Garten

Bewertungen von Hilton Garden Inn Budapest City Centre

4 out of 5
Hilton Garden Inn Budapest City Centre
Lazar Utca 11-13, Budapest

Bewertungen

8.8

Hervorragend

162 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
102 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolut top!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Peter am 8. Aug. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know on my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Peter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Marta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut in Innenstadt gelegen. Man konnte alles schnell per Fuß erreichen. Gute Parkmöglichkeit für großes Auto. Ruhig gelegen trotz Stadtmitte.
Antwort von Peter am 5. Jan. 2023
Dear Marta,Thank you for your awesome review.Kind regards,The Front Office Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Location, saubere ZImmer
Für einen Stop-Over (1 Nacht) haben wir uns für das Hilton Garden Inn Budapest City entschieden. Die zentrale Lage, unweit des Keleti Bahnhofs & 40min vom Flughafen entfernt war uA Grund für unsere Entscheidung. Der Check-in hat zwar recht lange gedauert (Buchung wurde nicht gefunden), dafür waren die Zimmer sehr geräumig und sauber. Speziell das Bett war sehr gemütlich & die Bettwäsche ein Traum. Schade, dass wir am nächsten Tag gleich wieder los mussten. Gerne wieder! Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Peter am 3. Okt. 2022
Thank you very much for taking the time to share your feedback about your recent Hilton Garden Inn Budapest City Center experience. As you are probably aware, we highly value the feedback of our guests, and constantly strive to improve our performance.

10/10 – Hervorragend

Armin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war mit allem sehr zu frieden!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein rundum Wohlfühl - Hotel
Der Service im Hotel war ausnehend freundlich, besonders die deutschsprachige Managerin und die immer lachende Frühstückstückservicekraft. Das Essen im Restaurant ausgezeichnet. Auch sonst haben wir nichts vermisst.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Gábor Stuhl am 23. Aug. 2020
Dear Peter, Thank you for taking time to write and share your feedback about your recent stay in our property! We are glad that our staff and services met your requirements and we do hope we will be able to provide the same for you in a future stay. If you have any questions do not hesitate to contact us! Stay safe! Yours Sincerely, Gábor Stuhl Guest Service Supervisor Front Office Hilton Garden Inn Budapest City Centre

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Trotz normaler Buchung erhielten wir ein Zimmer für RollstuhlfahrerInnen... das Badezimmer hatte somit keine Barrieren also auch keine Duschkabine oder Badewanne... keine Abstellfläche usw. Außerdem fehlten die Kleinigkeiten,die in einem 5* selbstverständlich sind wie Wattestäbchen etc. Darüberhinaus war das Personal beim Frühstück unfteundlich und überfordert. Es gab durchgehend kaum saubere Plätze und es fehlte an Bechern und Gläsern. Mehrere Gäste mussten nach 20 Min Warten dann Suppenschüsselchen für den Kaffee verwenden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Antje, Hamburg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist und perfekter Lage für einen Stadtetrip. Das Zimmer ist sehr schön, lediglich das Bad hat uns nicht gefallen. Es gab kaum Ablagefläche, das Waschbecken war sehr tief und die Dusche war für unseren Geschmack schlimm - es gab keine Duschwanne und das Gefälle zum Abfluss war so gering, dass Duschvorleger und Bad komplett nass waren (Pfützen nicht Tropfen). Die behindertengerechten Vorrichtungen haben beim Duschen gestört. Ansonsten war das Zimmer aber wirklich schön, geräumig und sehr gemütlich ausgestattet.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist "Super".Personal an der Rezeption war sehr zuvorkommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Aaron, München

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles OK Frühstücksraum war zum Teil sehr voll durch viele Gruppen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Péter

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hilton vom Feinsten und noch viel mehr
Wie bei einer Sehenswürdigkeit, wäre es schade, bei einer mehrtägigen Budapest-Reise ausgerechnet dieses Hotel auszulassen. Den Zweig von Hilton Garden Inn gibt es erst seit Juni, entsprechend modern und sauber sieht auch das Gebäude aus. Von außen, von innen - direkt der erste Pluspunkt. Das Einchecken mitten in der Nacht erfolgte genauso reibungslos wie man es sich zu einer menschlichen Zeit hätte im Traum vorstellen können (auch wenn die wenigsten zu einer solchen Zeit schlafen). Einzig und allein einen Hinweis hätte man mir bei der Anmeldung geben können: Die Aufzüge funktionieren nur in Kombination mit der Zimmerkarte. Da ich - wie man es sich folglich denkt - diesen Hinweis nicht gegeben bekommen habe, fand ich mich binnen weniger Sekunden in einem stockdunklen Aufzug, aus dem ich, wäre mir das System nicht bekannt gewesen, ohne Hilfe der Feuerwehr wohl eher nicht rausgekommen wäre. Für mich, als geborenen Ungar, kamen auch die Ansagen im Fahrstuhl dezent nervig rüber.. diese wurden wohl von ThyssenKrupp generiert und mehr als schlecht ins Ungarische übersetzt. À propos Schlafen zur menschlichen Zeit: Ich gehörte während meines Aufenthalts definitiv nicht zu dieser Personengruppe. Ein Pluspunkt, dass dies vom Service immer berücksichtigt wurde. Geführt von einem unglaublich charismatischen Serviceteam, bestehend aus Humor, Flirtkünsten und ehrlicher Gutherzigkeit ganz abseits vom Service-Gedanken, sorgte genau letzteres für eine Reise, die ich nie vergessen werde.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundlichkeit + professioneller Service + Frühstück eher Standard-Massenware (besser einen der kleinen Läden in der Umgebung aufsuchen)
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alle waren sehr bemüht ,sehr freundlich ,ich habe mich sehr wohl gefühlt, sehr nettes Personal ,ich kann es nur weiter empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

MOTOHIRO, Yokkaichi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Tourist attractions, restaurants, and shopping are within walking distance. The rooms are also nice and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Peter am 31. Jan. 2024
Dear Motohiro,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Péter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

8/10 – Gut

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms are way too small but so far was great
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Peter am 31. Jan. 2024
Dear Monika,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Péter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

8/10 – Gut

Aytul

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Peter am 31. Jan. 2024
Dear Aytul, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Péter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
少し残念でした
2連泊の2日目の室内清掃をしていませんでした。 レストランでの夕食時、スープとメインを注文しましたが、スープが出てきません。スタッフに言うと、慌ててこれから作る様子でした。多分忘れていたと思われます。スタッフの対応が非常に緩慢に感じました。 レセプションスタッフに1人、不愛想な方がいました。 その他のスタッフは、非常に好感が持てる良い対応をしてくれました。 ヒルトンの名がついているホテルなので、敢えて減点をいたしました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Peter am 31. Jan. 2024
Dear Anonymus,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay.Kind regards, Péter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Nevaeh

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Peter am 31. Jan. 2024
Dear Nevaeh,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay.Kind regards, Péter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

8/10 – Gut

Carol

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel. Breakfast was lovely!
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Peter am 31. Jan. 2024
Dear Carol,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Péter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

6/10 – Okay

Arun

Geschäftlich gereist
Breakfast menu is very basic and most of the times food items are missing from breakfast shelves. Need to improve on this. Rooms are good and clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Peter am 31. Jan. 2024
Dear Arun,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay.Kind regards, Péter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

8/10 – Gut

Michele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Peter am 5. Dez. 2023
Dear Michele,Thank you for your awesome review an safe travels.Kind regards,The Front Office Team

8/10 – Gut

M

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
goed hotel op een handige locatie in het centrum met eigen parkeergarage.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Peter am 30. Nov. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

8/10 – Gut

Jane jya Jen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Within 5~10 minis can walk to the X’mas market which they already started 11/16.2023 Hop on hop off bus stop everywhere you can see station a very authentic Hungarian food resturant we spent a nice evening dinner walking 2 minis walking distence , friendly people here .surely when you out tours pic pocket etc., keep alert people around you , we enjoy stay in here for 2nights trip .
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Peter am 21. Nov. 2023
Dear Jane,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.Kind regards,Péter Zsolt WágnerGuest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Peter am 13. Nov. 2023
Dear Alexander,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.Kind regards,The Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Leif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Peter am 13. Nov. 2023
Dear Leif,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.Kind regards,The Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The location is near some of Budapest’s iconic landmark.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Peter am 31. Okt. 2023
Dear Evely,Thank you for your awesome review and safe travels.Kind regards,The Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Toto

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Peter am 27. Okt. 2023
Dear Toto,Thank you for your awesome review.Safe travels and kind regards,The Front Office Team

8/10 – Gut

Alexandre

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Peter am 16. Okt. 2023
Dear Alexandre:Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.Sincerely,Peter WagnerGuest Service Supervisorpeterzsolt.wagner@hilton.com+3612113050

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
It was ok.
Could use a little more attention. ... don't use the name Nutella for a very simple chocolate cream
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Peter am 9. Okt. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Peter am 30. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know on my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Peter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

4/10 – Schlecht

Andreas

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dålig service och rum med kass ac
Dålig och dryg service vid checkin samt vid frågor om t.ex Budapest mest kända spa som ligger ca 700 meter från hotellet där 2 av dom i receptionen inte ens visste hur man gick dit och den 3e gav bara en adress. Rummets ac var nästintill död och det var kvavt och fuktigt hela vistelsen. Och frukosten var ingen höjdare, kändes inte fräch
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Peter am 11. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know on my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Peter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Roadtrip
Ett fint hotell med bra läge Sängarna kanske var lite för hårda (smaksak) annars allt bara bra Tyst och lugnt
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Peter am 5. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know on my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Peter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

YA CHIEN

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Peter am 12. Aug. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know on my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Peter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Lise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had reserved a studio but it was not available so the staff more than made up for it. The hotel is on a fairly quiet street but convenient to walk and take public transit to many attractions.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Peter am 5. Aug. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know on my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Peter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Jerry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice staff, clean and convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Peter am 16. Juli 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know on my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Peter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Fabian

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Peter am 14. Juli 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is appreciated, we are happy that you overall enjoyed your stay with us. Your further comments would help us to improve our services, if there is anything we can do for you at the time being please let me know on my contact below. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay. Kind regards, Peter Zsolt Wágner Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good, clean room. Fairly quiet even though it’s right in the city center. Great location.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Peter am 1. Juli 2023
Dear Alexander,Thank you for your awesome review and safe travels.Kind regards,The Front Office Team

6/10 – Okay

Setsuko

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Peter am 15. Juni 2023
Dear Setsuko,Thank you for your review and safe travels.Kind regards,The Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Alex

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great within walking distance of places we visited.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Peter am 4. Juni 2023
Dear Alex,Thank you for your awesome review.Kind regards,The Front Office Team

8/10 – Gut

Vivek

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Peter am 31. Mai 2023
Dear Vivek,Thank you for your review.Kind regards,The Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Harry, Fredericksburg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was the perfect property because it was in the center of town, but on a quiet street, clean, just minutes from the basilica.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Peter am 27. Mai 2023
Dear Harry,Thank you for your awesome response.Kind regards,The Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Debra

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Peter am 22. Mai 2023
Dear Debra,Thank you for your awesome review, safe travels.Kind regards,The Front Office Team

6/10 – Okay

Vinita

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Peter am 16. Mai 2023
Dear Vinita,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and regret that your expectations were not exceeded. We hope you will consider staying with us again in the future, our goal is to make your stay better and brighter during your next possible stay.Kind regards,The Front Office Team

8/10 – Gut

AJ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Overall good stay despite some (small) glitches, like toilet leakage in bathroom, minibar fridge not working, one day no clean shower towels. Would recommend anyway because of location, friendly staff, overal level of comfort rooms and lobby. Nice design
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hilton Garden Inn Team am 14. Mai 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

8/10 – Gut

Mikala

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Location was ideal.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Peter am 6. Mai 2023
Dear Mikala,Thank you for your great review.Kind regards,The Front Office Team

8/10 – Gut

Esther

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good locaction in the middle of Budapest. Staff was also very friendly and helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Peter am 6. Mai 2023
Dear Esther,Thank you for your great review.Kind regards,The Front Office Team

10/10 – Hervorragend

SEYYED

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The area and location of the hotel was prefect and to easy access to all area of pest and Buda side. I recommended to others the only problem was the shower drain wasn’t prefect and the shower was getting flooded. Excellent customer service. Well done the staff
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von The Front Office Team am 15. Apr. 2023
Dear Seyyed,Thank you for awesome review.Kind regards,The Front Office Team