Tagungsbereich

Bewertungen von Palladio Hotel Buenos Aires - MGallery

5 out of 5
Palladio Hotel Buenos Aires - MGallery
Ave Callao 924, Buenos Aires, Buenos Aires

Bewertungen

9.8

Aussergewöhnlich

360 von insgesamt 408 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
42 von insgesamt 408 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 408 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 408 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 408 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9.8/10

Personal & Service

9.8/10

Ausstattung

9.8/10

Zustand der Unterkunft

9.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay at Palladio Hotel, booked through Expedia, was exceptional. The rooms were exquisite, the breakfast extraordinary, and the location safe and convenient. Highly recommended for a luxurious Buenos Aires experience.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Dear Mr. Sven,Greetings from Buenos Aires!Thank you for taking the time to share your wonderful experience at the Palladio Hotel Buenos Aires. Thanks for your recommendation and for writing such nice things about us. We are very pleased that you enjoyed our hotel, our restaurant and appreciate the service provided by our staff.On behalf of the entire team, thank you very much for your kind words and we look forward to welcome you back for another fantastic experience!Best regards,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlung für Buenos Aires
Ein Hotel, das uneingeschränkt zu empfehlen ist: Sehr freundliches Personal, angenehme Atmosphäre, große und stilvoll eingerichtete Zimmer, tolles Frühstück und gutes Abendessen im Restaurant. Außerdem gute Lage in Recoleta, direkt gegenüber von einem schönen Park. Das Hotel ist zudem sehr gastorientiert. Unser erstes Zimmer war - bedingt durch eine Verbindungstür - hellhörig und die Nachbarn leider sehr laut. Wir konnten sofort und problemlos in ein anderes, ebenso schönes Zimmer umziehen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 28. Dez. 2023
Estimado Huésped,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 28. Dez. 2023
Estimado Huésped,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Filipp

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP 5 Sterne Hotel in sehr guter Lage.
TOP 5* Sterne Hotel. Sehr gute Lage. TOP Service, Superfreundliches Personal. Pool nicht sehr groß, aber beheizt!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Filipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

CZ, Köln

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super grosse Zimmer und Badezimmer. Das Zimmer wurde 2 mal am Tag gemacht. Sehr viele schränke Excellente Betten Die Lage ist nicht richtig zentral Frühstück nicht abwechslungsreiches genug und zu wenig frische Sache. Dafür eine Menge an süße Sachen ( Croissant Kuchen )
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 13. Feb. 2020
Liebe Gast, wir bedanken uns an dieser Stelle herzlich für Ihre persönlichen Worte und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Impressionen mit uns in Expedia.com zu teilen. Gästekommentare sind ein wesentlicher Bestandteil, um unsere Servicequalität ständig zu verbessern. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen! Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel Buenos Aires

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 30. Nov. 2019
Estimado Huésped, Muchas gracias por dedicar su tiempo en calificar su estadía en nuestro hotel. Nos alegra saber que su experiencia ha sido positiva. Será un placer volver a recibirlo. Atentamente, Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good hotel in a perfect surrounding. The other days we stayed in the palace Duhau /Park Hyatt. The Mgallery is much better and was the half price.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 1. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Buenos Aires! Thanks for your recommendation and for writing such nice things about us. It makes us really happy to read that you enjoyed our location and appreciate the service provided by our staff. We hope to welcome you back again the next time you visit Buenos Aires! Kind regards, Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Karina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente hotel,la mejor opción para visitar Buenos Aires,el staff siempre amable y dispuesto a ayudar a los huéspedes ,Especialmente muchas Gracias a Rodrigo en la puerta y Fernando de recepción SUPER AMABLES Y ATENTOS!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Salvatore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was very helpful and friendly. The rooms were large ans clean. I would recommend this hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

GIRALT, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent. The best of the best in Hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 10. Mai 2024
Dear Giralt, Greetings from Buenos Aires!Thanks for the great review! It is a real pleasure for us to hear that you had a wonderful stay at the Palladio Hotel Buenos Aires. I will share your comments with all our team, I am sure that they will be happy to know that you had a pleasant stay with us.Thank you very much for your feedback, your kind comments are highly motivating as it is our priority to exceed our customers’ expectations.We hope to have the pleasure to welcome you again in your next visit to Buenos Aires.Best regards,Paula Carracedo Marketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Steven, Halifax

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great and safe location for walking to the Opera House, restaurants, nice park across the street. Service was excellent, wonderful front desk staff. Room with balcony was very large, comfortable. We had a very nice stay.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 3. Mai 2024
Dear Steven, Greetings from Buenos Aires!Thanks for the great review! It is a real pleasure for us to hear that you had a wonderful stay at the Palladio Hotel Buenos Aires. I will share your comments with all our team, I am sure that they will be happy to know that you had a pleasant stay with us.Thank you very much for your feedback, your kind comments are highly motivating as it is our priority to exceed our customers’ expectations.We hope to have the pleasure to welcome you again in your next visit to Buenos Aires.Best regards,Paula Carracedo Marketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Verena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 26. Apr. 2024
Estimado Sr. Verena,Muchas gracias por tomarse unos minutos para calificar su reciente estadía en el Hotel. Sus comentarios son realmente muy valiosos para nosotros ya que nos ayuda a determinar áreas en las que podemos mejorar.Por otro lado, entendemos por su calificación que nuestro servicio no ha superado sus expectativas, es por eso que me gustaría por favor contactarme con Ud. para poder tener más detalles de su experiencia.Es nuestro deseo que en un futuro vuelva a hospedarse con nosotros, por favor siéntase libre de contactarme para lo que necesite.Quedo atenta a sus comentarios y a su disposición.Saludos cordiales.Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Vivian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 3. Mai 2024
Estimada Vivian,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

ERNESTO, MEXICO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
en general todo muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Estimado Ernesto,En nombre de todo el equipo de Palladio Hotel Buenos Aires MGallery, muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros.Nos complace saber que se ha sentido cómodo en nuestro hotel, sus palabras son realmente muy valiosas para nosotros y nos inspiran para seguir mejorando.¡Esperamos que vuelva muy pronto!Atentamente,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Lawrence

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was an excellent choice for discovering the central downtown Buenos Aries. Hotel staff were very accomodating and morning breakfast was quite extensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Dear Mr. Lawrence,Thank you for posting your review on Expedia.com, everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely valuable. I am very happy to hear that you enjoyed your stay with us and also the service provided by our staff. We look forward to your return.Best regards,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

sergei, irvington

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location,staff. Restaurant food can be better
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Dear Mr. Sergei,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at the Palladio Hotel Buenos Aires. I am very happy to hear that you enjoyed your stay with us and also the service provided by our staff. Once again thank you very much for the positive comments and we look forward to welcome you back in the near future.Best regards,Paula Carracedo Marketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome hotel. Everything was perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Dear Stephen,Greetings from Buenos Aires!We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you for your review and for choosing Palladio Hotel Buenos Aires.We hope to see you again on your next trip to Buenos Aires.Kind regards,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Estimado David,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Marilyn, Redondo Beach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The facility was well appointed and spotless. The staff at the front desk were especially wonderful and helpful. The Palladio is a real gem. Thankyou
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Dear Marilyn,Greetings from Buenos Aires!Thank you for sharing your review! It is such a pleasure to read that you've had an amazing stay with us and it would be our delight to welcome you back for another memorable stay.We look forward to your return. Best regards,Paula Carracedo Marketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Barry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were attentive, professional and genuinely friendly
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Dear Mr. Barry,Greetings from Buenos Aires!We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you for your review and for choosing Palladio Hotel Buenos Aires.We hope to see you again on your next trip to Buenos Aires.Kind regards,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Dear Alain,Greetings from Buenos Aires!We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you for your review and for choosing Palladio Hotel Buenos Aires.We hope to see you again on your next trip to Buenos Aires.Kind regards,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Zenaide

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
Esse hotel é incrível! É a segunda vez que me hospedo nele! Localização excelente, café da manhã divino, quartos e instalações perfeitas e o staff muito atencioso. Todos os dias colocavam 2 garrafas de água e faziam a reposição das capsulas de cafe. Arrumação dos quartos 2 vezes por dia.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Prezada Senhora Zenaide,Agradecemos os seus comentários no seguimento da sua estada no Palladio Hotel Buenos Aires - MGallery.Foi com prazer que recebemos as suas felicitações. Não deixaremos de partilhar os seus comentários com toda a equipa. A sua satisfação é a melhor recompensa para os nossos colaboradores que trabalham diáriamente para lhe prestar um serviço irrepreensível.Espero termos em breve, uma nova oportunidade de recebê-la em nosso hotel.Atenciosamente,Paula Carracedo Marketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Sajnik, Bellevue

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Estimado Huésped,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Sylvie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Estimado Huésped,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Megan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional service and a beautiful property
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Harold

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel
The hotel is very modern and clean. The staff is very friendly and helpful. We checked in our large bags two days early because we were going to Iguazu Falls and didn't want to take all our suitcases. I would highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Miguel

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Bradley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Perfect location. Great staff. Clean and comfortable.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernt och snyggt
Rent, snyggt, modernt och stora rum. Servicen var fantastiskt bra. Speciellt receptionspersonalen var mycket proffsiga. Vi fick ett rum mot en bakgård. Det hade varit trevligare med utsikt mot parken. Poolen var väldigt liten och grund. Mer som en plunge pool. Hade vi vetat det hade vi antagligen valt ett annat hotell. Maten var bra. Lite rörigt på frukosten.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

leanne

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Ademir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bueno, todo casi perfecto, solo la cama no estaba buena, necesitan un nuevo colchón.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Amelie

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 22. Apr. 2024
Estimada Amelie,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved the Palladio. The room was large, we had a balcony overlooking a wonderful park. The meals in their restaurant were the best we had in BA. Tomas happily extended our check out time due to a late night flight. All of the staff were friendly and competent. We can't wait to return to BA and The Palladio.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone was so friendly and professional and was there to assist and help make the experience perfect The concierges are wonderful and the spa is great and had a wonderful hot stone massage The hotel restaurant is rated one of the best restaurants in BA and one of the top hotel restaurants in the world for good reason
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 8. Feb. 2024
Dear John,Greetings from Buenos Aires!Thank you for your amazing review. We are pleased to know that you enjoyed a wonderful stay with us. I will share your comments with all our team; your kind words are highly motivating as it is our priority to exceed our customers’ expectations.Once again thank you very much for the positive comments and we look forward to welcome you back for another fantastic experience! Best regards, Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful experience - top notch. Hotel was beautiful. Room had more closets than my house (3-4x a typical room). Ample lights throughout. Staff was super friendly and helpful: after a late night flight arrival, room service prepared a special request meal for my wife, gym was made available before hours, taxis were hailed and destination instructions communicated -- all above expectations. Front desk staff were particularly friendly, helpful, and accommodating.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 2. Feb. 2024
Dear Paul,Greetings from Buenos Aires!Thank you for your amazing review. We are pleased to know that you enjoyed a wonderful stay with us. I will share your comments with all our team; your kind words are highly motivating as it is our priority to exceed our customers’ expectations.Once again thank you very much for the positive comments and we look forward to welcome you back for another fantastic experience! Best regards, Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great food & service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 2. Feb. 2024
Dear Elizabeth,Greetings from Buenos Aires!We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you for your review and for choosing Palladio Hotel Buenos Aires.We hope to see you again on your next trip to Buenos Aires.Kind regards,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Balamani

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel, good location
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 2. Feb. 2024
Dear Balamani,Greetings from Buenos Aires!We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you for your review and for choosing Palladio Hotel Buenos Aires.We hope to see you again on your next trip to Buenos Aires.Kind regards,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Paulo Sergio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gostei muito das instalações do hotel. Meu único problema foi no restaurante quando durante o jantar pedimos um vinho que estava esgotado e a sommelier sugeriu um outro que segundo ela era equivalente. Para a nossa surpresa na hora da conta o vinho custava mais que o dobro do originalmente pedido e muito fora da faixa de preço dos outros vinhos que pedimos em diversos outros restaurantes durante a nossa estadia.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 2. Feb. 2024
Prezado Senhor Paulo Sergio,Obrigado pela ótima avaliação do nosso hotel!Estamos felizes que você tenha gostado da sua estadia e pedimos desculpas pelo inconveniente com o vinho solicitado durante o jantar.Esperamos recebê-lo novamente em breve.Atenciosamente,Paula Carracedo Marketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

jean francois

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 2. Feb. 2024
Estimado Jean Francois,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 19. Jan. 2024
Estimado Huésped,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 19. Jan. 2024
Estimada Elizabeth,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 19. Jan. 2024
Estimada Ann,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Palladio Hotel was one of the highlights of our trips! We had a long 10 day stay and everyone was helpful and friendly at all times. Especially Diego, the Concierge and Mark at the door, Alex at the pool and Felipe at the bar. I definitely recommend staying here if you are in the Recoleta area!
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 19. Jan. 2024
Dear Melanie, Greetings from Buenos Aires!Thanks for the great review! It is a real pleasure for us to hear that you had a wonderful stay at the Palladio Hotel Buenos Aires. I will share your comments with all our team, I am sure that they will be happy to know that you had a pleasant stay with us.Thank you very much for your feedback, your kind comments are highly motivating as it is our priority to exceed our customers’ expectations.We hope to have the pleasure to welcome you again in your next visit to Buenos Aires.Best regards,Paula Carracedo Marketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Ma Teresa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 19. Jan. 2024
Estimada Ma Teresa,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Ann

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 19. Jan. 2024
Estimada Ann,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires

10/10 – Hervorragend

Omer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paula Carracedo Marketing Manager Palladio Hotel am 19. Jan. 2024
Estimado Omer,Gracias por elegir Palladio Hotel Buenos Aires MGallery y por tomarse el tiempo para calificar su experiencia con nosotros.Nos pone muy felices saber que disfrutó de nuestro servicio y de las instalaciones del hotel. Nos esforzamos día a día para superar las expectativas de nuestros huéspedes.¡Esperamos que nos visite nuevamente!Saludos cordiales,Paula CarracedoMarketing ManagerPalladio Hotel Buenos Aires