Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
123 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
123
143 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
143
36 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
36
14 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
14
7 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
7
8.6/10
Sauberkeit
8.6/10
Personal & Service
7.8/10
Ausstattung
8.2/10
Zustand der Unterkunft
8.0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Udo
1. Okt. 2022
Udo
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
24. Sept. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vorsicht Bad / Dusche verschimmelt !
Die Dusche war übersät mit schwarzem Schimmel. Und die Sporen schon überall in der Luft im Zimmer. Musste die ganze Zeit husten.
Ich verstehe nicht wie ein derartiges Hotel mit Schimmel eine Durchschnittliche Bewertung von 8/10 haben kann. Das Zimmer ist jedenfalls ein Gesundheitsrisiko. Leider bin ich aufgrund von Flugverspätung zu spät angekommen, sodass niemand mehr an der Rezeption gewesen ist, sonst hätte ich auf jedenfall auf ein anderes Zimmer bestanden.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
5. Aug. 2019
Gut: Personal & Service
Alles ok, bequeme Zimmer und Personal hilfsbereit.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Christelle Delecroix General Manager am 19. Aug. 2019
Dear Madam, dear Sir,
We are delighted to read that you have had a successful stay at our establishment. Our staff is at your service to satisfy your requests and ensure that your visit is not just a stopover! We hope that the warm atmosphere of our hotel has made you want to come back for a next Parisian stay.
See you soon at The Hôtel Versailles,
Christelle Delecroix
General Manager of Best Western The Hôtel Versailles
6/10 – Okay
Peter
1. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Wir haben im Hotel übernachten um Schloss Versailles zu besichtigen
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay for visiting Versailles
Modern, well equipped in relation to price
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
16. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Urs, Zürich, Schweiz
16. Aug. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moderne Zimmer. Tolle Ausstattung. Super Preis.
Tolles Hotel. Tolles Modernes Ambiente. Von Aussen sieht man es dem Hotel nicht an... Viele Parkplätze (wir kamen mit dem Auto). Wir hatten kleine Koffer (es hatte keinen Lift). Das Ambiente war toll für diesen Preis. Klima und schönes Badezimmer, grosser TV. Absolut ruhig in kleinerer Industriezone gelegen. Für Versailles Ausflüge Ideal. Wir haben den Aufenthalt genossen.
Urs
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Sept. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Perfekt für Versailles und Paris
Nettes Standard-Hotel. Die Anbindung mit Bus und Bahn nach Versailles (15 Min.) und Paris (45 Min.) ist toll für einen Städtetrip. Das Hotel befindet sich in einem Industriegebiet ohne Restaurants in der Nöhe, aber dafür kommt man zügig nach Versailles mit einer großen Auswahl.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Uwe
4. Jan. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Uwe
10/10 – Hervorragend
Katelyne
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Het personeel was enorm behulpzaam, attentvol en vriendelijk. De kamer was in orde, ruim en alles aanwezig.
Katelyne
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Stephane
Geschäftlich gereist
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Rapport qualité prix très décevant 😳
Chambre dites premier très exiguë en réalité ! Pas suffisamment d.espace rapport prix de la chambre..
Restaurant coûteux pour qualité médiocre .. du réchauffé et plat peu garni compte tenu du prix de l.assiette 😤
Stephane
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von L.Laignel Directrice BW The Hôtel Versailles*** am 23. Feb. 2024
Cher Stephane, Nos hôtes en séjour d’affaires soulignent en général leur plaisir d’avoir séjourné dans un établissement confortable, au calme et dont l’accueil est chaleureux et soigné. Notre bon rapport qualité-prix est généralement souligné pour notre localisation.Nous proposons différents types de chambres pour répondre aux besoins de chacun et leurs superficies sont indiquées sur toutes les plateformes. Cette appréciation sur nos tarifs m’attriste, car c’est notre défi au quotidien d’allier la qualité au juste prix.Nous ne prétendons pas faire de grande gastronomie, mais de la cuisine où chacun se retrouve avec surtout de bons produits.Nous espérons que vous nous donnerez une autre occasion pour vous prouver notre engagement envers la satisfaction de nos hôtes.
10/10 – Hervorragend
laurent
Geschäftlich gereist
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
laurent
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je suis sans cesse en déplacement et il est rare de trouver un hôtel abordable et confortable.
Merci pour cette nuit reposante et pour la bonne douche chaude.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Christian
Geschäftlich gereist
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toujours au top
Toujours agréable de venir dans cet hôtel.
Chambre et sdb rénovée.
Ras
Christian
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Walid
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Walid
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Benjamin
28. Jan. 2024
Benjamin
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
6/10 – Okay
Heather
Geschäftlich gereist
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
A bit tired, but ok for a night
Heather
Antwort von Luana Laignel, GM BW The Hôtel Versailles*** am 22. Jan. 2024
Dear Heather,Thank you for choosing us as your base in Buc. We take great care to provide you with quality facilities and cleanliness is an essential part of a successful stay.Renovation work has been underway since summer 2023 to further improve our services. Our hotel is ideally located near Paris and the Château de Versailles, making it ideal for a stopover or a few days' sightseeing. We hope to have the opportunity to welcome you again to benefit from the improvements to come.
10/10 – Hervorragend
HELENE
5. Jan. 2024
HELENE
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
HELENE
5. Jan. 2024
HELENE
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
1. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid at all costs.
Avoid! We arrived to the hotel at 10pm due to delayed eurotunnel. Having informed the hotel by email we were delayed. Arrived to a locked front door, even thou there is meant to be a host until 11pm. The intercom at the front door just rang unanswered. I rang the hotel number directly no one answered. We stood there for hours no way in and no one answering the phone. Rang hotels.com they tried contacting the hotel no response. Avoid this hotel.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von L Laignel, GM BW The Hôtel Versailles*** am 5. Jan. 2024
Dear Guest, I would like to apologise most sincerely for this very unusual incident, which was due to a technical problem with the telephone that has now been resolved.Our reception was exceptionally open until 3pm on that day, and an email has been sent to you in advance to notify you. Nevertheless, on-call staff are on hand to help you.Our establishment is renowned for its attentive service and I sincerely regret that your experience was affected by this arrival. As an apology, we have offered overnight accommodation and breakfast and I have just sent you a voucher for a future stay following your email.Best wishes for the New Year and I hope you will give us the opportunity to regain your trust.
6/10 – Okay
Celine
28. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Propreté à revoir
On m'a attribué une chambre dans un étage qui était en travaux. Le lavabo n'était pas propre. J'ai été alors relogée dans une autre chambre: la salle de bain avait plein de marque d'humidité.
Côtés pratiques: parking gratuit, proximité d'un supermarché
Celine
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
6/10 – Okay
Nathalie
Mit der Familie gereist
28. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nathalie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
eric
Mit dem Partner gereist
24. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Établissement facile d'accès. Pas de problème de parking. Par contre un peu bruyant.
eric
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Marc
22. Nov. 2023
Marc
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
8/10 – Gut
sebastien
Geschäftlich gereist
29. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sebastien
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
6/10 – Okay
David
Mit dem Partner gereist
27. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property well situated for our travel plans
Rooms too small and lack of clothes wardrobes
No internet available
No staff on site for our Sunday evening
David
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Luana Laignel GM of the BW The Hotel Versailles am 29. Sept. 2023
Dear David,Thank you for choosing our establishment at the gates of Versailles. We are delighted that you enjoyed our location which is indeed ideal for exploring the region.With regard to your comments about the size of the rooms and the storage space, we offer several types of room to suit everyone's needs. During your long stay, we could have offered you another room that better suited your needs.We have noted your comments about the wifi. We normally have an internet connection available throughout the hotel and our staff are on hand to help you if you need assistance. I would like to point out that even if the reception is not open all the time, we have staff on duty on site at all times who are there to respond to your needs on a simple call. We hope to have the opportunity to accompany you on your next booking for a most enjoyable stay.Luana LaignelGeneral Manager of the Best Western The Hôtel Versailles
2/10 – Ungenügend
HWIJIN
Mit der Familie gereist
26. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HWIJIN
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
6/10 – Okay
Regis Philippe
Geschäftlich gereist
8. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Malheureusement climatisation HS de plus pas très propre .
Hôtel en travaux.
Restaurant très excessif pour la qualité.
Regis Philippe
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Luana Laignel Directrice Best Western The Hôtel Ve am 15. Sept. 2023
Cher Regis, Ce fut un plaisir pour nous tous de vous accueillir pour votre étape à Versailles. Il est vrai que nous sommes en pleine rénovation, afin d'améliorer le confort de nos hôtes et ainsi leur offrir un environnement encore plus agréable. Nous faisons en sorte de minimiser les inconvénients liés à ces travaux et nous nous assurons que nos chambres restent propres et accueillantes.Comme partout, la qualité a un prix. Dans notre restaurant, nous ne dérogeons pas sur la sélection de produits frais et de qualité. C’est notre chef qui sélectionne au marché les ingrédients qui seront cuisinés avec passion pour devenir les plats de nos menus.Nous espérons avoir l'opportunité de vous faire vivre une expérience plus positive lors d'un prochain séjour.
4/10 – Schlecht
Anthony
Mit der Familie gereist
19. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No staff in the hotel when we checked in. Check in by intercom. No lift, had to carry cases to second floor. Stairways and corridors under refurbishment and stank of paint. Room was clean and comfortable. Breakfast was good. Not pleasant staying in a hotel where haven’t seen any staff. Only staying 1 night and was late or would have insisted on being moved.
Anthony
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Luana Laignel am 22. Aug. 2023
Dear Anthony,Thank you for taking the time to share your experience. Our establishment does not have a 24-hour reception, but we do have an on-call person on site at all times. We make every effort to prepare our guests for their arrival by emailing them all the instructions they need to access their room. We are pleased that you found your room clean and comfortable and that you enjoyed our breakfast. Please be aware that we are currently undergoing renovation works to improve the comfort of our guests.We apologise for any inconvenience caused.For your next stay, please do not hesitate to contact us, we will be delighted to help you choose the room that suits you best.We look forward to welcoming you back to the Best Western The Hôtel Versailles.Luana LaignelGeneral Manager Best Western The Hôtel Versailles***
10/10 – Hervorragend
Mounir
Geschäftlich gereist
18. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Très bien
Mounir
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Sean
Mit dem Partner gereist
8. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was odd that no staff were around at the time of check in just a name in a book and a room number. The card for your room was on your door handle. It was easy enough clean and quiet. A bit out of the way. Nice stay
Sean
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Luana Laignel GM BW The Hôtel Versailles *** am 10. Aug. 2023
Dear Sean,Thank you for your excellent review of your stay at Best Western The Hôtel Versailles.We are delighted to read that you enjoyed the tranquillity of our establishment and the ease of your arrival. For organisational reasons, our reception is not open 24 hours a day.However, we make sure that this does not affect the quality of our guests' experience. We carefully prepare for their arrival by emailing them all the instructions they need to access their room. However, please be assured that a member of our on-call staff is always available to respond to your needs or queries.We are delighted that you have enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.Luana LaignelGeneral Manager Best Western The Hôtel Versailles***
10/10 – Hervorragend
Guillermo
Mit einer Gruppe gereist
12. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
needs update
Guillermo
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Luana Laignel, GM BW The Hôtel Versailles *** am 13. Juli 2023
Dear Guillermo,Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to see that you have given your stay the highest rating, which shows your overall satisfaction. Regarding your comment on the update, we would like to inform you that renovation works are planned for summer 2023, in order to further improve our guests' experience and offer them an even more comfortable and enjoyable stay. We look forward to seeing you again to show you our renovated establishment. Luana Laignel,General Manager Best Western The Hôtel Versailles ***
10/10 – Hervorragend
Ernest
Geschäftlich gereist
25. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ernest
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Valerie
Geschäftlich gereist
11. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour cour mais agréable
Bon accueil
A l’écoute
Et très joli cadre
La chambre parfaite
Juste un peu de bruit
Valerie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
mohamed
Geschäftlich gereist
9. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour au top 👍
mohamed
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Léa
4. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bien reçu. Très satisfait de nos 2 nuits. Simple et efficace.
Merci. Je recommande.
Léa
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
4/10 – Schlecht
Chong
19. Mai 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Chong
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
PATRICIA
Mit der Familie gereist
16. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente café da manhã, ótima localização para o Palácio de Versailles, mercado ao lado, estacionamento gratuito.
PATRICIA
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Mark Barry
Geschäftlich gereist
21. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the rating of the hotel I found it great value for money. The restaurant's food quality was excellent and good choices with value for money.
Mark Barry
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
8/10 – Gut
laurent
Geschäftlich gereist
10. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ok
chambre propre et confortable . Par contre pas vraiment d'isolation phonique par rapport aux voisins. J'aurais préféré une vraie table et une vraie chaise pour travailler. Une tablette et une chaise haute de bar ça va cinq minutes, mais comme la chambre n'est pas très grande c'est plutot cette solution d'aménagement qui à été retenu.Le restaurant et le petit déjeuner sont bien.
laurent
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Julien
23. Nov. 2022
Julien
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
10/10 – Hervorragend
Desiree
Mit der Familie gereist
22. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly. We were at the Palace of Versailles Saturday firework display, and we didn't come in until late. The front desk manager was so personable and helpful. Great experience!
Desiree
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
8/10 – Gut
BARRERE
Geschäftlich gereist
14. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
BARRERE
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
8/10 – Gut
Julie
Geschäftlich gereist
13. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Julie
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
8/10 – Gut
Anna
30. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was good but food was poor
AC was a deligt
Anna
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
8/10 – Gut
Ghislaine
Geschäftlich gereist
15. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chambre decevante
Chambre petite et sous les toits, assez moyen.
J'ai l'habitude de me rendre dans cet hotel, et c'est bien la première fois et impossibilité de changer la chambre, pourtant des doutes que ce soit complet.
Ghislaine
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
6/10 – Okay
Jean
28. Juni 2022
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jean
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
8/10 – Gut
Céline
Geschäftlich gereist
30. Mai 2022
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Céline
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
Joanna
24. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers