Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
222 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
222
200 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
200
62 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
62
19 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
19
11 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
11
8.8/10
Sauberkeit
8.8/10
Personal & Service
8.6/10
Ausstattung
8.4/10
Zustand der Unterkunft
8.6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
René
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
René
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lisa H am 1. Jan. 2024
Dear René,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Michael
17. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michael
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Lisa Hufkie, Front Office Manager am 18. Sept. 2022
Dear Michael,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Until we meet again, take care and have awesome adventures.Yours Sincerely,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Lisa am 21. Feb. 2020
Dear Happy Guest,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Yours Sincerely,
Lisa Hufkie
Front Office Manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
18. März 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Lisa Hufkie, Front Office Manager am 5. Apr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you so much for your review. We look forward to welcoming you back in the near future.
Yours Sincerely,
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
18. März 2019
Lage war super das Hotel ist schon älter das Frühstück ok
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Lisa Hufkie - Front Office Manager am 24. März 2019
Dear Guest, Thank you so much for your review. Our location is definitely one of the things we are very proud of about our hotel. We are so lucky to have a property in the heart of Cape Town and the V&A Waterfront which is also just a few steps away from must-see attractions and modern-day conveniences. Our hotel is also rich in history and I appreciate that you noticed this.
Yours Sincerely,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage direkt an der Waterfront ist das große Plus, wenn auch nicht ganz günstig
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Lisa Hufkie, Front Office Manager am 6. März 2019
Dear Guest,
Our locations is definitely one of the things we are very proud of about our hotel. We are so lucky to have a property in the heart of Cape Town and The V&A Waterfront that brings our guests just a few steps away from must-see attractions and modern-day conveniences.
8/10 – Gut
Winfried
7. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit
In die Jahre gekommenes Hotel,aber eine gute Lage
Teilweise nicht sehr freundliches Personal,
Zimmer sehr klein,
Winfried
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Lisa Hufkie, Front Office Manager am 21. Feb. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your review. I am disappointed that the service provided to you by our personnel, did not meet your expectations, this critical feedback will be used to in training our staff. I am pleased that your overall experience was positive.Thank you and look forward to seeing you soon.
10/10 – Hervorragend
Stefanie
6. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel an guter Lage
Super Lage in wenigen Minuten zu Fuss ist man an der V&A Waterfront. Servicepersonal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Zimmer ist geräumig. Frühstücksbuffet sehr vielfältig (pancakes/waffeln, div. Eierspeisen, früchte, joghurt, brot, etc.). Würde dieses Hotel wieder buchem.
Stefanie
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Lisa Hufkie, Front Office Manager am 13. Aug. 2018
Dear Happy Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotelto other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes 4*-Sterne Hotel 5 Min. von Waterfront
Sehr gutes 4*-Hotel, moderne u. saubere Zimmer, sehr gutes Frühstück-Buffet, freundliches und aufmerksames Personal, beste Lage 5 Min. bis zu Waterfront
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Lisa Hufkie - Front Office Manager am 7. Jan. 2018
Lieber Gast,
Vielen Dank für Ihre Bewertung und für die Wahl unseres Hotels. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns darauf, Sie auch in Zukunft wieder als Gast begrüßen zu dürfen.
Dein,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr nah zur waterfront
Das hotel ist sehr gut gelegen. Man kann die waterfront in unter 5 min erreichen.
Der hoteleigene shuttle service war bei mir 20 minuten zu spät. Essen (frühstück) ist ausgezeichnet, personal ist auch nett
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2017
8/10 – Gut
Paul, Österreich
19. Juli 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Lage und gutes Frühstück
Das Hotel ist direkt an der Waterfront und somit der besten Lage für Touristen. Auffallend war auch das gute Frühstück. Das Hotel als solches ist in Ordnung.
Paul
8/10 – Gut
Thomas
10. März 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thomas
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Jan. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage
Gute Lage, in 5 Minuten zu Fuß, ist man direkt an der Waterfront. Schlecht für diese Klasse: Keine zentrale Klimaanlage, dadurch sehr laut. Größe und Ausstattung der Zimmer ist guter Durchschnitt.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. Dez. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. März 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis-/Leistungsverhältnis!
Toller Aufenthalt
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Marco
19. Feb. 2015
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Marco
6/10 – Okay
Marti, München
13. Apr. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel in bester Lage zur Waterfront
Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Die Lage des Hotels ist ideal, nur paar Schritte von der sicheren Waterfront entfernt. Die Einrichtung ist allerdings etwas abgewohnt, Kühlschrank, Klimaanlage sehr laut. Die Türe lassen sich nur laut zuschlagen. Das Frühstück ist sehr gut, Extrawünsche werden erfüllt.
Marti
8/10 – Gut
Bernath Erika, Würenlingen/CH
28. Feb. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
tolle Lage
Die Zimmer waren etwas klein
Bernath Erika
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
20. Mai 2013
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel mit Charme und guter Lage
Sehr gute Lage direkt am Meer und nahe am Zentrum von Hermanus. Ein etwas in die Jahre gekommenes Hotel mit Charme.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Klaus
25. Jan. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, gehobener Preis
angenehmer Aufenthalt, Personal sehr zuvorkommend, Parkmöglichkeit in Tiefgarage (kostenpflichtig), nur wenige Gehminuten zur Waterfront
Klaus
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Jan. 2013
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. März 2011
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Ursula, Dietzenbach, Deutschland
18. Dez. 2009
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
'Oldfashioned' im besten Sinne
Das Portswood ist ein direkt an der Waterfront gelegenes Stadthotel, das sich vor allem durch außergewöhnlich guten Service auszeichnet. Die zahlreichen Mitarbeiter sind ausgesprochen freundlich und hilfsbereit. Die Ausstattung stammt noch aus den 70er Jahren, wobei Hotel und Zimmer jedoch viele Annehmlichkeiten bieten und in gutem Zustand sowie gut gepflegt sind. Der Preis ist im Hinblick auf die nicht sehr großen Zimmer relativ hoch, jedoch angesichts des Service und des im Preis inbegriffenen Frühstücksbuffets durchaus angemessen. Wer in fußläufiger Entfernung von der Waterfront untergebracht sein möchte, ist hier gut bedient.
Ursula
8/10 – Gut
Alex
Mit dem Partner gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient for the waterfront.
One evening we sat in the bar and no one came to serve us. After 30mins we left for our room.
We had an issue checking out early. The hotel blamed Expedia, and vice versa. Annoying, but it got sorted out within 30mins. And after, the duty manager gave us 2 free tickets to the diamond museum (which was worth a visit - if you can stand the sales pressure!!!)
Alex
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Darren, Singapore
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Darren
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Munty am 14. Apr. 2024
Dear Darren,Thank you for taking the time to rate us.We are thrilled that you enjoyed your stay and hope to welcome you back sooner than later.
10/10 – Hervorragend
Agnieszka
Mit dem Partner gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not the first and not the last time for us. Always so convenient for visiting the Waterfront. Safe, walkable, and the breakfast food is improving.
Agnieszka
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Munty am 6. Apr. 2024
Dear Agnieszka,Thank you for making the Portswood your home away from home. We appreciate your continued support.Best regards,Muntasar Jassiem.Duty Manager.
10/10 – Hervorragend
eva
20. Jan. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
eva
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lisa H am 4. Feb. 2024
Dear Eva,Thank you so much for your review and providing us with a perfect rating.We are so happy that you enjoyed your stay.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
8/10 – Gut
Keith Thomas
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short stay
Keith Thomas
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lisa H am 11. Jan. 2024
Dear Keith,Thank you for giving us a 8/10 rating and for recommending our hotel to other travelers. We are so pleased that you enjoyed with us and we look forward to welcoming you back.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Pieter
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pieter
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lisa H am 11. Jan. 2024
Dear Pieter,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are so pleased that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel and Cape Town.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
2/10 – Ungenügend
Vladimir
31. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Vladimir
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lisa H am 1. Jan. 2024
Dear Vladimir,Thank you for taking the time to provide us with your rating, however, we are sad to note that no feedback has been provided. We, at The Portswood Hotel, find all criticism helpful as it makes us aware of the areas where we need to improve. We hope that on your next stay, you will be able to provide us with this.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
8/10 – Gut
Grant
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall a nice hotel and well located. My only negative take was was the lack of welcoming from the reception. The rest of the staff where fantastic. Amazing how just a lack of a smile or a kind word can make such a difference.
Grant
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lisa H am 1. Jan. 2024
Dear Grant,Thank you so much for taking the time to provide us with your review. I am glad to hear that overall your experience was positive, however, I am disappointed to hear that our receptionist was unwelcoming. This critical feedback will be used in training our staff. Thank you and we look forward to seeing you soon.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Ian
23. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ian
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lisa H am 1. Jan. 2024
Dear Ian,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
stephen
18. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic hotel with super friendly staff
stephen
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lisa H am 1. Jan. 2024
Dear Stephen,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Raymond
13. Dez. 2023
Raymond
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lisa H am 1. Jan. 2024
Dear Raymond,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
8/10 – Gut
Emma
6. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Basic room but great location, staff and breakfast
Emma
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lisa H am 1. Jan. 2024
Dear Emma,I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Burt
18. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Burt
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Lisa H am 26. Nov. 2023
Dear Burt,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Teri
3. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel with wonderful staff. Excellent location for walking to the waterfront va area! Would definitely stay here again.
Teri
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lisa H am 4. Nov. 2023
Dear Teri,Thank you so much for your feedback regarding your stay at our hotel. We are so glad that you had such a great experience and thank you also for the perfect rating. We look forward to welcoming you back to our hotel and Cape Town.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Debra R, Salmon Arm
1. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked that it was so close to the V&A And felt very safe.
Debra R
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lisa H am 4. Nov. 2023
Dear Debra R,Our locations is definitely one of the things we are very proud of about our hotel. We are so lucky to have a property in the heart of the V&A Waterfront, Cape Town. We hope to welcoming you back to our hotel soon.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
jean-philippe
12. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel très bien placé et très agréable.Accès très rapide au Waterfront
jean-philippe
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lisa H am 4. Nov. 2023
Dear Jean-Philippe,Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. We are glad that you found our location convenient and hope that you were able to explore the area in its entirety. If not, you can visit us again and we will be happy to share with you the must-visit attractions as well as some hidden treasures in the area.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
14. Sept. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just ok
The beds were very hard, we were put in a room on the street side in front of the hospital, it was very noisy, from outside and inside. Was a great location.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Lisa H am 5. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback, we appreciate your comments and please be assured that it will be shared with the team. We hope to welcome you back soon, so that we can share a more positive experience.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Arlen
Mit der Familie gereist
12. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We received a five star service at this hotel.
Arlen
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Lisa H am 5. Okt. 2023
Dear Arlen,Thank you for sharing your review and for choosing The Portswood Hotel as your host in Cape Town. We are so pleased that you found everything to your liking, and we look forward to welcoming you back to our hotel and beautiful city. Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Anna
Mit dem Partner gereist
5. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place went above and beyond and we had the best stay. Staff are so helpful - shoutout to Ricardo! - and was the perfect way to start our trip. Will be coming back!
Anna
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Lisa H am 11. Sept. 2023
Dear Anna,Thank you so much for choosing The Portswood Hotel and for taking the time to provide us with feedback regarding your stay. Please be assured that your "Shout Out" has been extended to Ricardo, we are all so pleased that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel to Cape Town.Yours Sincerely,Lisa Hufkie
8/10 – Gut
Kenneth
Geschäftlich gereist
3. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely convenient to shopping. Great breakfast, still, the front desk seems a bit rigid and complicated. Overall a great visit.
Kenneth
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Lisa H am 11. Sept. 2023
Dear Kenneth,Thank you for choosing The Portswood Hotel and for taking the time to provide us with feedback regarding your stay. We are so pleased that you had a great experience and we look forward to welcoming you back to our hotel and Cape Town.Yours Sincerely,Lisa Hufkie
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
13. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent value for money hotel in a fantastic location. My friends stayed 2 minutes walk away for 4K Rand more a night! Staff was lovely and friendly. Very comfortable rooms and beds. Nice little touches like free bottled water in the rooms. Only hiccup was room service breakfast got missed, but it was easy to get myself from the dining room. All around a very comfortable stay and would be back!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Lisa H am 13. Aug. 2023
Dear Happy Guest,Thank you so much for taking the time to provide us with your review, we are so happy that you enjoyed your stay as much as you did. Please accept our apologies for the missed breakfast, we are glad that you were able to be assisted in the dining room though. We look forward to welcoming you back to our hotel and Cape Town.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
8/10 – Gut
Tania
Mit der Familie gereist
4. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tania
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Lisa H am 13. Aug. 2023
Dear Tania,Thank you so much for rating us 8/10. We are so happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back to our hotel and Cape Town.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Laura
Mit dem Partner gereist
3. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Portswood: location perfetta , un sacco di servizi .. comodi e vicini , servizio buono , pulizia ok , colazione ricca e varia . L’unica nota è che l’acqua dei rubinetti odora di vernice . Ma in definitiva da consigliare .
Laura
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Lisa H am 13. Aug. 2023
Dear Laura,Thank you for taking the time to provide us with your 5/5 rating. We are so happy that we exceeded your expectations on our service, food, amenities and location. We apologize for the water, unfortunately, we were doing maintenance on our boilers which resulted in that smell when opening the hot water taps. You will notice on your next visit that this smell is no longer there. We look forward welcoming you back to our hotel and beautiful city. Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Per
18. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Portswood hotell det självklara valet
Jag hade detractors hotellet som bas under 15 dagar som jag tillbringade i hela Cape West.
Läget är mycket bra nära till Waterfront och mycket säker omgivning.
Servicen var extraordinär och hela personalen ville mycket väl.
Värt är också att nämna deras 5-stjärniga frukost
Per
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2023
Antwort von Lisa H am 31. Juli 2023
Dear Per,Thank you so much for this amazing review! We are so happy that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back on your next visit to Cape Town.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Hanna
8. Juli 2023
Hanna
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Lisa H am 17. Juli 2023
Dear Hanna,Thank you for choosing The Portswood Hotel and for taking the time to rate us. We are so pleased that you enjoyed your stay and we look forward to hosting you again.Yours SincerelyLisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Jurie
Mit der Familie gereist
18. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jurie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Lisa H am 21. Juni 2023
Dear Jurie,Thank you so much for giving us a perfect rating. We are so glad that you enjoyed your stay as much as we enjoyed having you as our guest. We look forward to welcoming you back to us.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Jesse
18. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Great place with a great location. Excellent breakfast
Jesse
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Lisa H am 22. Juni 2023
Dear Jesse,Thank you so much for choosing The Portswood Hotel as your host in Cape Town and for the perfect rating. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back to our hotel on your next visit to Cape Town.Yours Sincerely,Lisa HufkieFront Office Manager