Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Hotel Grand Chancellor Brisbane

4 out of 5
Hotel Grand Chancellor Brisbane
23 Leichhardt St, Cnr Wickham Terrace, Spring Hill, QLD

Bewertungen

8.8

Hervorragend

582 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
305 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
72 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Falk

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

Florian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft liegt auf einem Berg, was gut für die Sicht, aber doch ein wenig weg von den Sehenswürdigkeiten ist. Das 1. Zimmer war bedingt durch die Straße und den Hall sehr laut, die Isolierung schlecht. Das 2. Zimmer (nach Beschwerde erhalten) war dann deutlich besser. Das Personal war nicht wirklich zuvorkommend, insbesondere bei ausgewiesenen 4,5 Sternen. Es gab keinen Safe im Zimmer und das Hotel wirkt an der ein oder anderen Stelle in die Jahre gekommen. Insgesamt gibt es mit Sicherheit bessere Alternativen für das Geld.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Claudia, Bayern

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, netter Pool auf dem Dach, Frühstück war ok, war hübsch alles da in durchschnittlicher Qualität. Super bequeme Betten, gute Lage in der Nähe der Roma Street. Auf alle Fälle empfehlenswert
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Robert Hickie - Hotel Manager am 4. Feb. 2020
Dear Claudia, Thank you for taking the time to bring the events of your recent stay to my attention. Your feedback and opinions regarding your stay are very valuable to us. We encourage feedback from our guests, whether good or bad, as it enables us to define the areas that have been a positive experience as well as giving us the important opportunity to address areas that are of particular concern. Again thank you for your review. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Robert Hickie Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schickes und gepflegtes Hotel. Das Personal ist sher zuvorkommend. Prima für eine Reise nach Brisbane
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Peter Yared, Area General Manager - QLD am 18. Nov. 2019
Dear Guest, Thanks so much for your 5 star review. I'm so pleased that you enjoyed your stay with us, and that you found our team friendly and helpful. We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane. Kind regards, Peter Yared, Area General Manager - QLD

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel, tolle Lage. Wir hatten Das Zimmer in der obersten Etage, Mega Ausblick
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Peter Yared- Area General Manager QLD am 20. März 2019
Dear Guest, I appreciate you taking the time to share your feedback after your recent stay. It was pleasing to read you enjoyed your stay, particularly our location and room views. We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane. Kind regards, Peter Yared, Area General Manager - QLD

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel ist ok aber nichts Besonderes. Personal ist sehr freundliche und hilfsbereit, das Bad war gut und auch das Bett war bequem. Allerdings ist die Einrichtung teilweise schon recht veraltet, die Zimmer sind sehr hellhörig und das Frühstück kann man sich schenken. Wir haben beim Check-in einen Gutschein für das Frühstück (buy one, get one free) bekommen und haben diesen auch eingelöst. Mit dieser Aktion ist es ok, aber für den regulären Preis ist es meiner Meinung nach absolut überteuert. Wenig Auswahl und man sah den warmen Speisen an, dass sie schon längere Zeit auf dem Buffet standen. Wir hatten leider auch Pech, da zu dem Zeitpunkt, als wir da waren, gleichzeitig eine Konferenz stattgefunden hat und zu den Stoßzeiten die Aufzüge überlastet waren. Wir mussten mitunter sehr lange darauf warten, dass einer kam und dieser war dann oftmals überfüllt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Peter Yared- Area General Manager QLD am 27. Feb. 2019
Dear Guest, Thanks so much for your complimentary review. I'm so pleased thatyou enjoyed your stay with us, and that you found our team friendly and helpful. We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane. Kind regards, Peter Yared, Area General Manager - QLD

10/10 – Hervorragend

Marina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel in Brisbane!
Very good breakfast, the rooms are quiet big and comfortable!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Peter Yared- Area General Manager QLD am 9. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to write your very complimentary review. I am so pleased you enjoyed our breakfast offerings and the size of your room. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Peter Yared, Area General Manager - QLD

10/10 – Hervorragend

Warren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest services agent am 26. Mai 2024
Dear Warren,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

10/10 – Hervorragend

Douglas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest services agent am 27. Mai 2024
Dear Douglas,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

8/10 – Gut

Matthew

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoy staying here whenever i visit brisbane
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest services agent am 25. Mai 2024
Dear Matthew,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

10/10 – Hervorragend

Madeleine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value and excellent service. The room was very spacious and the bed was very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest services agent am 24. Mai 2024
Dear Madeleine,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us, and that you found our team friendly and helpful.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

10/10 – Hervorragend

Tony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet, clean and very comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest services agent am 24. Mai 2024
Dear Tony,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us, and that you found our team friendly and helpful.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

10/10 – Hervorragend

Tram, Hope Island

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always stay here for work. Very convenient location for the private hospitals.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest services agent am 6. Mai 2024
Dear Tram,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room size is great. Air conditioning is a little louder than I would expect for a hotel of this quality. Night Manager staff was good but not great when I enquired about finding some paracetamol.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest services agent am 18. Mai 2024
Dear James,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us, we will inform the Front Office Manager, of the feedback.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

8/10 – Gut

Geoff

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place and decent value especially given the location
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest services agent am 6. Mai 2024
Dear Geoff,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

10/10 – Hervorragend

Sean

Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest services agent am 6. Mai 2024
Dear Sean,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us, and that you found our team friendly and helpful.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

6/10 – Okay

Linda, DOWNER

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest services agent am 18. Mai 2024
Dear Linda,Thank you so much for your review! We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and great value for money.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest services agent am 6. Mai 2024
Dear Ahmed,Thank you so much for your review! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brisbane.Kind regards,The Front Office Team.

6/10 – Okay

Jay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
A minor mess around with checking in as I only carry digital cards. Eventually a costly working around was met. The surrounds of the room was a constant vibe and did not really provide insulation from other people’s conversations and so forth. Lucky I had earplugs
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lynne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Louise

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Unable to order room service after a certain time
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Isabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tracey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to Suncorp Stadium for the Pink concert. Clean & smelt refreshing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Leonard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Cathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Kellie

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Room was clean and reception staff were lovely but we waited 45 minutes for drinks & toasted sandwiches in the cafe/bar area. The staff in the bar seemed to have no idea what was going on. Let the whole experience down
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Judith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Elaine

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Tracey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Karl

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Christine

Service was good. I didn’t like that I couldn’t open a window.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Tracey

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kylie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient to the hospital
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Walter

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Two night stay
This was my 4th stay in the hotel as it is close to appointments I have. Overall an excellent stay as always with great room service. My only comment on this one stay was that obviously cleaners may not have finished cleaning the room i was checked into when I checked in at 1.55pm. There was a dirty wet facecloth left on the sofa, the carpet in the living area still had debris/dirt and the vacuum cleaner was outside the door in the corridor. To be fair this was a one off occurrence - however attention to detail is very critical in the service industry, particularly when suites are >$400/night.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lynne

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Xiao

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Put MAKE MY BED sign for a whole day. When I came back, housekeeping staff did not do anything, didn’t even come into the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Darsie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Sharon

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Yoshihiro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like this hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Alice

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jedy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking onsite for $30 a day. However the staff that checked me in was nice, I arrived early which I had to leave my luggage at the storage area. When I came back to pick those up I was told rudely by a staff to “LINE UP!” Other than that it was a great experience, good room and quite clean. Rooftop swimming pool was excellent with a gym with the view of the city.

2/10 – Ungenügend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Jamal

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel désagréable
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Marilyn

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk staff went above and beyond as we had an issue with lost luggage on the train. They were so friendly and helpful doing everything in their power to rectify the problem, the rooms were spotless and large close to many shops and restaurants.

10/10 – Hervorragend

Emma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023