Standard-Zweibettzimmer

Bewertungen von Tras Mutiara Hotel

3 out of 5
Tras Mutiara Hotel
P22-G, Jalan MG2, Pusat Perniagaan Mutiara Gemilang, Bentong, Pahang

Bewertungen

7.2

Gut

9 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
15 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.8/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

7.4/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Kolly

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The mattress was too hard to res

8/10 – Gut

Johari

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
OK
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von TRAS am 24. Nov. 2022
Thank you Sir for your valuable review and wish you have a nice stay with us, thank you very much.

8/10 – Gut

Zulkharshah, Bentong

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Park at your own risk. Bangun pagi cek kereta dipenuhi kesan peluru penabur dari burung.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

8/10 – Gut

Wilson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth to Stay
Worth for money. Further got free meal voucher. Clean and comfort. Found out Bentong area got lot of birds hanging at shoplots after nightfall. Bird dropping on the cars that parked outside the hotel. Should do something to reduce the birds hanging outside the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

asiah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sangat selesa, parking senang,lift,bersih, deposit 70
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very clean room and friendly receptionist, i will return again because of this service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Half an hour when im check in. Dont know why they said my they cannot find my booking until i show them my email, hmmmmm..... Im check in at 11.30 pm and got my room on 11.55. Tired n spechless.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Fern am 4. Jan. 2020
Dear Sir/Madam, We wish to apologize for any inconvenience caused. It is most regretted. We hope that you will allow us the opportunity to serve you better in the future. Rest assured, we will look into this matter in more detail and strive to improve our services. Thank you.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Further Improvement is required
Sound acoustic very poor can hear very clear people walking at corridor. Low water pressure.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Muhammad

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like to stay here because it suitable for family travel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was fine except that I’m not so please when they charged me one night price when i requested to extend few hours. I used to stay here before and the hotel never charged me a night price for the extension. Usually other hotels only charge me by hour of extension but this hotel charged me one night fee. And no receipt was issued for the extension as the receptionist said only by tomorrow the receipt can be issued. Not sure if I didn’t hear clearly of what he said.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Ms Fen am 4. Dez. 2019
Dear Sir/Madam, We wish to apologize for any inconvenience caused. It is most regretted. We hope that you will allow us the opportunity to serve you better in the future. Rest assured, we will look into this matter in more detail and strive to improve our services. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cleanliness, new, parking convenience.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
there is a circuit break when check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Pricilla am 10. Okt. 2019
Thank for staying with us. We appreciate your feedback Thank You Tras Mutiara

8/10 – Gut

Wilson, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth of Money
Well worth of money budget hotel.Got complimentary RM5.00 voucher for breakfast.Ample of parking.Clealiness in the room.Lift provided.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Pricilla am 10. Okt. 2019
Thank for staying with us. We appreciate your feedback Thank You Tras Mutiara

6/10 – Okay

Low

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Good but very basic
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Pricilla am 10. Okt. 2019
Thank for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You Tras Mutiara

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Hadi, NS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Simple n fast check in
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Pricilla am 10. Okt. 2019
Thank for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You Tras Mutiara

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kelebihan : berdekatan dengan kemudahan awam seperti tempat makan,tempat membeli belah dan dobi.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von CLD am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von CLD am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Satisfactory
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von CLD am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von CLD am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Cy am 11. Apr. 2019
Dear Sir/Madam, Thank You and appreciate your review, it's a encouragement for us to maintain and to do much better in future.

10/10 – Hervorragend

SHAHRIL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice & clean budget hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Cy am 11. Apr. 2019
Dear Sir/Madam, Thank You and appreciate your review, it's a encouragement for us to maintain and to do much better in future.

8/10 – Gut

Azizah, Kuantan, Pahang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Appreciative: Strategic location, plenty of places to eat at the same building/around the hotel, self-service laundry at the same building, clean lobby & hotel room, there's an elevator, petrol station next to the hotel, check-in/out were really fast,.Constructive: Water pressure at the sink was frustratingly slow, no cups/teaspoon & tea/coffee just an electric kettle.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von CLD am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

6/10 – Okay

Local traveller, Malaysia

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Simple Accomodation
Location wise quite convenient since Old Town White Coffee outlet is just next to the hotel. For the same reason also many parking lots in front of the hotel were occupied the customers of the Old Town White Coffee. Room is clean with simple furniture but without proper wardrobe and the bed is too soft.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von cld am 17. Juli 2019
Dear Sir/Madam, We appreciate your review, it's a encouragement for us to maintain and to do much better in future. Thank You

10/10 – Hervorragend

Ahmad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice & Cozy
Have a good stay experience here. Plenty of parking space. Easy access.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Cy am 11. Apr. 2019
Dear Sir/Madam, Thank You and appreciate your review, it's a encouragement for us to maintain and to do much better in future.

10/10 – Hervorragend

bary, singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
convenient n very friendly staff
Staff are v friendly and helpful.A little home away from home
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von CLD am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

6/10 – Okay

Chee Ming

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Bentong
Overall okay for a short trip
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Cy am 11. Apr. 2019
Dear Sir/Madam, Thank You and appreciate your review, it's a encouragement for us to maintain and to do much better in future.

8/10 – Gut

Azhari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017
Antwort von cld am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

8/10 – Gut

Weng Heng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
The area is nearby the town and can find the coffee shop, massage, chinese sea food restaurant in walking distance.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von CLD am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Just nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
Antwort von CLD am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

8/10 – Gut

Adi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von cld am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Getting worse
Have stayed there for many years, but the recent stay was just disappointing: 1. The room service staffs repeatedly knocked our door for room service, even tough they knew we're still sleeping in the room 2. Wifi was available, but without Internet connection... what's the point 3. The room cleaning was just lousy - they didn't provide us the drinking water the 2nd night 4. The towel - yaik!!!
Antwort von cld am 17. Juli 2019
Dear Sir/Madam, We appreciate your review, it's a encouragement for us to maintain and to do much better in future. Thank You

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von cld am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von cld am 17. Juli 2019
Dear Sir/ Madam, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Thank You

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Basic facilities. Good place if you just want to sleep. Good air conditioner and plenty of hot water. However, TV reception is not good even local channel. Also requested non smoking room andeven though there is 'no smoking' sign in the room, the previous occupants had smoked. It smelts smoke.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
disappointing
Toilet exhaust fan not working, room came with cigarette smell even thought it is a non smoking room.

2/10 – Ungenügend

Abhishek, Singapore

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My favorite watch had been stolen.
I had a bad and very worst experience in this hotel, Hotel staff guys stolen my watch from the room while cleaning activity. there s no facility for food.
Antwort von Kith, Front Office Manager am 26. Mai 2016
Dear Abhishek, We wish to apologise for any inconvenience caused to you. Please note that your feedback is very important to us and we have taken note of it to improve further.

2/10 – Ungenügend

Abhishek, Singapore

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My Watch Stolen from my room
I had a bad and very worst experience in this hotel, Hotel staff stolen my watch from the room while cleaning. there s no facility for food.
Antwort von Kith, Front Office Manager am 26. Mai 2016
Dear Abhishek, We wish to apologise for any inconvenience caused to you. Please note that your feedback is very important to us and we have taken note of it to improve further.

6/10 – Okay

HELMI

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ok for just an overnight
Toilet door got problem. It will be locked but just small issue can sett. Overall normal for budget hotel
Dear Guest, We do apologise for the inconvenience caused. Please be informed that we have since rectified the problem accordingly. Thank you.