Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
238 von insgesamt 343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
238
72 von insgesamt 343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
72
18 von insgesamt 343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
18
7 von insgesamt 343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
8 von insgesamt 343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
8
9.4/10
Sauberkeit
9.2/10
Personal & Service
8.6/10
Ausstattung
9.2/10
Zustand der Unterkunft
9.0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Nils
16. Nov. 2023
Nils
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 17. Nov. 2023
Beste Nils,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Gilles V., Community Manager
6/10 – Okay
Uwe
Geschäftlich gereist
19. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The personal was partly incompetent. They couldn't fix the TV and just left with no further comment, Even 10 parties waiting for check in did not trigger the team to activate a second receptionist.
Many rooms have windows into a tiny inner courtyard with no natural light. The lobby and bar are not very welcoming. The hotel next door is a much better deal.
Uwe
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 20. Okt. 2023
Dear Uwe,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you found our rooms to be clean during your stay. However, we are sorry to hear about the issues you encountered with our staff and the TV. We strive to provide excellent service to all our guests, and we will certainly address these concerns with our team to ensure improvements.Regarding the room's natural light, we do offer a variety of room types with different views, such as rooms overlooking the Botanical Gardens or Place Rogier, which provide more natural light. We would be happy to help you choose a room that better suits your preferences during your next visit. As for the lobby and bar, we aim to create a welcoming atmosphere, and we appreciate your feedback as it helps us improve our guests' experience.We hope we have the opportunity to welcome you back again.Kind regards,Gilles V., Community Manager
6/10 – Okay
Deniz
25. Sept. 2023
Deniz
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 16. Okt. 2023
Sehr geehrter Deniz,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Wir hoffen, Sie eines Tages wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
Selina
Mit dem Partner gereist
17. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Für kurzen Städtetrip sehr zu empfehlen - zentrale Lage und alles sauber
Selina
Antwort von Gilles V., Community Manager am 19. Sept. 2023
Sehr geehrte Selina,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es freut uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns zufrieden waren und insbesondere unsere Sauberkeit und zentrale Lage hervorheben.Wir freuen uns schon darauf, Sie auch in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
Nazan
24. Aug. 2023
Nazan
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 14. Sept. 2023
Sehr geehrte Nazan,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Bis bald, hoffentlich.Mit freundlichen Grüßen,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Udo
7. Aug. 2023
Udo
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 28. Aug. 2023
Sehr geehrter Udo,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung unseres Hotels.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie bald wieder als Gast bei uns begrüßen dürfen!Bis bald,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Jörg
Geschäftlich gereist
8. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel mit allen Annehmlichkeiten.
Jörg
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 9. Mai 2023
Sehr geehrter Jörg,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung unseres Hotels.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns.Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Josef
Geschäftlich gereist
14. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gut 👌
Josef
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 17. Apr. 2023
Sehr geehrter Josef,vielen Dank für Ihren Kommentar.Ihre Höchstbewertung haben wir gerne mit dem gesamten Team geteilt und bedanken uns bei dieser Gelegenheit recht herzlich für Ihren Besuch. Gern würden wir Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Brüssel wieder bei uns begrüßen!Gilles V., Community Manager
4/10 – Schlecht
Robert
Geschäftlich gereist
6. Dez. 2022
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Lüftung fängt mitten in der Nacht an Geräusche zu machen, Personal unfähig kurzerhand neue Karten für das neue Zimmer zu erstellen
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Gilles V., Community Manager am 7. Dez. 2022
Sehr geehrter Robert,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir bedauern es sehr, dass Sie mit unserem Hotel und insbesondere mit unserem Service nicht zufrieden waren. Es würde uns sehr freuen, wenn Sie uns mitteilen könnten, was genau an unserem Service nicht gut war. Dadurch können wir uns weiter verbessern.Mit freundlichen Grüßen,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Hermann
Mit einer Gruppe gereist
25. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hermann
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Gilles V., Community Manager am 26. Apr. 2022
Dear Hermann,
Thanks for your high rating of our hotel.
We are happy we were able to cater to all your needs.
Again, thank you very much.
We look forward to welcoming you back. Best regards,
Gilles V., Community Manager
6/10 – Okay
Philipp
Mit der Familie gereist
19. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
OK. Türfalle im WC fehlte. Wir hatten eine Tasche vergessen. Auf Nachfrage hat man uns das Telefon aufgehängt!!!
Philipp
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Gilles V., Community Manager am 20. Apr. 2022
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für das Feedback zu unserem Hotel.
Wir bedauern es, dass wir Ihre Erwartungen an uns nicht vollständig erfüllen konnten. Bitte entschuldigen Sie die während Ihres Aufenthalts entstandenen Unannehmlichkeiten, dies bedauern wir sehr. Danke auch für Ihren Hinweis zum Badezimmer. Wir werden dies umgehend mit unserem technischen Team besprechen und uns so weiter verbessern.
Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft ganz von unserem Service überzeugen.
Mit freundlichen Grüßen,
Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Peter
Geschäftlich gereist
4. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder
Sehr gut ausgestattet und sehr guter Service. Sehr schönes Hotel. Gerne wieder!
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Gilles V., Community Manager am 4. März 2022
Sehr geehrter Peter,
vielen Dank für Ihr positives Feedback!
In Anbetracht Ihrer anerkennenden Worte zu unserer guten Ausstattung und der Hilfsbereitschaft unseres freundlichen Personals, haben wir uns über Ihre positive Rückmeldung sehr gefreut.
Sehr gerne haben wir auch gelesen, dass unser schönes Hotel einen guten Gesamteindruck bei Ihnen hinterlassen hat und bedanken uns hiermit recht herzlich im Namen aller Mitarbeiter von DoubleTree by Hilton Brussels City für Ihren Besuch.
Auch wir würden Sie eines Tages gerne wieder bei uns begrüssen.
Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Gilles V., Community Manager am 7. Feb. 2022
Dear Guest
We are grateful for this kind rating of your recent stay.
We are happy to have met your requirements.
We would love to know how we could have improved your experience with us.
We look forward to welcoming you back. Best regards,
Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
26. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes, sauberes und zentrales Hotel
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Gilles V., Community Manager am 26. Jan. 2022
Sehr geehrter Gast,
vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung!
Angesichts Ihrer Höchstbewertungen in allen Kategorien und Ihres freundlichen Kommentars zu der generellen Sauberkeit unseres Hauses und dem gutem Gesamteindruck, wissen wir Ihre Resonanz wirklich zu schätzen und freuen uns auch, dass Sie unsere hervorragende Lage mitten im pulsierenden Großstadtleben von Brüssel hervor gehoben haben.
Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und hoffen, Sie bald wieder empfangen zu dürfen.
Bis zum nächsten Mal!
Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
Ernst
11. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ernst
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Steven De Bolle, Community Manager am 15. Nov. 2021
Dear Ernst,
Thank you for taking the time to rate your stay with us.
We are glad that this was to your satisfaction.
We would welcome your suggestions on how we could improve your experience.
We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,
Steven De Bolle, Community Manager
8/10 – Gut
rong
Mit der Familie gereist
15. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is very good hotel and just a little noisy
rong
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Luis, santo domingo
Mit dem Partner gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excelente localización y un personal muy colaborador
Luis
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 15. Mai 2024
Muchas gracias por su excelente valoración sobre DoubleTree by Hilton Brussels City .Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.A la espera de su regreso, aprovechamos para enviarle un cordial saludo,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
DEIDRA
Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was a bit nervous about staying here given some of the other comments but I’m so glad I did! The room was very nice, the staff friendly and the location was perfect!
DEIDRA
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 13. Mai 2024
Dear Deidra,Thank you for such a positive review.We are grateful for your kind remarks and for highlighting our location. We will be sure to let our team members know how much of an impact they made on your experience.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Mary
Mit dem Partner gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel ; we love the Hilton Hotels.
Mary
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 10. Mai 2024
Dear Mary,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Regina
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Regina
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 12. Apr. 2024
Chère Regina,Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous serions ravis de vous revoir pour une expérience toujours de qualité.Bien cordialement,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Prasadini
Mit der Familie gereist
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing service
Prasadini
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 4. Apr. 2024
Cher Prasad,Merci pour ce charmant commentaire !Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau.Bien à vous,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Anton
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Anton
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 4. Apr. 2024
Beste Anton, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Akiya
Mit der Familie gereist
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Akiya
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 29. März 2024
Dear Guest,Thank you for sharing such positive feedback following your stay with us.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
sukhraj
26. Feb. 2024
sukhraj
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 28. Feb. 2024
Cher hôte,Merci pour cet excellent retour.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nos hôtes,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
hendrik
Mit einer Gruppe gereist
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
all was really more then perfect for my ,, thanks coming soon back
hendrik
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 22. Feb. 2024
Dear Hendrik, Thank you very much for this kind review of your recent stay.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again.Kind regards,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Johanna
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mooi hotel
Mooi hotel, praktische locatie in Brussel. Personeel heel aardig en service gericht.
Kamer was super, een paar jaar geleden gerenoveerd en nieuwe bedden. Helaas waren die voor ons te hard. Werd wel opgelost met een dikkere topper. Voor dat nachtje prima maar een langer verblijf voor onze nachtrust niet haalbaar.
Johanna
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 14. Feb. 2024
Cher hôte,Nous nous réjouissons que votre séjour dans notre établissement se soit parfaitement bien déroulé. Merci de mentionner le confort et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt,Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
Amir
1. Feb. 2024
Amir
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 2. Feb. 2024
Dear Amir,We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
Seoung Sub
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Seoung Sub
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 22. Jan. 2024
Cher Seoung,Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Ce serait un plaisir de vous revoir parmi nous,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Pär
17. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pär
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 18. Jan. 2024
Cher Pär,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour parmi nous et que vous ayez apprécié la propreté de votre chambre ainsi que la disponibilité de notre équipe.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau. Bien cordialement,Gilles V., Community Manager
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
16. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Bad bathroom design and unclean bedding
Overall it was an okay experience but cleanness is a problem, we found several hair on the bed when we checked in and asked if the sheets can be changed, the hotel gave us new sheets and asked us to change ourselves… the shower is also badly designed where the water would splash out all over the bathroom.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 17. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing a review.We take cleanliness very seriously and have a dedicated housekeeping team that ensures our rooms are well-maintained. We will address this issue with our team to ensure that it does not happen again in the future. Please know that our hotel is committed to providing a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
Willem
Geschäftlich gereist
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Willem
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 16. Jan. 2024
Beste Willem, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u helemaal tevreden was met het comfort van uw kamer.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
RODRIGO
11. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
excelente hotel, recomendo
RODRIGO
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gilles V., Community Manager am 11. Jan. 2024
Estimado Rodrigo,Nos alegra enormemente saber que encontró la limpieza de la habitación a su gusto, algo que consideramos esencial y en lo cual nos esforzamos diariamente. Es un placer leer que la condición del hotel cumplió con sus expectativas, reflejando nuestro reciente proceso de renovación completo. Además, nos complace que haya valorado positivamente el servicio ofrecido por nuestro dedicado equipo y que la comodidad de su habitación haya contribuido a una estancia agradable.Esperamos volver a recibirle en otra ocasión. Saludos cordiales,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Memet
Mit der Familie gereist
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Newly renovated with great staff
Memet
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 11. Jan. 2024
Dear Memet,Thank you for your kind feedback.We strive to create a memorable experience for every guest and are delighted that you had such an enjoyable experience with us. Your mention of our dedicated team members will encourage us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again in the future.Best wishes,Gilles V., Community Manager
4/10 – Schlecht
Jessica
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not accommodating
The hotel would not honor our Hilton Gold status. Breakfast was 30 USD per person which is outrageous for the limited spread they provided. Baby cot requested in advance was not provided in a timely manner. I would not visit again.
Jessica
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 4. Jan. 2024
Dear Jessica,Thank you for taking the time to share your feedback.We're truly sorry to hear that your stay did not meet the high standards we strive for. It's disappointing to learn about the challenges you faced with the breakfast and the baby cot. While our team is known for their attentiveness, it seems we fell short in delivering prompt service for your needs. Concerning your comment about the Hilton Gold status, we'd like to mention that our loyalty points are only collectible when reservations are made directly with the hotel or through the group website. We regret any inconvenience this may have caused. Please rest assured that guest satisfaction is our top priority, and we are committed to providing a comfortable and enjoyable experience for all who stay with us.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Khalid
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mooi, schoon, veilig, ruime kamer en badkamer, confortable bed, alles was perfect.
Khalid
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 31. Jan. 2024
Beste Khalid,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u heeft genoten van een goed verblijf en dat de grootte van de kamers aan uw verwachtingen voldeden.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met de service van ons personeel.Hopelijk tot ziens,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Mariela
Mit der Familie gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is very conveniently located. But there were two set of stairs to get to our room as it was located in the older part of the building. It was difficult to get there with our luggage. The breakfast was great!
Mariela
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 31. Jan. 2024
Dear Mariela, Thank you very much for your review.We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and appreciated our convenient location. Rest assured that we have taken note of your comments. It's great to hear that you were able to make the most of our tasty breakfast, and hope it kick-started your day.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Gilles V., Community Manager
6/10 – Okay
Laurent
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La chb était très jolie et très bien équipée la salle de fitness avait de belles machines récentes le petit déjeuner très varié et très frais
Juste un vacarme horrible dans les chb voisines qui a bien gâché notre nuit
Laurent
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 2. Jan. 2024
Cher Laurent,Merci de partager l'expérience de votre séjour.Nous sommes ravis que la beauté et l'équipement de votre chambre et de notre salle de fitness avec ses équipements récents aient répondu à vos attentes. Il est également agréable de lire que le petit déjeuner varié et frais a été à la hauteur de vos attentes. Nous regrettons cependant que le bruit des chambres voisines ait perturbé votre nuit. La prochaine fois, vous pourrez demander une chambre avec vue sur la cour plus calme, et notre équipe se fera un plaisir de vous aider. Nous tiendrons compte de vos commentaires pour nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir parmi nous. Cordialement,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Adam
29. Dez. 2023
Adam
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 2. Jan. 2024
Cher Adam,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Miss J
22. Dez. 2023
Miss J
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 26. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for this positive review.We are glad to know you had a pleasant experience.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Anu Piia Annika
Mit einer Gruppe gereist
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Upea
Todella siisti ja kaunis hotelli. Todella mahtava aamiainen, paras mitä koskaan törmännyt.
Mukava henkilökunta.
Anu Piia Annika
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 26. Dez. 2023
Arvoisa vieraamme Anu PiiaKiitos paljon positiivisesta arviostanne.Olemme iloisia kuullessamme, että piditte hotellimme siisteydestä ja kauneudesta – panostamme jatkuvasti ympäristömme viihtyvyyteen ja esteettisyyteen. On hienoa, että aamiaiskokemuksemme on tehnyt teihin vaikutuksen; keittiötiimimme valmistaa monipuolisen valikoiman, johon sisältyy terveellisiä, paikallisista raaka-aineista valmistettuja vaihtoehtoja. Kiitos myös henkilökuntamme kehuista; jokainen tiimimme jäsen pyrkii tarjoamaan unohtumattoman palvelukokemuksen vieraillemme.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisin,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location near shopping, different foods, and stations for bus or tram rides!! Hotel is very nice!! Staff friendly, helpful and accommodating!!
Mark
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 26. Dez. 2023
Dear Mark,Thank you for this kind review.It's wonderful to hear that you appreciated our central location, ideal for exploring the city and its various transport options. We are also thrilled you found our hotel to your liking and our staff to embody the friendly and helpful spirit we strive for. Your compliments on the room's cleanliness, our hotel's condition, the level of service, and our amenities truly warm our hearts.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Angelique
22. Dez. 2023
Angelique
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 26. Dez. 2023
Beste Angelique,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
AIDA
21. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
AIDA
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 21. Dez. 2023
Dear Aida,Thank you for your positive feedback.We are pleased that you had a pleasant stay.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
GARY
Mit einer Gruppe gereist
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Car Park not safe !!
This hotel was beautiful and everyone was lovely.
The car park next to it is not safe. 5 cars on the same level as I parked had windows smashed and belongings stolen the night we parked there. They targeted cars with foreign number plates.
It was the under ground parking behind the hotel. It ruined our trip
GARY
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 19. Dez. 2023
Dear Gary,Thank you for taking your time writing this feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel beautiful and our team lovely, and it's fantastic to know that the room cleanliness, hotel condition, and service all met your high standards. Your comfort is our top priority, and we're glad that you felt this during your stay. We're genuinely sorry to hear about the unfortunate incident in the nearby public car park. While the car park is a separate entity, the safety and overall experience of our guests are of the utmost importance to us. We appreciate you bringing this to our attention, and we want to assure you that we are actively communicating with the car park management to address these concerns and enhance security measures where possible.It would be a pleasure to welcome you again. Best wishes for the holiday season,Gilles V., Community Manager
10/10 – Hervorragend
Tomasz
Mit einer Gruppe gereist
12. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tomasz
Antwort von Gilles V., Community Manager am 7. Feb. 2024
Dear Tomasz,Thank you for taking the time to share your opinion with us.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us and that you found your room equipped with everything you needed.Moreover, thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to seeing you again. Best wishes,Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
William
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
William
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 12. Dez. 2023
Cher William,C'est un plaisir de lire que vous avez apprécié votre séjour et le confort de la chambre en particulier.Nous espérons vous recevoir à nouveau. Cordialement,Gilles V., Community Manager
8/10 – Gut
Pieter
Geschäftlich gereist
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pieter
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 11. Dez. 2023
Beste Pieter,Bedankt voor uw beoordeling.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Gilles V., Community Manager
6/10 – Okay
David
8. Dez. 2023
Séjour correct.
Bémol : eau à prendre dans une fontaine commune
David
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 8. Dez. 2023
Cher David,Merci pour votre retour d'expérience.Nous sommes ravis d'entendre que votre séjour s'est bien déroulé.Nous prenons bonne note de votre remarque et vous en remercions. Nous tenons à souligner que cette initiative de fontaine à eau s'inscrit dans notre engagement envers la durabilité. En effet, nos fontaines à eau permettent de réduire l'utilisation de bouteilles en plastique et offrent une eau fraîche et filtrée à tout moment, ce qui est en harmonie avec notre approche écologique.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir chez nous. Bien à vous,
10/10 – Hervorragend
Rhiannan
7. Dez. 2023
Rhiannan
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gilles V., Community Manager am 8. Dez. 2023
Dear Rhiannan,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Gilles V., Community Manager