Classic-Apartment, 1 Schlafzimmer | Wohnzimmer

Bewertungen von Smartflats City - Brusselian

3 out of 5
Smartflats City - Brusselian
Rue Marche aux Poulets 45, Brussels

Bewertungen

6.6
11 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.6/10

Sauberkeit

7.0/10

Personal & Service

4.6/10

Ausstattung

7.2/10

Zustand der Unterkunft

3.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

David

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
WiFi and TV didn’t work. We let them know and while they were very responsive, they didn’t make any effort to resolve the issue. Some of the furniture was visibly worn and dirty. Water temp was very inconsistent.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

FRANK

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Poorly maintained property with only a few minutes of hot water. Would not return.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Lotte

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Needs maintenance
This place need maintenance. There is no sink by the toilet. Broken picture frames on the floor. Very dirty vindows. Pillows in a very poor state. Not hot water on the leaving day - so we could't shower before travelling on.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

PASCAL

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Pablo

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El alojamiento tiene muy mal olor, olia a cañerias y estaba sucio. El mismo se reservo para 6 personas, por mo que tenian que hacer el sofa came, cuandi llegamos el mismo no estaba montado y al abrirlo nos dimos cuenta de que estaba roto. Por otro lado hacia frio en el apartamento, ya aue la calefacción no estaba encendida o no funcionaba. Intentamos hablar con el dueño pero la contestación es "se ha informado a los técnicos" y no nos dijeron nada más, un desastre todo. Expedia si me respondio, pero tampoco pudo hablar con la propiedad, lo unico es aue me dio una recompensa en puntos, cosa que lo vi muy poca cosa y nada de devolución de una parte sel dinero. Al final se durmio como se podia, con una cama rota y sin calefacción, o sea con frio.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Eemil

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Maxime

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Un experience bizarre et désagréable
L’appartement a été squatté par un ou une prostitué pendant mon absence pour aller dîner. Il ou elle devait avoir les codes d'entrées. Je suis arrivé un peu comme la famille ours dans le conte boucle d’or ! Le wc avait des excréments, le lit était défait avec un préservatif jeté dans l’angle de la chambre. Et la douche avait été utilisée ainsi que les serviettes mise à disposition. Un sac était présent avec les affaire de la personne ce qui signifiait qu’elle comptait revenir. N’ayant aucune confiance pour h rester j’ai donc décidé de partir. Aucune solution m’a été proposée à par rester sur place en attendant que quelqu’un vienne changé les codes m. Et je n’ai toujours pas été remboursé après plus de 4 mois. Très très déçu
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Noortje

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

julie

Mit der Familie gereist
Not up to scratch
The apartment is well-located and spacious, but badly in need of TLC. Many fixtures were broken, and the decor was dismal. The lounge in the sitting room - a fold out bed - was too uncomfortable to be used. Worst, the stair rail in the dimly-lit entry hall had come away from the wall, so was dangerous.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Raven

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was no hot water, exposed wiring, holes in the walls, etc. It was unfit to stay in and because the property staff refused to assist, we were for ced to stay somewhere else and now they are refusing to refund our money! They state we did not return the key, howevert I have a video of us placing the key in the lock box when we left! I also have pictures and videos to show all of the issues! Terrible, Terrible vendo that Expedia should DROP if they want to keep customers!

2/10 – Ungenügend

María Ángeles

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muchas cosas estaban estropeadas, la nevera, la alcachofa de la ducha, la TV, un escalón de la escalera de caracol estaba roto, nos dieron que vendría un tenico y no apareció nada, en resumen un desastre porque la limpieza tampoco era que luciese muchoestaba roto, lo comunicamos,
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Vickesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Ok , not great
Not good , we had issues with the sofa coach which was broken and could not use. The WhatsApp support failed to respond. The hairdryer was not working. It was super hot inside no fans or air conditioning
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Daniel, Philadelphia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
What a disappointment. The negatives: we stayed in apt 103 not that we were given a choice anyway. Entry way is dirty and dark and scary looking. Toilets flush poorly, fridge & coffee maker were broken (they had a backup fridge but it was so small), no wifi, tv did not work, instructions do not match appliances, couch is old, not comfortsble and raggedy; shower is poor-shower door does not stay closed, (we called to contact someone and they kept telling us to connect to the wifi…that still did not work). Thankfully someone came next day to assist w/ tv (but couldn’t fix it). super echo in kitchen; felt like in a vast hall. Need more bed pillows. There is a pool of stagnant water that sits out the kitchen window (mosquitoe playground!) Positives: clean, codes to get in worked well. Beds were comfortable, plenty of towels & toilet tissue. Oven worked well and it was quiet. Too many negatives to be pleased. We sadly won’t return.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

katy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked that they had 1 1/2 baths. Location was fine. Not too bad to get to train station. Had lots of negatives. Needed updating. Furniture poor, bathtub scratched and looked dirty. Fridges and a/c we’re not working. Lots of stairs we were not expecting. Stairway railing in hallway was falling out of wall. Would not recommend. Wasn’t horrible but not good either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

valentin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Kylee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The place itself was nice and in a great location. However the communication was terrible until after I called Expedia who also called them with no answer. They were finally able to get me an email to try. The shower was head was broken, water barely came out and when it did it was cold water.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

Mauricio

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
MUY MAL! TERRIBLE!! NUNCA RECOMENDARÍA SMARTFLATS
PÉSIMO!! Me mandaron un correo diciéndome que cambiaron de apartamento que tenía rentado 2 días antes, dije que no aceptaba el cambio y el día del check in solo me mandaron a otro EN 4to piso SIN ELEVADOR, escaleras MUY ESTRECHAS y con maletas de 20 KGS!! FUE TERRIBLE!! Y bajar y subir diario esas escaleras era cansado La ubicación fue lo único bueno pero aún así NUNCA LO RECOMENDARÍA Además que el baño estaba divido, la regadera y lavabo dentro del cuarto principal y la única taza de baño del apartamento estaba en la entrada del apartamento junto a la puerta TE PUEDEN CAMBIAR EL APARTAMENTO UN DIA ANTES Y SOLO TE AVISAN
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Mathieu

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Séjour horrible
Saleté rarement vue dans un tel établissement… annonce mensongère, un canapé lit annoncé qui n’en est pas un. Il nous manquait donc un couchage pour deux personnes. Et pas de draps ou couette supplémentaire. Pas d’eau chaude. Et service client qui ne répond pas ou à côté et incapable d’intervenir.. passez votre chemin et allez ailleurs.
Canapé lit
Salle de bain
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Julia from Brusselian Residence - City Center am 29. Dez. 2022
Cher Mathieu,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience chez nous.Nous sommes sincèrement navrés de lire que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Veuillez accepter nos excuses suite aux désagréments rencontrés.Sachez que votre retour ne reflète pas nos services habituels et que nous faisons vérifier votre chambre afin de maintenir la qualité de nos prestations. Aussi, un suivi sera fait avec notre équipe.Aussi, nous souhaitons préciser que nous disposons d'une réception numérique et d'un concierge disponible 24 heures sur 24 et 7 jours sur 7 par e-mail, application et téléphone.Nous espérons avoir l'opportunité de vous revoir à nouveau pour un meilleur séjour et vous souhaitons de joyeuses fêtes de fin d'année. Bien à vous,Julia from Brusselian Residence - City Center

6/10 – Okay

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Julia from Brusselian Residence - City Center am 5. Dez. 2022
Dear Daniel,Thanks for this rating.We would have liked to have met all your requirements.We would like to know how we could improve your experience with us.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Julia from Brusselian Residence - City Center

4/10 – Schlecht

Luce

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Déception
Vraiment très basic nous avions vue des photos pas représentatif, l’électricité déficiente donc on a Pas utilisé les appareils, il y avait des mégots de cigarettes sur le bord de la fenêtre, pas de coupe à vin, le séchoir ne fonctionnait pas etc….. déçu mais le lit était confortable et l’emplacement bien
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Julia from Brusselian Residence - City Center am 8. Nov. 2022
Chère Luce,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.C'est un plaisir de lire que vous avez apprécié notre emplacement.Néanmoins, nous sommes navrés de lire que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes et pour les désagréments rencontrés.Il est primordial pour notre résidence de présenter à nos hôtes un logement propre et accueillant, en toutes circonstances et sachez que cela ne relfète pas nos prestations habituelles. Nous faisons immédiatement le point avec notre équipe afin que les mesures correctrices soient mises en place.Merci également d'avoir mis en avant le confort de notre literie.Nous espérons vous accueillir de nouveau pour vous montrer un tout autre visage.Bien cordialement,Julia from Brusselian Residence - City Center

4/10 – Schlecht

Martina

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We waited for checkin until 4 and when we got to the apartment it wasn't cleaned from previous guests, we had to call and have it cleaned while we were there. Walls are dirty with spill marks, broken blinds sitting in the corner instead on the window and no AC, it was so uncomfortable, especially on the top floor. The walk to our apartment led through a rooftop with AC units and trash. I loved the set up of the apartment with the 3 stories. 2 bathrooms would be nice but that's ok. It has potential is what I would say. U fortunately we spent a lot of money to not be able to relax there after long days of sightseeing.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Rebecca

Mit der Familie gereist
We missed our first night due to a cancelled flight. The next night we got in very late and the door code did not work. I called and the phone number did not work. No one has emailed me back and I emailed 4 times. I called the next day and phone number and English option did not work. I list 2 nights stay and the company does not care. We were left at 130am with two small kids and no hotel and no communication.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Great apartment for a weekend away with friends, perfect central location.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

6/10 – Okay

Yoann

Mit einer Gruppe gereist
Très moyen
Siphon lavabo bouche Odeur d égouts Pommeau de douche fendu Literie entrée de gamme Spacieux et très bien situé, déco et ambiance pas mal du tout.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and very good space for the price. One toilet and two showers. Also no AC but had a fan so was OK. Has heating and hot water. The address can be a challenge to find but really in a very good location. I recommend to park in the Q Park, 22€ per night and covered.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Nadège, Tours

Gut: Ausstattung
Geand appart'hôtel hyper bien situé. Facile d'accès et en plein centre. Malheureuse pas tres bien entretenu et pas insonorisé dans une rue bruyante même tard.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von Smartflats am 30. Juli 2020
Bonjour Nadège et merci pour votre commentaire. Nous sommes désolés de voir que votre séjour n'ait pas été totalement satisfaisant. Notre équipe a pris en compte vos observations sur l' entretien et nous allons travailler rapidement là-dessus avec notre équipe du service de ménage. Concernant les bruits, notre résidence est située dans le centre. Néanmoins nous avons des résidences plus calmes. N'hésitez pas à nous contacter pour une réservation plus personnalisée. bonne journée

8/10 – Gut

ali

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Il est au centre de bruxelles Le micro onde ne fonctionne pas, la chaudiere faisait beaucoup de bruit, pas d'eau chaude. Apres signalement rien n'a été fait
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Arnaud am 13. März 2020
Bonjour, merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés que votre séjour avec nous n'ait pas été totalement satisfaisant. Malheureusement, le problème aurait dû être résolu durant votre séjour. Notre équipe a pris en compte vos observations et nous allons travailler rapidement là-dessus avec notre équipe de maintenance. L'équipe Smartflats

8/10 – Gut

Roger, Milano

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Posto strategico nel centro, facile raggiungere i posti turistici
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Arnaud am 13. Feb. 2020
Hi and thank you for this great review ! We are glad that you appreciated the location of our apartment. We hope we can welcome you back in our flats in the future. The Aparthotels smartflats team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
だいたい、よかったです。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Arnaud am 13. Feb. 2020
Hello, thank you very much for taking the time to share your experience. We are glad you enjoyed your stay with us. Such a feedback keeps the team motivated to give its best! We hope to welcome you back soon at Aparthotels Smartflats. The smartflats team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Luciana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Escadaria sem fim!
A localização é ótima, com mercado em frente e perto de restaurantes e da Grand Place! O incoveniente é não ter elevador, subir 2 andares de escada com malas pesadas foi um sufoco! E pra surpresa, o apartamento é triplex! Mais escadas pra subir com malas!!!! Pemo menos as pernas ficaram malhadas!!! Fora isso tydo certo!!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, clean and comfortable. Very good space. If there’s air conditioning, that would be perfect.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Cristina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The flat is comfortable and spatious, with an interesting, pleasant design. It's very well located, close to the center and major tourist spots but the street it is on can be quite noisy at night. There is no reception which can cause issues if you need to contact the property urgently but the staff has been helpful in my interactions with them.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

4/10 – Schlecht

Felipe

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Banho gelado, água fraca, interfone tocando ás 3am
Tive uma experiência desagradável. Minha família chegou cansada de viagem, esperamos até ás 15h pra fazermos o check in e quando fomos tomar banho o chuveiro era muito, mas muito fraco e a água esquentava, mas gelava depois de 3 minutos de banho. Todos tiveram que dormir sujos. No dia seguinte eles resolveram a questão da temperatura, mas o fluxo da água é péssimo. Uma outra questão é que a porta é aberta e fechada por código, eles não te dão nenhuma chave. Tem fechadura, mas eles não disponibilizaram a chave mesmo depois que eu pedi. No meio da noite, por volta de 3 da madrugada o interfone tocou seguidas vezes, o que causo clima estranho, porque sem chave e só com código não passou sensação de segurança alguma.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Smartflats team am 29. Jan. 2019
Hello Felipe we are sorry for the inconveniences you may have encountered. Our team has taken your observations into consideration. We hope you will find an accommodation that will suit you best on your next trip to Brussels.

2/10 – Ungenügend

Enojado, España

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El Apartamento no era el que nosotros habíamos elegido al hacer la reserva, solo tenía un baño completo. No tenía vistas, todo el da a un patio interior con mucho ruido de aparatos de aire. La televisión, solo una en el supuesto salón no funcionaba. Toalla solamente en una de las dos habitaciones.. Distribución de espanto: cocina en la planta baja y supuesto salón ya que se encuentra dentro de uno de los dormitorios y en la segunda planta. No tiene armarios. La limpieza muy justita. Como la entrada se hace a través de códigos no pudimos ver a nadie. La respuesta cuando llamamos por teléfono para decir que no era la habitación que habíamos reservado fue darnos largas. Nadie se presentó para darnos una explicación, ni siquiera para llevarnos las toallas que faltaban. Todo el día subiendo y bajando escaleras tanto para el acceso como dentro del apartamento. Necesita una limpieza de cara importante. Una gran decepción.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Smartflats team am 29. Jan. 2019
Hello we are sorry for the inconveniences you may have encountered. Our team has taken your observations into consideration. We hope you will find an accommodation that will suit you best on your next trip to Brussels. The Smartflats team.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Το διαμέρισμα ήταν τριόροφο στον πρώτο όροφο κτιρίου - κάτι το οποίο δεν ήταν ξεκάθαρο στην περιγραφή - το οποίο είναι πρόβλημα όταν έχεις μωρά/παιδιά, όπως επίσης δεν ήταν σωστή η περιγραφή της χρέωσης του φόρου πόλης ανά κατάλυμα, μιας και ήταν ανά δωμάτιο. Επίσης, χρεώσαν για "ζημιές" 30 ευρώ οι οποίες ήταν 2-3 άδεια μπουκάλια/βαζάκια και ψωμί που αφήσαμε στον πάγκο της κουζίνας. Κατά τα άλλα το διαμέρισμα ήταν καθαρό και καλό.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018
Antwort von Smartflats team am 29. Jan. 2019
Hello , thank you for taking the time to share your experience. With regard to the lift is indicated in the ad. Compared to the tourist tax of Brussels it is charged per stay. Regarding the household we take care of it after the stay, but we ask the customers to fill the dishwasher and to deposit the waste in the trash (a minimum). Our team has taken your remarks into consideration and we are sorry that you did not have a fully.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Smartflats team am 14. Nov. 2018
Thank you for this review. The smartflats team

8/10 – Gut

brigitte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
logement idéal pour long week end
4 nuits dans cet appartement : spacieux, prôpre, fonctionnel et surtout hyper bien placé. Tout est à proximité : la Grande Place, la gare, les restaurants...Nous l'avons facilement trouvé, aucune difficulté pour rentrer avec les codes..la réservation parfaite. Un petit bémol : nous avions l'appartement 101 qui donnait sur la rue et donc hyper bruyant (mais certanement le prix à payer pour l'emplacement)
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von L'équipe smartflats am 4. Nov. 2018
Bonjour Brigitte, un très grand merci pour ce commentaire élogieux. L'équipe est ravie d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour! On espère vous revoir lors de votre prochain séjour en Belgique. Cordialement, l'équipe smartflats

6/10 – Okay

OLIVIER

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Logement spacieux, coeur du Bruxelles historique
Excellente situation, à proximité directe de la Grand Place. Parking (payant) également très proche et supermarché juste en face. La rue en elle-même n'est pas la mieux fréquentée mais être au coeur du Bruxelles historique est vraiment très appréciable. Logement très spacieux, ameublement basique (type ikea) mais suffisant pour un court séjour. Le matelas du sofa est toutefois vraiment dans un sale état et le chauffe eau donne de l'eau chaude par intermittence. Notre déception : le descriptif sur Hotels.com indique un lave-vaisselle mais il n'y en a pas. Quand nous l'avons signalé à Smartflats en joignant le descriptif, et en requérant un petit geste commercial, Smartflats s'est mis sur silence radio...
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von L'équipe smartflats am 16. Nov. 2018
Bonjour Olivier et merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'emplacement de notre appartement. Nous nous excusons et nous prenons bonne note de vos remarques. Nous espérons toutefois vous revoir parmi nous lors de vos prochains séjours. L'équipe smartflats

8/10 – Gut

Ana Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfecto
El entorno céntrico y aunque había mucho ruido en la calle, en el apartamento no se oía nada. El apartamento completo y limpio. Aunque la tv. dejo de funcionar al segundo día, no nos importo, no fuimos a ver la tele. Las cenas y el desayuno los hacíamos en el apartamento, teníamos un supermercado justo en frente que cerraba cerca de las 11 de la noche. Una estancia perfecta.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Smartflats team am 14. Nov. 2018
Hola Ana Maria y gracias por esta hermosa reseña! Nos complace que haya disfrutado de la ubicación y la limpieza de nuestro apartamento. Esperamos verte pronto en nuestro apartamento. El equipo de smartflats.

8/10 – Gut

Lone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejlig lejlighed i centrum
Centralt beliggende lejlighed lige midt i centrum (en del larm i weekenden). Super rent og der var, hvad der skal være til en weekendtur. Vær opmærksom på at der kun findes dobbeltdyner i lejligheden 🙄
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Sabrina am 11. Okt. 2018
Hello and thank you for taking the time to share your experience! I am glad you had a great stay at Smartflats. I hope to welcome you back soon! Have a nice day! Regards, the Smartflats team.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great location!
The location is great and the studio apartment is very spacious with all of the amenities you need. The instructions for check in were excellent and really helpful. The only thing letting the apartment down is that there was dust everywhere and the walls were scuffed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Sabrina am 11. Okt. 2018
Hello and thank you very much for your feedback! I am glad you appreciated the flat and its location. I hope to welcome you back soon at Smartflats. Regards, the Smartflats team.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Sabrina am 11. Okt. 2018
I am sorry you did not have a fully satisfying stay with us. I hope we can welcome you back soon at Smartflats to provide you with a better experience. Regards, the Smartflats team.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Goooood
good location.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Sabrina am 3. Okt. 2018
Hello and thank you very much for your feedback! We hope to see you soon at Smartflats! Regards, the Smartflats team.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Smartflats am 4. Mai 2018
Thank you for this review !

6/10 – Okay

Esther, Madrid

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Apartamento amplio y céntrico, muchas escaleras
El apartamento se encuentra en una zona céntrica muy concurrida. La decoración es exactamente cómo se muestra en las fotos y, aunque algunas cosas se nota el desgaste, en general en buen estado. Lo malo son las escaleras, tanto para llegar al apartamento como las del mismo. Sobre todo nos decepcionó que en el detalle inicial del apartamento no se nos detalló que se trataba de un triplex, hasta dos días a antes de comenzar nuestras vacaciones no se nos indico este detalle. Nosotros viajamos con nuestro niño de 2 años que todavía no sabe bajar bien escaleras y ha sido una preocupación adicional. Además que en cada planta teníamos una estancia distinta, cocina planta baja, dormitorio y baño segunda planta y salón tercera planta, y la convivencia se complica. Adicionalmente la calefacción estaba muy alta (nos hizo un tiempo excepcional) y no conseguimos regularla, avisamos por mail y nos contestaron enseguida avisándonos de que nos habían bajado remotamente la temperatura y que si necesitábamos algo más nos pusiéramos de nuevo en contacto con ellos. En resumen, es un buen apartamento si no tienes problema con las escaleras.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2018
Antwort von Ignacio Ayuga am 18. Apr. 2018
Muchas gracias pour su comentario, En primer lugar agradecemos los puntos positivos senalados. Trabajaremos para mejorar los descriptivos y que el unico apartamento triplex que tenemos en la residencia este mejor explicado. Atentamente

10/10 – Hervorragend

Joanne

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short break
Excellent location right in the city centre. Staff at smart flats reception were really helpful
Antwort von Smartflats am 18. Apr. 2018
Thank you very much for your review. We have been very glad to welcome you and we would love to welcome you again! Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Various spacious apartment, good facilities, excellent location
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018