Sauna, Gesichtsbehandlungen, Maniküre und Pediküre, Massageanwendungen

Bewertungen von Estelar Cartagena de Indias Hotel

4 out of 5
Estelar Cartagena de Indias Hotel
Carrera 1 con Calle 12 Esquina, Cartagena, Bolivar

Bewertungen

8.4

Sehr gut

603 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
182 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
90 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
59 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
70 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 11. Dez. 2023
Dear ThomasWe are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Heinrich, Wintersingen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
a good hotel of a high standard, close to the historic center the restaurant in the 51th floor is noteworthy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

DINA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modernes Hotel mit grosszügiger Lobby zum Verweilen und schönen Zimmern. Infolge Strandsanierung vor dem Hotel und viel Verkehr herum ist es draussen recht lärmig. Sehr verbesserungswürdig ist der Frühstückssaal. Sieht aus wie in einer grossen Mensa. Total ungemütlich, sehr laut. Aber grosse Auswahl am Buffet. Erholung am Pool ist völlig unmöglich, da ständig in voller Lautstärke hässliche Musik läuft.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Pablo, Bogota

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frúehstueck sehr schlecht. Rest gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Service Manager am 19. Juli 2022
Dear Pablo, Thanks for you time and suggestions. Looking forward to receiving ypu back Sincerely Roberto Castello Service Manager

6/10 – Okay

Birgit

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel ohne Flair, Gastronomie enttäuscht
Modernes Hotel direkt an der Strandpromenade unweit der Altstadt, per Taxi ca 5-10 Minuten, zu Fuß ca 20 Minuten Alles in gutem Zustand, Empfang sowie sonstige Mitarbeiter korrekt jedoch nicht unbedingt freundlich. Wir hatten eine Juniorsuite mit Balkon, die Größe des Zimmers war gut, der Balkon sehr schön und großzügig. Die Einrichtung war ok, relativ einfach und zweckmäßig und alles sehr sauber. Die Bäder (1 Duschbad, 1 Bad mit Wanne) relativ klein, der Duschkopf war nicht der beste aber noch ok. Kaffee Set wurde nur einmal bei Anreise bestückt, es gab auch kein kostenloses Wasser für den Kaffee. Bei dem Zimmpreis hätten wir das schon erwartet, zwei kostenlose Fläschchen Wasser hatten wir meist schon in Hotels weit einfacher Kategorie. Was uns überhaupt nicht gefallen hat war die Gastronomie. Für ein Hotel dieser Kategorie einfach nur enttäuschend. Das Restaurant war eine große Kantine, geschmacklos und laut. Es eignete sich weder für ein Abendessen ( zum Abendessen waren wir auf Grund dessen im Nachbarhotel) noch für das Frühstück. Das Ambiete am Morgen ist wie in einer Schulmensa. Das Personal karrte den Kaffee mit Rollwagen durch die Halle. Das Frühstücksangebot für ein Hotel der Kategorie sehr bescheiden, die Präsentation lieblos. Alles sauber, aber Ambiente grauenhaft. Aufgrund unserer Erfahrung werden wir das Estelar nicht mehr buchen und lieber wieder ins Nachbarhotel gehen.
Tolle Aussicht
Tolle Aussicht
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Operations Manager am 30. März 2022
Dear Guest, Receive a warm greeting, Thanks for your comments and suggestions. We hace shared your notes with our work team in order to duplicated efforts in our improvement opportunities Sincerelly, Roberto Castello Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles sehr gut lediglich von VIP Aufmerksamkeit war nichts zuspüren
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Operations Manager am 19. Jan. 2022
Dear Antonio, Thanks for your comments and suggestions. We look forward to receiving you back soon to our hotel. Sincerelly, Roberto Castello Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Nadina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

M

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
neues Hotel, gute Lage, nettes Personal, Einrichtungen in gutem Zustand, Zimmer sauber, sehr empfehlenswert
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Viviana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our stay was great. Room was clean and beautiful. Taxis at the door and great sky bar
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Carlos Enrique Sierra, Toronto

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk service terrible. The hotel is very noisy due to the Sky 51 bar on top of the building. It is insane. I don't recommend this hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
Dear Carlos Enrique,We receive your comments.IPlease recevie our appologize for any inconvenience caused. we have shared your notes with our work team and we are taking inmediate actions.I would appreciated to have the opportunity to talk about your recent stay.Sincerelly,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

8/10 – Gut

Jesus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 3. Mai 2024
Apreciado Jesus,Nos agradaría conocer su experiencia y recibirle pronto de regresoCarlos Diago HeilbronGerente General

10/10 – Hervorragend

Pedro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicacion e instalaciones. Buen desayuno
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 2. Mai 2024
Apreciad Pedro,Muchas Gracias, Esperamos que disfrutara de su estadía y recibirle de regreso muy prontoCarlos Diago Heilbron.Gerente General

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La recepcionista Wendy fue muy servicial y eficiente en su trabajo.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gerente General am 2. Mai 2024
Apreciada Karen,Es un gusto recibir su retroalimentación y confirmar su satisfacción.Sea usted siempre bienvenida a esta su casa en CartagenaSinceramenteCarlos Diago Heilbron

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great property. Would definitely return!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 25. Apr. 2024
Dear Lisa,Thanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rehanna

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Amazing hotel, friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 23. Apr. 2024
Dear RehannaThanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Bryan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay and staff
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 23. Apr. 2024
Dear BryanReceive a warm greeting,You are always welcome.Thansk for your time and comments.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was beautiful. Convenient location and wonderful staff !
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 23. Apr. 2024
Dear Nicole,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Margarita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel exceeded my expectations in every way. The combination of luxurious amenities, impeccable service, and a world-class spa made for an unforgettable stay. I highly recommend this hotel to anyone seeking a relaxing and rejuvenating getaway.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 23. Apr. 2024
Dear MargaritaReceive a warm greeting,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My partner & I stayed for a few days in hotel Estelar in Cartagena and it was delightful from start to finish. I was quite impressed with the customer service, the modern look of the premises, and all of the amenities. Every single person that we came across was approachable, friendly, and willing to help in any which way possible. Special mention to Victor, who assisted us at check-in & made sure to let us know of everything that was included in our stay & was very informative and kind. We ordered room service & a couple of other items and they were delivered expeditiously without any issues. The food by the pool is excellent, as well as the breakfast. The only thing we didn’t like was that the higher your room is in the hotel, the louder the music is from the rooftop bar/lounge but it wasn’t too bothersome. 10/10 would come back AND recommend to others. This place is truly a gem.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Daniela,Thanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Yelisset

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Yelisset,Thanks for your comments It is a pleasure to confirm your satisfactionCarlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alyssa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and food options! Very clean and modern
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Guest, Thanks for your comments.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

Marcel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great trip.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Guest, Thanks for your comments.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
this hotel is excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Guest, Thanks for your comments.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

CELESTE

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super good time!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Guest, Thanks for your comments.Sincerely, General Manager

8/10 – Gut

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were great. They have an amazing breakfast buffet! Staff was very friendly, helpful, and most spoke pretty good English. They have a taxi service that will drop you off and come pick you up again, which was very convenient.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Guest,Thanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jean-Francois

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado Gracias por su calificaciónCordialmente,Gerente General

10/10 – Hervorragend

Sebastian, Heredia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Estuvo todo perfecto, es un excelente hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado SebastianEs muy grato para nosotros recibir sus comentarios. Gracias sinceramente por su calificación. Esperamos tenerlo muy pronto de regreso. Cordialmente,Gerente General

10/10 – Hervorragend

Kelvin

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Gurjit

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

LUIS RAUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Gene

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed due to being next to mall. Second, has best bar in Catagena. Sky 51. Had margaritas 51 floors up, enjoying the view.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Guest,Receive a warm greeting,Thanks for your comments It is a pleasure to know that we have met your expectations.Looking forward to receiving you back soon to our hotel.Sincerelly,General Manager

8/10 – Gut

Karl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Malheureusement aucune pression d eau donc ne peut pas prendre de douche c’est dommage car sinon l’hôtel est très bien
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear GuestWe send you a warm greeting,We appreciate your commentsPlease receive our apologies for the inconvenience.Looking forward to receiving you back to our hotel soon.Cordially,General Manager

8/10 – Gut

Edgar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, Beautiful property, Great views from just about any part of the hotel, great breakfast options. Impressive Rooftop Bar, Nice pool, and ordering room service was great. On the flip side, the water pressure in the bathroom was weak, the water color of the beach across the street is pretty dark and not appealing. If you want to see beautiful beaches, they are approx 45 min to 1 hr away. The restaurant next to the pool was mediocre.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Guest,We are glad to know that you enjoyed your stay with us.We have received your suggestions and we have immediately shared your notes with our work team, in order to duplicate our efforts in our improvement opportunities.We appreciate your time and we look forward to receiving you back to our hotel soon.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

Fred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado Gracias por su calificaciónCordialmente,Gerente General

10/10 – Hervorragend

Soon Ok

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Alex

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel Friendly staff and better than the hotels in the walled city
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 14. März 2024
Dear Alex,Thanks for your comments It is a pleasure to know that we have met your expectations.Looking forward to receiving you back soon to our hotel.Sincerelly,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Luz Angela, Riviera Beach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service, every single person, always attentive to anything that you need. Highly recommended.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 14. März 2024
Dear uz AngelaThanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gladys

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone was very kind and accommodating to our every need. The staff was all super friendly and kind as well.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 14. März 2024
Dear Gladys,Receive a warm greeting,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Piotr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado Gracias por su calificaciónCordialmente,Gerente General

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación y servicio. Excelente estado de todos los ammenities del hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gerente General am 8. März 2024
Muchas gracias por compartir su experiencia luego de su reciente estadía con nosotros.Nos alegra confirmar su satisfacción con nuestro hotel y esperamos tener el gusto de darle la bienvenida de nuevo pronto.Cordialmente, Carlos Diago HeilbronGerente General

10/10 – Hervorragend

Luis, Bronx

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von general manager am 5. März 2024
Dear Luis,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

8/10 – Gut

rolando muro, miami

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado Gracias por su calificaciónCordialmente,Gerente General

10/10 – Hervorragend

Tracy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Throcon Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent! The best hotel in Bocagrande hands down! I will stay here every time I come to Cartagena!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Stephen,Receive a warm greeting,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Amy

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado Gracias por su calificaciónCordialmente,Gerente General

10/10 – Hervorragend

Erendira

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stay in 3 different places and this one was my favor real clean and love the rooftop bar.Food was awesome
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Guest,Thanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ivar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reliable as always. My third time staying there.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 26. Feb. 2024
Dear IvanReceive a warm greeting,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Luis

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado Gracias por su calificaciónCordialmente,Gerente General