guests. However, we regret to hear about your unfortunate experience with our shuttle service, we sincerely apologize for any discomfort caused by the driver's conduct. Our guests' satisfaction is paramount, and we take your feedback seriously as we continually strive to enhance our services.We hope to welcome you back. All the best.Hotel Manager

10/10 ā€“ Hervorragend

Alejandro, Coral Gables

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 ā€“ Gut

Luis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is going renovation and it looks great. The staff and restaurant were great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Manager am 9. Apr. 2024
Dear Luis, Thanks very much for your feedback.We're thrilled to hear that the ongoing renovations met your expectations and enhanced the aesthetics of our establishment. It's gratifying to know our staff contributed positively to your stay, and we're delighted you enjoyed the culinary offerings at our restaurant. Your commendation on the room cleanliness, hotel condition, and amenities is truly appreciated, as we strive to maintain a high standard in all areas of guest experience.We would love to welcome you back on a future occasion. Kind regards,Hotel Manager

6/10 ā€“ Okay

Carlos

VerbesserungswĆ¼rdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing around the area, hotel under remoledation
Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2024
Antwort von Hotel Manager am 9. Apr. 2024
Dear Carlos,Thank you for reviewing your recent stay.While we are delighted to hear about your satisfaction with the cleanliness of our rooms, we regret to hear that other aspects of your stay did not meet your expectations. We appreciate your patience as we undergo updates to enhance our guest experience, which include room and facility renovations. Our location, while not central, offers convenient proximity to the airport with complimentary transfer services, ensuring a stress-free travel experience.We hope that we can welcome you back in the future. Kindest regards,Hotel Manager

10/10 ā€“ Hervorragend

Kent, La Quinta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotelā€¦nice staff, comfortable bed, big room, tasty food and a very convenient shuttle to the airport!
Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2024
Antwort von Hotel Manager am 9. Apr. 2024
Dear Kent,Thank you for this positive review of your stay.We're thrilled to hear that our staff made a great impression and that you found comfort in our spacious rooms. It's wonderful to know the cuisine delighted your palate and that our shuttle service added to the convenience of your stay. Our team is proud to offer well-appointed amenities and a restful night's sleep on our DreamMaker mattresses, ensuring each guest departs feeling refreshed and content.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Hotel Manager

10/10 ā€“ Hervorragend

Sandrine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2024

10/10 ā€“ Hervorragend

Boguslawa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like that this hotel is close to the airport and has a shuttle service. I was not happy that I could not use the hotel shuttle because the shuttle was not allowed to take my snowboard. They have rules like that.
Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2024
Antwort von Hotel Manager am 25. MƤrz 2024
Dear Boguslawa,Thank you very much for your feedback.We're delighted to hear that our proximity to the airport and the complimentary shuttle service met your expectations. Regarding the shuttle's luggage policy, we regret any inconvenience caused by our limitations on special baggage. This policy is in place to ensure the comfort and safety of all our guests, given the shuttle's capacity constraints.We hope to welcome you again. Best wishes,Hotel Manager

4/10 ā€“ Schlecht

Louise

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
VerbesserungswĆ¼rdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nothing here. And bar is like an open area in the cafeteria restaurant. Iā€™m not sure if they are in the midst of renovations but the bathroom lfloor tiles ooked like a construction site with what appeared like drywall dust although it was clean to the touch. Very Weird Destin choice.
Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2024
Antwort von Hotel Manager am 19. MƤrz 2024
Dear Louise,Thank you for taking the time to share your feedback,It's delightful to hear that you found our service commendable. We aim to provide attentive and caring service to all our guests. We regret, however, if the aesthetics of our bathroom did not meet your expectations. Our team takes great care in maintaining a clean and welcoming environment, and we are currently working on updates to enhance our guest rooms and public areas. While we do not provide earplugs, we are mindful of noise concerns and are in the process of enhancing our windows to further improve the tranquility of our accommodations.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Hotel Manager

10/10 ā€“ Hervorragend

Gail

Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2024

10/10 ā€“ Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed 1 night on the way home fro Malaga. Very clean rooms, quite rooms and comfortable beds. Hotel provides a convenient shuttle service from and to the hotel. Meal in hotel was adequate but thought a bit expensive.
Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2024
Antwort von Hotel Manager am 4. MƤrz 2024
Dear James,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted to hear that you found our rooms to be clean and comfortable, and that our shuttle service added convenience to your travel. Our team strives to provide a restful environment, so it's rewarding to know that the quietness of our rooms contributed to a pleasant stay. We appreciate your feedback on the meal pricing; we aim to offer a quality dining experience that reflects the value, and we'll certainly take your thoughts into consideration.We look forward to welcoming you back again for an improved experience. Kind regards,Hotel Manager

2/10 ā€“ UngenĆ¼gend

Karim

GeschƤftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
VerbesserungswĆ¼rdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I rarely write reviews. 1. The hotel is on a highway, which means that you will hear the traffic noise all the time. Day and night. Window noise insulation is horrible. 2. You would think at least it is close to airport. No. It is 10min drive, in no where. You might as well stay 5 min more and stay in barcelona 3. At least, if you can't sleep, you can wake up early and hit the hotel gym. Wrong. Gym super small. Most equipment is broken and doesn't work 4. I paid 233 euro for the night. This is a 100 euro max hotel in terms of facility and location 5. Very limited good menu for dinner
Aufenthalt von 1 Nacht im MƤrz 2024
Antwort von Hotel Manager am 4. MƤrz 2024
Dear Karim,Thank you for taking the time to share your feedback.We regret to hear about the noise disruptions and the gym facilities not meeting your expectations. Regarding the gym, we appreciate you bringing this to our attention and will review the condition of the equipment promptly. While our location is indeed a brief drive from the airport, many guests appreciate the convenience of our complimentary 24-hour shuttle service. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Kind regards,Hotel Manager

6/10 ā€“ Okay

Richard

GeschƤftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
VerbesserungswĆ¼rdig: Zustand der Unterkunft
Property was rather tired, looked and felt old. Staff were very friendly and helpful, but the property did not match these high standards. Gym equipment was old and some of the pieces did not work properly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Manager am 1. MƤrz 2024
Dear Richard, Thank you for taking the time to share your experience with us.We're delighted to hear that you found our staff friendly and helpful, as our team strives to provide excellent service to all of our guests. It's great to know that our efforts have been recognized. We regret to hear about your experience with the gym equipment. While we are proud of our on-site fitness facilities, we understand that maintaining the most up-to-date and fully functional equipment is crucial for guest satisfaction. Rest assured, we are in the process of addressing this as we continually work to improve our guests' experiences. Additionally, we acknowledge your comments regarding the property's condition. We want to assure you that we have plans for updating our rooms, restaurants, and lobby to enhance the comfort and aesthetic appeal for our guests.Thank you again. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Hotel Manager

8/10 ā€“ Gut

Arthur

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 ā€“ Schlecht

Maria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
VerbesserungswĆ¼rdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024