Garten

Bewertungen von Duque Hotel Boutique & Spa

3.5 out of 5
Duque Hotel Boutique & Spa
Guatemala 4364, Buenos Aires, Capital Federal

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

536 von insgesamt 752 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
179 von insgesamt 752 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
30 von insgesamt 752 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 752 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 752 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.8/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Harald

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gute Lage und freundliches Personal,SPA besteht allerdings aus einem kleinen Pool mit Hinterhofatmosphäre und wenig Sonne, Sauna wurde nur auf Anfrage angemacht. Insgesamt für das Angebot deutlich zu teures Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Duque Staff am 2. Mai 2023
Dear Harald,Thank you for leaving your thoughts about your recent stay at Duque Hotel.We are a small boutique hotel with small facilities with the precised things you need to have a good rest and enjoyable stay. Our spa has sauna, jacuzzi and high pressure shower and you have to please book it at the front desk so we can guarantee each room can use it everyday as it is a private time for each room. We also wanted to let you know we have the most competitive prices in the neighborhood and sometimes we are the cheapest hotel in Palermo as we always want our future guest to pay a reasonable price for the room and service.We really appreciate you taking your time to leave us this review, we are really sorry we didn't fulfill your expectations. We will work harder to improve our service and give you all the best experience in Buenos Aires.Regards,Duque Staff

2/10 – Ungenügend

Frank

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Bilder auf der Website des Hotels haben schlicht gar nichts mit der Wirklichkeit zu tun. Schon das Bild von dem wunderbaren Entrée des Hôtel konnte nur unter Mithilfe von vielen Strahlern aufgenommen worden sein. Und der Fotograf war ein Vollprofi. Alle Bilder des Hotels sind mit Strahlern ausgeleuchtet worden. Alles wirkt fast doppelt so groß, wie es in Wirklichkeit ist. Und alles ist auf den Bildern viermal so hell, wie es in Wirklichkeit ist. Das man das Hotel ein Romantik Hôtel nennen darf? Es hat mit Romantik schlicht gar nichts zu tun. Ich würde es als dunkle Höhle beschreiben. Der Pool ist schätzungsweise 3x4 Meter, die ganze Fläche der Terrasse eng. Von innen nach oben geschaut, sieht man grauen Wände. Der Spa Bereich hat seinen Namen nicht verdient. Duque Hotel Boutique & Spa, das war mit Abstand das schlechte Boutique Hôtel, in dem ich je abgestiegen bin. Am nächsten Morgen beim Frühstück fand ich zum Weissbrot keinen Toaster und der Kaffee aus dem Automaten hatte seinen Namen nicht verdient. Schrecklich. Das Omelett war okay. Und es war der einzige Raum mit natürlichem Licht. Trotzdem, haben wir verfallen lassen. Unser „Deluxe Doppelzimmer 201“, ein Loch, dunkel, abgewohnt, abgestoßen und ohne Ventilator. Grau in Grau. Ein Mini Bad. Meine Frage an der Rezeption, wo jetzt das Deluxe Zimmer sei, wurde nicht beantwortet. Trotz Ansage wegen COVID unser Zimmer nicht zu reinigen und trotz Schild an der Tür sind die Putzfrauen einfach in unser Zimmer gegangen.Ein NOGO
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von fernando Arroyo gerente general am 22. März 2022
Dear Frank, We are sorry you did not like the hotel. Your way of relating the facts is not correct, describing each point that you mention as negative does not make sense because we do not have that level of aggression, the 1700 ratings of the other guests speak for us and reflect incredible stays because we have made their trips pleasant. We have tried very hard and we did everything possible to be able to please you and it was impossible, since you even refused to talk to us, although the entire team wears a mask and we have an acrylic in reception between the staff and the passengers due to health orders. You asked us to write to you by mail, we did and we did not receive a response from you. In fact, we gave you a free upgrade from classic to deluxe room for the first night, also we offered to keep the room, and we got no response. (We have evidence to prove it) We have more than 1500 photos, few were taken by a professional photographer (approximately 30) and many of our guests are the ones who have included the rest. The truth is that everyone has a different perception of things and we do our biggest effort to offer the best, we are a small boutique hotel with small spaces, but with all the services you may need during stay and our team is available to help everyone with what you need 24 hours a day. You were always denied to talk, you were always aggressive with the staff, which has the highest qualifications that can be obtained. We are in the process of asking to eliminate this review, showing evidence, hopefully it will lead you to reflect on these difficult times for humanity, we gave everything and more for you, we are sorry you did not value it. We are human and we make mistakes but dialogue and acceptance is the key to our work and way of being in life. Duque Staff

10/10 – Hervorragend

Ernst

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Francisco am 15. Nov. 2023
Dear Ernst,We greatly appreciate the review! Thank you so much for the positive feedback and we look forward to serving you in the future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Igmar am 23. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for posting your feedback about your recent experience with us. Our guests’ opinion is the most important thing for us, and it seems that you really enjoyed your stay with us, that make us extremely happy and proud of our work. Greetings from all of our entire staff and we hope to serve you some other day. Igmar

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes, nettes Hotel im Viertel Palermo im retro Stil eingerichtet. Zimmer etwas eng, aber sonst ein rundum Wohlfühlpaket.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Juan am 21. Nov. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihr positives Feedback anlässlich Ihres Aufenthaltes bei uns im Duque Hotel. Wir hoffen sehr, Sie bald wieder im Hotel begrüßen zu dürfen. Grüße,

8/10 – Gut

Hilke, Trier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Rezeptionist Juan ist ein Traum! Das ganze Hotel ist ein kleines, schnuckeliges Hideaway mit einem tollen Preis-/Leistungsverhältnis ist einer ruhigen, aber zentralen Lage im angesagten Palermo Soho Viertel...wir ziehen das den großen Hotelketten vor. Ein idealer Rückzugsort in der verrückten 10 Mio Stadt Buenos Aires. Einziger Kritikpunkt ist die Größe des Zimmers 203, der ein Öffnen von zwei Koffern nur auf dem Bett zuläßt.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Juan am 16. Nov. 2019
Hello Hilke! Thank you so much for your review, it is surely a pleasure and a honor for us to be part of your Buenos Aires experience, we put in a big effort to make it unforgettable. We appreciate as well your comments about our rooms, we will consider them for any improvement in short term.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von María. M am 15. Apr. 2019
Dear Guest, We greatly appreciate the review! Thank you so much for the positive feedback and we look forward to serving you in the future. Sincerely, María. M

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Mariaf. M am 19. Feb. 2019
Dear guest Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! If you have some suggestions for us to improve, just let us know. We will remain always at your service. Kind regards Mariaf. M

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches und hilfsbereites Personal mit hervorragendem Englisch. Hübsches Hotel in guter Umgebung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mariaf. Mendoza am 16. Dez. 2018
Dear Guest, First of all we would like to thank you for letting us be part of your experience in Buenos Aires. It is so nice to hear that our guests enjoyed their stay with us. We wanted to let you know that this will always be your home and that you are more than welcome to come back. Greetings from all of the staff and we hope all the best for you.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mariaf. Mendoza am 17. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to review your stay with us. We look forward welcoming you back in the future. Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Niedliches kleines Hotel in zentraler Lager. Freundliches Personal. Die Zimmer sind zwar klein, aber für ein, zwei Tage völlig ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Igmar am 13. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for posting your feedback about your recent experience with us. We are sorry to read that you did not like the size of the room. Since we are a boutique hotel, we offer a concept of small spaces but having everything you would have in a big hotel. Our guests’ opinion is the most important thing for us, and it seems that you enjoyed your stay with us, that make us happy and proud of our work. Greetings from all of our entire staff and we hope to serve you some other day. Igmar

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares petithotel
sehr sehr net, typisches sltes, sehr gepflegtes Haus in Palermo viejo
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Carla C. am 19. Sept. 2018
Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Das Wohl unserer Gäste liegt uns am Herzen und Ihr Feedback ist sehr wertvoll für uns. Carla C.

10/10 – Hervorragend

Mandy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr Empfehlenswert
Das Hotel ist super gestaltet. Der Spabereich ist einladend und das Servicepersonal ist sehr freundlich und zuvorkommend. Zu meinem Geburtstag bekam ich sogar einen Strauß Blumen und eine Flasche Wein mit Grüßen. Das war sehr aufmerksam. Alles was man brauchen könnte ist in Laufweite. zur nächsten Metrostation sind es nur 7 Minuten Fußweg. Komme gern wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Carla C. am 5. Juni 2018
Sehr geehrter Mandy, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Das Team und ich freuen uns, dass Sie einen äußerst zufrieden Aufenthalt hatten und dass unser Serviceangebot Ihnen zugesagt hat. Wir freuen uns bereits jetzt, Sie erneut als Gast zu begrüßen. Beste Grüße Carla C.

8/10 – Gut

Gabriele, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentral gelegenes leines feines Hotel
Ich war drei mal in diesem Hotel und würde jederzeit wieder hin. Das Personal ist super freundlich, die Gegend zentral und fussläufig findet man wunderschöne Lokale.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von Rafael. am 26. Apr. 2018
Lieber Gabriele, Danke für deine netten Worte. Es war uns eine Freude, Sie und Ihre Tochter in unserem Haus unterzubringen. Wann immer Sie zurückkommen, werden Sie beide mehr als willkommen sein. Wir würden gerne mehr von Ihnen über Ihren Aufenthalt erfahren. Wir würden gerne die Gründe kennen, warum wir nicht den ersten Platz erreicht haben. Wenn Sie irgendwelche Empfehlungen für uns haben, um Exzellenz zu verbessern und zu erreichen, wäre das großartig. Danke, dass du dir etwas Zeit genommen hast, um deine Kommentare zu posten. Herzliche Grüße, Rafael.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Gute Lage, aber sehr hellhörig
Das Hotel hat eine super Lage in Palermo. Das Personal ist super freundlich. Es gibt einen kleinen Pool. Leider Ist das Frühstück nicht gut und die Zimmer sehr hellhörig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von Carla C. am 17. Jan. 2018
Dear guest. We want to thank you for taking a moment to share your impressions about your recent stay in our hotel. We are also very thankful for your comments about the staff. We are very sorry by the fact that you didn't like our breakfast. Here we serve a typical argentine breakfast but we are going to take your suggestions to improve since our guests opinion is the most important thing for us. Remember this will always be your home in Buenos Aires. Best regards and have a nice day. Carla C.

8/10 – Gut

Ina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Boutique Hotel
Gepflegtes Boutique Hotel in Palermo Soho. Alles ist fußläufig zu erreichen (wenn man in Pakermo bleibt). Sehr sauber und alle sind sehr zuvorkommend. Frühstück war recht gut, aber nicht herausragend (viele süße Dinge, aber das kennt man ja aus Argentinien). Was mich gestört hat, war das Geräusch von irgendeinem Generatoren o.ä. draußen vor unserem Zimmer. Nachts war dies zu laut! Alles in allem zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von Carla C. am 17. Jan. 2018
Hola Ina! Thank you so much for taking a moment to post your review about our hotel. It make us feel very happy that you liked everything we have to offer. About the AC we are deeply sorry. We wanted you to know that it is already fixed since we take very into consideration our guest's opinions. We hope to serve you again in another time. This will always be your home in Buenos Aires. Best regards and have a nice day! Carla C.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wiederholt grandioser Aufenthalt in sehr sympathischem und persönlich geführtem, kleinem Hotel.
Antwort von Rafael am 6. Dez. 2016
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Das Team und ich freuen uns, dass Sie einen äußerst zufrieden Aufenthalt hatten und dass unser Serviceangebot Ihnen zugesagt hat. Wir freuen uns bereits jetzt, Sie erneut als Gast zu begrüßen. Beste Grüße Rafael

10/10 – Hervorragend

Marian, Zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice boutique hotel
Very nice boutique hotel with extremely friendly staff. Nice back yard, cozy rooms and good breakfast.
Antwort von Eva am 14. Mai 2015
Thank you so much for taking the time to share your opinion about us! We're happy you had a great experience and hope you consider visiting us some other time. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Matthias, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good location
Nice location, super friendly staff, beds could better & bathrooms more modern. But all in all super value for money and definitely a recommendation.
Antwort von Eva am 15. Apr. 2015
Dear Matthias, Thank you so much for your great review! We are very glad you had a great stay and an all in all satisfying experience at our home. I can assure you it was a real pleasure to have you over. Hope to have you come stay with us some other time! Regards from Buenos Aires!

6/10 – Okay

Puschl

Gut: Personal & Service
Kleines und gemütliches Hotel mit guten Service
Das Hotel liegt etwas außerhalb vom Zentrum - wer es etwas ruhiger möchte und kein Problem damit hat mit dem Taxi ins Zentrum zu fahren ist hier gut aufgehoben. Wir haben 4 Nächte in diesem Haus verbracht. Das Rezeptionspersonal ist nett und stets bemüht (Telefonanrufe, Reservierungen, Taxibestellungen). Die Zimmer sind nicht übermäßig groß, aber mit schönem Bad. Die Geräuschkulisse aus anderen Zimmern und dem Gang etc. ist relativ hoch - man kann nahezu jedes Wort und andere Geräusche gut hören. Wenn man nur wenig Zeit in Buenos Aires hat würde ich nächstes Mal ein zentraler liegendes Hotel bevorzugen. Das Frühstücksbuffet ist absolut ausreichend und wird bis zur letzten Minute immer wieder aufgefüllt. Alle öffentliche Bereiche sind gemütlich eingerichtet, sauber und ansprechend. Den kleinen Pool mit Garten haben wir nicht genutzt - aber für eine kleine Abkühlung absolut tauglich. Der Geldwechselkurs ist auf der Straße deutlich besser als im Hotel - dort nur kleine Mengen für den Anfang tauschen, da z.B. Taxifahrer ausschließlich Pesos nehmen.
Antwort von Eva am 18. Sept. 2015
thanks for your comments

10/10 – Hervorragend

Peter, Münster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Personal, aber laut
Sehr schön eingerichtetes Hotel mit exzellentem und extrem freundlichen Personal. Allerdings sehr laut, da die Zimmertüren durch einen Mechanismus automatisch zugedrückt werden und laut zuschlagen. Auch sind die Wände sehr dünn, sodass man jedes Wort der Nachbarn hört.
Antwort von Eva am 18. Sept. 2015
thanks for your comments!

10/10 – Hervorragend

Ruth, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Edi und Ruth, 68j. aus der Schweiz
Wir wurden sehr freundlich empfangen und in gutem Englisch bedient, obwohl wir nur eine Nacht dort verbrachten. Das Frühstücksbuffet überraschte uns. 24h gab es kostenlos Kaffee und Tee. Der kleine Innenhof mit Pool war angenehm zum Relaxen, wir konnten sogar einem Kolibri zuschauen, der sich an den Blüten bediente.
Antwort von Eva am 4. März 2016
Vielen Dank für Ihre Kommentare!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Eva am 14. Okt. 2014
Thanks for the 5 stars!

10/10 – Hervorragend

Chris, Münster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestes Hotel auf Rundreise
Sicher, sauber, abwechslungsreiches Frühstückskaffee, kompetentes Personal, free-flow Kaffee und dann noch gut gelegen - was will man mehr
Antwort von Eva am 18. Sept. 2015
thanks for your comments!

8/10 – Gut

Robert, Germany

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
"feel free - this is your home"
A very warm welcome - in perfect English, which is quite rare in South America, as I should learn later on my trip - by the friendly and competent staff. They even remained calm after I almost ruined the Display in the (very narrow) elevator.
Antwort von Eva am 14. Sept. 2014
Dear guest. First of all we wanted to thank you for posting such a nice review about our home. It really makes us proud of our jobs when guests feel this comfortable at El Duque. We are truly happy that you felt like home and that you enjoyed all of what we have to offer. We wanted to let you know that this will always be your home and that we will be thrilled to have you back any time you want. Greetings from all of our staff and we hope all the best for you.

8/10 – Gut

rb, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Familiäres Hotel mit superfreundlichem Service
WIr hatten ein Superior-Zimmer mit Fenster in den Innenhof, dadurch etwas dunkel. Störend hatten wir den Dauerlärm - vermutlich verursacht durch die Lüftung oder Klimaanlage - empfunden.
Antwort von Eva am 4. März 2016
Vielen Dank für Ihre Kommentare!

8/10 – Gut

Ana, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Feels like Home
Antwort von Eva am 26. Dez. 2014
thanks!!!!!

10/10 – Hervorragend

Reisende, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit Charme
Geschmackvolles Hotel in touristischem Stadtteil von Buenos Aires. Das Personal ist extrem hilfsbereit. Das Frühstück war abwechslungsreich und lecker. Einziger kleiner Kritikpunkt, das Zimmer hatte nur ein Fenster zum Innenhof.
Antwort von Eva am 5. März 2016
Vielen Dank für Ihre Kommentare!

10/10 – Hervorragend

Martino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Städte reise
Sehr gutes Personal, hilfsbereit und freundlich mit sehr guten Englischkenntnissen. Gute Lage für die Subte um ins Zentrum von BA zu kommen. Gute Restaurants in der Nähe des Hotels. Sehr empfehlenswert.
Antwort von Eva am 4. März 2016
Vielen Dank für Ihre Kommentare!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Empfehlung
Das Duque Hotel ist eine unbedingte Empfehlung: ein schnuckeliges Hotel in Top-Lage (Palermo), schöne geräumige Zimmer, ein ausgezeichnetes Frühstück, Gratis Snacks zur Mittagszeit, Wifi... und überaus freundliche Mitarbeiter/innen.
Antwort von Eva am 18. Sept. 2015
thanks for your comments!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Hotel, aber es gibt bessere im Quartier.
Antwort von Eva am 3. März 2016
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Guilherme, Florianópolis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super friendly staff, perfect location, charming property! Highly recommended
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Agustina am 3. Mai 2024
Dear Guilherme,First of all we would like to thank you for letting us be part of your experience in Buenos Aires.It is so nice to hear that our guests enjoyed their stay with us. That really makes our day!We wanted to let you know that this will always be your home and that you are more than welcome to come back. If you have any suggestions for us to improve the service, don’t hesitate and let us know.Greetings from all of the staff and we hope all the best for you.

8/10 – Gut

SANJANA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The rooms are pretty small and smelled musty. But everything else is great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duque Staff am 24. Apr. 2024
We're sorry to hear about the size of the rooms and the musty smell you encountered. We're pleased, however, that you found other aspects of your stay enjoyable. Your feedback is valuable to us, and we would have certainly taken action to address these issues if we had been made aware of them during your stay. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to better accommodate you in the future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Julio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La calidad del servicio, excelente!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Candela am 21. Apr. 2024
Estimado Julio,Esperamos que se encuentre muy bien. Nos alegra mucho saber que disfrutó de su estadía en Duque Hotel. Nuestra tarea principal es siempre hacer sentir a todos como si estuvieran en su casa y con la mayor comodidad posible, saber que eso pasó nos enorgullece enormemente. Esperamos poder acogerlos nuevamente en un futuro ya que este será siempre su segundo hogar.Saludos,

10/10 – Hervorragend

Mary Ann

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Excellent staff. Downstairs lounge is great. Breakfast varied and delicious Very happy with this choice
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duque Staff am 20. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for posting your feedback about your recent experience with us.Our guests’ opinion is the most important thing for us, and it seems that you really enjoyed your stay with us, that make us extremely happy and proud of our work. Greetings from all of our entire staff and we hope to serve you some other day.

10/10 – Hervorragend

Jeronimo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo estaba muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Florencia. am 8. Apr. 2024
Estimado Jerónimo, muchas gracias por tomarse el tiempo para dejarnos su amable review.Fue un placer tenerlos como huéspedes y esperamos poder recibirlos pronto nuevamente!Saludos.

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel. The staff are wonderful and very helpful in giving us dining and entertainment suggestions, arranging taxis etc. Highly recommended. (Excellent breakfast too!)
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Candela am 1. Apr. 2024
Thank you for your wonderful feedback! We're glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found our staff helpful with dining and entertainment suggestions, as well as arranging taxis. We're pleased that you also enjoyed our excellent breakfast. Your recommendation is greatly appreciated, and we hope to welcome you back again soon!Best regards,

8/10 – Gut

Andreina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bueno
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Candela am 1. Apr. 2024
Buen Día estimada Andreina,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartirnos su experiencia en Duque Hotel.Esperamos poder acogerlos nuevamente en un futuro.Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The staff were friendly and helpful. The room was clean and comfortable. What more could you expect?
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Candela. am 26. März 2024
Hello Scott.We appreciate your kind words to us, we hope to see you again soon. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Phillip, Richmond

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My wife and I thoroughly enjoyed our short stay at Duque Hotel. The location in Palermo can’t be beat and the staff are extremely kind and helpful. Would love to stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duque Staff am 23. März 2024
Dear Phillip,Thank you for posting your feedback about your recent experience with us.Our guests’ opinion is the most important thing for us, and it seems that you really enjoyed your stay with us, that make us extremely happy and proud of our work. Greetings from all of our entire staff and we hope to serve you some other day.

10/10 – Hervorragend

Tina, Lakeland

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Very clean and met our needs
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duque Staff am 22. März 2024
Dear Tina, Thank you for your feedback and for taking the time to share your impressions with all of us. We look forward welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would not hesitate to book this hotel again! The staff are exceptional and the complimentary breakfast is amazing!!
Antwort von Duque Staff am 22. März 2024
Dear Sandra,First of all we would like to thank you for letting us be part of your experience in Buenos Aires.It is so nice to hear that our guests enjoyed their stay with us. That really makes our day!We wanted to let you know that this will always be your home and that you are more than welcome to come back. If you have any suggestions for us to improve the service, don’t hesitate and let us know.Greetings from all of the staff and we hope all the best for you

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is in a great area with lots of dining options. The staff goes above and beyond to ensure guests have the best experience, even going out of their way to accommodate us for breakfast when we had an early morning flight to Iguazu Falls. The hotel is bright and clean and everything you could ask for when visiting Buenos Airies. We’re looking forward to our return visit after the Falls.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Candela am 18. März 2024
Dear Helen,Thank you very much for sharing your fantastic experience with us! We're elated to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that our staff exceeded your expectations. It's our pleasure to go the extra mile to ensure our guests have a memorable experience, especially during early morning departures. We're thrilled to know that you found our location convenient and our facilities up to your standards. We can't wait to welcome you back after your adventures at Iguazu Falls! Safe travels and see you soon!

10/10 – Hervorragend

Miguel, Helena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, continently located and great dining options around the hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Candela am 18. März 2024
Hello dear Miguel,We highly appreaciate your kind words, it means the world for us to receive such wonderful compliments. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly, helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duque Staff am 12. März 2024
Dear Anthony, Thank you for sharing your recent experience at The Duque.I am pleased to know you enjoyed your recent stay at our beautiful property. My colleagues are proud to know they made a lasting impression on you as this is what they pride themselves in. I hope you will return in the near future and remain at your service. Regards,Ricardo

10/10 – Hervorragend

Miguel, Helena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was great, location is outstanding
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Agustina am 10. März 2024
Dear valued guest, Thank you for posting such nice comments on your recent stay at the Duque. I am glad you had a relaxing vacation in Buenos Aires. My team is grateful for your recognition and look forward to welcoming you back. I look forward to your next visit and remain at your service.

8/10 – Gut

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel staff was helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Florencia. am 11. März 2024
Dear Anthony, thank you for your kind review!We hope to have you as a guest again soon and we send you our best wishes.

10/10 – Hervorragend

Joshua

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing! The property was super cute and walkable to a lot of restaurants and cafes. It is not in the bustle of the main part of the city, but Ubers were very inexpensive.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Candela. am 7. März 2024
Thank you for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our property charming. We strive to provide excellent service to all our guests, and we're delighted that our staff made your visit memorable. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay!

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff here is beyond friendly and so very knowledgeable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Glendys am 23. Feb. 2024
Dear Helen, thank you very much for taking the time to leave us such a nice review! We hope to have you as a guest again soon. Best regards, Glendys

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely boutique hotel in the Palermo district of Buenos Aires. Very walkable to restaurants, shopping and attractions. Staff was very friendly and accommodating, and the rooms were beautiful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Glendys am 23. Feb. 2024
Dear Linda, We greatly appreciate the review! our guestss opinion is the most important thing for us. We hope to receive you again soon, it was a pleasure.Best regards, Glendys