Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Hotel Almirante Cartagena - Colombia

4.5 out of 5
Hotel Almirante Cartagena - Colombia
Avenue San Martín, Calle 6 Esquina, Bocagrande, Cartagena, Bolivar

Bewertungen

8.2

Sehr gut

454 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
305 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
146 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
54 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
45 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Harald

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel should have 3 stars. Then it would be good. As a 5 star hotel it is MUCH to expensive for the services it provides. Comparable hotels in the area are much cheaper and also better. I will definitely not come back. The only positive part are the employees which are mostly kind.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
More like an 3 star hotel, disappointed
The hotel is advertised as an 5 star hotel, but it does not feel or look like one, you would think you are staying in a 3 star hotel. All the bathroom towels that we received were extremely old and falling apart. After a couple of days we wanted new towels and put them on the floor, they took them away but didn’t let any more for us. After asking for towels in the reception they took almost an hour to bring the new ones. They were also falling apart and we didn’t even get an small hand towel, just the big ones for the shower. The rooms and all hallways are in need of renovations or at least new paint. We had lamps that didn’t have working lightbulbs. We went thinking that we were going to stay in a fancy 5 star hotel and were extremely disappointed. The hotel was clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Milenis Gonzalez Hotel Service Manager am 29. Jan. 2022
Dear Guest Thank you for thanking the time to tell us about your experience at Hotel Almirante Cartagena, We are sorry that the perception of your stay has not been the best, your comments are very valuable for us, they help us evaluate each procedure and work on these areas of opportunity in which we can improve, Rest assured that we will review each of the points that you have mentioned Sincerely, Milenis Gonzalez Hotel Service Manager

4/10 – Schlecht

Melanie

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Breakfast room way too small for all the people, only fried food Wifi is not working in the rooms The hotel shows it age
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Milenis Gonzalez Customer service manager am 22. Nov. 2021
Dear Melanie Thank you for your comments, we regret that the perception of your stay was not the best. Our hotel reflects the identity of Cartagena and combines contemporary elements with historical aspects of our city, without sacrificing the comfort of our guests. Sincerely,

8/10 – Gut

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Stadt/Strandhotel
Das Hotel liegt gleich gegenüber vom Strand. Liegen werden nicht vom Hotel betrieben, da es ein öffentlicher Strand ist. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit.Das Frühstück war gut besonders der Kaffee hat uns gut geschmeckt. Auch wurde immer frisches Obst angeboten.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Manuel Batty am 16. Dez. 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihren Kommentar. Für das Almirante Cartagena Hotel ist es ein Privileg, Ihnen behilflich zu sein und Ihnen den besten Service zu bieten. Wir hoffen, Sie wieder zu haben und Sie erinnern sich, dass wir Ihr Zuhause in Cartagena sind.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Manuel José Batty am 24. Mai 2019
Dear Guest,thank you for your comment, for Almirante Cartagena Hotel it is a privilege to be able to assist you and provide you with the best service. We hope to have you back again and you remember that we are your home in Cartagena.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Leute waren alle sehr freundlich und unkompliziert. Konnte mit Ihnen immer Witze machen, sie haben immer mitgemacht. Sehr herzliche Leute, wenn man selber ein offener Mensch ist.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019
Antwort von Manuel José Batty - Hotel Almirante Cartagena am 9. Mai 2019
Anonymous Vielen Dank für Ihren Kommentar. Für das Hotel Almirante Cartagena ist es ein Privileg, Ihnen helfen zu können und Ihnen den besten Service zu bieten. Wir hoffen, Sie wieder zu haben und denken daran, dass wir in Cartagena zu Hause sind.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Gute Lage in Bocagrande. Allerdings erscheinen mir 4 Sternehotels amerikanischer Ketten meist besser als die 5 Sterne hier.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Manuel José Batty am 13. Juni 2019
Vielen Dank für Ihren Kommentar. Für das Hotel Almirante Cartagena ist es ein Privileg, Ihnen behilflich zu sein und Ihnen den besten Service zu bieten. Wir hoffen auf eine Rückkehr und erinnern uns, dass wir Ihr Zuhause in Cartagena sind.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tolles Strandhotel in Cartagena
Sehr schön und direkt am Strand gelegen. Ausgiebiges Frühstück. Das. Wilan war nicht besonders stark und die Klimaanlage tropfte stark. Sonst alles okay.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Iván Reyes - Jefe de Calidad am 10. Okt. 2018
Lieber Gast Danke für deine Bewertung. Wir freuen uns auf die Gelegenheit, wieder Gastgeber zu sein. Mit freundlichen Grüßen.

10/10 – Hervorragend

J F

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles Super!
Das Hotel ist einfach Super, Service, Personal und Frühstuck auch top! Jederzeit wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

2/10 – Ungenügend

Daniel, Berlin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Niemals 5 Sterne
Meine Bewertung fällt derart schlecht aus, da wir uns auf ein 4,5 Sterne Hotel gefreut hatten, aber stattdessen eher in einem max 2,5 Sterne Hotel untergebracht waren. Man merkt deutlich das Alter des Hotels. Nicht zu empfehlen für den Preis. Liebes Expedia Team bitte mal selbst von den 4,5 Sternen vor Ort überzeugen!!

6/10 – Okay

Klaus, Lima

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Strandurlaub In Cartagena (Bocagrande)
Das Hotel ist kein 5 Sterne- Hotel und hat mindestens 2 Sterne zu viel angegeben. Die Infrastruktur weisst teilweise erhebliche Mängel bzgl. des normalen Unterhaltes auf. An drei Tagen fanden Arbeiten auf dem Flur statt, die nicht gerade angenehm waren und eigentlich zu einem anderen Zeitpunkt durchgeführt werden sollten. Der Reinigungsservice des Zimmers funktionierte nur auf telefonische Reklamation. Bei Verlassen des Zimmers gegen 10/11 Uhr morgens und trotz klarem Hinweisschild an der Tür wurde an 12 Tagen von 15 das Zimmer erst auf Anmahnen gegen 16/17 Uhr gereinigt. Einmal habe ich mich massiv beschwert, es nutzte leider nichts.. Bei Ankunft gab es für mehrere Stunden kein Wasser und an zwei Tagen gab es über längere Stunden Aufall der zentralen Kühlanlage oder Air-conditioner. Alles im Allem: überteuert für das was das Hotel bietet, Expedia sollte das Management ernsthaft auf die bestenden Mängel hinweisen.

8/10 – Gut

Josef, Innsbruck, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Direkt an der Karibikküste
Angenehmes, unaufdringliches Personal. Halloween Dekoration

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Direkte Strandnähe
Wir waren zu viert und 10Tage im Hotel Almirante.Wir haben 2 verschiedene Zimmer gebucht (ein günstiges"Best price"und ein teures"direkte beach view").Wir haben vorher per Mail darum gebeten in die höhste Etage zu kommen.Von 4 besuchten Hotels in Kolumbien,hat dieses Hotel schon mal ganze 10 Tage gebraucht,um zu antworten und hat uns dann gleich zwei verschiedene Antworten geschickt. Von 20 Etagen haben wir dann die Etage 8 bekommen! -DIE 9. ETAGE WIRD GERADE KOMPLETT GEBAUT!!!!- Zu dem kam, dass wir zwei Zimmer bekommen haben, mit der selben Aussicht-seitlicher Meerblick. Nach einer ersten Beschwerde, am ersten Tag hieß es, dass das die gebuchten Zimmer seien und nichts anderes frei sei.Am nächsten Tag hatten wir dann Dreck auf der Klobrille von der Baustelle über uns.Der Lärm war übrigens auch unerträglich.Das Hotel nebenan wird übrigens auch gerade gebaut,was am Strand ein wenig nervig war.Wir haben uns am 2.Tag nochmals sehr stark beschwert.Und plötzlich haben wir für den selben Preis eine Suite bekommen mit direktem Meerblick in der 18.Etage und in der 19.das andere Zimmer mit schöner Aussicht.Kein Baulärm mehr. Auf jeden Fall hat man hier das Gefühl,dass es bei persönlichen Belangen echt darauf ankommt,an welches Personal zu gelangst. Weiterhin hat man hier das Gefühl,dass es unendlich Personal gibt,welches nichts zu tun hat und nur so rumsteht. Es gab es eine Demonstration vor dem Hotel,wir haben leider nichts verstand

10/10 – Hervorragend

Sandra Cristina

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Confort, pulcrocidad, amabilidad y seguridad son las características que llevo de este lugar y sobre todo la buena atención del personal
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Nicusor

Gut: Sauberkeit
Nothing to say , just the fact that I will not get back to this Hotel any time soon!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jesus Francisco, Laredo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien ubicado y accesible con restaurantes y tiendas alrededores del lugar
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 24. Apr. 2024
Estimado Jesus FranciscoGracias por su puntuación y comentario de su reciente estadia, Nos encanta saber que tuvo una estancia agradable. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa, y estamos felices de que todo haya salido bien. Nos encantaría darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Gracias por elegir nuestro hotel.Cordialmente,

6/10 – Okay

Alexandru, Amsterdam

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

ANA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo estuvo bien solo la piscina no tiene escaleras para personas con desability o problemas de piernas
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 24. Apr. 2024
Estimada Ana Gracias por su comentario de su reciente estadía. Nos alegra saber que su estancia fue satisfactoria. Agradecemos su sugerencia y trabajaremos en mejorar la accesibilidad.Esperamos recibirlo nuevamente y ofrecerle una experiencia aún mejor.Cordialmente, Milenis Gonzalez Gerente de servicios

10/10 – Hervorragend

Aislinne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy accesible todo muy buen atención de parte del personal
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 17. Apr. 2024
Estimada AislinneGracias por su comentario de su reciente estadía. Agradecemos sinceramente sus amables palabras y nos complace saber que disfruto de su estancia con nosotros. Siempre nos esforzamos por brindar la mejor experiencia posible a nuestros huéspedes. Esperamos recibirle muy pronto. Cordialmente, Milenis GonzálezGerente de servicios

10/10 – Hervorragend

Diosbel

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le service est excellent que ce soit à la réception, bars, portiers..
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 17. Apr. 2024
Cher Robert Nous vous remercions infiniment pour vos aimables paroles ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre service, que ce soit à la réception, aux bars ou avec nos portiers. Votre satisfaction est notre plus grande récompense, et nous sommes toujours là pour vous offrir une expérience mémorable. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt !Milenis Gonzalez Responsable du service

8/10 – Gut

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel with friendly staff with a 2 minute walk to the beach. Breakfast was great and changed daily. 30 minutes to the airport and 10 minutes from the walled city on taxi. We rented a ocean view room and highly recommend defiantly worth the money. Only negatives are the water pressure is pretty bad on the floor I stayed on 16th floor and the WiFi was super slow. Would def recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 3. Apr. 2024
Dear DavidThank you for your comments, your feedback helps us to continually improve our standard of service. We look forward to the opportunity to serve you again and you can enjoy our true standard of service.Best regards, Milenis Gonzalez Service Manager Hotel Almirante Cartagena

10/10 – Hervorragend

CHRISTA, Barnesville

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 17. Apr. 2024
Estimada CHRISTADeseamos expresar nuestro más sincero agradecimiento por habernos brindado una puntuación tan positiva durante su estancia con nosotros. Saber que ha disfrutado de su estadía y nuestros servicios significa mucho para nosotros. Su satisfacción es nuestra principal prioridad y nos llena de alegría saber que hemos cumplido con sus expectativas.Cordialmente, Milenis GonzalezGerente de servicios

10/10 – Hervorragend

Yancin, Brooklyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel very nice people love it very convenient location
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Dear YancinThank you very much for your rating and for choosing us, we hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with an even more satisfying experience!Sincerely yours,Milenis GonzalezService Manager

10/10 – Hervorragend

Denise, Flushing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were nice and helpful. Breakfast was great. Location was safe and lots of eating options and supermarket a corner away for purchase of water, alcohol, snacks, and goodies to bring back home.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Dear DeniseThank you very much for your rating and for choosing us, we hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with an even more satisfying experience!Sincerely yours,Milenis GonzalezService Manager

6/10 – Okay

Marilin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Staff is friendly. Hotel is a bit dated. We did not get the room until 3, even if available. Lots of people waiting.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Dear MarilimThank you very much for your rating and for choosing us, we hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with an even more satisfying experience!Sincerely yours,Milenis GonzalezService Manager

10/10 – Hervorragend

babubhai

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Apr. 2024
Estimado babubhai Muchas gracias por su puntuación, nos alegra enormemente saber que disfruto de su estancia con nosotros. Nos esforzamos por brindar la mejor experiencia posible a nuestros huéspedes, y sus amables palabras nos motivan a seguir haciéndolo.Cordialmente, Milenis GonzalezGerente de servicios

6/10 – Okay

Luis

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No solucionan problemas tan relevantes como que el lavamanos no funcionó durante toda mi estadía
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Apreciado LuisMuchas gracias por su puntuación y por elegirnos, Valoramos enormemente sus comentarios constructivos sobre las áreas en las que podríamos mejorar, las discutiremos con nuestro equipo de gestión para identificar áreas de mejora y tomar medidas para abordar estos puntos.Nos encantaría tener la oportunidad de servirle nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia aún más satisfactoria.Cordialmente, Milenis González Gerente de servicios

10/10 – Hervorragend

b

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
breakfast is nice
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Apreciado b¡Muchas gracias por su puntuación y por elegirnos, esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro y brindarle una experiencia aún más satisfactoria!Cordialmente,Milenis GonzálezGerente de servicios

10/10 – Hervorragend

Wanda

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent. They were pleasant and really great. The area is right across from the Hollywood beach and it's safe. Tourist police were always present.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Dear WandaThank you very much for your rating and for choosing us, we are very happy to hear that you enjoyed your time with us and that your stay was pleasant. Nothing pleases us more than to hear that our guests feel comfortable and satisfied during their visit.Your satisfaction is our greatest reward and drives us to continue to strive to provide exceptional service and memorable experiences for all of our guests.We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. Sincerely yours, Milenis Gonzalez Service Manager

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente Hotel ! El personal de lo más amable y servicial! Las instalaciones de lo mejor que visto , muy elegante hotel . Perfecta ubicación cerca de restaurantes y tiendas
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Estimado Luis Muchas gracias por su puntuación y por elegirnos, nos alegra mucho saber que disfrutó de su tiempo con nosotros y que su estancia fue placentera. Nada nos complace más que escuchar que nuestros huéspedes se sienten cómodos y satisfechos durante su visita.Su satisfacción es nuestra mayor recompensa y nos impulsa a seguir esforzándonos para ofrecer un servicio excepcional y experiencias memorables a todos nuestros huéspedes.Esperamos sinceramente tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Cordialmente, Milenis González Gerente de servicios

8/10 – Gut

SHIRLEY CAROLINA

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Apreciada Shirley¡Muchas gracias por su puntuación y por elegirnos, esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro y brindarle una experiencia aún más satisfactoria!Cordialmente,Milenis GonzálezGerente de servicios

6/10 – Okay

ROSA, Miami

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Construction
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Dear RosaWe greatly value your constructive comments on areas where we could improve, we will discuss them with our management team to identify areas of improvement and take steps to address these points. We would love the opportunity to serve you again in the future and provide you with an even more satisfying experience.Warm regards, Milenis Gonzalez Service Manager

10/10 – Hervorragend

william

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel in a great location!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Dear WilliamThank you very much for your rating and for choosing us, we hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with an even more satisfying experience!Sincerely yours,Milenis GonzalezService Manager

8/10 – Gut

Veronica, Cali

Gut: Sauberkeit
En el momento del desayuno llegué 5min antes de las 10 y ya estaban guardando todo, pedí un poco de fruta y no me dieron. El desayuno no tiene mucho por escoger.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Apreciada VeronicaMuchas gracias por su puntuación y por elegirnos, Valoramos enormemente sus comentarios constructivos sobre las áreas en las que podríamos mejorar, las discutiremos con nuestro equipo de gestión para identificar áreas de mejora y tomar medidas para abordar estos puntos.Nos encantaría tener la oportunidad de servirle nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia aún más satisfactoria.Cordialmente, Milenis González Gerente de servicios

10/10 – Hervorragend

Jean-Pierre

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Not really a 5 star hotel. Area around the hotel could use more security. More police. Don’t bother going to the beach- you’ll be swarmed by every local there trying to make a quick buck. I say to everyone order Ubers not yellow cabs. And have them pull right into the hotels front lobby. The food is pretty mid. Friendly staff at least. Attentive. Don’t think I’ll stay here again.
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Dear Jean-PierreWe greatly value your constructive comments on areas where we could improve, we will discuss them with our management team to identify areas of improvement and take steps to address these points. We would love the opportunity to serve you again in the future and provide you with an even more satisfying experience.Warm regards, Milenis Gonzalez Service Manager

2/10 – Ungenügend

SANTIAGO

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Estimado SantiagoMuchas gracias por su puntuación y por elegirnos, Lamentamos sinceramente que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas, nos gustaría tener la oportunidad de abordar cualquier preocupación específica que pueda haber tenido durante su estancia. Valoramos su opinión y esperamos tener la oportunidad de servirle mejor en el futuro.Cordialmente, Milenis González Gerente de servicios

6/10 – Okay

Marisol

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Apreciada Marisol¡Muchas gracias por su puntuación y por elegirnos, esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro y brindarle una experiencia aún más satisfactoria!Cordialmente,Milenis GonzálezGerente de servicios

6/10 – Okay

Ilshat

Gut: Sauberkeit
3* hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
Thank you, Ilshat, for your review of Hotel Almirante Cartagena. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back in the future.

6/10 – Okay

Monica, Centreville

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I requested the upgrade! They said they didn’t have a better room. Then the room i was getting was connected to another and I didn’t want. Then, i was offered another room better but I was supposed to pay extra. And I reminded them I have the right to an upgrade. The lady left to talk to someone and finally came and told me I was getting the upgraded because they checked my status with Expedia. The room was bigger but I requested an iron and ironing board and they didn’t have one. I got the iron. The breakfast was terrible food.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
Dear Monica We sincerely regret to hear about the inconveniences you experienced during your recent stay at our hotel. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, we would like to offer our sincerest apologies for any inconvenience you experienced during your stay with us. We value your comments and will use this feedback to implement necessary improvements and ensure a more satisfying experience for all of our guests in the future.Yours sincerely,Milenis Gonzalez Service Manager

10/10 – Hervorragend

Rafael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
Dear Rafael We sincerely appreciate your kind words about our hotel and its location. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and that our location was to your liking.Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that your experience was positive. We look forward to having the pleasure of welcoming you back in the future and providing you with another exceptional stay.Sincerely,Milenis GonzalezService Manager

8/10 – Gut

miriam, san pedro garza garcia nu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Apreciada Miriam¡Muchas gracias por su puntuación y por elegirnos, esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro y brindarle una experiencia aún más satisfactoria!Cordialmente,Milenis GonzálezGerente de servicios

8/10 – Gut

Juan Antonio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mediocre
Habitación con una humedad terrible. No se podía abrir la ventana. Restaurante desayuno muy limitado y desactualizado. Para la tarifa que cobran podrían mejorarlo con creces. Piscina con música infernal a un volumen demasiado alto. Revisen ese punto. Ginmanio cierra muy pronto.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
Estimado Juan AntonioAgradecemos sinceramente sus comentarios sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Lamentamos mucho escuchar que su experiencia no cumplió con sus expectativas y que encontró varios aspectos insatisfactorios durante su tiempo con nosotros.Queremos agradecerle por compartir sus comentarios con nosotros, ya que nos ayudan a identificar áreas de mejora y nos brindan la oportunidad de rectificar cualquier deficiencia. Valoramos profundamente su retroalimentación y esperamos tener la oportunidad de compensar esta experiencia negativa en el futuro.Atentamente,Milenis Gonzalez Gerente de servicios

10/10 – Hervorragend

Jose T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All was cool
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
¡Muchas gracias por tomarte el tiempo para dejarnos tu puntuación! Nos complace saber que tu experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria y que valoraste positivamente tu estancia con nosotros.Tu retroalimentación es invaluable para nosotros, ya que nos ayuda a comprender lo que estamos haciendo bien y también a identificar áreas donde podemos mejorar. Estamos comprometidos en ofrecer siempre la mejor experiencia posible a nuestros huéspedes, y tus comentarios nos ayudan a cumplir con ese objetivo.Cordialmente, Milenis Gonzalez Gerente de servicios

10/10 – Hervorragend

Carlos, Miami

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 31. März 2024
Apreciado Carlos¡Muchas gracias por su puntuación y por elegirnos, esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro y brindarle una experiencia aún más satisfactoria!Cordialmente,Milenis GonzálezGerente de servicios

10/10 – Hervorragend

Kelly, New milford

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
¡Muchas gracias por tomarte el tiempo para dejarnos tu puntuación! Nos complace saber que tu experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria y que valoraste positivamente tu estancia con nosotros.Tu retroalimentación es invaluable para nosotros, ya que nos ayuda a comprender lo que estamos haciendo bien y también a identificar áreas donde podemos mejorar. Estamos comprometidos en ofrecer siempre la mejor experiencia posible a nuestros huéspedes, y tus comentarios nos ayudan a cumplir con ese objetivo.Cordialmente, Milenis Gonzalez Gerente de servicios

8/10 – Gut

Douglas, Campbell River

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool deck was nice. Pool wasn’t properly sanitized after someone threw up in pool and no one in pool was asked to get out. Staff were very pleasant. Dj at pool was ridiculously loud.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
Dear DouglasWe sincerely appreciate your comments regarding your recent stay at our hotel. We are very sorry to hear that your experience did not meet your expectations and that you found several aspects unsatisfactory during your time with us.We would like to thank you for sharing your comments with us, as they help us identify areas of improvement and provide us with the opportunity to rectify any deficiencies. We deeply value your feedback and look forward to the opportunity to make up for this negative experience in the future.Yours sincerely,Milenis Gonzalez Service Manager

10/10 – Hervorragend

Carol

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
¡Muchas gracias por tomarte el tiempo para dejarnos tu puntuación! Nos complace saber que tu experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria y que valoraste positivamente tu estancia con nosotros.Tu retroalimentación es invaluable para nosotros, ya que nos ayuda a comprender lo que estamos haciendo bien y también a identificar áreas donde podemos mejorar. Estamos comprometidos en ofrecer siempre la mejor experiencia posible a nuestros huéspedes, y tus comentarios nos ayudan a cumplir con ese objetivo.Cordialmente, Milenis Gonzalez Gerente de servicios

8/10 – Gut

Yesivis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milenis Gonzalez - Manager services am 7. Feb. 2024
¡Muchas gracias por tomarte el tiempo para dejarnos tu puntuación! Nos complace saber que tu experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria y que valoraste positivamente tu estancia con nosotros.Tu retroalimentación es invaluable para nosotros, ya que nos ayuda a comprender lo que estamos haciendo bien y también a identificar áreas donde podemos mejorar. Estamos comprometidos en ofrecer siempre la mejor experiencia posible a nuestros huéspedes, y tus comentarios nos ayudan a cumplir con ese objetivo.Cordialmente, Milenis Gonzalez Gerente de servicios