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859 von insgesamt 1471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
859
307 von insgesamt 1471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
307
163 von insgesamt 1471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
163
81 von insgesamt 1471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
81
61 von insgesamt 1471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
61
9.0/10
Sauberkeit
8.8/10
Personal & Service
8.0/10
Ausstattung
8.6/10
Zustand der Unterkunft
8.4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Tilo
Mit der Familie gereist
27. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Tilo
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Avory G. am 29. Okt. 2023
Dear Joseph, Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel for your most recent stay and for taking the time to complete a review of your experience with us.We thank you for your valuable feedback and we hope to welcome you back soon!
10/10 – Hervorragend
Susanna
16. Okt. 2023
Susanna
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jasmine T. am 18. Okt. 2023
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel for your most recent stay! We're glad that you enjoyed your stay with us, and we hope to be considered again the next time your travels bring you to Boston!
6/10 – Okay
Martin
Mit der Familie gereist
11. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only Valet parking available
Very Friendly staff
Martin
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jasmine T. am 12. Aug. 2023
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel for your stay and for taking the time to post about your experience with us. We value your feedback.
6/10 – Okay
Sabrina
Mit dem Partner gereist
24. Juni 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir haben für 2 Nächte die Kategorie Premier-Zimmer, 1 King-Bett (Water View) gebucht. Tolle Lage am Hafen. Leider ist unser Zimmer direkt am Beginn des Piers im 2. Stock womit sich der Ausblick in Grenzen hält. Das Zimmer ist recht groß und geräumig. Allerdings wäre eine Renovierung für ein 4 Sterne Hotel auch angebracht. Die Tapete im Zimmer löst sich bereits überall und die Einrichtung ist veraltet. Die Dusche ist sehr groß und geräumig. Der Zimmerservice ist ordentlich und gründlich. Und kann einfach durch Knopfdruck im Zimmer angefordert werden.
Sabrina
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Service am 5. Juli 2023
Hello Sabrina, Thank you for your feedback. We apologize for any disappointment regarding the limited view and dated decor. We appreciate your comments and will take them into consideration. We're glad you found the room spacious and enjoyed the convenience of room service. We value your feedback and hope to welcome you back for an improved experience in the future.
8/10 – Gut
Christian
22. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauberes und gutes Hotel im North End. Gut Zu Fuß von Aquarium (Blue Line) und Haymarket (Orange/Green Line) zu erreichen. Leider kein Frühstücksbuffet, sondern nur extrem teures a la Carte Frühstück. 30$ und man ist nicht mal annähernd satt. Für die Teilnehmer des Boston Marathons gab es keinerlei Aufmerksamkeiten wie z.B. Obst/Wasser. Da bin ich von anderen Hotels in Boston mehr gewohnt.
Christian
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Service am 29. Apr. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns, dass Ihnen unser sauberes und gutes Hotel im North End gefallen hat und dass es für Sie gut zu Fuß von den öffentlichen Verkehrsmitteln erreichbar war. Es tut uns leid zu hören, dass unser a la Carte Frühstück zu teuer und nicht ausreichend war. Wir werden Ihre Kommentare bezüglich der Aufmerksamkeiten für Boston-Marathon-Teilnehmer berücksichtigen, um unseren Service in Zukunft zu verbessern.
8/10 – Gut
Thomas
21. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen
Freundlicher und guter Service - super Lage um Boston zu Fuss zu entdecken - einzig, dass die Hotelbar und Restaurant einen Ruhetag geniesst war schade
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Mike am 30. Apr. 2022
Thank you for staying at our hotel! We are so glad you enjoyed your stay! We hope to have the restaurant open 7 days a week soon!
10/10 – Hervorragend
Danielle
Mit der Familie gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My dad and I were in town for a Bruins game and we loved this hotel! It was within easy walking distance of the north end and the Garden, and was very quiet and clean. The valet guys were also very nice and efficient. Would definitely stay here again!
Danielle
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Artem
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Artem
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
4/10 – Schlecht
Steven
Mit dem Partner gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
We stayed for 2 nights and the day we checked in we were not told the AC was not working. The room was very hot even with the window open. No breeze coming through. The temp in the room was 75. Staff said the circumstance was not controllable and they could not conpensate me with anything but $50 to the onsite restaurant or a day of valet parkimg. After you spend over $500 for 2 nights and ha e to be with no AC thats very unacceptable.
Steven
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Melissa
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel right on the water. Very clean and felt very safe. 10 min walk to train! We loved our stay.
Melissa
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Suzanne, Abilene
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Suzanne
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Carman
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful, clean hotel right off the water. Amazing staff, and within walking distance from shopping and restaurants. I would definitely stay again!
Carman
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Deanne
Mit dem Partner gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is great. Check in confusing as to where my room was located and I did not receive WiFi instructions/password.
Deanne
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Ebony
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk valet was super nice
Ebony
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
jocelyn
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel great location
jocelyn
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
jocelyn
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property and great service
jocelyn
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Kerry
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kerry
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Daniel
Geschäftlich gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great improvement
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Sherron
Mit dem Partner gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved this hotel. Location was everything. Was stay here again.
Sherron
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! We're honored you chose to stay with us.
10/10 – Hervorragend
Kelia
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect spot for a weekend at boston ! Great staff, clean as it can get, easy check in and checkout, and just a beautiful establishment ! Only complaint would be it told a little long for valet to bring my car when I checkout
Kelia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Frank
Geschäftlich gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurant menu needs further expansion
Frank
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
norberto
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
norberto
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! We're honored you chose to stay with us.
10/10 – Hervorragend
Brian
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms, so close to restaurants
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel for your getaway trip. We appreciate you.
10/10 – Hervorragend
NANCY
Mit der Familie gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service on a busy weekend!
NANCY
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel for your getaway trip. We appreciate you.
8/10 – Gut
Sabrina
Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Conveniency and cleanliness were major plus's. The valet help was phenomenal.
Rooms should automatically come with mini fridges and microwaves. For tge price, that was a little off.
Sabrina
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Peter
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a wonderful location. Check in was easy, hotel is quiet and bar tender is always great!!
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! We're honored you chose to stay with us.
2/10 – Ungenügend
Sharareh
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
20. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Make sure to get your receipt at the end when you check out. I was charged extra for “local fees” and extra nights for parking. We stayed for a total of 3 nights and at the end we were charged for 5 nights. They also charged me 3*25 for local fees which I had already paid when I booked the room. When I told them about the extra fees the manager refunded me the money. With no apologies and with an attitude. If I didn’t get my receipt I would have been charged an extra $200 without even knowing.
Very unprofessional staff.
The rooms are also extra dark and I had to use my flashlight to get my stuff out of my suitcase. Which some people might prefer the dark room. But i personally did not like the dark lighting with no option to make it a bit lighter.
Sharareh
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Steve
Mit einer Gruppe gereist
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful lobby, great staff, big rooms, and comfy beds. Will be back!
Steve
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! We're honored you chose to stay with us.
8/10 – Gut
Shane
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel needs vending machines, or an area to purchase snacks and drinks after the restaurant closes. I went looking for a water bottle and a snack at 1030 and could not find anything. This is an easy fix.
Shane
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Marie
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
lovely clean and comfortable rooms. Very friendly and accommodating staff. I would recommend
Marie
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Sandy A. am 18. Apr. 2024
We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words about our staff. We hope to welcome you back again soon.
8/10 – Gut
Kara
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kara
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel for your getaway trip. We appreciate you.
10/10 – Hervorragend
Monica, Freeport
Mit der Familie gereist
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk was incredibly helpful and the valet was very kind!
Monica
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 18. Apr. 2024
We're thrilled you chose Battery Wharf Hotel! Thank you sincerely for being our guest.
10/10 – Hervorragend
robin
Mit einer Gruppe gereist
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and quiet for down town
robin
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 18. Apr. 2024
We're thrilled you chose Battery Wharf Hotel! Thank you sincerely for being our guest.
10/10 – Hervorragend
Robert
Geschäftlich gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5 stars in every way
Robert
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 11. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us! We're delighted to have had you as our guest!
8/10 – Gut
Justin
8. Apr. 2024
Justin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Morgan
Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This place was nice and clean! The bathroom fan didn’t work, the water pressure was horrible, and there was some dirt and chipping paint above the shower. Regardless, the staff was so kind and I would stay again!
Morgan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 8. Apr. 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel. We deeply value your patronage and eagerly anticipate your return. Hope to see you soon!
10/10 – Hervorragend
Christopher, Farmington
Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is in an excellent location in the Boston Northend near TD Garden. The rooms are modern and quiet. Some have water views. The restaurant has a bar and a very affordable restaurant. It’s our preferred place to stay for Bruins games.
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 8. Apr. 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel. We deeply value your patronage and eagerly anticipate your return. Hope to see you soon!
10/10 – Hervorragend
Pamela
6. Apr. 2024
Pamela
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! We're honored you chose to stay with us.
8/10 – Gut
Enesa
Mit dem Partner gereist
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
View on the water
Enesa
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jackie am 8. Apr. 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel. We deeply value your patronage and eagerly anticipate your return. Hope to see you soon!
10/10 – Hervorragend
Kristin
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kristin
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel for your getaway trip. We appreciate you.
10/10 – Hervorragend
Ellen
Mit dem Partner gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The amenities in the bathroom were impressive. The buildings are beautiful and of high quality. I liked the areas where you can book events. They were beautiful.
Ellen
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Avory G. am 27. März 2024
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you were impressed by the amenities in our bathrooms and found our buildings to be beautiful and of high quality. We take great pride in providing top-notch facilities and creating aesthetically pleasing spaces for our guests. We're also glad you enjoyed the event areas; they're designed to be both functional and visually appealing. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another enjoyable experience soon!
10/10 – Hervorragend
Hu
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Hu
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jackie am 25. März 2024
Thank you for choosing to stay with us! We truly appreciate your decision to stay at our hotel and hope you had a wonderful experience.
10/10 – Hervorragend
Chloe
25. März 2024
Chloe
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jackie am 15. Apr. 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel for your stay. We're thrilled to hear that you enjoyed your time with us!
2/10 – Ungenügend
Kevin
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
BED BUGS!!
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sandy Arauz am 27. März 2024
Thank you for your feedback. We take reports of bed bugs very seriously and have immediately conducted an inspection of our property. We can assure you that we do not have any signs of bed bugs and appreciate you bringing this to our attention. If you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us. Thank you for your understanding.
8/10 – Gut
Mathieu
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mathieu
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jackie am 13. Apr. 2024
We appreciate you selecting Battery Wharf! It's wonderful to hear that you had a pleasant stay.
10/10 – Hervorragend
STEPHEN
22. März 2024
STEPHEN
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jackie am 11. Apr. 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel! We truly appreciate your patronage!
10/10 – Hervorragend
Justin
20. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely
Justin
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Avory G. am 21. März 2024
Dear Justin, Thank you for choosing the Battery Wharf for your most recent stay. We are so glad you enjoyed your time with us and hope to welcome you back in the future!
10/10 – Hervorragend
Adam
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing property walking distance to TD Garden
Adam
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Avory G. am 17. März 2024
Dear Adam, Thank you for choosing the Battery Wharf for your most recent stay. We are so glad that you enjoyed your time with us. We hope to welcome you again in the future!
8/10 – Gut
Zoey
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zoey
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jackie am 14. März 2024
Thank you for choosing to stay with us. Your presence is highly valued.
6/10 – Okay
Justin
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Justin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Avory G. am 10. März 2024
Dear Justin, Thank you for choosing the Battery Wharf for your most recent stay. We appreciate and value your feedback. Thank you again for choosing the Battery Wharf and we hope to welcome you back in the future.