Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Cape Town - Upper Eastside

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Cape Town - Upper Eastside
31 Brickfield Road, Woodstock, Cape Town, Western Cape

Bewertungen

8.6

Hervorragend

171 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
147 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

ReisenMitPfiff, Much

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 12. Dez. 2018
Thank you for choosing Doubletree by Hilton Cape Town on your most recent visit to Cape Town.

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Aufenthalt
Schöner Aufenthalt. Außerhalb des Stadtzentrums, aber per Auto oder Hotel Shuttle ist die Innenstadt schnell zu erreichen. Sehr nettes Personal an der Rezeption.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Elmartino, Augsburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Supertoller Aufenthalt im Doubletree
Supertolle Crew im Hotel, egal wo überall nur freundliche hilfsbereite Gesichter.
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Urlaub in Kapstadt; Shuttle Service ist sehr toll; Essen ist gut
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Ein etwas unpersönliches "standard" Hotel
Standard hotel ohne besonderen Charme, wir haben es gebucht weil ich kein B&B bekommen haben, den wir kennen und sehr nett ist. Lage OK.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vielleicht nicht die beste Lage aber mit einem Mietwagen gut zu erreichen.

8/10 – Gut

Giampiero

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

SA lover

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
good for a short stay
stayed there the first night when flying in late in cape town. that was absolutely ok. for a longer stay I would rather go more central.

10/10 – Hervorragend

Bernd, Dortmund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es gab nichts auszusetzen !
Das Loft-Zimmer war absolut top. Die Lage ist nicht zentral, aber unproblematisch.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
blonde Rezeptionistin eine Katastrophe!
Die blonde Dame an der Rezeption war absolut unfreundlich, inkompetent und arrogant. Sie hatte rein gar nichts im Griff und das Internet konnte sie auch nicht bedienen. Sie wollte uns den Preis im Internet nicht geben, zeigte uns ein Zweibettzimmer (wir sind eine vierköpfige Familie), auf unsere Frage, wo denn die Kinder schlafen würde, meinte sie nur, es käme darauf an, welches Zimmer man buchen würde....?! Sie zeigte uns zwei Zimmer, von welchem sie die Zimmerschlüssel nicht dabei hatte, so dass wir auf dem Flur warten mussten und so ging es weiter.....eine Katastrophe!Das restliche Hotelpersonal war sehr kompetent und zuvorkommend. Das Zimmer absolut toll und das Frühstück sehr köstlich!

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Next time in Cape Town will stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 2. Mai 2024
Dear Jessica, thank you for your review. It's wonderful to see that you'll be returning.

10/10 – Hervorragend

Lambert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like the location and the convinience.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 16. März 2024
Dear Lambert, many thanks for taking time to review your most recent stay.

2/10 – Ungenügend

Martia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is very dirty and old. The room felt like a jail cell or hospital room. Luckily I was only there for one night. It was so bad, my partner and I didn’t even use the shower or anything. We left as soon as we woke up.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 14. März 2024
Dear Martia, this is an unfortunate review to read and we are sorry that you left disappointed. Our standard rooms average 26sq.meters in size, with the room you received being slightly over that average. Our Deluxe rooms offer more space and luxury at an average of 35 sq.meters.

8/10 – Gut

Lugard, West Orange

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 14. März 2024
Dear Lugard, thank you for your high scoring review of your most recent stay. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Leonardus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 4. März 2024
Dear Leonardus, thank you for taking time to review your most recent stay with our hotel. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

SYLVIA

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Great property but nothing to do around that area. We were advised on multiple occasions by Taxi /Uber drivers not to walk around that area because it VERY unsafe
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 22. Feb. 2024
Dear Sylvia, thank you for the feedback related to your most recent stay. It's unfortunate that the taxi driver's views of the area were taken into consideration. The area is as safe as any other Cape Town suburb. We recommend caution after hours, which is unfortunately a realistic view of safety in South Africa.

10/10 – Hervorragend

Cathleen

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ashiqah Isaacs am 26. März 2024
Dear Cathleen, thank you for the high scoring. We appreciate your feedbackRegards

4/10 – Schlecht

jane

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The night staff, mostly manager very rude and unhelpful. I would never stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 21. Feb. 2024
Dear Jane, we are terribly sorry to hear about your experience, our staff generally score very high when we received reviews, please accept our sincerest apology for the experience.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Disappointingly Dirty, StainedCarpets for a Hilton
This was my second stay at the Hilton. While the hotel room is great and staff very friendly, the are where the hotel is located is not great. I feel safe and comfortable driving there alone during the day but not so much at night. On this stay my room was prepared to my standards as allergy free and very neat, clean and comfortable. The combo door where the safe was could not be easily opened and closed. What I was very disappointed about was that on the 2nd floor where I was, the corridor carpets were absolutely filthy, stained and unhygienic. It needed a thorough spring cleaning! This level of filth is not in keeping with Hilton hotels as I have stayed in many across the world.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Anonymous, thank you for taking time to review your most recent stay. We are pleased to share that the entire 2nd floor will be re-carpeted in March'24 lending a new fresh look to the floor. Regards

6/10 – Okay

Nthatheni

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Nthatheni, thank you for your review. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Benediction

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Benediction, thank you for your high scoring review. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

IMRAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Imran, thank you for your high scoring review. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Prince Ables

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I would highly recommend for people staying in Cape Town. This Hotel exceeded expectation, as well as convenient to travel around Cape Town.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Good Afternoon Prince Ables, thank you for your high scoring review and positive feedback. We hope to welcome you back soon

10/10 – Hervorragend

Setota

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Setota, thank you for your high scoring review. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Victor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel
The hotel was amazingly great. We just had difficulty with the parking, with the height of only 2m, parking for tall vehicles or vehicles with a roof box is very limited
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Victor, Thank you for your review. We appreciate the time you've taken to do so. Regards

6/10 – Okay

Steven

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Restaurant was excellent. Staff very courteous. Basics such as shampoo, soap, and towels were not replenished. Multiple lights were burnt out
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Steven, thank you for your honest review. We appreciate your kind words towards our team. We are equally sorry about the poor replenishing of amenities. Your feedback will be used to improve this service. Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Anonymous, hank you for your high scoring review. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Ross

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Caring, helpful staff, nice rooms, outstanding breakfast, nice restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Ross, thank you for your high scoring review. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Rory

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Rory, thank you for your review. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Margot

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Ramon

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good staff, good breakfast, not a good location
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 30. Nov. 2023
Dear Ramon, thank you for your feedback. Thank you for the kind words towards the team. We are sorry to hear that you did not find our location to you liking, although some prefer to be away from the CBD and yet, close enough to access the many tourist destinations.

4/10 – Schlecht

Neevar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Poor unsafe area. Hotel not bad for price
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 24. Nov. 2023
Dear Neevar, thank you for review. We are sad to see the low score based on your perception of the area. You may find that the many industrial buildings in the area are converted commercial & residential spaces lending to a very unique neighborhood. Regards

10/10 – Hervorragend

Tanisha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was extremely happy with this hotel. The room was excellent, the food was great and the Service was awesome. Please book all your tours with Mr.Abrahams, he made my stay a whole lot easier, he's the life off this hotel and I will definitely go back here because off him. Maliq was very helpful and Anieka in housekeeping was awesome. This is my new found family at Double Tree Cape Town.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 24. Nov. 2023
Dear Tanisha, thank you for your high scoring review and kind words towards the team. We'll be sure to share your feedback with the team members mentioned, they'll be pleased to see their efforts are noted. We hope to welcome you back soon

10/10 – Hervorragend

Tanisha

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 5. Feb. 2024
Dear Tanisha thank you for your review. We hope to welcome you back soon. Regards

8/10 – Gut

Samuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful facilities, room service wasn't the greatest, but other than that was excellent.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 10. Nov. 2023
Dear Samuel, thank you for taking time to review your most recent stay at our property. We appreciate your honesty, allowing us to attend to the areas you've highlighted. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Emmanuel

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 27. Sept. 2023
Dear Ammanuel, thank you for taking time to review your most recent stay at our hotel.

10/10 – Hervorragend

Elmarie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business trip with an International supplier to SA and well received
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 28. Aug. 2023
Dear Elmarie, thank you for your high scoring review reflecting your most recent stay. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Elmarie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business trip with International customer well received
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 28. Aug. 2023
Dear Elmarie, we appreciate the time taken to review your most recent stay at our property.

10/10 – Hervorragend

Lee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Incredible suites !
The suites are huge and absolutely stunning
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 29. Juli 2023
Dear Lee, thank you for high scoring review. We are very pleased to find that you enjoyed the space and luxury our loft suites offer. Regards

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 29. Juli 2023
Dear William, thank you for taking time to review your most recent stay with us. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Talc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ashiqah Isaacs, Front Office Manager am 3. Aug. 2023
Dear Talc, thank you for taking time to review your most recent stay with us. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Danielle

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A pretty good experience overall
My experience was good overall. Most of the staff was helpful and polite. I did notice however that they treat the white Americans a bit better than Black Americans (friendlier, chattier, engaging), not sure why. The location was definitely more urban, but I felt safe. Grocery store, gas station, a few restaurants, and the highway were all in close proximity. The room was extremely spacious and clean. If I return to Cape Town, this is where I'll likely stay.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Ashiqah Isaacs, Front Office Manager am 27. Juni 2023
Dear Danielle, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We will be addressing your concern - Regards

10/10 – Hervorragend

Carine

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 20. Juni 2023
Dear Carine, thank you for taking time to review your most recent stay with us and providing a high score reflecting level of service received. We hope to welcome you bank soon.

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff Convenient location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 20. Mai 2023
Dear Maria, thank you for your kind words towards our team and the high score given that reflects your experience.

4/10 – Schlecht

Spectrum Brands uk

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I have been staying at this hotel for over 10 years; this was my first post covid visit; I noted a general demise in the overall aesthetic and standard of appearance; the hotel looks and feels tired and old; furnishings; carpets; walls peeling/dirty paint etc; felt like a hotel in decline and therefore I reflected that in my rating
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 20. Mai 2023
Thank you Spectrum Brands for your review. We are sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. We are pleased to share that we are starting refurbishments soon after the pandemic negatively impacted the hospitality sector.

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the area in the urban look and feel of the neighborhood. Everything was great, but I wish that the fitness facility was bigger and cleaner.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 20. Mai 2023
Dear Maria, we are pleased to find that you enjoyed your most recent stay with us. Your feedback related to the gym is noticed and wish to share that we are already working on plans to move the gym facility to a larger space in the near future.

8/10 – Gut

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good place. Restaurant is a bit over priced but the food is good.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Werner Jordaan, Rooms Division Manager am 10. Mai 2023
Dear Gregory, thank you for your review.