Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Radisson Hotel Cape Town Foreshore

4 out of 5
Radisson Hotel Cape Town Foreshore
29 Heerengracht Street, Foreshore, Cape Town, Western Cape

Bewertungen

8.6

Hervorragend

389 von insgesamt 907 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
397 von insgesamt 907 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
85 von insgesamt 907 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 907 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 907 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Franco, Limburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von GuestRelations am 23. Jan. 2024
Dear Franco,Thank you for sharing your positive review with us and for choosing to stay at our hotel.We are delighted that you have enjoyed your time with us and hope to welcome you back again soon.Your feedback will be shared with our team to ensure we continue to deliver positive memorable moments.Kind regardsPark Inn by Radisson Cape Town Foreshore team

10/10 – Hervorragend

Karin Terese

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GuestRelations am 2. Nov. 2023
Hi Karin,Thank you for sharing your positive review.Our team are delighted that you have enjoyed your time with us, your feedback will be shared with our team to ensure we continue to deliver memorable moments to our valued guests.We are looking forward to welcoming you soon.Kind regardsPark Inn by Radisson Cape Town Foreshore team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt im Park Inn Hotel
Ich hatte einen guten Aufenthalt im Park Inn Hotel. Das Personal war sehr freundlich und sympathisch, immer bereit zu helfen. Das Hotelzimmer war sauber, komfortabel und geräumig. Das Hotel bietet verschiedene Einrichtungen (z. B. Fitnessraum, Dachterrasse, Badezimmer, Restaurant, Bar usw.), die insgesamt in gutem Zustand sind. Das Frühstück war ein Standard-Buffet, mit einigen Optionen. Die Auswahl ist jeden Tag die gleiche. Ich hätte mir nur mehr Auswahl bei den angebotenen Produkten gewünscht. Insgesamt bin ich mit meinem Aufenthalt zufrieden und würde es empfehlen, wenn man ein zentrales Hotel sucht.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von GuestRelations am 7. Feb. 2023
Dear valued guest,Thank you for sharing your positive feedback, and for choosing to stay with us.We appreciate the compliments and are looking forward to welcoming you back again soon.Your feedback will be shared with our team to ensure we continuously improve our offers all round.Kind regardsPark Inn by Radisson Cape Town Foreshore

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes Hotel mit guter Ausstattung
Sauberes Hotel mit gutem Service und gutem Restaurant Lage ist super, zentral gelegen, Waterfront ist gut zu Fuß erreichbar
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Monray Smith am 6. Apr. 2020
Dear Anonymous Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay .We certainly do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Reasonable
Das hotel ist ok aber nicht besonderes. Die plastikböden sehen furchtbar aus. Der Pool ist winzig und war dreckig. Sehr freundliches Personal!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Monray Smith am 6. Apr. 2020
Dear Anonymous Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay .We certainly do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles sehr gut tolle dachterrasse Frühstück aĺles bestens
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Monray Smith am 6. Apr. 2020
Dear Anonymous Thank you for providing us with your feedback. We look forward to welcoming you back during your next trip to Cape Town. Kind regards, Monray Smith General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes gepflegtes Zimmer und gigantischer Ausblick von der Dachterrasse des Hotels. Überaus freundliches Personal
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Monray Smith am 6. Apr. 2020
Dear Anonymous Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay .We certainly do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Monray Smith am 13. Jan. 2020
Dear Anonymous Thank you for your rating. Kind Regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Rene

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Checkin verlief sehr effizient und ohne Probleme.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Monray Smith am 11. Jan. 2020
Dear Rene Thank you for providing us with your feedback.I am happy to learn that you enjoyed your stay . Kind Regards, Monray Smith General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Monray Smith am 11. Jan. 2020
Dear Valued Guest Thank you for your kind rating . Kind Regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr gut für einen Zwischenstopp in Kapstadt ,Frühstück sehr gut.Zentral gelegen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Monray Smith, General Manager am 20. Juni 2019
Dear, Thank you for taking the time to give us your feedback about Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore. I am delighted to read that you found our location central to the many attractions around and That you enjoyed the breakfast. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegen, gut erreichbar; sehr freundliches und hilfsbereitegs Personal. Tolle Dachterasse mit Blick auf den Tafelberg
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 22. Apr. 2019
Dear Anonymous Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent visit to Haralds Bar and Terrace. The views are truly breath-taking of the Table Mountain and pleased that you could enjoy the view from the comfort of Harald’s Bar and Terrace. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 20. Apr. 2019
Dear Anonymous Thank you for taking the time to rate our hotel. Kindest regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
solid business hotel
great business hotel with nice roof top bar and great breakfast buffet
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 22. Apr. 2019
Dear Thomas, Firstly I want to thank you for writing a review about your most recent stay with us. I am delighted to read that your stay here was so positive and that you enjoyed your time. My team and I hope to see you again should travels bring you back to Cape Town. Kind regards, Monray Smith General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice view, good breakfast, good location..........
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 3. Mai 2019
Dear, Thank you for writing a review on Expedia. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again. If we can provide you any further assistance please don't hesitate to contact us. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 20. Apr. 2019
Dear Anonymous Thank you for taking the time to rate our hotel. Kindest regards, Monray Smith General Manager

10/10 – Hervorragend

Hubert, Bedburg-Hau

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein hervorragendes Hotel, Traumhaftes Zimmer mit hervorragender Ausstattung. Gerne immer wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 22. Apr. 2019
Dear Hubert, Thank you so much for your time to write a review about your stay at our hotel. I am pleased to hear that your stay was making you so happy. We are hoping to welcome you again for you next visit in Cape Town. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sicherer Parkplatz, sehr nettes und hilfsbereites Personal, reichhaltiges Frühstück, zentrale Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Monray Smith, General Manager. am 20. Juni 2019
Dear, Thank you for taking the time to write a review on Expedia about your most recent stay with us. I am delighted to read that you were happy about the parking area and the breakfast. Also, it is good to hear that our staff provided you with the Yes I can Spirit that we pride ourselves with. We hope that we can welcome you again should travels bring you back to Cape Town once more. Kind regards,

8/10 – Gut

Ursula u. Max

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Monray Smith, General Manager am 20. Juni 2019
Dear Ursula, Thank you for taking the time to rate our hotel. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 20. Apr. 2019
Dear Anonymous Thank you for taking the time to rate our hotel. Kindest regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Monray Smith, General Manager am 20. Juni 2019
Dear, Thank you for taking the time to rate our hotel on Expedia. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel und zentral gelegenen. Die Zimmer sind sauber und das Personal ist hilfsbereit. Das Frühstück war auch super. Eine Bus Station für eine Stadtrat ist gleich in der Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Monray Smith, General Manager am 20. Juni 2019
Dear, Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay and that the staff could be helpful. We certainly will look into the areas mentioned in your review and do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 days in Capetown, Hotel Location is good, friendly staff, room was clean, will come back....
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Monray Smith, General Manager am 20. Juni 2019
Dear Jan, Firstly I would like to thank you for taking the time to write a review about your stay with us on Expedia. I am happy to read that you enjoyed your 3 days with us. We will be waiting to welcome you back again. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit direktem Blick auf Table Mountain. Besonders der Barbesuch im 11. Stock ist daher sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Monray Smith, General Manager am 20. Juni 2019
Dear, Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. The views are truly breath-taking of the Table Mountain and pleased that you could enjoy the view from the comfort of Harald’s Bar and Terrace. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Hotel - zur Waterfront sind es 10-15 Minuten zu Fuß. Eine schöne Rooftopbar mit Blick auf den Tafelberg.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 20. Juni 2019
Dear, Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. The views are truly breath-taking of the Table Mountain and pleased that you could enjoy the view from the comfort of Harald’s Bar and Terrace. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Transfer vom Flughafen wurde organisiert, superfreundliche Rezeption, schönes, großes und sauberes Zimmer mit Balkon, tolles Frühstück - von meiner Seite aus volle Punktzahl
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Monray Smith General Manager am 20. Juni 2019
Dear, Such a pleasure to read your review, thank you for taking time to provide us with feedback. It gives me a great sense of pride to know that our staff went over and above to ensure that you felt at home whilst staying in Cape Town. I am extremely happy to read that you had a fantastic time with us and during your stay and that you found our location central to the many attractions around. The views are truly breath-taking of the Table Mountain and pleased that you could enjoy the view from the comfort of your room. I will certainly pass your review to the team and hope that we do look forward to welcome you back to Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore for your future stays. Kindest regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Eher durchschnittliches Hotel, Preis-/Leistung ist o.k., gutes Frühstück.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Monray Smith, General Manager. am 20. Juni 2019
Dear, Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay and that the staff could be helpful. We certainly will look into the areas mentioned in your review and do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards,

8/10 – Gut

Simone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Monray Smith, General Manager. am 20. Juni 2019
Dear Simone, Thank you for taking the time to rate our hotel on Expedia. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hotel ist sehr laut durch eine Dachbar die regelmäßig Partys ausrichtet mit DJ Musik. Scheiben im Zimmer vibrieren sogar, nicht gut...
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Monray Smith, General Smith am 20. Juni 2019
Dear, Firstly I would like to thank you for your constructive feedback from your most recent stay. I must admit that I am deeply saddened that you experienced such inconsistency with regards to our service standards. My sincere apology for the shortcomings in providing you with the Yes I can service we pride ourselves on delivering. We do take every bit of feedback seriously and we will certainly follow the necessary steps to ensure that we look into the areas mentioned in your review. I do however hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. I will personally see to it that we correct the errors to ensure that we lift the bar for service once more. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Standard Rooms too small for 2 people. Breakfast Area also too small and it gets very crowdy. But good service and friendly staff. It is Ok for couple of nights in cape town and walking distance to long street and waterkant.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Monray Smith am 6. Apr. 2020
Dear Oktay Thank you for taking the time to share your experience with us . Please accept our most sincere apologies for the challenges experienced. We are currently in the process of reviewing the matter and can assure you that your feedback is highly valued, as it allows us to review and improve our GUESTS experiencesI hope we will have an opportunity to welcome you back in the not too distant future and to make up for any shortcomings during your stay. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pleasant stay
Friendly staff, clean hotel...little older hotel and location ok...good value
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Monray Smith am 6. Apr. 2020
Dear Tobias • Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay .We certainly do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Monray Smith am 6. Apr. 2020
Dear Anonymous Thank you for providing us with your feedback. We look forward to welcoming you back during your next trip to Cape Town. Kind regards, Monray Smith General Manager

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, guter Service
Alles in allen ein guter Aufenthalt. Ich war elf Nächte im Hotel und hatte durchweg einen guten Service. Preis-Leistung ist bei diesem Hotel sehr gut. Einzig der Shuttle service ist mehr oder weniger nicht vorhanden, da nur ein Fahrzeug zur Verfügung steht.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Monray Smith am 7. Apr. 2020
Dear Sebastian Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay .We certainly do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Rene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegen im Zentrum von Kapstadt
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Monray Smith am 6. Apr. 2020
Dear Rene Thank you for providing us with your feedback. We look forward to welcoming you back during your next trip to Cape Town. Kind regards, Monray Smith General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Kindest regards,Monray Smith General Manager am 20. Apr. 2019
Dear Anonymous Thank you for your rating. Kindest regards,Monray Smith General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with a wonderfull view on Table mountain, excellent breakfast, free shutle, free bottled water, kind and helpful staff. I would really reccommend this hotel.
Antwort von General Manager am 9. Mai 2018
Dear Anonymous Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. The views are truly breath-taking of the Table Mountain and pleased that you could enjoy the view from the comfort of Harald’s Bar and Terrace. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel. Shuttelservice für einen Umkreis fon 3km bis 23 Uhr kostenlos vorhanden.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von General Manager am 9. Mai 2018
Dear Anonymous Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am pleased to read that you could enjoy our complimentary 3 km shuttle service . We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards Jim Schleich General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großes Zimmer, super Frühstück, Perfekte Lage Wir haben uns sehr wohl gefühlt
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
Antwort von General Manager am 5. Mai 2018
Dear Anonymous Thank you for taking the time to give us your feedback about Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore. I am delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay and found our location central to the many attractions around.We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 9. Mai 2018
Dear Anonymous Thank you for taking the time to give us your rating about Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore. a Kind regards, Jim Schleich General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes zentrales Hotel. Gutes Frühstück.
Nettes Hotel unweit der Waterfront. Zimmer sehr geräumig und sauber. Gutes Frühstück und sehr nettes Personal.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018
Antwort von Jim Schleich am 29. März 2018
Dear Anonymous Thank you for taking the time to give us your feedback about Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore. I am delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay especially our new breakfast concept, which makes me very proud of the team and the product at the hotel. I certainly will share your review with our staff and look forward to being able to welcome you back in the near future. Kind Regards, Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

Werner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von Jim Schleich am 29. März 2018
Dear Werner Thank you for your feedback and for taking the time to rate your experience. Kind regards, Jim Schleich General Manager

6/10 – Okay

Thorsten, Germany

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gute Lage, Sauber, Rezeptionsteam enttäuschend
Sightseeing und Sporturlaub. Kennenlernen von Land, Leute und Kultur. Das Hotel hat eine gute Lage, um es als Startbasis zu den gängigen Sightseeing-Objekten zu nutzen. Gute Autobahnanbindung und viele Restaurants in der Nähe. Was wir sehr negativ empfunden haben, war das Belegungsmanagement/die Rezeption. Wir hatten Probleme bei dem reservierten Zimmer. Nicht das Zimmer erhalten, was gebucht wurde. Das Belegungsmanagement war komplett überfordert. Wir hatten zusätzlich über Expedia (vor Ankunft) auf unser gebuchtes Zimmer hingewiesen, damit wir vor Ort keine Überraschung erhalten - komplett missachtet! Entschäuschend war auch der Wechsel des Zimmers. Wir mussten an der Rezeption (an den Folgetagen) am Computer die Angestellten bei der Umlegung unterstützen - sonst wäre das Chaos größer geworden.Am Tag des Umzugs wurden wir erneut enttäuscht.Wir standen mit gepackten Koffern vor der Rezeption und das Zimmer war nicht zum vereinbarten Zeitpunkt frei (es wurde ein Late Check Out am selben Tag, den bisherigen Urlaubern gewährt, obwohl unsere Thematik bekannt war !?!). Vor Ort haben wir erfahren, dass andere Gäste die gleiche Erfahrung hatten. Frühstück auf normalem Niveau - könnte jedoch mit Vielfalt und Reichhaltigkeit verbessert werden. Toastautomat während des ganzen Aufenthalts defekt und wurde nicht repariert (ein Toaster ?!?).
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Jim Schleich am 24. Apr. 2018
Dear Thorsten Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay and that the staff could be helpful. We will certainly look into the areas mentioned in your review and do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

Felicitas, NRW Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir kommen im nächsten Jahr wieder in dieses Hotel
Wir wurden sehr freundlich empfangen und diese Freundlichkeit hatte auch während unseres 2-wöchigen Aufenthaltes Bestand. Unser Zimmer war stets aufgeräumt und ließ sich gut temperieren. Das angebotene Frühstück war vielfältig, frisch zubereitet und abwechslungsreich. Wir haben auch hin und wieder abends im Hotel gegessen und können die Speisekarte auch empfehlen. Die Dachterrasse hatte eine angenhme Atmophäre, nur am Wochenende war die Disco-Musik nicht nach unserem Geschmack. Vom Hotel aus ist die Waterfront in ca. 25 Minuten fußläufig erreichbar. Wir werden dieses Hotel wieder buchen und auch weiter empfehlen.
Aufenthalt von 13 Nächten im Januar 2018
Antwort von Jim Schleich am 23. Feb. 2018
Dear Felicitas Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay and that the staff could be helpful. We certainly will look into the areas mentioned in your review and do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

simone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes zweckmässiges Hotel in zentraler Lage
Nettes zweckmässiges Hotel in zentraler Lage. Die Zimmer sind klein aber sauber. Das Personal ist sehr freundlich und das Frühstück ist eine wahre Wonne!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Jim Schleich am 12. Feb. 2018
Dear Simone Thank you for taking the time to give us your feedback about Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore. I am delighted to read that you found our location central to the many attractions around and hope that you could enjoy the breath-taking views of the Table Mountain. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Jim Schleich General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Lage
Das Hotel liegt sehr zentral, sodass man alles zu Fuß erlaufen kann. Es gibt einen kostenfreien Shuttleservice für die Innenstadt (bis 3 km, danach mit Aufpreis). Rooftop Bar mit Blick auf den Tafelberg. Service war sehr freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von Jim Schleich am 31. Jan. 2018
Dear Anonymous Thank you for taking the time to give us your feedback about Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore. I am delighted to read that you found our location central to the many attractions around and hope that you could enjoy the breath-taking views of the Table Mountain. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

Claudia, Mittelfranken,Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Blick auf den Tafelberg
Wir waren 5 Tage in Kapstadt und hatten ein tolles Zimmer mit Panoramafenster mit Blick auf den Tafelberg.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Jim Schleich am 31. Jan. 2018
Dear Claudia Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay and that the staff could be helpful. We certainly will look into the areas mentioned in your review and do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018
Antwort von Jim Schleich am 31. Jan. 2018
Dear Anonymous Thank you for your feedback and for taking the time to rate your experience. Kind regards, Jim Schleich General Manager

10/10 – Hervorragend

Karine, Brüssel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gutes hotel mit guter Ausstattung
vor allem die roof-top terrasse ist top incl. dem Servicepersonal, sehr aufmerksam & hilfsbereit, weiter so!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Jim Schleich am 31. Jan. 2018
Dear Karine Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent visit to Haralds Bar and Terrace. The views are truly breath-taking of the Table Mountain and pleased that you could enjoy the view from the comfort of Harald’s Bar and Terrace. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, zentral gelegen
Neueres zentral gelegenes Hotel mit gutem Service. Die Zimmer sind gut und zweckmässig. Zu Fuss kann in 15 Minuten die Waterfront erreicht werden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Jim Schleich am 31. Jan. 2018
Dear Marcel Thank you for taking the time to give us your feedback about Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore. I am delighted to read that you found our location central to the many attractions around and hope that you could enjoy the breath-taking views of the Table Mountain. We do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Jim Schleich General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
Dear Verified Traveller Thank you for your feedback and for taking the time to rate your experience. Kind Regards, Jim Schleich General Manager