Innenpool, Liegestühle

Bewertungen von Grand Hotel Normandy by CW Hotel Collection

4 out of 5

Bewertungen

9.2

Wunderbar

238 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
97 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sebastian, Noervenich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Service Schönes Frühstück Schöner Pool Wir kommen auf jeden fall wieder
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amber am 6. Dez. 2023
Lieber GastVielen Dank für das Teilen für Ihre positive Erfahrung hier im Hotel. Unser Team ist glücklich, dass Sie den Aufenthalt hier bei uns genießen konnten. Wir hoffen, dass wir sie nochmal willkommen heißen können, hier in unserem Hotel.Mit freundlichen Grüßen Grand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Dieter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Amber am 16. Okt. 2023
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Selahattin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Morgane am 30. Sept. 2023
Dear Selahattin, Thank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Adolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel an perfekter Lage
Sehr freundlicher Empfang, Wir wurden sogleich mit Informationen zu Sehenswürdigkeiten (Plan mit Route) und Tipps für Restaurant und Bars etc. versorgt. Parkplatz verfügbar direkt hinter dem Hotel. Hervorragendes Frühstück und gute Lage um die Stadt zu Fuss zu erkunden (10 - 15 Minuten zum Belfried je nach Tempo). Super LED Badezimmerspiegel (perfektes Licht zum Schminken), gut funktionierende Klimaanlage und gemütliche Bar. Ein Tophotel für den Aufenthalt in Brügge!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Amber am 22. Sept. 2023
Dear guestThank you for your lovely words about our staff, our breakfast and all of our other facilities. Our team is so happy to learn that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

8/10 – Gut

Muammer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich war dort
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Morgane am 19. Juli 2023
Das Beste, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten! Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder begrüßen können! Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Hervorragend

Ken

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top 4 Sterne Hotel in bester Lage zu top Preis
Es war mit Abstand das beste 4 Sterne Hotel in den letzten 3 Jahren was wir gebucht haben. Alles ist bis ins Detail durchdacht von Nesspresso Maschine , Kühlschrank top Pflegeprodukte auf den Zimmer bis zu den tpllen Frühstück bei den es an nix fehlt
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Leider wurde das Zimmer während des Aufenthaltes nicht gereinigt. Bei Nachfrage war es offensichtlich egal. Dementsprechend wurde kein Kaffee oder Tee aufgefüllt oder Tassen getauscht ( es war eh nur eine vorhanden). Das Frühstück war sehr gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Björn

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not recommended
I cannot recommend the hotel. I have booked a room for 3 nights for 700 euro which clearly showed in the pictures on hotels.com a terrace and private outside seating for the room category. The room I got had neither a terrace nor a balcony and faced the main street. The reception was very rude not proposing any acceptable solution but just telling me that I have to note during the booking process that I want the room with the terrace and that it is the fault of hotels.com and they cannot change the pictures easily. Besides this a handyman entered the room a second after knocking without waiting for a reply. Toilet paper was not replaced during room service even when empty, we had to request new toilet paper at the reception. Good breakfast. Overall the hotel is not worth the money and should work on customer service.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Auch wenn die direkte Umgebung nur okay ist (direkt an der Straße) ist das Hotel sehr einladend. Äußerst freundliches Personal. Sehr schön eingerichtete Zimmer, meines wirkte noch recht neu. Einzig die Aufbewahrung der Kleidung bietete etwas wenig Plstz. Zudrm lies sich die Tür zur Toilette nicht schließen (Tür verzogen) Frühstück habe ich nicht gebuutzt, sah jedoch ansprechend aus. In ca 5 Minuten ist man direkt im historischen Stadtkern.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Josef

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes modernisiertes Hotel. Das Frühstück ist toll! Die Zimmer sind sehr liebevoll eingerichtet und es ist alles fußläufig erreichbar. Eine absolute Empfehlung!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
toller Pool super Frühstücksbufett
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Amadeus

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Ines

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das erste Zimmer, die erste Nacht, haben wir in einem muffigen Zimmer verbracht. Das Zimmer konnte nicht gelüftet werden, das Bad hatte keine funktionierende Abluft. Nach einer schlechten Nacht, haben wir uns um ein anderes Zimmer bemüht. Dies war zwar schwer zu erreichen (nur über eine sehr schmale Treppe) aber es war nicht muffig (Schimmelgeruch) und es konnte gelüftet werden. Der Umzug von einem Zimmer ins andere war zwar etwas anstrengend, aber danach konnten wir die nächste Nacht wenigstens schlafen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Rene

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Top, nur die tägliche Reinigung des Zimmers ließ zu wünschen übrig.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel mit freundlichen personal und tollem Pool. Frühstück mit 17,50 pP ziemlich teuer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Amber am 1. Mai 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Mauricio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy agusto, bien situado
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 1. Mai 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Luis A

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I spent one night in Bruges and since the check in time at Normandy Hotel, I felt Welcome by them; very friendly and professional staff. Very clean we also got the breakfast included a very wise option worth it. Thanks again for everything!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 1. Mai 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words about our staff, our cleanliness and our breakfast are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

LUDOVICA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura a pochissimi passi dal centro. Hotel bellissimo con piscina. Consiglio
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Amber am 1. Mai 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking de l’hôtel onéreux
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Amber am 1. Mai 2024
Chère cliente, cher clientNous vous remercions de nous avoir fait part de votre expérience positive. Notre équipe est heureuse d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour ! Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez trouvé notre parking un peu cher. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel à l'avenir.CordialementGrand Hotel Normandy

6/10 – Okay

Jack

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 11. Apr. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Lynne Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very friendly and helpful. Room was comfy. Hotel is walking distance from the main tourist area. Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Amber am 5. Apr. 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words about our staff, our rooms and our location are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

BIQI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a nice small hotel, I like the location and the staffs there are very friendly. Their breakfast buffet was nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Amber am 3. Apr. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had the best time, booking multiple rooms for a family birthday celebration. The hotel is in a great location, very close to town, but far enough away to not hear any noise. The staff were all amazing, incredibly helpful and friendly; a real asset to the hotel. The breakfast was brilliant, a great selection and delicious. We stayed in the romantic style rooms and they def had the wow factor. Would definitely stay here again and loved Bruge in general.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Amber am 27. März 2024
Dear guestThank you so much for all your kind words. I will definitely share them with our whole team. We're all very glad to hear that you and your family enjoyed your stay at our hotel. We would love to welcome you back in the future!Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

SALOMON

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente!! Tranquillo, limpio y lindo. Ceca d e todo lo de visitar y eñmdesyino delicioso
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Amber am 21. März 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

caroline

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A quaint hitel with lots of personal touches.eg. real china and crystal glasses at breakfast, chocolates on check out. Near to lots of restaurants
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Amber am 17. März 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Fiore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon hotel, personnel super sympa bien placé et bon petit déjeuner. Je recommande.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 4. März 2024
Chère cliente, cher clientNous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour ! Vos paroles aimables sur notre personnel et notre petit-déjeuner sont très appréciées. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel à l'avenir.CordialementGrand Hotel Normandy

8/10 – Gut

Aaron

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 14. Feb. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Marine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel super situé pour tout faire à pieds! Nous avions demandé une chambre au calme et nous avons eu une chambre parfaite tout au fond du couloir Mais le lit était trop mou à notre goût, le radiateur/clim vibre tel un téléphone portable assez souvent même pendant la nuit (surprenant et se rallume tout seul) L’hôtel indique faire attention aux serviettes pour l’environnement mais sont changées tous les jours et les produits de beauté sont en petit format , c’est dommage! L’hôtel reste tout de même très agréable et le personnel est très sympathique
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Amber am 14. Feb. 2024
Chère cliente, cher clientNous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour ! Vos paroles aimables sont très appréciées. Nous apprécions votre commentaire sur les lits et les produits dans la salle de bains. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel à l'avenir.CordialementGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Nuria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal muy amable, el chico de la recepción nos habló en español y fue muy simpático. El desayuno muy variado y muy bueno. Las camas son grandes y comodas. Todo muy limpio. El baño moderno, impecable. Volvería, sin duda
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 14. Feb. 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words about our staff, our breakfast and our rooms are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Amber am 14. Feb. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

8/10 – Gut

Ann

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Amber am 14. Feb. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

8/10 – Gut

ARIJIT, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice charming place 10-15 m away from old town
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 20. Jan. 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words about our location are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

6/10 – Okay

Niccolo'

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
A nice hotel, but I unfortunately had to change 3 different rooms: the first the window wouldn’t change properly; and the second one didn’t have heating in the bathroom. My final room was very nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Amber am 20. Jan. 2024
Dear guestAs a team, we strive to offer a pleasant stay to all our guests. We are sorry to hear that your stay did not fully meet your expectations due to problems in multiple rooms. We appreciate your feedback and are glad to hear that you liked the third room.Kind regardsGrand Hotel Normandy

8/10 – Gut

Caroline

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 16. Jan. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

4/10 – Schlecht

Tjum

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We have stayed in two different rooms. The rooms were both dirty (stains on the sheets, pillows, coffee mugs and tables). There was no ventilation in the bathroom, so there was mold in the room. The shower water was cold one morning (not very pleasant). In the hotel lobby and the hallways was a bad smell, like from a drain. It was too hot everywhere in the hotel. The lift was very old and we had the feeling it could break down every second. Overall the staff was very helpful and friendly, but a lady at the breakfast was very rude, because she thought we hadn’t reserved for the breakfast (but we did, the day before) and wanted to make that clear by shouting it. We gave everything back as feedback to the staff, hope they’ll improve in the future. The swimming pool, gym and lobby were nice. Overall it shouldn’t be a 4 star hotel and it is too pricy for what you experience in this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Amber am 15. Jan. 2024
Dear guestAs a team, we strive to offer a pleasant stay to all our guests. We are sorry to hear that your stay did not fully meet your expectations. We appreciate your feedback. Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Gary

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 15. Jan. 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Ariadna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amber am 5. Jan. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Ellie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amber am 5. Jan. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

8/10 – Gut

Zahra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had a lovely stay at the hotel. It was close to the main area, just a 10 minute walk to the square. Raman at reception was so lovely and helped me a lot with my baby - washing bottles and generally paying extra attention to us. It was very helpful. The rooms were clean and comfortable- we had a random pillar in the middle which affected the view of the tv but apart from that it was good. There isn’t a phone in the room which made it quite difficult to contact reception - they gave a mobile number but it was quite difficult to always reach someone. Overall a 9/10 stay in Bruges.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amber am 5. Jan. 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words about our colleague Rawan are much appreciated. We appreciate your feedback and hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Cesar

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amber am 5. Jan. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Hervorragend

Olivia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amber am 5. Jan. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

6/10 – Okay

Anna

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
It’s was an ok hotel. It wasn’t a good value for money. When we arrived in our room, we found a dirty coffee cup, unemptied bin and used soap bar in the bathroom. The staff were very apologetic however this wasn’t the level of service you’d expect from a 4* property. It’s unlikely we’d stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amber am 5. Jan. 2024
Dear guestAs a team, we strive to offer a pleasant stay to all our guests. We are sorry to hear that your stay did not fully meet your expectations. We appreciate your feedback. Kind regardsGrand Hotel Normandy

8/10 – Gut

Marta

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amber am 5. Jan. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

8/10 – Gut

Erling

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amber am 5. Jan. 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

2/10 – Ungenügend

Maria

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed in room 141, it had the tiniest of bathrooms, more like a cupboard. Very impractical and uncomfortable. No hooks to hang a bath towel. You had to place it on the floor or on the toilet. No shelving, for toiletries either. No mirror in the bedroom. When we left the receptionist asked if we had a good stay, we told her about our issues, which she responded. Next time you stay ask for a room with a bigger bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amber am 8. Dez. 2023
Dear MadameThank you for reviewing our hotel. As a team, we strive to offer a pleasant stay to all our guests. We are sorry to hear that you didn't like your bathroom which ruined your stay. At check-out, I just wanted to help you by suggesting that if you were to stay with us again, you could ask us to reserve you a room with a bigger bathroom. There was no intention of blaming you for "choosing the wrong room" in any way. I wanted to assure you that we would give you a better bathroom next time to better your experience. Kind regardsGrand Hotel Normandy****