Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Teleferic Grand Hotel

4 out of 5
Teleferic Grand Hotel
Poiana Soarelui Street no. 243, Brasov

Bewertungen

9.6

Aussergewöhnlich

109 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
23 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.6/10

Zustand der Unterkunft

9.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frühstücksbüffet ist super! Lässt keine Wünsche offen! Schöne und vor allem super saubere Zimmer!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Dragos Fratila am 18. Mai 2020
Dear Guest, Your feedback is very important for us! Thank you for sharing it with us and our guests. And not the last, thank for choosing us! Kind regards, Dragos Fratila General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Dragos Fratila am 18. Mai 2020
Dear Guest, Thank you for choosing us and for sharing your feedback with us and our guests. Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 – Hervorragend

Sabina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von Dragos Fratila am 18. Mai 2020
Dear Sabina, Thank you for being our guest and for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 – Gut

Fritz, Boston, MA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and good service. Hotel is renovated and very clean. Pool is a bit small but great to cool off after hiking. Restaurant has a great menue with lot of traditional Romanian as well international dishes.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017
Antwort von Teleferic Grand Hotel Team am 14. Sept. 2017
Dear Guest, We are pleased to hear that you found in our location a retreat. Thank you for sharing with us your feedback after your stay at Teleferic Grand Hotel. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 7. Jan. 2023
Dear Mrs.,Thank you very much for sending us your great feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Murat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All was amazing!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 7. Jan. 2023
Dear Mr. Murat,Thank you very much for sending us your feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 25. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

6/10 – Okay

Shlomo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
big and beautiful hotel, just one issue: Beds are extremely uncomfortable Facilities of the hotel are nice, restaurant has excellent food, but expensive. If only the beds were sleepble, I would stay longer. The mattresses of all the beds are too soft and you feel like sleeping in a hammock, which of course is impossible to actually have a good sleep. They were kind enough to refund me the rest of the stay which I have pre-paid.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 30. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback resulting from your recent stay in our locations. We feel very sorry that your experience in our home haven't met entirely your expectation. We assure you that we do all possible to make your stay as perfect as possible. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Hengameh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Arachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 30. Aug. 2022
Dear Guest,Thank you very much for sending us your feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Stelian

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 30. Aug. 2022
Dear Guest,Thank you very much for sending us your feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

marius

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good location
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 30. Aug. 2022
Dear Guest,Thank you very much for sending us your feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Gabor

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A "Classic Grand Hotel"
Great hotel with great services. We had perfect comfort. the entire staff was very nice. The partly outdoor wellness section was also good. The breakfast has a considerable selection, everyone can find what they like. 10/10 for us. :-)
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 14. Aug. 2022
Draga Oaspete, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti repeta experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 5. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for sharing with us and our guests your feedback. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 – Gut

Igal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A bit overrated
Nice hotel but a bit overrated imop. The room is big , but the interior is a bit outdated , the bathroom should be defiantly renovated. Good sleep with comfortable bed but bed sheets had a dark hair which wasnt removed (not sure how dark hair was missed on white bed sheets....) The spa was great , fitness room a little bit small , the dining room is ok but not more than that
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 20. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for sharing with us your feedback after your recent stay in our home. Thank you for your appreciation, but also thank you for your observation. We assure you that we are doing all possible to offer you an complete experience. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

PAUL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 7. Mai 2022
Dear Mr. Paul, Thank you very much for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Katri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 29. März 2022
Dear Mrs. Katri, Thank you very much for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ion

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sky-in-shy out, great services, clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 29. März 2022
Dear Mr. Ion, Thank you very much for sending us your feedback, appreciations and for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Keith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 29. März 2022
Dear Mr. Keith, Thank you very much for sending us your feedback, appreciations and for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Hassan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Service is excellent - breakfast is delicious - rooms are spacious, calm and clean. Only disappointment is when you stay in a Junior suite and you get 1 small bottle of water for the entire stay of 5 days per person (not per day but per stay!) and tap water is not drinkable. And when we ask reception, they reply "buy from room service".
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 5. März 2022
Dear Mr. Hassan,Thank you for choosing us and we hope you will give us the opportunity to be your host again in the near future. Regarding the water in the room, it is complimentary for each occupant of the room, for the first night of accommodation. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Augusto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A gem in Romania
What a gem!!!! This hotel is so beautiful!!! Clean, comfortable. The room was super well distributed for 4 people, Ski in ski out, excellent restaurant, the breakfast was a delicious buffet with life music every morning. This hotel is a luxury and the mountain was great for skiing. The service was so good! We loved our stay at Telerific Grabd Hotel !
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 5. März 2022
Dear Guest, Thank you for sharing with us such a great feedback. We are pleased to hear that our team's joined effort made your stay with us great. We hope that in the near future we will have the opportunity to greet you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

golan

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 5. März 2022
Dear Mister Golan, Thank you very much for sending us your feedback. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Daniela

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 5. Jan. 2022
Dear Mrs. Daniela, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10/10
One of the best experiences in a hotel. Totally recommend!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 20. Dez. 2021
Dear Mrs. Alexandra, Your review could not be more enjoyable for us! We thank you and we hope you will give us the opportunity to be your host again in the near future. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Georgios

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 11. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 7. Okt. 2021
Dear Mister Daniel, Thank you very much for sending us your feedback. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HIGHLY RECOMMEND: What views! This hotel has pretty much everything you need, good restaurant and breakfast, spa/pool, rooms with great views and prime location. I came here off season during the summer and cannot speak to their skiing facilities. As a background, I live in NYC and have lived and worked in Asia, Latin America and North America. I have traveled to over 50 countries throughout the world for business and pleasure from 1-5 star accommodations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 20. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing with us such a great feedback. We are pleased to hear that our team's joined effort made your stay with us great. We hope that in the near future we will have the opportunity to greet you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Roxana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best stay in Poiana Brasov
I really enjoyed my stay at Teleferic and was pleasantly surprised. The staff were so courteous, friendly and always available. I've never seen a breakfast buffet so well stocked. Will be definitely returning.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 2. Sept. 2021
Dear Mrs. Roxana, Thank you very much for sending us your much needed and appreciated feedback after your recent stay in our home. We are very pleased that your experience in our home was as expected and we can only hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 – Gut

DANIELA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was nice and had a nice cabin fill. Comfort and clean. Spacious rooms nice balconies
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 20. Sept. 2021
Dear Mrs. Daniela, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 20. Sept. 2021
Dear Mrs. Sabrina, Thank you very much for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

OMAR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best place in romania
Best hotel and place to stay in Romania. Thank you for this amazing place, and amazing staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 20. Sept. 2021
Dear Mister Omar, Thank you for sharing your great feedback with us and our guests. We can only hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

OMAR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
best place in romania
Best hotel and place to stay in Romania. Thank you for this amazing place, and amazing staff.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 1. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your great feedback with our guests and us. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

HAMED

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
7 ستار الصراحه
فندق ممتاز للعوائل :)
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 1. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback after your recent stay in our home. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Cyrille

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Une merveille à découvrir
Le séjour a été fantastique. J'ai rarement vu un hôtel prenant autant de précaution contre le Covid. L' accueil a été très professionnel et bienveillant. Une prise de bagage a eu lieu par un concierge afin de nous l'apporter en chambre. La chambre était juste somptueuse. Grande, décorée avec goût, le lit très confortable, la vue magnifique. la salle de bains était également très bien. Tout était très propre. Le petit déjeuner était très copieux avec des produits de qualité et beaucoup de choix que ce soit en salé comme en sucré. Une merveille à découvrir. Nous y retournerons avec plaisir. Les extérieurs étaient très bien entretenus
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 27. Juli 2021
Dear Mister Cyrille, Thank you for sharing with us such a great feedback. We are pleased to hear that our team's joined effort made your stay with us great. We hope that in the near future we will have the opportunity to greet you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 27. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
recently renovated, nice, big lobby, warm rooms, huge balcony, modern bathroom, very good breakfast, good food on the terrace
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 27. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Sharat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 10. Apr. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

6/10 – Okay

Firat

Gut: Personal & Service
Odalarda kullanilan malzemeler cok kaliteli degildi havlu ve benzeri seyler.daha once ayni bolgede alphin hotel de kalmistim cok daha kaliteli ve konforluydu
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 10. Apr. 2021
Dear Guest, Thank you for being our guest and for sharing with us your feedback. We regret that we haven't met all your expectations. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Dragos Fratila, General Manager am 10. Apr. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandru

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von General Manager am 10. März 2020
Dear Mister Alexandru, Thank you very much for choosing us and for sending us your review. We wish you all the best and we hope to see you again soon. Kind regards, Fratila Dragos, General Manager

10/10 – Hervorragend

Yarden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfect.
amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von General Manager am 8. März 2020
Dear Yarden, Thank you very much for choosing us and for sending us you feedback! We are very pleased to hear that your experience in our home raised to your expectations! Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 – Gut

Sarit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very unique experience
It's very good hotel with pleasant services and people ... the massage and the extras is bit expensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Dragos Fratila am 18. Mai 2020
Dear Sarit, Thank you for choosing us and for sending us your feedback. Wishing you all the best, Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 – Hervorragend

Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just perfect!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von General Manager am 4. März 2020
Dear Mrs. Daniela, Thank you very much for sharing with us your great feedback. Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von General Manager am 4. März 2020
Dear Guest, Thank you very much for sharing with us your great feedback. Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel and surroundings
We had a great time and the ski hire guy is AMAZING !
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von General Manager am 22. Feb. 2020
Dear Mrs. Helen, Thank you very much for sharing with us your feedback and thank you for choosing us! Hoping to see you again soon, Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 – Hervorragend

Stuart

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short ski break to Brasov
Short ski break in Brasov, sadly no snow, but great hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Dragos Fratila am 18. Mai 2020
Dear Stuart, Thank you for choosing us and for sharing your feedback. Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 – Hervorragend

rinat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
פעם שניה שלנו במלון ונחזור שוב, נקי מאוד, צוות מקצועי ואדיב, חדרים מרווחים מאוד, חניה, ארוחת בוקר מצוינת. בקיצור מושלם.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Dragos Fratila am 18. Mai 2020
Dear Rinat, Thank you for choosing to return in our home and for sharing your feedback. Wishing you all the best! Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Dragos Fratila am 18. Mai 2020
Dear Guest, Thank you for being our guest and for rating us! Kind regards, Dragos Fratila General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful chalet design and also very modern. Fantastic breakfast. There was a very pungent farm yard smell on our floor (basement or lower ground), which was there for the duration. Think it was coming from the ski school changing rooms, which were also on our floor. I was also unimpressed with checkout. The guy who served me was a trainee, but still, he was very unhelpful when I asked him to assist with printing a train ticket that I needed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Dragos Fratila am 18. Mai 2020
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback. We feel very sorry that small issues limited your experience. Hoping to see you again in the future, Kind Regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 – Gut

Yoav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von General Manager am 2. Dez. 2019
Dear Mister Yoav, Thank you for choosing us and for sharing with us your review. Hoping to see again, Kind regards, Dragos Fratila General Manager