Rezeption

Bewertungen von Hôtel Burdigala by Inwood Hotels

5 out of 5
Hôtel Burdigala by Inwood Hotels
115 Rue Georges Bonnac, Bordeaux, Gironde

Bewertungen

9.2

Wunderbar

511 von insgesamt 760 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
200 von insgesamt 760 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
38 von insgesamt 760 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 760 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 760 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Tatiana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Angenehme Atmosphäre, sehr freundliches und hilfsbereites Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Isabelle HOSSELET MENNE - Rooms division director am 20. Sept. 2023
Dear Tatiana, We thank you so much for your review regarding your stay in our property. We are so happy to hear that your appreciated the services of the Burdigala. We do hope to welcome you again. See you soon !With all oour best regards,

10/10 – Hervorragend

Helmut

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Anke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stylisches Hotel nahe der Innenstadt
Top, zentral gelegen, nur 5-10 Minuten zu Fuß zur Innenstadt/Tram-Bahn, sehr stylisch, sehr freundlicher Empfang & Service, kleine Tiefgarage mit direktem Zugang zum Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Sébastien BIZE - General Direktor am 11. Aug. 2021
Dear Guests, we thank you for your highly positive feedback. We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in a relax atmosphere. Bis Bald ! Mit freundlichen Grüssen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Frühstück war sehr gut. Auf unserer Etage des Hotels war eine Baustelle.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 7. Aug. 2021
Dear guests, we thank you for sharing your feedback which is very important for us in order to always provide guests with the best possible service. I apologize for the inconvenience due to the works on your floor. We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in a comfy atmosphere. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top!!!!
Sehr gutes Hotel, nah zur Innenstadt
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Sébastien BIZE - General Direktor am 4. Nov. 2020
Dear Sir, we thank you for your highly positive feedback which is a reward for all our very dedicated and hard working staff members. We are looking forward to welcoming you again at "Le Burdigala" in a friendly and relax atmosphere. Bis bald !. Mit freundlichen Grüssen.

8/10 – Gut

Mike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Mittelklassenhotel, freundliches Personal, Tiefgarage
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Sébastien BIZE - Directeur Général am 20. Juli 2020
Dear guest, We thank you for your nice review about your stay in our property. We are pleased to hear that you spent a lovely time in Bordeaux and enjoyed the services and comfort of the hotel. With best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.Alles war hervorragend, keine Negativpunkte Personal ausserordentlich freundliche
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 12. Feb. 2020
Dear Guest, we all would like to thank you for your very positive feedback. We are always delighted to hear that guests really enjoyed their stay with us. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the lovely city of Bordeaux. Mit freundlichen Grüssen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 23. Okt. 2019
Dear Guests, we all would like to thank you for sharing your very positive feedback. We are always delighted to hear that guests really enjoyed their stay with us. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel an sehr guter Lage und freundlichem Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Direktor am 20. Okt. 2019
Dear Madam, we all would like to thank you for sharing your highly positive feedback. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us, this is a reward for all our very dedicated staff members. We look forward to welcoming you again at the Burdiagala in the beautiful city of Bordeaux. Mit freundlichen Grüssen.

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel an guter Lage
Gutes Hotel nahe der Altstadt, gutes Frühstück und nette Bedienung. Parkplatz in Tiefgarage vorhanden.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Direktor am 2. Okt. 2019
Dear Guests, we thank you for taking time to share your feedback with us and for the very good rating you gave us. We are very pleased to hear that you really enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Bis bald ! Mit Freundlichen Grüssen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 2. Okt. 2019
Dear Guests, we thank you for taking time to share your feedback with us and for the very good rating you gave us. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Best Regards.

8/10 – Gut

Werner

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Die Lage ist akzeptabel, aber längst nicht so optimal, wie sie von anderen Bewertern, auf die ich mich eingelassen habe, dargestellt wurde.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 12. Sept. 2019
Dear Sir, we thank you for taking time to share your feedback following your stay with us. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 4. Sept. 2019
Dear Guests, we all would like to thank you for your very positive feedback. We are very pleased to hear that you really enjoyed your stay, this is a reward for the dedication and hard work of all our staff members. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Best Regards

8/10 – Gut

Corinne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Sébastien BIZE - Directeur Général am 25. Aug. 2019
Madame, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour à la suite de votre séjour parmi nous. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau au Burdigala dans la très belle ville de Bordeaux. Bien cordialement.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 14. Juli 2019
Dear Guests, we would like to thank you for your excellent feedback which is a reward for all our very dedicated and hardworking staff members. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, sehr gute Ausstattung mit kostenlosem Wasser und kostenlosem Handy. Direkte Busanbindung zum Flughafen. Bus Linie 1 hält keine 100 m vom Hotel weg. 400 m bis zur Altstadt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Direktor am 4. Juli 2019
Dear Guests, we all thank for your very positive feedback. It is a reward for all our hard working and very dedicated staff members. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Bis bald. Mit freundlichen Grüssen.

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ausgezeichnetes Preis-Leistungsverhâltnis. Sehr gutes Frühstück. Sehr sauber und modern ausgestattet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 5. Juni 2019
Dear Guests, we all thank you for your very positive feedback. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful and relax city of Bordeaux. Danke schön. Mit freundlichen Grüssen.

10/10 – Hervorragend

Felix

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 18. Mai 2019
Dear Guests, we all thank you for your very positive feedback which is a reward for the dedication of all our staff members. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Best Regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage bei Fußgängerzone ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 8. Mai 2019
Dear Guests, we would like to thank you for your very positive feedback. It is always a great pleasure for us to hear that guests really enjoyed their stay with us. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kostenloser Upgrade auf eine Suite, welche gross und toll eingerichtet war.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 27. Apr. 2019
Dear Guests, we all thank you for your very positive feedback. We are always delighted to hear that guests had a great stay with us. We all look forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt
Das Personal ist sehr freundlich uns Hilfsbereit. Das Hotel befindet sich in Gehdistanz zur Altstadt zudem erreicht man das Hotel mit der Buslinie 1 problemlos direkt vom Flughafen (Haltestelle ist wenige Meter vom Hotel entfernt). Die Grösse des Zimmers war normal, das Badzimmer war hübsch und für Frauen besonders angenehm, da es ein Schminkspiegel mit Stuhl gab. Toller Haartrockner. Früchstück war okay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Sébastien BIZE - General Direktor am 2. März 2019
Dear Guests, we all would like to thank you for your excellent feedback. We all look forward to welcoming you again at the Burdigala in the sunny and beautiful city of Bordeaux. Bis bald. Mit freundlichen Grüssen. Sébastien BIZE. General Direktor.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 4. Nov. 2018
Dear Guests, we would like to thank you for your very positive feedback. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in beautiful and peaceful Bordeaux. Best Regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 3. Okt. 2018
Dear Guests, we all would like to thank you for your very positive feedback. We look forward to welcoming you again at the Burdigala in beautiful Bordeaux. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Helga&H.Dieter, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlung
Ruhig und doch nicht weit zum Zentrum. Freundliche, hilfsbereite Mitarbeiter. Sehr gutes Frühstück. Komfortable Zimmer, sehr gute Betten und eine riesige Dusche. Gut sortierte Bar und ein Restaurant runden das Angebot ab. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und werden sicher nochmal wiederkommen, Bordeaux ist eine tolle Stadt!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 22. Sept. 2018
Dear Guests, we thank you for your excellent feedback. Customer care matters for us, all our staff members are always pleased to help and to provide the best possible service. We all look forward to welcoming you again at the Burdigala in sunny and beautiful Bordeaux. Bis bald. Mit freundlichen grüssen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eines der schönsten Boutique-Hotels in Bordeaux!
Hotel mit viel französischem Charme in fußläufiger City-Nähe. Ein erstklassiges Frühstück, ein Restaurant mit kleiner aber feiner Karte und ausgesuchten Weinen. Für uns seit Jahren ein fester Bestandteil auf unserer Fahrt nach Spanien.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 22. Aug. 2018
Dear Guests, we thank you for your excellent feedback. We are always delighted to hear that guests had a great time with us. We look forward to welcoming you again next year on your way to Spain. Mit freundlichen Grüssen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Sébastien BIZE - General Manager am 2. Aug. 2018
Dear Guests, we would like to thank you for your excellent rating. We look forward to welcoming you again soon at the Burdigala in beautiful Bordeaux. Best Regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel - sehr gut gelegen für Ausflüge
Hotel ist sehr gut gelegen sowohl zum Zentrum der Stadt als auch für Ausflüge in die Umgebung.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018
Antwort von Sébastien BIZE - General Direktor am 1. Aug. 2018
Dear Guests, we thank you for your very positive feedback. We all look forward to welcoming you again at the Burdigala in sunny and relax Bordeaux. Mit freundlichen Grüssen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in toller Lage. Ideal für Städtetrip
Passt alles. Schöne Zimmer, super Frühstück, guter Service. Lage optimal, man kann alles zu Fuß erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
Antwort von Sébastien BIZE am 17. Okt. 2017
Sehr geherte Kunden, Danke schön fur alles. Bis Bald ! Mit freundlichen Grüssen. Sébastien BIZE General Direktor

8/10 – Gut

Fredo, Paris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good hotel
Very nice hotel well situated in Bordeaux with access to the city center in less than 10 min by foot. We were spending one day on our way back home in order to discover the city. Nice team with a real commitment to help and make your stay stressfree and delightful. Everything is done to let you have a good stay and efforts are made to avoid questions you may have. Good advice on the places to visit or on where to have lunch. Car can be parked with direct access from the hotel lift. Good restaurant and breakfast at the hotel. We had the evening dinner at the restaurant. The fish was presented in an inventive and surprising manner. Dessert was very good and refreshing. Wine was good even if for Bordeaux one could expect a longer list of wines on the menu. As usual for Sofitel the beds are perfect and the room modern and tidy, yet a little too modern for my taste. The red/orange walls in the corridors are too much for me. The only point we regret was the view. Even if situated nearby the historical center, the surrounding buildings are almost all terribly looking and ressemble more concrete bunkers than monuments.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
Antwort von Sébastien BIZE am 13. Aug. 2017
Dear Guests, we all thank you for your extremely positive comments. Our hotel is located in the city center of Boerdeaux, not in the pedestrian area it is true. But it is only a 5 minutes walk. As you said, we are all committed to make the guests have a memorable stay. We look forward to welcoming you again. Best Regards. Sébastien BIZE General Manager

8/10 – Gut

Gilbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Stadthotel
Schönes Stadthotel, Lage ist gerade noch ok, grosszügige schöne Zimmer
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
Danke schön. Mit freundlichen Grüssen. Sébastien BIZE General Direktor

10/10 – Hervorragend

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Wunderbarer Aufenthalt, Zimmer etwas klein und nur 2. Stock, aber sehr sauber mit Holzboden. Hervorzuheben ist das superfreundliche Personal, das beim Mieten eines Autos, beim CheckIn des Rückflugs u.ä. behilflich war. Das erlebt man nicht mehr so oft heutzutage.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2017
Sehr geehrte Kinden, vielen dank fûr ihre sehr nett Kommentare. Wir freuen uns, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen. Sébastien BIZE Generaldirektor

8/10 – Gut

Gaby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Topgepflegtes Hotel am Rand der Altstadt
Modern eingerichtetes grosses Zimmer. Sehr freundliches Personal. Creperie und Einkaufszentrum in der Naehe. Innenstadt wunderbar zu Fuss erreichbar.

10/10 – Hervorragend

Christoph, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr hohes Niveau
Ich bin oft in sehr guten Hotels. In diesem Hotel stimmt alles von Zimmer über Service, Sauberkeit und Frühstück. Leider gibt es keinen Fitness-Raum, aber dafür eine Kooperation mit einem Fitness-Center und einem Spa in der Nähe. Sonst ist es perfekt.

10/10 – Hervorragend

Mister X, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wenn in Bordeaux, dann hier. Alles zu Fuss erreichbar oder Fast. Bus und Tramverbindung in der Nähe, ink. grosser Einkaufscentrum. Für mich sehr angenehm fast nur Franzosen als Gäste.

10/10 – Hervorragend

Moni, Eberswalde, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
romantisches und niveauvolles Hotel
Das Hotel liegt sehr zentral. Bis zur Altstadt/ Zentrum sind es keine 5 Geh-Minuten. Das Zimmer ist top eingerichtet und hat unsere Erwartungen voll und ganz erfüllt. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend. Einige sprechen auch Deutsch. Das Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen. Dieses Hotel würden wir jederzeit wieder buchen. Das Preis-/Leistungsverhältnis ist für französische Verhältnisse wirklich angemessen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

J, Karlsruhe

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Zentral gelegen aber das wars dann auch schon
Das Hotel ist zu schlecht für den Preis. Zimmer war auf dem Stand der 90er.

10/10 – Hervorragend

Kai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder
Im Hotel Burdigala sind wir sehr freundlich aufgenommen worden. Ein toller Urlaub. Der Service im Hotel war sehr gut.

10/10 – Hervorragend

Lady Wesa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A Luxurious Stay in Bordeaux
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The General Manager am 14. Jan. 2024
Dear Lady Wesa,We thank you for sharing your highly positive feedback with us following your stay at the Burdigala.Your satisfaction is a reward for all our team members always willing to offer you a relaxing stay and a memorable experience.We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in our lovely city of Bordeaux and wish you a very Happy New Year 2024.With all my Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent everything
Very clean everywhere. Very professional and friendly personnel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The General Manager am 14. Jan. 2024
Dear Madam,We thank you for sharing your excellent feedback with us after your stay at the Burdigala.Your satisfaction is a reward for all our hard working team members who are always willing to offer you a memorable experience.We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in our beautiful city of Bordeaux and wish you a very Happy New Year 2024.With all my Best Regards,

10/10 – Hervorragend

chantal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von La Direction am 14. Jan. 2024
Chère Madame, Nous vous remercions de l'excellente note que vous nous avez attribué à la suite de votre séjour parmi nous.Votre satisfaction est la plus belle des récompenses pour notre personnel qui donne toujours son maximum afin de vous offrir un excellent séjour ainsi qu'une expérience mémorable.Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Burdigala dans notre très belle ville de Bordeaux.Nous vous souhaitons une très belle Année 2024.Très cordialement,

8/10 – Gut

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very aspirational hotel
A very good and new hotel, only in front of our room there was a Transformator or heat pump making quite some noise- we had the window closed, but in summer it may be an issue. Very friendly staff - when our taxi was in total 25 minutes late, they called several times. With the taxis you have to be careful- although late the reservation charge was 10- 15 €.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The General Manager am 14. Jan. 2024
Dear Sir,We would like to thank you for sharing your very good feedback with us after your stay at the Burdigala.Once again, we are very sorry for the delay with the taxi but as you did experience our team members do never let the guests down and we always do our best in order to solve such issues. Your satisfaction is a reward and the priority for all our dedicated and very professional staff members.We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in our beautiful city of Bordeaux and wish you a very Happy New Year 2024.Mit freundlichen Grüssen,

10/10 – Hervorragend

Angele Jean, Morgan Hill

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An amazing stay in Bordeaux with if walking distance of the town square and the most beautiful amenities. The staff was extraordinary and one of the kindest and most hospitable team. From greeting, to check in, to dinner reservations, to breakfast our host team of Sylvain, Dylan, Nicolas, and Indira - they made this stay (our first time) in Bordeaux very special and went above and beyond. The breakfast and dinner options at Madamme B was also extraordinary! The amenities are beautiful, the hotel was recently remodeled and the room had beautiful features and was very clean and welcoming. We also loved the decor - this stay was a 10/10 stars and would highly recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The General Manager am 22. Nov. 2023
Dear Madam,We thank you for sharing your feedback with us and for your excellent comments.Your satisfaction is a reward for all our very dedicated and professional staff members.As you did experience, our aim is to offer to all our guests a memorable stay and the best possible experience.We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux.With all my Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The General Manager am 31. Okt. 2023
Dear Guest,We thank you for sharing your excellent feedback with us.Your satisfaction is a reward for our very dedicated and hard working staff members, as you did experience our aim is to offer to all our guests a memorable experience.We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in the beautiful city of Bordeaux.With all my Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Rajbeer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The General Manager am 19. Okt. 2023
Dear Guests,We thank you for sharing your excellent feedback which is a reward for all our very dedicated team members. As you did experience, our aim is to always offer to our guests a memorable experience.We are looking forward to welcoming you again at the Hotel Burdigala in the lovely city of Bordeaux. With all my Best Regards,

8/10 – Gut

deib

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The General Manager am 19. Okt. 2023
Dear Guests,We thank you for sharing your excellent feedback which is a reward for all our very dedicated team members. As you did experience, our aim is to always offer to our guests a memorable experience.We are looking forward to welcoming you again at the Hotel Burdigala in the lovely city of Bordeaux. With all my Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Mauricio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The General Manager am 13. Okt. 2023
Dear Guests, we would like to thank you for sharing your excellent feedback. Your satisfaction is a reward for all our hard working and dedicated staff members. As you did experience, our aim is to offer to all our guests a memorable experience. We are looking forward to welcoming you again at the Hotel Burdigala in the lovely city of Bordeaux. With all my best Regards,