Außenbereich

Bewertungen von Ohla Barcelona

5 out of 5
Ohla Barcelona
Via Laietana, 49, Barcelona

Bewertungen

9.6

Aussergewöhnlich

847 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
118 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.8/10

Personal & Service

9.6/10

Ausstattung

9.6/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice Hotel with a great Roofbar in the Center of Barcelona!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Daniel Llebaria - Front Office Manager am 3. Mai 2024
Dear Mr. Doblinger, We greatly appreciate your kind words and feedback regarding your recent experience at our hotel. It's wonderful to hear that you enjoyed your stay and found many aspects of your visit to be exceptional. It's always our aim to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests. We're thrilled to hear that you particularly enjoyed our rooftop bar. The panoramic views and ambiance make it a special spot for our guests to unwind and take in the surroundings. Your positive feedback motivates us to maintain and enhance this feature of our hotel. Once again, we sincerely appreciate your feedback and are grateful for your patronage. If you plan to visit us again or have any further comments, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure your future stays are just as enjoyable. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Gerd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Daniel Llebaria - Front Office Manager am 9. März 2024
Dear Mr. Tenzer,Thank you for your rating.Your feedback is truly valuable to us, and we are committed to ensuring that our guests have a memorable experience. If there is anything specific you would like to highlight or any suggestions for improvement, please feel free to share them with us. Your input helps us strive for excellence in our services. Providing excellent service is a top priority for us.We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience. Should you have any questions or require assistance in the future, please do not hesitate to contact us.Best regards

8/10 – Gut

Ozan

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Perfekte Lage, gutes Personal und gemütliche Ambiente. Wir waren vor zehn Jahren in diesem Hotel. Leider ist die Einrichtung im die Jahre gekommen. Frühstück könnte für ein 5-Stern Hotel besser sein und die Location könnte eine Renovation vertragen. Ansonsten waren wir mit unserem Aufenthalt sehr zufrieden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Daniel Llebaria - Front Office Manager am 20. Dez. 2023
Dear Mr. Kaya, Thank you for your kind feedback! We are thrilled to hear that you had a positive experience with our friendly and attentive staff. Providing excellent service is a top priority for us, and we're delighted that our team exceeded your expectations. We're glad that you found our location to be great. We strive to create a comfortable and convenient environment for our guests, and it's wonderful to know that we succeeded in doing so during your stay. On the other hand, we apologize for any inconvenience you experienced during your stay, particularly regarding the breakfast. We understand how important an excellent and rich breakfast is for a comfortable stay, and we regret that we fell short of your expectations in this regard. Please be assured that we take guest feedback seriously, and we will look into ways to make the buffet with more variety.Thank you for choosing our hotel. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Dimitrios

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Daniel Llebaria - Front Office Manager am 8. Nov. 2023
Dear Mr. Dimitriadis,Thank you for your rating.Your feedback is truly valuable to us, and we are committed to ensuring that our guests have a memorable experience. If there is anything specific you would like to highlight or any suggestions for improvement, please feel free to share them with us. Your input helps us strive for excellence in our services. Providing excellent service is a top priority for us.We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience. Should you have any questions or require assistance in the future, please do not hesitate to contact us.Best regards

10/10 – Hervorragend

Antonela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Daniel Llebaria - Front Office Manager am 31. Okt. 2023
Dear Mr. & Ms. Stefanoski,Thank you for the top rating. We appreciate your support and hope you had a great experience at our hotel. If you'd like to share more details in the future, we're here to listen.Warmest Regards,

10/10 – Hervorragend

Nadine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel überzeugt durch die hervorragende Lage und insbesondere das außergewöhnlich hilfsbereite und freundliche Personal. Die kleinen Aufmerksamkeiten wie die Flasche Sekt bei Ankunft oder die kleine Praline, die zwischendurch gebracht wird oder die uneingeschränkte Versorgung mit Wasser tragen zum Wohlfühlen bei.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sabrina Bordini, Experience Department am 8. Okt. 2023
Dear Nadine, thank you very much for sharing your experience at our hotel! We are delighted to know that you enjoyed your stay and that our team was able to make you feel welcome and comfortable. We strive to provide exceptional service to our guests and we are glad to know that we succeeded. We are pleased to know that you appreciated the little details we offer, such as cava and chocolates. These details are important part of our hospitality philosophy and we are glad to know that they contributed to your sense of well-being. We look forward to welcoming you again in the next future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Daniel Llebaria Assistant Front Office Manager am 15. Sept. 2023
Dear Mr. Weber, First of all thank you very much for taking the time to rate your stay with us at the Hotel Ohla Barcelona.We are very proud of your rating and it makes our jobs much more rewarding knowing that you had a great time.Hoping to have the pleasure to welcoming back, we remain at your disposal for anything you may need. Best regards,

8/10 – Gut

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel passt, sprich: gute Lage, schöne Zimmer, hilfsbereites Personal, reichhaltiges Frühstück und auch noch eine Rooftop-Bar mit Pool - das "Ding" kann ich weiterempfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Juanma Caballero, Front Desk Manager Assistant am 3. Sept. 2023
Sehr geehrter Herr und Frau Bartolomeoli,Vielen herzlichen Dank für Ihre wunderbare Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und Sie unsere Lage, unsere schönen Zimmer, unser hilfsbereites Personal, unser reichhaltiges Frühstück und unsere Rooftop-Bar mit Pool genossen haben. Ihre Empfehlung bedeutet uns sehr viel.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen erneut einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten.Mit freundlichen Grüßen,Juanma Caballero, Front Desk Manager Assistant

10/10 – Hervorragend

Alba Moquete

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Juanma Caballero, Front Desk Manager Assistant am 23. Aug. 2023
Dear Ms. Moquete, Thank you for your perfect rating of 5/5! We truly appreciate your feedback and are delighted that you had an excellent experience at our hotel.Your high rating means a lot to us, and we are thrilled to have provided you with a memorable stay. If there is anything specific you'd like to share with us or any suggestions you may have, please don't hesitate to reach out.We are grateful for your support, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future.Thank you for choosing our hotel, and we are at your service for any future inquiries or assistance.Best regards, Juanma Caballero, Front Desk Manager Assistant Ohla Barcelona *****

10/10 – Hervorragend

Heike

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is extremely friendly and helpful. I loved the rooftop bar with the pool.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Saul Canal Director Hotel am 1. Aug. 2023
Dear Heike,Thank you so much for your kind words! We are delighted to hear that you had a wonderful experience at our hotel.Our team takes great pride in providing exceptional service, and we are thrilled that you found our staff to be extremely friendly and helpful. It is always our goal to ensure that our guests feel welcome and well taken care of during their stay.We are also glad to know that you enjoyed our rooftop bar with the pool. The views from up there are indeed stunning, and it's a great spot to relax and unwind.We truly appreciate your feedback and the time you took to share your thoughts with us. Should you plan to visit again, we would be more than happy to welcome you back for another enjoyable stay.Thank you once again for choosing our hotel!Best regards,Saul CanalDirector Hotel Hotel ManagerOhla Barcelona *****

10/10 – Hervorragend

Dylan Luca, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, perfekte Lage.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Saul Canal Hotel Manager Ohla Barcelona am 12. Juli 2023
Sehr geehrter Herr Luca, Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte über unser Hotel und die perfekte Lage. Wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat.Unser Team arbeitet hart daran, unseren Gästen ein schönes Erlebnis zu bieten, und es ist erfreulich zu hören, dass wir diesem Anspruch gerecht werden konnten. Wenn Sie weitere Informationen benötigen oder spezifische Fragen haben, lassen Sie es uns bitte wissen. Wir helfen Ihnen gerne weiter.Nochmals vielen Dank für Ihre Unterstützung und Ihr positives Feedback. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Saul CanalDirector Hotel Hotel ManagerOhla Barcelona *****

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mitten im Stadtzentrum Gutes Frühstückbuffet
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sabrina Bordini, Experience Department am 18. Juni 2023
Thank you very much Mr. Hans for dedicate us your time and write sucha nice opinion on our hotel. We are happy you could enjoy the position of the hotel: stay in the middle of the city center means walking distance to the best atractions and feeling the real vibes of the town! We are also delighted to read that you had good breakfast in the mornign to start with energy every day! We will feel lucky to have you again at the Ohla Barcelona. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Edith

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, perfekt gelegen, Rooftop mit super Aussicht über die Stadt, sensationelles Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Saul Canal General manager Ohla BARCELONA ***** am 11. Juni 2023
Lieber Eddie, Vielen Dank für deinen wunderbaren Kommentar über deinen Aufenthalt im Hotel Ohla Barcelona *****! Wir freuen uns sehr zu hören, dass unser freundliches Personal, die perfekte Lage des Hotels, die atemberaubende Aussicht von unserer Dachterrasse und unser köstliches Frühstücksbuffet dazu beigetragen haben, dass du eine unvergessliche Erfahrung gemacht hast.Im Namen des gesamten Teams vom Hotel Ohla Barcelona möchte ich unsere Dankbarkeit für deine Wertschätzung und für die Empfehlung unseres Hotels zum Ausdruck bringen. Wir sind begeistert, deine Erwartungen übertroffen und während deines Aufenthalts freundlichen und qualitativ hochwertigen Service geboten zu haben.Wir freuen uns auf die Gelegenheit, dich in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Wir werden immer hier sein, um sicherzustellen, dass du erneut eine unvergessliche Erfahrung in unserem Hotel machst.Nochmals vielen Dank, dass du das Hotel Ohla Barcelona gewählt hast und deine Zufriedenheit mit uns geteilt hast. Wir hoffen, dich bald wieder bei uns willkommen zu heißen!Herzliche Grüße,

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Daniel Llebaria, Assistant Front Desk Manager am 6. Juni 2023
Dear Mr. Huerta, Thank you for such a delightful review. We are all extremely happy and satisfied with your kind rating. We hope to welcome you back at Ohla Barcelona at the soonest. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sarah Carolina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen tollen Aufenthalt im Ohla Barcelona. Das Personal war überaus zuvorkommend und aufmerksam, vor allem Rafael & Jenny! Wir haben ohne Nachfrage ein ruhiges, tolles Zimmer bekommen sowie eine Flasche Sekt vom Haus. Das Zimmer war sehr sauber und schön. Nur eines der Fenster schloss nicht vollständig, sodass es in der ersten Nacht etwas lauter war aber auch hier wurde uns am nächsten Tag schnell geholfen. Auf Nachfrage wurde uns sogar ein Late checkout ermöglicht. Das Hotel liegt wunderbar zentral mitten in Barcelona mit vielen Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten in unmittelbarer Nähe. Natürlich ist auch die Hoteleigene Roofbar einen Besuch wert um die Sonne zu genießen! Einzig das Frühstück fanden wir für diesen Standard eher durchschnittlich. Wir kommen sicher nochmal wieder!
Antwort von Alba Biliotti Experience Manager am 8. Apr. 2023
Dear Mrs. Breitenbach, what can I say... our most sincere thanks for such an incredible comment, we are delighted to know that you enjoyed your stay with us so much and that you liked our welcome details! Without a doubt, Jenny and Rafael will greatly appreciate your words, we are glad that you received a warm welcome! We hope to see you again soon and have the opportunity to help you discover the corners of Barcelona that you may still have to see and we will certainly take into account your comment about breakfast so that no detail is missing to enjoy another incredible stay. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Reto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Quique Farrús, Front Desk Manager am 24. März 2023
Dear Mr. Bazzi, Thank you very much for taking the time to write such a nice review. We are all thrilled to read that you enjoyed your stay with us and we feel honoured with your kind words. We all look forward to welcoming you back and, on the meantime, remain at your disposal. With kindest regards,

10/10 – Hervorragend

marco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben das erste mal als Expedia Gold Mitglied ein Upgrade auf Junior Suite erhalten, das Zimmer war super. Frühstück war gut, ausser "Kaffe am Automat" bei 5 Sterne?
Antwort von Javier Alcázar, Experience Manager am 26. Feb. 2023
Dear Mr. Wettstein, Thank you for taking the time to send us your comments about your stay in Ohla Barcelona. I will share them with all my team. We are all thrilled to read that you enjoy your stay with us and it is fantastic to read that you enjoyed your room. In reference to your comments of the breakfast coffe, will inform Mr Romain Fornell, who is the F&B responsible for all the hotel, he owned one-Star Michelin in our Caelis Restaurant, and he will take some actions for the future. I appreciate your comments and I hope seeing you soon again in Ohla Barcelona. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage des Hotels, Hotel sauber, Rooftop einzigartig und Personal sehr nett. Reichhaltiges Frühstück! Roomservice sehr gut. Also alles in allem ein top Hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Javier Alcázar, Experience Manager am 17. Feb. 2023
Dear Mrs Maljkovic, Thank you very much for taking the time to write such a nice review. We are all thrilled to read that you enjoy your stay with us and we feel honoured with your kind words about our location, the treat of our team and the breakfast. We all look forward to welcoming you back and, on the meantime, remain at your disposal. With kindest regards,

8/10 – Gut

Ana P

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Quique Farrús, Front Desk Manager am 17. März 2023
Dear Ms. Ibarra,Thank tou very much for taking your time to leave your rating of our Hotel. Please do not hesitate to contact us for anything you may need.Best regards,

8/10 – Gut

Bernd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr schön gelegen und trotz Baustelle nicht laut. Die gratis bereitgestellten Kafee-Tabs für die Espresso-Maschine im Zimmer waren leider zu Anfang recht alt. Die Kaffee-Sahne abgelaufen. Der Nachschub war dann aber ohne Beanstandung. Daurauf sollte das Management in Zukunft achten. Wir kommen gerne wieder
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Quique Farrús, Front Desk Manager am 31. Jan. 2023
Sehr geehrter Herr Löhrer,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über das Ohla Barcelona Hotel abzugeben. Wir freuen uns über Ihre freundlichen Worte zur Lage des Hotels. Wir bedauern das Problem mit der Kaffeesahne, es handelt sich um einen Fehler, der nicht den Qualitätsstandards des Hotels entspricht, und entschuldigen uns dafür. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Bitte zögern Sie nicht, uns für alles, was Sie brauchen, zu kontaktieren. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Andrea, Baden

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A great place, very welcoming and obliging staff, located perfectly
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Javier Alcázar, Experience Manager am 1. Dez. 2022
Dear Mrs. Winkler, Thank you for such a delightful review. We are all extremely happy and satisfied with your kind words. We hope to welcome you back at Ohla Barcelona at the soonest. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Aynur

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Quique Farrús, Front Desk Manager am 4. März 2023
Dear Mr. Geyik, Thank you for sharing your feedback about your stay at Ohla Barcelona. We all look forward to welcome you back, hopefully at the soonest. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Kathrin Elisabeth van

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, freundliches Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Javier Alcázar, Experience Manager am 15. Nov. 2022
Sehr geehrter Frau Van Beek , Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Ohla Barcelona. Wir freuen uns alle über Ihre freundlichen Worte zum Standort und zum Personal. Wir alle freuen uns darauf, Sie hoffentlich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Nadine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel, der Service, das Personal & auch die Lage waren traumhaft. Das Personal war überaus zuvorkommend & bemüht einem den bestmöglichen Aufenthalt zu ermöglichen.
Antwort von Quique Farrús, Front Desk Manager am 10. Nov. 2022
Sehr geehrte Frau Portmann, Vielen Dank für diese wunderbare Bewertung. Wir sind alle sehr glücklich und zufrieden mit Ihren freundlichen Worten. Wir sind alle stolz und fühlen uns geehrt zu hören, dass Sie sich wie zu Hause gefühlt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder im Ohla Barcelona begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Serge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekte Lage, direkt an der Fussgängerzone. Sehr liebenswürdiges und kompetentes Personal. Gutes Frühstück. Ein richtiges 5* Hotel.
Antwort von Quique Farrús, Front Desk Manager am 2. Nov. 2022
Lieber Herr Kreintz, Vielen Dank für Ihre netten Worte. Wir freuen uns zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und eine so schöne Erfahrung gemacht haben. Wir freuen uns alle über Ihre freundlichen Worte zum Check-in-Erlebnis mit unserem Rezeptionsteam und den von uns angebotenen Dienstleistungen. Es ist fantastisch zu lesen, dass Sie die Erfahrung mit unserem Ohla-Team genossen haben. Wir freuen uns darauf, Sie wieder im Ohla Barcelona begrüßen zu dürfen. Mit freundlichsten Grüßen,

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten leider eine Baustelle vor der Haustüre. Wenn die keinen Lärm gemacht hat, dann war es die Metro, die wir im Zimmer gehört haben. Da wir aus Reisen immer Ohropax mitnehmen, hat es nicht gestört. Wichtig zu wissen ist es Trotzdem. Service und Freundlichkeit vom Personal war einwandfrei.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Javier Alcázar, Experience Manager am 12. Okt. 2022
Dear Mr Sordjan, Thank you for taking the time to send us your comments about your stay in Ohla Barcelona. It is a real pleasure to read your rewarding feedback about the hotel staff. I send you my personal apologies regarding the incident with the underground of the street and the works of the city. I appreciate your comments for improve for the future and I hope seeing you soon again in Ohla Barcelona. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooftop bar und Freundlichkeit des personals
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Javier Alcázar, Experience Manager am 15. Juli 2022
Dear Mr. Peter, Thank you for leaving such a nice and detailed feedback about your stay with us. We all feel proud and honoured to hear that you felt at home. We will share your comments with the hotel staff and to the rooftop team. We all look forward to welcome you back at the soonest, and on the meantime remain at your entire disposal. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Selim

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bestens außer zwei kleinen Schönheitsfehlern. -Beim Frühstück musste man auf einen Platz warten -Koffer selber aufs Zimmer tragen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Carlos Calsina Hotel Manager am 17. Apr. 2022
Dear Guest, First of all thank you for coming to enjoy your holidays at Ohla Barcelona. We are all thrilled to read that you enjoy your stay with us and we are all glad with your kind words towards the staff of the Hotel. Our personal apologies about the time of the breakfast, we will improve it. Kind regards,

8/10 – Gut

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Ambiente. Mega Zimmer und eine top Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Quique Farrús am 31. März 2022
Sehr geehrte Herr Stefan, Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Ohla Barcelona und für das tolle Ergebnis. Wir sind sehr dankbar. Wir mochten Ihnen nochmals in der Zukunft im unseren Hotel willkomen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Sofia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
alles bestens
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Quique Farrús am 18. Feb. 2022
Dear Sofia, Thank you very much for your taking the time to leave us a review! We are really glad to know you enjoyed your stay among us. We hope to be able ro welcoming you back soon! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Belén Zupan am 27. Nov. 2021
Dear Stefan, Thank you very much for taking the time to leave us such a nice review! We are thrilled to know you enjoyed your stay with us and we are already looking forward to welcoming you back soon! With kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Manuela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
super lage! roof-top-terrasse top! sehr nettes personal!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Belén Zupan am 8. Okt. 2021
Dear Manuela! Thank you very much for leaving us such a nice review! We are really glad to know you liked the hotel's location, its rooftop terrace and, especially, our service! We are looking forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Frank, Esslingen am Neckar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tiptop. Alles wirklich sehr gut!!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Jorge Biedma am 28. Sept. 2021
Lieber Kunde, Vielen Dank für Ihren netten Kommentar und für Ihren Aufenthalt. Wir sind ihm sehr dankbar. Wir hoffen, Sie bald wieder im Ohla Barcelona zu sehen. Herzlich,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr zuvorkommend. Unkomplizierter früherer Checkin war möglich.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Quique Farrús am 24. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you very much for such a nice review! We feel honoured with your kind words and thrilled to know that you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon! With kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren mit dem Hotel äusserst zufrieden. Das Personal war äusserst freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück war sehr lecker und die Rooftopbar im 8. Stock ein richtiger Hingucker. Ich würde das Ohla-Hotel jederzeit wieder buchen.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Belén Zupan am 18. Aug. 2021
Dear guest, Thank you very much for taking the time to leave us such a nice review! Words like these motivate us to keep improving and loving our everyday job and will be shared with all the team. We are looking forward to welcoming you back soon! With kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegenes 5* Hotel, absolut empfehlenswert. Professionnelle und sehr liebe Mitarbeiter.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Belén Zupan am 14. Aug. 2021
Dear guest, Thank you very much for leaving us such a nice review! Your comment motivates us to keep enjoying our jobs. We are really glad to know you enjoyed your stay and are looking forward to welcoming you back soon! With kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Dr. Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Jorge Biedma am 12. Juli 2021
Dear Dr. Klaus, Thank you for having stayed at Ohla Barcelona and for your kind review, it is highly appreciated. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Xavi war sehr zuvorkommend, extrem netter Herr hat und alles organisiert was wir wollten, speziell wegen dem Coronatast für den Rückflug hat er alles organisiert ! TOP! Hotel war allgemein sehr schön gut und Essen lecker ! Greetings Morina from Switzerland
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Quique Farrús am 10. Juni 2021
Dear guest, Thank you very much for leaving such a nice review! We are really glad to know that you enjoyed your stay and appreciate our service, we will congratulate Xavi for his work. We are looking forward to welcoming you back, hopefully very soon! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Beat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter und gehobener Aufenthalt
Wunderbares Gebäude, moderner Innenausbau und perfekt Gelegen. Michelin star Restaurant und rooftop bar - großartig
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Jorge Biedma am 12. Apr. 2021
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre Kommentare. Wir sind ihm sehr dankbar. Herzlich,

10/10 – Hervorragend

Janine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Jorge Biedma am 6. Jan. 2021
Dear Mrs. Janine, Thank you for the stay and the high score, it is much appreciated. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral! Das Personal ist hilfsbereit und das Hotel ist generell spitze!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Jorge Biedma am 28. Juli 2020
Dear guest, Thank you for the score and your kind words. It is much appreciated by all the Ohla team. We look forward to welcoming you back at Ohla Barcelona. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Belén Zupan am 29. Feb. 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to score your stay with us! We are glad to know you enjoyed it and we are looking forward to welcoming you back soon. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Jorge Biedma am 28. Feb. 2020
Dear guest, Thank you for the score, it is much appreciated by all the team. We look forward to welcoming you back at Ohla Barcelona. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Raphael

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel
Sehr gut alles, Kompliment!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Jorge Biedma am 11. Feb. 2020
Dear guest, Thank you for your kind words and for having stayed with us. We hope to welcoming you back at the soonest at Ohla Barcelona. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren schon zum zweiten Mal hier. Schöne Zimmer, super zentral, sehr freundliches Personal. Frühstücksbuffet sehr lecker.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Quique Farrús am 22. Dez. 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist fantastisch zu lesen, dass Sie eine gute Zeit mit uns hatten, ein großartiges Team gefunden und sich im Raum wohl gefühlt haben. Wir freuen uns alle, Sie bald wieder im Ohla Barcelona begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super schönes Zimmer!! super schönes Hotel!! Im der Nacht wurde es manchmal sehr laut weil unser Zimmer auf der strassenseite war. Personal alle sehr freundlich und hilfbereit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Belén Zupan am 30. Nov. 2019
Dear guest, Thank you very much for leaving us such a nice review! We are glad to know you liked the hotel, its rooms and our service. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Adam, Herrieden, Bayern

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Rundherum perfekt dazu in einer tollen Lage. 5 Minuten zu Fuß zum gothischen Viertel und St. Euleila Kathedrale. Aber auch der Rest der Sehenswürdigkeiten zu Fuß in max. 1 Stunde erreichbar. U-Bahn Station direkt vor dem Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Jorge Biedma am 30. Okt. 2019
Dear Mr. Adam, Thank you for your kind words towards the location. We all hpoe to see you back soon at Ohla Barcelona. Kind regards,

8/10 – Gut

Marcus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles TOP
Das Zimmer (Junior Suite) war super. Leider sind, die immer mehr im kommen befindlichen offenen Badezimmer, nicht in unserem Interesse. Frühstück war eine super Mischung aus einem Continental und landestypische Frühstück. Das Bett war für uns super. Etwas hart aber groß und bequem. Rooftop nicht unser aber wer es mag und zwei Euro mehr hat bestimmt super. Mega zentral. La Rambla in nur drei Minuten zu Fuß zu erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Jorge Biedma am 27. Okt. 2019
Good morning Mr. Marcus, Thank you for your kind words. We all hope to welcoming you back at the soonest at Ohla Barcelona. Kind regards,