Avalon Guest House

3.0-Sterne-Unterkunft
Pension in Brighton – 5 Minuten zu Fuß von Brighton Beach entfernt.

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Bewertungen

6,0 von 10.

Beliebte Annehmlichkeiten

  • Kostenloses WLAN
Der aktuelle Preis beträgt CHF 47.
inkl. Steuern & Gebühren
7. Dez.–8. Dez.

Zimmeroptionen

Verfügbare Filter für Zimmer
Anzeige von 6 von 6 Zimmern

Deluxe-Doppelzimmer, mit Bad

Highlights

Separate Sitzecke
Heizung
Heizung mit Klimaregelung
Verdunkelungsvorhänge
Memory-Foam-Bett
Separates Schlafzimmer
Eigenes Badezimmer
Haartrockner
  • 18 m²
  • 1 Schlafzimmer
  • Platz für 2 Personen
  • 1 Doppelbett

Panoramic-Doppelzimmer, mit Bad

Highlights

Separate Sitzecke
Heizung
Flachbildfernseher
Heizung mit Klimaregelung
Verdunkelungsvorhänge
Memory-Foam-Bett
Separates Schlafzimmer
Eigenes Badezimmer
  • 15 m²
  • 1 Schlafzimmer
  • Platz für 2 Personen
  • 1 Doppelbett

Standard-Einzelzimmer, mit Bad

Highlights

Verdunkelungsvorhänge
Separates Schlafzimmer
Memory-Foam-Bett
Heizung mit Klimaregelung
Haartrockner
Eigenes Badezimmer
Kostenloses Mineralwasser
Kaffee-/Teekocher
  • 10 m²
  • 1 Schlafzimmer
  • Platz für 1 Person
  • 1 Einzelbett

Standard-Doppelzimmer, mit Bad

Highlights

Separate Sitzecke
Heizung
Flachbildfernseher
Verdunkelungsvorhänge
Memory-Foam-Bett
Heizung mit Klimaregelung
Haartrockner
Eigenes Badezimmer
  • 10 m²
  • Platz für 2 Personen
  • 1 Doppelbett

Standard-Dreibettzimmer, mit Bad

Highlights

Heizung
Separates Schlafzimmer
Ventilator
Eigenes Badezimmer
Kostenloses Mineralwasser
Kaffee-/Teekocher
Wasserkocher
  • 18 m²
  • 1 Schlafzimmer
  • Platz für 3 Personen
  • 1 Einzelbett und 1 Doppelbett

Comfort-Doppelzimmer, eigenes Bad

Highlights

Flachbildfernseher
Separates Schlafzimmer
Eigenes Badezimmer
Kaffee-/Teekocher
Wasserkocher
  • 1 Schlafzimmer
  • Platz für 2 Personen
  • 1 Doppelbett

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Zur Gegend

Karte
7 Upper Rock Gardens, Kemptown, Brighton, England, BN2 1QE

In der Umgebung

  • Brighton Beach - 3 Gehminuten - 0.3 km
  • SEA LIFE Brighton - 6 Gehminuten - 0.5 km
  • Brighton Pier - 7 Gehminuten - 0.7 km
  • Brighton Royal Pavilion - 9 Gehminuten - 0.8 km
  • Brighton Dome - 9 Gehminuten - 0.8 km

Fortbewegung vor Ort

  • Bahnhof Brighton – 19 Gehminuten
  • Flughafen Gatwick (LGW) – 56 Fahrminuten

Restaurants

  • ‪Legends - ‬4 Gehminuten
  • ‪The Royal Oak - ‬2 Gehminuten
  • ‪The Bulldog - ‬3 Gehminuten
  • ‪Seafood Restaurant - ‬4 Gehminuten
  • ‪Happy Family - ‬2 Gehminuten

Mehr zu dieser Unterkunft

Avalon Guest House

Pension in der Nähe von Brighton Beach
Die nahe von Brighton Centre gelegene Unterkunft Avalon Guest House bietet alles, was du brauchst. Kostenloses WLAN in den öffentlichen Bereichen sorgt dafür, dass du auch vor Ort stets in Verbindung bleiben kannst.
Außerdem erwarten dich Extras wie:
  • Mehrsprachiges Personal und Rauchverbot in der Unterkunft

Ähnliche Unterkünfte

Ausstattung der Unterkunft

Internet

  • In einigen öffentlichen Bereichen verfügbar: kostenloser Internetzugang per WLAN

Gästeservice

  • Mehrsprachiges Personal
  • Zimmerreinigung einmal wöchentlich

Barrierearmut

  • Kein Fahrstuhl

Weiteres

  • Nichtraucherunterkunft

Richtlinien

Anreise

Check-in ab: 15:00 Uhr, möglich bis: jederzeit
Früher Check-in je nach Verfügbarkeit
Gebühr für frühen Check-in: 10.0 GBP.
Ein kontaktloser Check-in und Check-out ist möglich
Mindestalter für den Check-in: 21 Jahre

Abreise

Check-out vor 10:00 Uhr
Kontaktloser Check-out

Hinweise zum Check-in

Die Gäste erhalten einen Zugangscode.
Von der Unterkunft zur Verfügung gestellte Informationen werden ggf. mit automatischen Übersetzungstools übersetzt.

Zugangsmethoden

Zugangscode

Haustiere

Haustiere sind nicht erlaubt.

Kinder und Zustellbetten

Kinder sind herzlich willkommen

In der Unterkunft akzeptierte Kreditkarten

Wichtige Informationen

Optionale Extras

  • Gebühr für frühen Check-in: 10.0 GBP (je nach Verfügbarkeit)

Die oben aufgeführte Liste enthält vielleicht nicht alle Informationen. Gebühren und Kautionen enthalten eventuell keine Steuern und können sich ändern.

Wissenswertes

Für zusätzliche Personen fallen möglicherweise Gebühren an, die abhängig von den Bestimmungen der Unterkunft variieren können.
Beim Check-in werden ggf. ein Lichtbildausweis und eine Kreditkarte, Debitkarte oder Kaution in bar für unvorhergesehene Aufwendungen verlangt.
Je nach Verfügbarkeit beim Check-in wird versucht, Sonderwünschen entgegenzukommen, sie können jedoch nicht garantiert werden. Eventuell fallen zusätzliche Gebühren an.
Diese Unterkunft akzeptiert Kreditkarten.
Diese Unterkunft wird professionell gereinigt

Was wir noch erwähnen sollten

In dieser Unterkunft gibt es keine Aufzüge
Buchungen für bestimmte Gruppenveranstaltungen oder Partys wie z. B. Junggesellinnen- oder Junggesellenabschiede werden in dieser Unterkunft nicht akzeptiert

Die Unterkunft ist auch bekannt als

Innit Rooms Kemptown
Avalon Guest House Pension
Avalon Guest House Brighton
Avalon Lifestyle Guest House
Avalon Guest House Pension Brighton

Häufig gestellte Fragen

Ist Avalon Guest House haustierfreundlich?

Nein, in dieser Unterkunft sind Haustiere nicht erlaubt.

Wann ist der Check-in bei Avalon Guest House?

Der Check-in ist zu folgenden Zeiten möglich: 15:00 Uhr–jederzeit. Früher Check-in ist gegen einen Aufpreis von 10.0 GBP möglich (je nach Verfügbarkeit).

Wann ist der Check-out bei Avalon Guest House?

Check-out ist um 10:00 Uhr.

Wo befindet sich Avalon Guest House?

Dank der ausgezeichneten Lage (Kemptown) ist diese Pension zu Fuß gerade mal 5 Minuten entfernt von: Queens Park und Brighton Beach. Ebenfalls höchstens 10 Minuten entfernt: Volk’s Electric Railway und SEA LIFE Brighton. Bahnhof Brighton ist 19 Gehminuten und Brighton (BSH-Bahnhof Brighton) 20 Gehminuten entfernt.

Bewertungen

Bewertungen von Avalon Guest House

6,0

6,4

Sauberkeit

8,2

Lage

5,8

Personal & Service

5,6

Umweltfreundlichkeit

5,4

Zustand der Unterkunft
35 von insgesamt 195 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend
42 von insgesamt 195 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut
44 von insgesamt 195 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay
27 von insgesamt 195 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht
47 von insgesamt 195 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend

Bewertungen

4/10 – Schlecht

FK

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Furchtbares Doppelbett mit Sprungfedern und nur einer Decke, kein Service der mal sauber gemacht hat, mussten uns daher selbst Klopapier kaufen, da 2 Rollen einlagiges Klopapier wohl kaum für 5 Tage reichen. Klotür ließ sich nicht absperren und man musste 5 spülen, bis alles weg war im Klo. Würde ich nicht weiterempfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Strandnähe, liegt zentral, unkomplizierter check in
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

2/10 – Ungenügend

Lynne

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We didn’t get the room we paid for, we paid for a deluxe double and got a standard double, which was extremely small. We tried to complain but they didn’t want to know, we finally got an apology just before we were going to bed, but even then they kept trying to tell us that we did get the room we booked, which was very annoying. As compensation they offered us a late checkout which wasn’t any good to us and said they couldn’t change our room as they were fully booked, at 11pm we wouldn’t have wanted to change our room anyway. The door didn’t shut properly on our room so it didn’t feel very secure and there was a light on all night just outside the room, which made it difficult to sleep and the en-suite was very cramped making it very uncomfortable. Not a good experience, glad it was only for one night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2025

8/10 – Gut

Charlotte

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2025

2/10 – Ungenügend

Luke

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room smelt damp/mouldy! The walls looked like they had stains on them. The bathroom mirror was dirty, there was what appeared to be toothpaste on the tiles next to the sink. There was a slug in the shower. The flooring was in need of replacing! Generally not worth the money!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2025

2/10 – Ungenügend

Jamie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
BED BUGS I tried to check in at 8:20 PM and had to call the number on the door for about 10 minutes before anyone answered. Eventually, I received the entry code via WhatsApp, which worked, but it was not ideal after a long day. Once inside, the entire place smelled strongly of fresh paint. My room had a dirty ceiling, and I found used dirty underwear under the bed, which was extremely unhygienic. The bed was also very itchy, and later that night around 11:40 PM, I felt something crawling on me. It was a bedbug. I spent the next two hours checking my clothes, sheets, and luggage. Didn't get much sleep after that.
Bed Bug
Ceiling
Paint smell
Dirty underwear
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2025

2/10 – Ungenügend

Katie

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2025

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

Walked out, didnt stay.

Very different to enter the building and allocated room. Very disappointed with the state of the bedroom & bathroom. Scuffed walls, broken window, wardrobe with no hangers, no hot water, broken ironing board, no water pressure. Very badly maintained. Needless to say we didnt stay overnight, left within minutes of eventually entering the hotel room.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2025

6/10 – Okay

Louise

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

Basic accommodation

The email to check in informed us that it was self check in facilities. On arrival, we were suddenly stopped entering the hotel (after using the code emailed to us for entry) by two men, that appeared outside of the hotel - this took us by surprise but they asked if we were guests, which we confirmed we were. Once in the hotel, we entered our room and it was in quite poor condition/decor. The bed was relatively comfortable and sheets appeared clean. After waiting for nearly 10 mins, the hot water finally kicked in so we could shower. The shower gel provided in the bathroom was really nice. The hotel during the night was quiet considering the location but did smell of weed despite having clear no smoking signs around the corridors and on room doors. Overall it was not awful, I wouldn't stay there again though as the room and facilities were not good enough for the price we paid to stay there.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2025

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025

4/10 – Schlecht

M

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

An unmanned, bare bones option in a cute area

The room was basic, furnished and refurbished to the cheapest of standards without even a mixing tap in the bathroom. Bedlinens, though clean, were stained and unsightly. The mattress felt old and worn, though I profess I slept fine. For a bare-bones basic place to sleep in trendy Kemptown, you get your money's worth (e.g. it was less than half the price of any other option I found). Several buses service the area and it's only a block from the coast. The major problem I had was not receiving entry instructions as the "hotel" is unmanned, requiring me to reach out to the very helpful third-party service contractors on WhatsApp and delaying my check-in, thus causing me to arrive late at an event I was in town for. Furthermore, my access request had been ignored and I was assigned a room up many stairs when I had specifically requested a lower floor due to limited mobility. Although this was rectified by the third party service contractors, again the massive inconvenience delayed me and could have been avoided.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2025

6/10 – Okay

Richard

Gut: Personal & Service

Not terrible but pictures need updating.

Some of the reviews of this place are a little harsh. We stayed in Room 8 on the top floor. The hotel is a little dated and could do with an upgrade and repaint. I think the issue is that the picture they have on here are probably taken a while ago. The room and bedding was clean and we had hot water for the shower at all times. The keyless entry for the main door and room is very useful and save you having to carry a key around. If your looking for cheap hotel with no frills this is one to consider but do not expect too much and certainly not what the images show. But I would rule this place out just because of that. I would suggest that the hotel updates the pictures and that way the reviews wouldn’t be so bad.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2025

6/10 – Okay

Jonathan

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2025

2/10 – Ungenügend

Christopher

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

Terrible, disgusting, do not book

Seemed like a complete scam. The photos bore no resemblance to the location. When I booked, the receipt showed a certain street address, but the day before arrival I got an email with a different address. No staff, no lobby, just key-boxes. Carpets were stained and ripped. Room was tiny, dirty and stifling hot. To finish it off, the toilet had not been flushed, meaning that there was either no cleaning at all (so presumably the sheets had not been changed either), or the cleaning was awful. I walked in, looked around and walked out. I have phoned and messaged the "hotel" multiple times with no response at all. I have now contacted the local City authority as I suspect this place is not licensed, and I have contacted hotels.com and my credit card company for a full refund as this seems to be a complete fraud. Stupidly, I did not think to take any photos.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2025

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

Avalon

good for 1 or 2 nights small but clean get communications when contacting the staff on whatsapp they respond quickly to any queries
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025

8/10 – Gut

Karl

Gut: Sauberkeit

Avalon

Cosy! Bedroom ceiling light not working. Smoke alarm red light flashing all night. Comfy bed, very quiet and close to seafront’s
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025

8/10 – Gut

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

Nice stay, no issues

Book was good, hotel was ok and as expected for the price paid, slept well with no issues. Booked to attend an event in the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025

8/10 – Gut

maurizio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025

4/10 – Schlecht

Peter

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was nobody on site to let you in and when we did get in it was another 90 minutes before we were given our room code to open the door.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2025

2/10 – Ungenügend

Thomas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They took over a week to reply to a question, there were no codes available to enter the property or codes for the rooms for multiple guests including me, the standing fan was broken, the bathroom light was broken, the only access to the outside for cooling or a breeze was a dank little courtyard that was literally swarming with mosquitoes, and I received no contact about the broken light and fan for over 6 hours before I left.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025

8/10 – Gut

Ashleigh

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location and good sized room. Room gets very warm even with the fan provided, as it gets direct sunlight in the morning. Be aware there is no reception of any kind, so you need to make sure you have been sent the building/room code and instructions to get in when you arrive. I hadn’t been emailed mine, and had to call the property phone number to get it, but the help over the phone was very nice and I got what I needed. Otherwise great room for the price.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2025

2/10 – Ungenügend

Stephanie

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a very disappointing experience at this guesthouse and wouldn’t recommend it. Firstly, we were not sent the check-in details or entry codes in advance, meaning we struggled to access the building on arrival. We had to call the property to get this information. All other guests that arrived had the same issue. What was most upsetting, however, was discovering that we’d been placed in a basement room, which was not made clear at the time of booking. We reserved a standard double room with an en-suite, and the photos showed a bright, airy space with natural light. Instead, we were given a dingy, dark basement room with zero natural light and no privacy. People walking past could look directly into the room. It felt more like a converted storage area than a proper guest room. On arrival, we were met with a pile of bin bags and dirty laundry in the hallway just outside the room, creating an awful stench which also seeped into the room. The lack of ventilation made everything worse. The toilet paper was damp, the air was thick and musty, and there were clear signs of neglect, including mould growing at the base of the toilet, a broken window handle, a crack in the window covered in duct tape and a leaking shower due to missing sealant. We raised these issues with the property, but they were unable to offer us an alternative room. This should have been advertised as a basement room at a significantly lower price. We feel ripped off, misled, and regret booking this place.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2025

4/10 – Schlecht

Arthur

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No good
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2025

4/10 – Schlecht

Andrew

Gut: Sauberkeit

Check-in Details

Make sure you get check-in details before you arrive as you need different access code to for the enterance front door and your room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025

2/10 – Ungenügend

Gyorgy

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025