Außenbereich

Bewertungen von XV Beacon

5 out of 5
XV Beacon
15 Beacon St, Boston, MA

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

261 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
60 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage auf dem Beacon Hill - sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Klassisches "Boston-Tea-Party"-Ambiente im Hotel mit modern eingerichteten Zimmern. Gute Lage direkt beim neuen State House und beim Park.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
best place for trail of freedom
ein äußerst angenehmes Hotel: in Lage, Komfort, Service.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
erwartungen mehr als erfüllt
sehr gutes boutique hotel mit charme. schön und cosy eingerichtete zimmer (cheminée). gutes restaurant.

10/10 – Hervorragend

Aristeidis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was extremely attentive
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Roann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall hotel experience: Check-in/out experience - 9.4 (staff were friendly, shoutouts to Patrick and David, attentive, good looking, knowledgeable, and low key made me blush ☺️, hotel has a gothic/modern feel to it that I REALLY like) Room - 9.1 (LOVE - the fireplace, the bathroom, the full body mirror, sensor lights in the closet, umbrella, robe and slippers, flushable wipes, I’m convinced that the carpet was heated; MEH - the bed is NOT a queen, was definitely giving full size) Dining - 9.8 (Mooo…. had great food and drink options, bartender Bryan was sweet, bar stools are SO comfortable, would definitely come back to Mooo…) OVERALL RATING: 9.4 - I would most DEFINITELY come back!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Eberhard

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Elegant hotel with excellent service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Joeylynn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel, centrally located in all the fun
Staff could not be more kind and accommodating. Overall stay was a wonderful personal experience. Concierge was some of the best I have ever encountered traveling
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place, extremely friendly staff, clean and right in the middle of all the good things Boston has to offer! Will definitely be back!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
The staff is very attentive, but not over attentive. Just right. The room was clean and properly appointed. They went the extra mile to arrange for the car service they provide to fit into our schedule.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Salvatore

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is a great quiet escape and it’s perfect for families with little ones too!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Julius

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love having a fire place in the room. Wish the executive room had a tub.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the place. Location was perfect for walking to everything. We highly recommend it.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Richard

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel is quite good, and always my go-to because of Mooo Restaurant off its lobby. Where the hotel can improve is in the reception experience. It’s really low-energy, borderline rude. Most recent example was Shauna last night being quite unhelpful with me on the phone as I called the hotel en route from the airport. Wasn’t a huge deal, but the reception folks should exert a super positive, helpful, and welcoming energy, which does not exist today, in my consistent experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Clara Isabel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Disappointing
Overall the experience was not as advertised. We paid a premium for a “view” of the Common. The Boston Common was only visible from a narrow angle through one of the windows at the far end of the room. The room was advertised to have a working fireplace. When we decided to light it after dinner, when we had settled in to watch some US Open tennis after wandering the city, we found that management shuts off the pilot lights and you have to call down to the front desk and ask someone to come up and light it for you. Not really what you’re looking for at that point in the evening. The tile grout in the shower was badly stained, indicating it had been poorly cleaned on a consistent basis, which gave an uncomfortable vibe to the bathroom experience. The fixtures in the bathroom were difficult to operate.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Martin

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Adrienne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Judith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was an amazing experience. We were thrilled to find that the staff and our room were amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Super private and great location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Greg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best Boutique Hotel in Boston
The coziness of the hotel, the beautifully decorated room and the proximity to much of what Boston has to offer, made this birthday getaway great. This is what every boutique hotel should strive to be like.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The location of XV Beacon is fantastic. However, we has issues with a faulty fire alarm that woke us up in the middle of the night - twice. The hot water was also spotty in our room and we had to call maintenance. It was a nice change to stay here but not sure if it's worth a future investment.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spotless
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Justin

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Not a 5 Star Hotel
I am so surprised this is a 5 star hotel. It did not have 5 star hotel amenities. For starters the toilet paper was like a Brillo pad!! Why would a 5 star hotel have such crappy toilet paper? Gas stations have softer toilet paper. The towels were also a very poor quality. They were ribbed and very rough. The pictures online must be from 15 years ago because the hotel DOES NOT look like that! There is no way this place is worth $400-$500 a night. I’m so disappointed I used my free hotels.com nights for this place. The furniture in the room is worn and dated and the carpeting needs to be replaced. The desk in the room was all chipped, wobbly and worn. The end tables were damaged. The bed was comfortable, but it was incredibly small. It was more the size of a full size bed than a queen. They had a car service, but it was hardly ever available. We reserved the car for a dinner drop off and then they wanted to drop us off 30 minutes early. What’s the point in a reservation?Every time we were coming and going there was no one holding the door open. And no one brought our luggage to our room. There was an espresso machine in the room but it did not work. Everything about this place was a disappointment!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding customer service.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great experience
Outstanding service Beautifully appointed rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

DeVante

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the audio system throughout the room and bathroom, made a great vibe. 24hr room service was also great. Staff was friendly and great. I know some of these things are expect of a 5 star establishment but it still makes them great.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beacon XV
We had a great night. The hotel is gorgeous and clean. The staff is awesome. They cater to your every need. Easily one of the best in the country
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Julie

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Donald Edward Stein

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Front staff and housekeeping not communicating well. Room was not cleaned one night because housekeeping thought our room was vacant.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Stephen, Manchester

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice boutique hotel on the top of Beacon Hill
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Stephanie D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Alice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As usual, staff goes above and beyond at this smaller well appointed hotel to make your stay perfect. The GM Charles is absolutely lovely and has everything working perfectly!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Mathew Chu am 7. Sept. 2022
On behalf of XV Beacon, we are thrilled to hear you had a great experience at the hotel and thank you for the feedback. We look forward to seeing you back soon!

10/10 – Hervorragend

Nicole

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Mathew Chu am 7. Sept. 2022
On behalf of XV Beacon, we are thrilled to hear you had a great experience at the hotel and thank you for the feedback. We look forward to seeing you back soon!

10/10 – Hervorragend

Helen Garcia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was outstanding!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Mathew Chu am 9. Aug. 2022
We are glad you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Ellen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Rosebud

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

kimberly

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Timothy A.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. At $965/night, they should be.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stylish, boutique hotel. Staff was friendly and supportive of race day needs.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Mathew Chu am 19. Apr. 2022
On behalf of XV Beacon, we are thrilled to hear you had a great experience at the hotel and thank you for the feedback. We look forward to seeing you back soon!