Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Maldà Singular Hotel

3 out of 5
Maldà Singular Hotel
Carrer del Pi , 5 , segundo piso, Barcelona

Bewertungen

9.6

Aussergewöhnlich

363 von insgesamt 450 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
63 von insgesamt 450 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 450 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 450 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 450 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.8/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.8/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Livio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Little gem in the heart of the city
Stylish, design-conscious boutique hotel in perfect unbeatable location. As extensive traveller, I can sincerely recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 28. Nov. 2023
Dear @Livio, Thank you for taking the time to tell us about your stay. It makes us really happy to know it was a great one and that you enjoyed it. We are located in the heart of Barcelona, we are right in the heart of the Gothic Quarter which is perfect start point to explore the city! We hope to see you again soon! Sincerely, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 18. Sept. 2023
Dear @Ali, Thank you very much for leaving us a 5/5 rating! We are glad to see that you had a pleasant stay with us at Maldà. We hope everything met your expectations and that we will have the pleasure of hosting you again in the future. Best wishes, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

6/10 – Okay

Markus

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer könnten optimaler gereinigt werden. Die Unterkunft liegt in einem Shopping Center. Es ist eine gute Unterkunft aber weit von dem Standard eines Hotels entfernt.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 29. Aug. 2023
Lieber @Markus, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung über Ihren Aufenthalt zu schreiben. Wir werden überprüfen, was während Ihres Aufenthaltes vorgefallen sein könnte. Eine unserer obersten Prioritäten ist die Sauberkeit, um unseren Gästen maximalen Komfort zu bieten. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht perfekt war und wir hoffen, dass Sie uns in Zukunft eine weitere Gelegenheit geben werden. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes, gut gelegenes Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 31. Juli 2023
Lieber @Andreas, vielen Dank für diese schöne Bewertung und die 5/5! Wir freuen uns, dass Sie eine tolle Erfahrung im Maldà gemacht haben und die Lage als günstig empfanden. Es liegt mitten im Gotischen Viertel, so dass es einfach ist, sich im Stadtzentrum zu bewegen. Bis zum nächsten Mal!

8/10 – Gut

Andrea

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 3. Aug. 2023
Dear @Andrea, Thank you very much for taking the time to rate your stay with us! We hope that you enjoyed Barcelona and our hotel and that you will be coming back soon! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Florian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was the most luxurious experience you can get, in the central part of the gothic city. The staff was incredibly nice and helpful. Recommended!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 24. Juni 2023
Dear @Florian, Thank you very much for your kind words! You cannot imagine how helpful your comments are for us! We will make sure to share your opinion with the whole team! Looking forward for your next visit! Sincerely,

8/10 – Gut

Baris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Experience Team, Maldà am 27. Nov. 2022
Thank you for taking a moment to evaluate your stay with us.We continuously work on improving our service.

8/10 – Gut

Sabrina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer eher klein
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Guest Experience Team, CoolRooms am 23. März 2022
Sehr geehrte @Sabrina, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir hoffen, Sie hatten einen angenehmen Aufenthalt. Wir haben 3 Zimmertypen, deren Größe sich je nach Kategorie erhöht. Alle verfügen über 2 x 2 Meter große Betten mit maßgefertigten Matratzen, um unseren Gästen maximalen Komfort und Erholung zu bieten. Daher erscheinen die Deluxe-Zimmer kleiner. Es war uns eine Freude, Sie bei uns zu haben. Wir hoffen, Sie werden bald wiederkommen! Mit freundlichen Grüßen Guest Experience Team, Palacio de Villapanés by CoolRooms Manor Hotels

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Boutique-Hotel mitten im Barrio Gotico
Tolles Boutique-Hotel, sehr geschmackvoll eingerichtet. Personal sehr freundlich, Lage mitten im Geschehen, haben uns jederzeit sehr wohl gefühlt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Tannia I. Maldà Singular Hotel Team am 18. Nov. 2021
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um die Erfahrung Ihres Aufenthalts mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir freuen uns, Sie wieder bei CoolRooms Maldá . begrüßen zu dürfen Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Hervorragend

Johann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel im Zentrum der Stadt
Ein total nettes Hotel mitten im barri gotic, die Altstadt, die Stadtstrände, alles fußläufig gut erreichbar. In der Umgebungviele Sehenswürdigkeiten Bars, Restaurants etc. Trotdem sehr ruhig. Das Personal ist außerordentlich liebenswürdig und sehr hilfsbereit, gute Englischkenntnisse. Perfektes Bett, großzügiges Bad, liebevoll eingerichtet und gepflegt. Wir haben das Hotel genossen und haben uns hier sehr wohl gefühlt. Gerne kommen wir wieder!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021
Antwort von Team Coolrooms Maldà am 14. Sept. 2021
Dear Johann; Thank you so much for your review and your kind words, we are pleased to read that your stay with us have fulfilled your expectations, our biggest goal it's a satisfied customer. Thank you for rating the location, staff, service, and installations. The whole team of CoolRooms proudly thanks you for your kind words, and be sure that will serve as a motivation for us to continue working with excellence. We look forward to welcoming you back soon in your next visit to Barcelona! Best regards Team CoolRooms Maldà

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft war sehr stylisch und das Personal war unheimlich freundlich und hilfsbereit. Die Lage der Unterkunft ist unschlagbar zentral und trotzdem war es im Zimmer angenehm ruhig.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 23. Okt. 2019
Lieber gast: Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback zu schreiben.Bitte seien Sie versichert, dass ich Ihr positives Feedback gerne mit dem gesamten Team teilen werde. Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch. Sollten Sie Fragen, Wünsche oder Präferenzen für Ihren nächsten Aufenthalt haben, sagen Sie uns gerne Bescheid und wir gestalten Ihren nächsten Besuch noch angenehmer. Mit den besten Grüßen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrales und sehr ruhiges Hotel. Personal war sehr nett und zuvorkommend!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 6. Sept. 2019
Lieber gast: Wir danken Ihnen herzlich für das tolle Feedback und freuen uns, dass Sie das Hotel CoolRooms Maldà gewählt haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Herzliche Grüsse aus Barcelona

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 4. Sept. 2019
Dear guest: Thank you very much for the perfect rating. You are cool, really really cool. It would be our pleasure to welcome you back soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Wunderschön eingerichtete & saubere Zimmer. Top Lage - mitten im Zentrum.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 21. Juli 2019
Lieber gast: Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback zu schreiben.Es freut uns sehr, dass Sie bei uns eine tolle Zeit verbracht und sich wohl gefühlt haben. Wir wünschen uns, bald erneut Ihr Gastgeber sein zu dürfen und Ihnen alles Gute. Beste Grüße,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat im Oktober eröffnet und befindet sich dementsprechend im super Zustand. Zimmer modern und stilvoll eingerichtet. Es wurde jeden Tag sauber gemacht und schön hergerichtet. Perfekte Lage mitten in der Altstadt. Man kommt überall gut zu Fuß hin. Wir würden auf jeden Fall noch einmal hier übernachten. Beste Grüße an das Team und Danke für die schöne Zeit.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 9. März 2019
Lieber gast: Wir danken Ihnen für das tolle Feedback und dass Sie unser Hotel gewählt haben.Es ist schön zu lesen, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und Ihnen die ruhige zentrale Lage sowie die Freundlichkeit der Mitarbeiter besonders positiv aufgefallen sind. Wir freuen uns sehr, Sie bald wieder bei uns zu begrüssen. Herzliche Grüsse

10/10 – Hervorragend

Anonymous

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice located, directly in the city center, very friedndly and helpful staff, clean rooms and a nice terrace
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 10. Dez. 2018
Dear guest: Thank you for your kind and thoughtful review, You have described many positive aspects of our Hotel such as the comfort of our room and the good location. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back to CoolRooms Maldá in the near future. With best regards,

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute, zentrale Lage im gotischen Viertel. Ziemlich neues Hotel, geschmackvoll eingerichtet. Die kleinen Zimmer sind wirklich klein. Grosses, geschmackvolles Bad. Fenster isolieren sehr gut gegen die Geräusche aus den Gassen. Die Zimmertür allerdings weniger geräuschabschirmend. Super nettes und hilfsbereites Personal. Würden es wieder buchen, dann allerdings größeres Zimmer.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 16. Nov. 2018
Sehr geehrter Stefan: vielen lieben Dank für diesen schönen Beitrag. We appreciate your effort for taking your valuable time to review us, I am delighted to hear how highly you valued your experience with us and that you enjoyed our location as well as our ambience. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. I updated your profile accordingly and hope to welcome you very soon at CoolRooms, your loyalty is important to us. we look forward to serving you again soon. All our best,

10/10 – Hervorragend

Sassi, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentral super nettes Personal Frau Cristina ist sehr aufmerksam und hilfsbereit Lyana war auch sehr freundlich das Zimmer war sehr sauber wir werden bei unserer nächsten Reise wieder dort buchen
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 30. Okt. 2018
Lieber Gast Sassi: herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Cool Rooms Maldá und Ihr damit verbundenes Feedback. Es freut mich sehr zu hören, dass Sie sich in unserem Hotel rundum wohlgefühlt haben. Über Ihre lobenden Worte freue ich mich sehr. Unser Team gibt jeden Tag auf's Neue sein Bestes um die Erwartungen unserer Gäste zu erfüllen und zu übertreffen, und Bewertungen wie Ihre zeigen uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind - vielen Dank dafür! Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünsche ich Ihnen alles Gute und sende herzliche Grüße,

10/10 – Hervorragend

Nicole, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles sehr zentrales Hotel. Topmoderne schöne Einrichtung und bequemes Bett. Das Personal war jederzeit hilfsbereit und sehr freundlich. Wir könnfn es nur weiter empfehlen :-)
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Desirée M.Villaverde (Guest Relations Director) am 25. Okt. 2018
Sehr geehrte Nicole: vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen der Aufenthalt gefallen hat und unser Team dazu einen wichtigen Beitrag leistete. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich in unserem Haus wohlgefühlt haben und dies mit Ihrer Bewertung kundtun. Menschen begeistern - das ist unsere Mission und wenn man Ihre Zeilen liest, haben wir es bei Ihnen geschafft, was uns außerordentlich erfreut. Wir freuen uns Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Rosa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, quiet room, fantastic staff. The bed was very comfortable Not a big room but comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 30. Apr. 2024
Dear @Rosa, Thank you for taking the time to tell us about your visit! We will be sure to share your kind words with the rest of our team. As for the size of the room, it varies depending on the category and as you can see, in this case, we focus on comfort and relaxation rather than size! We hope you will visit us again in the future. It will be a pleasure! Yours sincerely, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Robin, W.Bridgewater

Gut: Ausstattung
The property was immaculate and the staff was accommodating and personable. Henrike (Henry) was very helpful with recommendations. I loved that the property is not accessible to the public and you had to have a room there in order to get in. We loved our stay at Malda and we definitely recommend this place to anyone looking for great service. We'll definitely be coming back.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 27. Apr. 2024
Dear @Robin, Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. It makes us really happy to know that it was a great one and that you enjoyed it! We are right in the middle of the bustling Gothic Quarter and it is indeed very nice to reach our lobby, which is always filled with peace. We will be sure to share your words with the rest of our team who will be very happy to hear them. We look forward to your next visit. Best regards,Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Corey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice rooms and great staff
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 27. Apr. 2024
Dear @Corey, Thank you for your review! We are delighted that you had a wonderful stay with us in Barcelona and enjoyed your room. Our staff do their best to make guests feel at home in Maldà. We hope to see you again soon! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Stephan, Chevy ChAse

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff is terrific. The rooms are beautiful especially bathrooms. Warning that the small rooms are just that—small so unless ur traveling with only a carryon reserve a larger room.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 23. Apr. 2024
Dear @Stephan, thank you for your kind words! We will make sure to share them with all the staff, who will be thrilled to hear them. Thank you again for choosing us for your stay in our beautiful city and we hope to see you soon on your next visit to Barcelona. Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 23. Apr. 2024
Dear @Jonathan, Thank you for your 5/5 rating! We hope your stay with us was perfect and we will see you again soon. It would be our pleasure. Until next time! Best regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Zenaib

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely brilliant stay should be rated 4*
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 20. Apr. 2024
Dear @Paul, Thank you very much for your review! We really appreciate you taking the time to share your experience with us. It is wonderful to see that you enjoyed Maldà Singular Hotel and that everything was to your liking. Thank you once again! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Maxine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Felt safe and quiet and was very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 20. Apr. 2024
Dear @Maxine, Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. It makes us really happy to know that it was a great one and that you enjoyed it. We hope to see you again next time you visit Barcelona! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Deirdre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was great! Right in the centre of Gothic Quarter, quick walking distance to Placa Catalunya, La Rambla, Cathedral, shopping, food, metro, really everything. The staff was great and very helpful. Room was really nice, great sun and very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 8. Apr. 2024
Dear @Deirdre, Thank you for your review and for sharing your thoughts with us! We are very pleased that you enjoyed the comfort of the room and the central location of the hotel in the heart of Barcelona. We won't miss the opportunity to share this review with our staff, who will be thrilled to have been part of your great experience. We hope your stay with us was perfect and would love to welcome you back in the future! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Alexandra, Brooklyn

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 20. Apr. 2024
Dear @Alexandra, Thank you very much for your review! We are delighted that you enjoyed your stay with us in Maldà. We hope that everything met your expectations and that we will have the pleasure of welcoming you again in the future. Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

8/10 – Gut

ulf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location is excellent. Deluxe rooms are by far the smallest we ever lived in, no tables or chairs. Very good bathroom. Difficult to enter the first time, we just randomly pressed the code keys until someone started the elevator. The beds memory foam are firm, not to everyones taste.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 2. Apr. 2024
Dear @ulf, Thank you for sharing your opinion with us! We are glad you had a good experience in Maldà and enjoyed our location. As for the size of the room, it varies according to the category. The Deluxe rooms are the smallest of the 3 and all our beds are made to measure 2 x 2. We put comfort and relaxation before size! We hope you will visit us again in the future. It will be a pleasure! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

8/10 – Gut

ale

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien todo, muy bien ubicada
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 25. März 2024
Estimada @ale, Muchas gracias por tomar parte de su tiempo en dejarnos sus comentarios. Estamos encantados de que su visita haya sido agradable y esperamos que haya podido disfrutar de todo lo que nuestra maravillosa ciudad tiene para ofrecer! Estaremos encantados de volver a recibirle. Un cordial saludo, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

8/10 – Gut

Anna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not sound proof like stated in the listing. Otherwise amazing and clean. A little hard to find. Right in the middle of tourist central. Close to lots of cafes and eateries.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 11. März 2024
Dear @Anna, Thank you very much for your review! It makes us very happy to know that you enjoyed your stay in Maldà. We hope you had a great time in Barcelona and that you will return soon! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Kairit

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location, nice hotel, friendly staff!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 4. März 2024
Dear @Kairit, thank you so much for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! We'll make sure to share your feedback with our staff. Best regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

8/10 – Gut

Fern

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good boutique Hotel in the heart of the Gothic Quarters.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 4. März 2024
Dear @Fern, thanks a lot for the review! We're so glad to hear that you enjoyed your stay at Maldà Singular Hotel! We hope to have the opportunity to host you again in the future. Best regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Salman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 25. März 2024
Dear @Salman, Thank you for taking the time to give us a 5/5 rating! Your feedback is very valuable to us. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

8/10 – Gut

Rebeca

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Small room but clean, comfortable bed, good location, quite area at night.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 28. Feb. 2024
Dear @Rebeca, Thank you for taking the time to write to us about your stay. We are delighted to hear that you had a pleasant experience and would love to welcome you back on your next trip to our beautiful city. Best wishes, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

6/10 – Okay

Georshua, Guayama

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property staff was very friendly and helpful during our stay. Travelled with a 2 year old and staffed made everything work for us. Very beautiful boutique hotel in the heart of Barcelona. Bars and restaurants are accesible and very close to Rambla street without the buzz of cars and people.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 26. Feb. 2024
Dear @Georshua, Thank you for your review! We are thrilled to hear that you had a wonderful stay at Maldà. We hope that everything exceeded your expectations and that we will have the pleasure of welcoming you back soon. Best regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

6/10 – Okay

Joseph

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 25. März 2024
Dear @Joseph, Thank you so much for taking the time to leave us your rating! We hope you had a great time in Barcelona and that you will return soon! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, friendly staff and comfortable room
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 29. Jan. 2024
Dear @John, Thank you for leaving us a review! Your feedback is incredibly valuable to us as it makes us improve for future stays. We are glad to hear that your stay was to your liking and that you were able to enjoy the room and location. We will be sure to share your words with the rest of the team and look forward to seeing you again on your next visit to Barcelona! Best regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Nicola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
Great location in the middle of the Gothic quarter. Modern spacious room. Staff friendly and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 17. Jan. 2024
Dear @Nicola, Thank you very much for your kind review! We are pleased to hear that you enjoyed your stay and everything was of your liking. We hope to see you again in the future for your next trip to Barcelona! Best regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Tom

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erg mooi hotel met ruime kamers op een perfecte locatie. Van meerdere medewerkers vriendelijke tips gekregen voor ons bezoek aan de stad. Volgende trip naar Barcelona verblijven we zeker weer hier.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 16. Jan. 2024
Beste @Tom, Hartelijk dank voor deze mooie recensie en de 5/5 beoordeling! We zijn blij dat u een geweldige ervaring heeft gehad bij Maldà en dat u de locatie handig vond. Onze medewerkers zullen blij zijn te weten dat ze hebben bijgedragen aan uw verblijf. Tot de volgende keer! Gastenervaringsteam, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 16. Jan. 2024
Dear @Jennifer, Thank you for your feedback which is incredibly valuable to us! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us at Maldà and hope that everything met your expectations! Looking forward to your next visit! Sincerely, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

M Lynne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A great hotel
Excellent hotel in a great location. The room was very comfortable and clean. The location is central to so many things and within walking distance of many places we wanted to visit. And the little restaurant/tapas bars on the side streets surrounding us were very very good.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 15. Jan. 2024
Dear @Carolien, Thank you for taking the time to tell us about your stay. It makes us really happy to know it was a great one and that you enjoyed it. We are located in the heart of Barcelona, in the busy Gothic Quarter, which is perfect for exploring with in walking distance and enjoy lots of local restaurants and hiding gems. Looking forward to your next visit! Sincerely, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

4/10 – Schlecht

Tina, Seattle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is located near Las Ramblas, however the rooms are not clean- found hair on bedding.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 10. Jan. 2024
Dear @Tina, Thank you very much for your feedback! It is very valuable for us and it will help us to improve and avoid this kind of issues in the future. We would love to host you back in your next trip to Barcelona! Sincerely, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Lorenzo, Borgo San Lorenzo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Posizione ottima, personale molto cordiale e disponibile, stanza silenziosa nonostante la posizione centrale. Consigliatissimo!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 10. Jan. 2024
Caro @Lorenzo, grazie mille per questa bellissima recensione e per la valutazione di 5/5! Siamo lieti di constatare che avete trascorso un piacevole soggiorno presso il Maldà. Ci auguriamo che tutto sia stato all'altezza delle sue aspettative e che avremo il piacere di ospitarla nuovamente in futuro. Cordiali saluti, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

8/10 – Gut

KANO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 10. Jan. 2024
Dear @KANO, Thank you very much for taking part of your time and rating your stay with us! We hope your stay with us was perfect and would love to host you again in the future! Best wishes, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Angel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Other than the fact that it's a little tricky to find once you do its such a Hidden gem of a property. It's in walking distance to las ramblas and many other areas around. What you cant walk too it's a metro ride away. Amazing property im glad i took the chance and book this i wasn't disappointed at all and if you are reading this you won't be either 😉 Book it now!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 30. Dez. 2023
Dear @Angel, Thank you so much for this wonderful review! We are glad to see you had a great experience at Maldà and found the location convenient. It is in the middle of the Gothic Quarter, so that does make it easy to move around the city center. Till next time! Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Lynne Louise, White Plains

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 28. Dez. 2023
Dear @Lynne Louise, Thank you for taking part of your time and leaving us an amazing 5/5! We hope you had a great time in Barcelona and will be coming back soon! Kind regards, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Jon Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 18. Dez. 2023
Dear @Jon Andreas, Thank you so much for your rating! We hope you had a great time in Barcelona and that you will be coming back soon! Sincerely, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Hsiao Lun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 14. Dez. 2023
Dear @Hsiao Lun, Thank you so much for this lovely 10/10 rating! We are glad to see you had a great experience at Maldà! We hope to see you soon! Till next time! Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel

10/10 – Hervorragend

Pam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed our stay. The room was very comfortable. I especially appreciate the assistance provided by Tin and his excellent customer service.
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel am 14. Dez. 2023
Dear @Pam, Thank you so much for this lovely review and the 5/5 rating! We are glad to see that you enjoyed your stay with us at Maldà and you could feel comfortable and relaxed in your room. Our staff will be delighted to know they contributed to your stay. Looking forward to your next visit! Sincerely, Guest Experience Team, Maldà Singular Hotel