Außenpool

Bewertungen von Sky Casa Airport

4 out of 5
Sky Casa Airport
Zone Urbaine, Nouaceur

Bewertungen

7.6

Gut

301 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
368 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
185 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
82 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
64 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Ebru

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von ATLAS SKY TEAM am 2. Dez. 2019
Dear Ebru , Thank you for taking a moment to share your experience on your stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Flughafenhotel
Modernes Hotel nahe am Flughafen. Kostenloser Shuttle von und zum Flughafen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Manager am 21. Nov. 2019
Dear Guest; Thank you for your recent visit and for taking the time to share your experience as our guest. We value your business and hope to have the opportunity of welcoming you back to our hotel in the very near future. Kind Regards , Manager

8/10 – Gut

Bernd

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Manager am 21. Nov. 2019
Dear Guest; Thank you for your recent visit and for taking the time to share your experience as our guest. We value your business and hope to have the opportunity of welcoming you back to our hotel in the very near future. Kind Regards , Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
24-Stunden-Rezeption, kostenloser Bus-Shuttle zum Flughafen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von g cherfils am 27. Apr. 2019
Sir , Many thanks taking the time leaving your apreciation about your stay at Atlas SKY Hotel in Casablanca, My team and I are paying attention to all coments from our guests and we will try our best to improve our services and take all your concerns in consideration Thanks you choosing Atlas SKY Hotel and we wish you to welcome you soon in our hotel .

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
die Nähe zum Flughafen ist super. Das Zimmer ist sauber und gut gepflegt. Kostenloser Transfer mit hoteleigenem Bus.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Michel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

6/10 – Okay

Georgi

To expensive! The 4 stars are not real at all I stayed a week Change the room - on the first floor worn out and noisy. The second one 4 floor was better, but I change the hotel. The next door, same complex. 3 stars much better. Only one problem there- No internet in the room.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Uwe, Halle (Saale)

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Optimale Lage für 1 NAcht bei Abflug oder Ankunft.
KOstenloses Shuttle zum Airport, aller 30 min. Sogar pünktlich
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Christmas vacation 2017
We finished our trip in this hotel as we had a 6am flight. It was a disaster!!! Very unfriendly service, not even responding to our greating for checkin. The light in the bathroom was not working. We mentioned this to the unfriendly ladies at the reception (January 1st at 19:30). At 23:00 we still had no light. Called the reception to say that we were going to sleep now and no need to wake us up to fix the light, too late we have to get up early. Impossible to sleep!!! Not a minute! Extremely bad insulated hotel. You hear every single move in other rooms. Morning checkout with no receipt. Shuttle was too small to take everyone even if it was at 4am next day! What is the situation during rush hours???? We stayed in 5 star hotels during our trip in Morocco and it was fantastic! Friendly, great food and cheaper than this place we finished with
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent typical airport business hotel that got everything you need.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Service Wüste
Mann muss jeden Morgen warten auf Gläser und Teller zum Frühstück. Mann muss Geduld haben da den Personal interessiert nichts. das essen im Restaurant sehr schlechte Qualität.

2/10 – Ungenügend

Gerd, Bad Kreuznach

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schlechtes Preis-Leistungsverhältnis
mangelhaftes Englisch bei den Angestellten, insbesondere im Restaurantbereich unterdurchschnittliches Essen im Restaurant , dafür überdurchschnittlich hohe Preise

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Dieter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Jenny, Berlin

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Komfortable Unterkunft in Flughafennähe
Wir (5 Personen - inkl. 3 Kindern -) haben für eine Nacht im Hotel eingecheckt, um gleich morgens die Weiterfahrt antreten zu können. Im Vorfeld wurde per Buchungskommentar um 2 nebeneinanderliegende Zimmer gebeten. Bei der Ankunft (immerhin um 22:30 Uhr) wurden wir freundlich an der Rezeption begrüßt. Zunächst wurde uns nur ein Zimmer gegeben; das zweite musste erst nachgefragt werden ... hatte man wohl übersehen. Die Zimmer lagen in der 1. und in der 4. Etage. Hmmmm ... ...Aber das wurde dann sofort geändert, als wir auf den Buchungskommentar verwiesen. Wir erhielten eine Superior-Suite und ein Superior-Room Wand an Wand und durch einen gemeinsamen kleinen Vorraum miteinander verbunden. Das war ideal für unsere Bedürfnisse! Die Zimmerausstattung war in beiden Zimmerkategorien neu, praktisch und schön. In der Suite: Fernsehgerät, Kühlschrank, Sofa, Tisch, großes und bequemes Bett, große Dusche, Bademantel und Latschen, viel Ablagefläche im Bad; das Zimmer hatte fast alles, was auch die Suite hatte, war aber ohne Kühlschrank und Sofa. Die braunen Socken, die ich trug, waren allerdings schwarz, nachdem ich am Abend im Zimmer herumlief!!! - Die Sauberkeit ist definitiv verbesserungsbedürftig! Das Frühstücksbufett (zusätzliche 18€ pro Person!!!) ist vielfältig mit verschiedenen Fruchtnektaren, Käsesorten, Brotarten, Obst und Wurst; es gibt frisch vor den Augen der Gäste zubereitete Omeletts. Kaffee, Tee oder Kakao wird an die Tische gebracht. Es gibt genügend Parkplätze.

8/10 – Gut

Anton, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Hotel für Uebernachtung vor Abreise
Für uns: angenehmes Hotel mit guter Infrastruktur um eine Nacht vor dem Abflug zu verbringen. In diesem Jahr Unstimmigkeit wegen Frühstück. Haben ein Zimmer mit Frühstück gebucht, bezahlt und so bestätigt erhalten. Trotzdem mussten wir an der Kasse im Frühstücksraum 180 MAD pro Person für das Frühstück bezahlen.

10/10 – Hervorragend

Martin, munich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay near the airport
Good for staying near the airport. International Standard for business.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

8/10 – Gut

Christian, Köln

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gutes Hotel, guter Preis, aber Abzocke: city tax!
Komfortables Hotel zu einem guten Preis, zuverlässiger Shuttle-Service zum Terminal, aber zwei Kritikpunkte: Waschtisch war komplett von einer schmierigen Substanz überzogen (vielleicht Reiniungsmittel vergessen abzuwischen?!) und bei der Erhebung der "city tax", auf die hotels.com ja hinweist, wird auf Barzahlung bestanden. Wenn man dies als Transitpassagier (logischerweise) nicht bieten kann, wird die angebliche "tax" mal eben verdoppelt, auf 40 MAD (ca. 4 EUR). Man hat keine Wahl, will man nicht als "Zechpreller" den marokkanischen Behörden übergeben werden..

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt für die Durchreise
Späte Anreise mit Kleinkind. Gratisbus vom Flughafen. Warme, köstliche Sandwiches aufs Zimmer geliefert nach 23:00 (3 Anrufe benötigt) Ausstattung des Zimmers sehr gut (Haartrockner, Handtücher, Kühlschrank, Wasserkocher) Freundlicher Service, Kinderbett wurde vorbereitet.

10/10 – Hervorragend

Muhammet, Minneapolis

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von équipe sky am 13. Mai 2024
Cher Muhammet Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions concernant votre récent séjour parmi nous. Nous sommes ravis de lire que votre séjour fût à la hauteur de vos espérances. Nos équipes travaillent chaque jour avec la passion de leur métier et seront heureuses de lire vos compliments. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Guest Relation Service

10/10 – Hervorragend

Sharon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay at the Atlas Sky Hotel was a delightful surprise, surpassing all my expectations. The hotel's unique blend of warm hospitality and professional service was evident when I stepped in. The meticulous attention to detail, from the tastefully decorated rooms to the top-notch amenities, was truly impressive. The hotel's location was perfect, providing easy access to all places. The dining options on-site were fantastic, offering a diverse selection of delicious meals to suit every palate. What truly stood out to me, however, was the exceptional level of service provided by the staff. They went above and beyond to ensure my comfort and satisfaction, making me feel truly valued as a guest. Overall, my experience at Atlas Sky Hotel was exceptional, and I wouldn't hesitate to recommend it to anyone looking for a memorable stay. I can't wait to return!"
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von équipe sky am 29. Apr. 2024
Dear Sharon, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your review of Sky Atlas Airport. We were pleased to know that we have met your expectations and had a wonderful stay. I am certain that the team will be very inspired to hear your compliments as they take pride in what they do. We are so much looking forward to welcoming you back on your next visit and be at your service once again. Sincerly yours, Guest Relations Service

8/10 – Gut

steven

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von équipe sky am 23. Apr. 2024
Dear steven, Thank you for your feedback. We are here to ensure you have a pleasant stay, and we appreciate your feedback to help us improve our services

10/10 – Hervorragend

EL HADRAMY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location with friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest relation service am 14. März 2024
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions concernant votre récent séjour parmi nous. Nous sommes ravis de lire que votre séjour fût à la hauteur de vos espérances. Nos équipes travaillent chaque jour avec la passion de leur métier et seront heureuses de lire vos compliments. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Guest Relation Service hassnae Taoufik

6/10 – Okay

MOHAMMED

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ترانزيت
عند الصعود للغرفة لم اجدها بالمستوى المطلوب وطلبت الاستقبال ولبى طلبي والوضع جيد جدا ولكن في تسجيل الوصول تأخر الوقت وانا كنت مرهق جدا
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest relation am 4. März 2024
Dear Mohamed,We apologize for any inconvenience you experienced upon entering your room and during the check-in process. Thank you for bringing these issues to our attention, as your feedback helps us improve our services. We will address the room quality concerns to ensure they meet the expected standards for our guests. Additionally, we will work on improving the check-in process to minimize waiting times and provide a more efficient experience for our guests, especially after long travels.

8/10 – Gut

Jan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Noisy at night
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest relation am 12. Feb. 2024
Dear Jan,I apologize for the inconvenience. We take noise disturbances very seriously and strive to ensure all our guests have a comfortable stay

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is second to none! Amazing! Thanks!🙏
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest relation am 12. Feb. 2024
Dear Thomas,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had an amazing experience with our staff. Providing exceptional service is our top priority, and we're delighted that our team was able to exceed your expectations. We'll be sure to pass along your appreciation to our staff members.

10/10 – Hervorragend

Isaac

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Closer to the airport. Staff very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest relation am 23. Jan. 2024
Dear Isaac,We're glad to hear that you found our hotel conveniently located near the airport, and we appreciate your positive feedback about our friendly staff. Providing a welcoming and convenient experience for our guests is our priority.

8/10 – Gut

Alex

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von équipe sky am 13. Mai 2024
Chère Alex Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre récent séjour avec nous. C'est formidable de voir quels moments fantastiques vous avez passés avec nous et que vous avez adoré ce que nous faisons et proposons. Nous sommes ravis de lire que votre séjour parmi nous a été tout ce que vous espériez. Notre équipe travaille avec passion au quotidien et sera très heureuse de lire vos compliments. Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Service Relation

10/10 – Hervorragend

Jaouad, alexandria

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von équipe sky am 13. Mai 2024
Cher jaouad Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre récent séjour avec nous. C'est formidable de voir quels moments fantastiques vous avez passés avec nous et que vous avez adoré ce que nous faisons et proposons. Nous sommes ravis de lire que votre séjour parmi nous a été tout ce que vous espériez. Notre équipe travaille avec passion au quotidien et sera très heureuse de lire vos compliments. Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Service Relation

10/10 – Hervorragend

ANASS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von équipe sky am 13. Mai 2024
Cher Anass Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre récent séjour avec nous. C'est formidable de voir quels moments fantastiques vous avez passés avec nous et que vous avez adoré ce que nous faisons et proposons. Nous sommes ravis de lire que votre séjour parmi nous a été tout ce que vous espériez. Notre équipe travaille avec passion au quotidien et sera très heureuse de lire vos compliments. Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Service Relation

8/10 – Gut

Nitin, Cary

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von équipe sky am 13. Mai 2024
Chère Nitin Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre récent séjour avec nous. C'est formidable de voir quels moments fantastiques vous avez passés avec nous et que vous avez adoré ce que nous faisons et proposons. Nous sommes ravis de lire que votre séjour parmi nous a été tout ce que vous espériez. Notre équipe travaille avec passion au quotidien et sera très heureuse de lire vos compliments. Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Service Relation

4/10 – Schlecht

Jaouad, alexandria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I have a TV problem and did report it to front desk . They assured me they will send a technician to fix it but nothing happened so far .
Antwort von Guest relation am 27. Dez. 2023
Dear Jaouad,I'm sorry to hear about the inconvenience with the TV in your room.

8/10 – Gut

youssef

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent compromis
Excellent rapport qualité prix quand on a un vol tôt le matin Confortable et propre Personnel prévenant et poli
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von sky team am 25. Dez. 2023
Cher Youssef Merci d'avoir partagé votre avis sur hotels.com. Nous sommes heureux de vous avoir satisfait, en particulier le rapport qualité/prix, la propreté, le personnel et l'emplacement près de l'aéroport Mohammed 5. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir dans un futur proche.Best Regards

8/10 – Gut

Marwan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von sky team am 18. Dez. 2023
Dear Marwan, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Safe travels! Best regards,

8/10 – Gut

Dilson

Good!
Antwort von Guest relation am 12. Feb. 2024
Dear Dilson,Great to hear! If you need any assistance or have any questions during your stay, please feel free to ask. We want to ensure you have a pleasant experience with us. Thank you for choosing our hotel, and we hope you enjoy your time here!

8/10 – Gut

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von équipe sky am 13. Mai 2024
Cher Eric Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre récent séjour avec nous. C'est formidable de voir quels moments fantastiques vous avez passés avec nous et que vous avez adoré ce que nous faisons et proposons. Nous sommes ravis de lire que votre séjour parmi nous a été tout ce que vous espériez. Notre équipe travaille avec passion au quotidien et sera très heureuse de lire vos compliments. Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Service Relation

8/10 – Gut

El Mechry

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I booked this hotel because I had a ten hour layover and it was too much for my two year old. I arrived at the hotel at 7am and let them know that I will be checking out at 2pm because my flight leaves 4pm. They told me to wait until 3pm to check-in. Luckily, when their manager arrived at 9, he let us check in early. So, if you are booking this for a layover, do let them know in advance and get their prior commitment to let you check in early.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest relation am 1. Dez. 2023
Dear EL Mechry,Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for any inconvenience you faced during the check-in process and appreciate your understanding. Your feedback is valuable, and we'll use it to improve our services.We understand the importance of early check-ins, especially in situations like layovers, and we regret any confusion that occurred. We'll work to better communicate these needs with our team to ensure a smoother experience for future guests.

8/10 – Gut

Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von sky team am 18. Dez. 2023
Dear JANET,Thank you for sharing your feedback. We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Safe travels! Best regards,

6/10 – Okay

Juan Carlos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un buen cambio de IMAGE.
Encontré el hotel muy mejorado. La habitación muy limpia y completa. Nada que ver con las veces anteriores que estaba muy deteriorada. Por casualidad me encontré a la GOVERNANTE.. MDM ASIA.. que me pregunto si necesitaba alguna cosa.. Parece otro hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest Relation am 23. Nov. 2023
Dear Juan,I'm glad to know that you have noticed significant improvements in the hotel, especially in cleanliness and the condition of the rooms

10/10 – Hervorragend

Hala

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff was good. The manager was very friendly and the reception people, Hiba and Ibtissam were great. Omar also was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest relation am 20. Nov. 2023
Dear Hala,It's wonderful to hear that you had a positive experience with the staff, including the friendly manager and reception team (Hiba, Ibtissam, and Omar).

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff
It was very good. The staff was very friendly especially Hiba, Ibtissam, and Omar when I arrived.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Guest relation am 20. Nov. 2023
Dear Guest ,I'm glad to hear that you had a good experience, and that the staff, including Hiba, Ibtissam, and Omar, were friendly and welcoming

10/10 – Hervorragend

john

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von sky team am 25. Dez. 2023
Dear Mr JOHN We would like to thank you for taking the time to share your review on expedia. We are pleased to hear that you were satisfied with your stay at our establishment.We look forward to welcoming you in the near future.

8/10 – Gut

Janet

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von sky team am 16. Nov. 2023
Dear JANET,Thank you for taking the time to leave your review on hotels.com . We are happy to know that you enjoyed your stay at our establishment. We look forward to welcoming you back to your complete satisfaction. Remaining at your disposal

10/10 – Hervorragend

charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenience for flights
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest relation am 14. Nov. 2023
Dear CharlesIt's great to hear that you found the hotel convenient for flights. Proximity to the airport and efficient services, especially when accommodating flight schedules, is crucial for a positive guest experience.Best regards

10/10 – Hervorragend

Corena

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von sky team am 27. Nov. 2023
Dear CORENAFirst of all we would like to thank you for choosing SKY CASA airport hotel for your stay and for taking the time to send us your rating and your satisfaction on EXPEDIA.COM . Please note that your satisfaction is our priority Yours faithfully.